Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa

poruka: 13
|
čitano: 1.482
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa".
11 godina
neaktivan
offline
Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa

Apple ma jedan proboem sa autom. Auto nije iphone kojeg ces kupiti za 99 dolara uz preplatu. Elektricno auto kosta 60, 70k dolara a poznavajuci apple njihovo ce kostati 150k dolara.

 

Svi znamo da ljudi daju duplo vise novca za appleove proizvode nego sto vrjede samo radi loga jabuke.

E sad, dat 600 dolara i 150k dolara nije isto i tu je apple osuden na propast.

 

Prve generacije auta ce im biti bugovite, i to ce ih kostat i ugleda i love.

 
0 4 hvala 0
13 godina
offline
Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa

Mislim da je Apple zakasnio i to puuuno. Tesla Motors je već davno izbacio svoj skupi električni auto i pokupio njihove potencijalne kupce, a sada pripremaju i slijedeći val jeftinijih vozila (na kojima se najviše zarađuje). A priča se da bi mogao biti i treći val koji bi si možda i mi hrvati mogli priuštiti. I da ne zaboravimo imaju najvažniju stvar koja je potrebna za električne automobile, a to je mega tvornica za baterije.

 

Uglavnom Appleu se ne piše dobro i ne vidim s čime bi mogli skinuti već postojećeg lidera (Teslu Motors) koji je na tom tržištu već preko 10 godina, a nisu jedini koji će se pokušati tu ubaciti (Google i već postojeći proizvođači auta).

 

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
pet kaže...

Mislim da je Apple zakasnio i to puuuno. Tesla Motors je već davno izbacio svoj skupi električni auto i pokupio njihove potencijalne kupce, a sada pripremaju i slijedeći val jeftinijih vozila (na kojima se najviše zarađuje). A priča se da bi mogao biti i treći val koji bi si možda i mi hrvati mogli priuštiti. I da ne zaboravimo imaju najvažniju stvar koja je potrebna za električne automobile, a to je mega tvornica za baterije.

 

Uglavnom Appleu se ne piše dobro i ne vidim s čime bi mogli skinuti već postