herr Tremac: jedino u čemu ste s uberom uspjeli je h) podizanje cijena (u odnosu na prijašnje) i nj) besprizorno divljanje vaših vozača cestama, osobito noću (prolazak kroz crveno, ne zaustavljanje pješacima prije zebre, vožnja debelo preko dopuštenih 50 u gradu itd.). dakle, fino ste se približili ostalim taksijanerima ([dr]eko, cammeo, šahisti ...). a svoje si floskule zadržite za one koji ih puše. jedino u čemu uber valja je dolazak navrijeme. pitanje je samo koliko još dugo i to.
Uber spaja usluge uberX i UberSELECT, ali i podiže
- poruka: 11
- |
- čitano: 4.242
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Uber primjenjuje staru poslovnu politiku; prvo pridobij tržište pa onda diži cijene.
Btw gdje je nestala opcija autosjedalice?!
Uber primjenjuje staru poslovnu politiku; prvo pridobij tržište pa onda diži cijene.
Da, upravo to. Sad su doslovno na razini takstija.
Već prošli put su pretjerali. Ovo sada više nema smisla.
Još prikazivanje loših stvari kao da se radi za nas je smiješno.
Sad će po mene doći citroen c1 i koštat će kao prije audi i još malo.
Promjene će korisnicima donijeti višu kvalitetu usluge (fali: uz istu cijenu usluge)
Stari dobri marketing i prodavanje magle, samo kako bi se digle cijene.
Prvo prodaju foru sa sezonom, pa sezonom i u Zagrebu, pa sad dižu cijene.
Hvala, ne treba. Ovo do sada je funkcioniralo.
Uber polako gubi smisao. Poskupili su za 100% u zadnjih godinu dana.
"što za korisnike znači kvalitetniju uslugu"
to nije istina - uber select je bio jedini nacin da se dobije koliko-toliko pristojno vozilo
herr Tremac: jedino u čemu ste s uberom uspjeli je h) podizanje cijena (u odnosu na prijašnje) i nj) besprizorno divljanje vaših vozača cestama, osobito noću (prolazak kroz crveno, ne zaustavljanje pješacima prije zebre, vožnja debelo preko dopuštenih 50 u gradu itd.). dakle, fino ste se približili ostalim taksijanerima ([dr]eko, cammeo, šahisti ...). a svoje si floskule zadržite za one koji ih puše. jedino u čemu uber valja je dolazak navrijeme. pitanje je samo koliko još dugo i to.
Dobro si primijetio da su počeli divljati. Već sam mislio da sam jedini koji to vidi. Kraj njih svi ostali taksisti voze strogo prema pravilima. Uberovci voze slalom, ne drže se nikakvih pravila. Semafor, što je to? Mene je Uberovac pretekao danas par metara nakon semafora i divljački skrenuo ispred mene u neki prilaz i kojem ga je čekala mušterija. Mogao je komotno voziti iza mene tih 50 metara i lijepo skrenuti, a da ga gotovo ne primijetim i da mi ne ugrozi život. Ali ne, tip uporno gleda Brze i žestoke.
Kad je Uber dolazio u Hrvatsku, zagovornici su isticali tri velike prednosti:
- vozači prolaze kroz Uberove interne kontrole i moraju donijeti potvrdu o nekažnjavanju
- vozila moraju zadovoljavati više standarde nego ona za taxi
- puno je jeftiniji
Gdje su danas ti zagovornici kad te skupi osuđeni silovatelj u 20 godina staroj Daciji i naplati ti to po šahovskoj cijeni?
uber je odradio svoj dio posla odlicno, zbog povoljnijih cijena u startu masa ljudi je pocela koristiti taxi usluge i "odgojili" su novu generaciju korisnika taxija, prodrmali su trziste i priznali to ili ne natjerali konkurenciju na snizenje cijena, sada se konacno moze voziti taxijem bez da moras bubreg za to prodati.
negativna stvar je da, pogotovo u zadnje vrijeme, ima stvarno totalnih idiota koji voze uber, osim toga hrpa ljudi koji ga voze dosla je sad nakon sezone iz drugih gradova u Zagreb, ne poznaju grad, ne znaju se voziti po velikom gradu i rade sra..a. to je nesto na sto se moramo priviknuti jer to ce tako biti odsad cini mi se.
a da ne voze samo uberovci ko nenormalni evo neki dan me taxi cameo skoro lupio, znaci vozi ga neki djed koji ocito ne kuzi najbolje navigaciju, covjek je skoro vec skrenuo desno i onda skuzio da je fulao ulicu i naravno bez gledanja samo se vratio nazad u traku u kojoj sam ja vec skoro prosao raskrizje, kocnica, sirena, j... majke.... i vozi dalje.
Naravno, uvijek ima onih koji prodrmaju tržište, ali ne laje pas radi sela, već radi sebe. Tržište se počelo talasati i prije Ubera, a u nekim JLS je taxi usluga već postojala i prije Ubera. Uber je, ako ništa, to im bar priznajem, bio u startu otvoren u vezi svojih ciljeva - oni su jasno rekli da ciljaju na monopol. To što ovce ne shvaćaju kako se to odražava na kvalitetu usluge...
S druge strane, ova liberalizacija tržišta se negativno odrazila na dostupnost usluge u nekim manjim turističkim mjestima. Tamo je taxi zarađivao u sezoni, a zimi je zarada toliko mizerna da nije vrijedna papirologije, ali je postojala jer je ili licenca tako uvjetovala ili je vlasnik iste shvaćao što to znači za suživot s lokalnom zajednicom. Nakon liberalizacije je ta usluga zimi ugrožena.