Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

poruka: 15
|
čitano: 1.180
|
moderatori: Danny_HR, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara".
6 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

O dobro im ide, nek sam tak nastave 

fejzer_hr BF4
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Prije ćemo mi završiti gradnju Pelješkog mosta nego oni ovu igru.

Among us we represent islands of time as well as separate oceans of perspective.
Moj PC  
25 0 hvala 0
5 godina
online
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Čuo sam da će izaći dan poslije Half Lifea 4, ali nemojte me držati za riječ.

Moj PC  
20 0 hvala 0
8 godina
online
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Cinjenica da je "to" skupilo 140 milijuna dolara je totalni poraz modernog doba...

Freak Show Inc.
Moj PC  
12 0 hvala 0
8 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Ja mozda jesam naivan, ali sto tu ima kostati toliko para ?!?!?! Neka tamo simulacija koja ce mozda izaci jednoga dana, kada ce oni koji su je podrzali odrasti toliko da im se vise nece niti dati igrati....

Naravno, ako dozive izlazak...

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Očito dobar model zarade, po principu nade u dobru igru i sretnu budućnost, umjesto suočavanja sa realnošću - gotovim proizvodom. Podsjeća me djelimično na religiju to jest vjerovanje u raj i maštu o sreći na nebesima jednom u budućnosti. Ono čemu se nadaš i što se nije desilo lako može daleko premašiti u kvaliteti bilo šta što se desilo ili se može desiti. Ali, ko zna, možda to ispadne kao igra svih igara.

 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Ako cemo realno.Ova igra se vuce sa izradom samo iz 1 razloga...Nema za sada na trzistu niti jedne igre koja ima sve vec ovo implementirano,osim EDa koji ako ovi ovako nastave,ce i napraviti to.Pa cemo vidit kako odjednom se sve sklepa na brzinu.Istu shemu ima i DayZ Standalone.Doki nema konkurencije,vuci se pomalo.Cim bude neka igra bila bolja,odmah ce se sve ubrzati i odjednom magicno ce biti sve spremno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Chris Roberts se sa svojom ekipom kao da se istinski trudi da ova igra nikada ne izađe . Ne vjerujem baš da su toliko nesposobni da nisu bar do sada mogli završiti jednu svemirsku simulaciju sa dobrim temeljom i nadograđivati je prema potrebama sa novim sadržajem kao što se to radi sa mnogim naslovima.  Isto tako ne vjerujem da će ovaj naslov ako ikada izađe opravdati ovu lovu koju je utučena u njega . Nadam se da nisam u pravu jer svemirske simulacije sa RPG elemntima izlaze na kapaljku ali ovo je već odavno prešlo u dimenziju beskrajne sapunice i navlakuše a na kraju će otkriti toplu vodu .

iks
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara
Obično se trudiš završiti projekt da bi ga naplatio. Koji motiv oni imaju?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

pa ta igra neće nikada izaci tu nema kraja . a masno je i naplacuju, uglavnom to rade neki likovi po hrvatskom principu zdipi lovu i briši

Intel Core i7 980x @4.2 GHZ, Asus P6T, 12 GB DDR3 1600, Radeon 2x6970 CrossFire,Samsung T260, vertex2 60gb + 4x2TB WD BLACK
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Povijest će Star citizen pamtiti kao najskuplju reklamu ikad napravljenu

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
online
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

jebote, da je kupit dionice ovoga i crkve, pa uživat do kraja života s nogama u zraku na račun budaletina

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara
Mrgud Veliki kaže...

Ja mozda jesam naivan, ali sto tu ima kostati toliko para ?!?!?! Neka tamo simulacija koja ce mozda izaci jednoga dana, kada ce oni koji su je podrzali odrasti toliko da im se vise nece niti dati igrati....

Naravno, ako dozive izlazak...

 Putovanja, dizajnerski namjestaj, koka...

8 mjeseci
offline
Re: Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara
Sectoid kaže...

Chris Roberts se sa svojom ekipom kao da se istinski trudi da ova igra nikada ne izađe . Ne vjerujem baš da su toliko nesposobni da nisu bar do sada mogli završiti jednu svemirsku simulaciju sa dobrim temeljom i nadograđivati je prema potrebama sa novim sadržajem kao što se to radi sa mnogim naslovima.  Isto tako ne vjerujem da će ovaj naslov ako ikada izađe opravdati ovu lovu koju je utučena u njega . Nadam se da nisam u pravu jer svemirske simulacije sa RPG elemntima izlaze na kapaljku ali ovo je već odavno prešlo u dimenziju beskrajne sapunice i navlakuše a na kraju će otkriti toplu vodu .

 

Zapravo si u nekoliko stvari u krivu.

 

1. Nisu nesposbni, ali su imali puno drugačiji razvojni put od klasičnih igara, odnosno prešli su put od malog indie developera do multinacionalnog studija sa preko 300 zaposlenih. Za to treba vremena i paralelna korporativna izgradnja tvrtke.

 

2. Sistem "nek izađe kostur, pa ćemo ga nadograditi" je iskoristio Elite: Dangerous i suočio se sa mnogim problemima. Kao prvo, kostur igre nije bio zanimljiv široj publici jer se radilo o pukim osnovama letenja u Svemiru bez puno toga za zapravo raditi. Kao drugo, nastavak developmenta su počeli naplaćivati preko nadogradnji za igru, maltene ekspanzija koja svaka koštaju kao jedna AAA igra, što je dodatno obeshrabrilo potencijalne igrače. Kao treće, suočili su se sa ogromnim modifikacijama igre do razine baznog koda jer su naknadne ideje (poput slijetanja na planete i pogotovo FPS komponente) nekompatibilne s načinom kako su programirali igru.

 

Tvorci SCa su u startu spomenuli Elite kao primjer i rekli da oni idu suprotnim modelom - integrirat će sve moguće funkcije od početka, odnosno modelirati igru sa svim funkcijama u vidu. A to podrazumijeva JAKO puno toga. Integracija prvog i trećeg lica (što je do sada napravila samo Arma i još par igara, a bitno je zbog nesuvislog broja animacija i potrebe simulacije utjecaja fizike na modele), realistični scaling (pribadača je doslovno veličine pribadače, dok druge igre s masivnim predmetima varaju redukcijom modela; SC zbog toga u istom kadru može imati savršeno renderani novčić i pravi planet u pozadini), realna simulacija fizike, pogotovo fizičke mreže u brodovima (što omogućuje npr. igrače koji hodaju u brodu, koji je u hangaru drugog broda, koji pak leti svemirom, te potpuno slobodnu interakciju među tim zonama; pa onda realnu simulaciju potisnika na brodovima - kojima upravlja pravi fly-by-wire sistem; pa sve do činjenice da teret u brodovima nije ikona u inventoriju nego fizički objekt u unutrašnosti broda kojeg treba fizički premjestiti iz točke A u točku B), 64-bitni sustav pozicioniranja (zbog kojih je cijeli solarni sustav jedinstveni prostor, te je slijetanje na planete jednako jednostavno kao tranzicija iz 0G u gravitaciju na brodu, odnosno samo skala je drugačija bez ikakvog loadinga), novi netcode na temelju dinamičnog paljenja cloud servera i proceduralnog streaminga informacija, Subsumtion AI sistem (napredna verzija onoga što je Bethesda htjela sa Radiantom, koji će upravljati s NPCima, ali i novom generacijom sustava ponovljivih misija i globalnom ekonomijom), procedurani planeti u 1/2 skali sa višetrukim biosferama i u potpunosti podesivog krajolika (artisti modificiraju planete kreirane proceduralnom tehnikom), zbog čega mogu biti krcati sadržajem i raznoliki, u Crysis-level definiciji...

 

3. Zaključno, kao što je vidljivo iz gore navedenog - SC nije "sim s RPG elementima". To je bila inicijalna ideja koja je napuštena još 2013. (iako zapravo nikad nije bilo RPG elemenata, nema levela ili skillova u nikakvom obliku). SC, kakav se danas razvija, je najsveobuhvatnija igra koju je ikada itko pokušao. Radi se o multiplayer igri sa perzistentnim svijetom u kojemu igrači igraju koju god igru hoće - FPS pucačina? Može. Space sim? Može i to. Grindanje ekonomije? Aha. Istraživanje planeta? Da. Utrkivanje u sezonskim natjecanjima? Da. Space truck simulator? I to. Uz to još i salvage (skupljanje otpada po Svemiru i recikliranje), repair (doslovno brodovovi koji su automehaničarske radione), mining (netko će fizički morati upravljati rudarskim laserom i komade rudače trpati u kontejnere koje će fizički kupiti i voziti cargo brodovi), refuel (već je izašao brod koji je u biti tanker sa mogućnošću rafiniranja goriva) da ne nabrajam...

 

Da bi ti dočarao koliko su daleko otišli u tome, spomenimo da već sad u alfi postoje igrači koji glume Uber taksiste i na zahtjev voze druge igrače koji su ostali bez broda do baze po njihovom odbiru (što planiraju raditi za lovu kad igra izađe), da planiraju cijelu branšu zanimanja za Search and Rescue i Medivac, sa dezigniranim specijalnim izvedbama bolničkih brodova, te da će izlaskom brodova poput Heralda ili specijalne novinarske verzije Relianta, uvođenjem Spectruma (SC socijalna mreža koja integrira glasovnu komunikaciju, forum, shop, streaming, kvazi-facebook profile igrača i sl., a biti će dostupna u samoj igri putem MobiGlassa, hologramskog inventorija/mobitela kojeg koriste likovi u igri - za kojeg će igrači moći raditi svoje aplikacije, kao za Android ili koristiti svoje mobitele kao alat za igru u tom svojstvu), te inegracijom Twicha u sam engine igre (zbog prelaska na Amazonov Lumberyard), postojati igrači koji će kamerama na svojim brodovima snimati događaje u igri i streamati ih direktno drugim igračima unutar same igre ili npr- igrače koji će doslovno imati news kanale i raditi vijesti unutar igre za druge igrače unutar igre, dijeliti te snimke na svojim online profilima i pričati o tome, bez da uopće izađu iz igre (!). 

 

I još barem pola toga nisam ni spomenuo, post je i ovako predug. 

 

 

 

Skala i koncept Star Citizena su suludi i nadrealni. I što je najbolje od svega, naziru se neki obrisi toga što su obećali, već sada se pokazuje da nevjerojatno detaljna i sveobuhvatna pozadinska mehanika igre podržava ono što se naziva emergent gameplay, odnosno igranje igre na način kojeg tvorci nisu zadali već je jednostavno moguć. Ako to uspiju barem u određenoj mjeri, SC će uspjeti jer će postati ono što hrpa igrača oduvijek sanja - istinski golemi multiplayer sandbox. 

 

I uz to rade tri nastavka single-player kampanje s AAA budžetom i holivudskim glumcima. Onak, usput. 

 

Pa se ljudi nakon cijele te priče pitaju zašto 140 milijuna dolara i zašto 4+ godine razvoja. Pa ono, nemam pojma, onak bezveze... 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.1.2017 18:53 (Pizvo).
8 godina
offline
Star Citizen dogurao do 141 milijuna dolara

Kao što ni u životu sjajne ideje ne završe uvijek sjajnim rezultatima, pitanje je hoće li u ovoj igri. Oni ne rade svijet za život, nego za igru, hoće li biti dovoljno igrača dugotrajno zainteresiranih za sve to? Koliko ljudi može na duge staze privući 'popravljanje' tuđih brodova? Kolika pri tome mora biti kompleksnost učenja o tim brodovima, da bude realistično, a opet ne kao šesterogodišnji studij strojarstva (ili koliko već sada traje)? Bit će sigurno takvih manijaka, ali koliko ih mora biti da cijela ta grana bude isplativa, jer treba te manuale napisati. I tako za svaku od navedenih specijalističkih djelatnosti. Plus što sve to mora i ekonomski funkcionirati, nekome se mora isplatiti popravljati brodove, a drugome se mora isplatiti angažiranje takvog majstora. U stvarnom svijetu to funkcionira, ali ekonomija svarnog svijeta je jedna od naših najvećih frustracija. Želimo li stvarno toliko realan svijet da noćima ne spavaš jer si skršio svoj brod?

 

Mislim da je osnovni razlog što ljudi to sada plaćaju upravo što svega toga nema, pa im ovako kako si opisao zvuči zanimljivo. Da te sve 'radničke' kampanje postoje, dio igrača bi ih probao, zasitio se i stvar bi stala. 

 

Cijelim tim svijetom treba upravljati, ne samo na način da sve tehnički funkcionira, nego da se pri tome i svi dugoročno zabavljaju, što zvuči prilično utopistički. Što je svijet otvoreniji, to je podložniji manipulaciji. Neće trebati puno čekati na trolove koji će naći načine da drugima kvare igru, još jedan fičr iz stvarnog života.

 

Ako to sve ipak uspije, treba im dati još 140 M$ da vode Hrvatsku Vladu i organiziraju sav ekonomski, društveni i kulturni život u ovoj zemlji.

 

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice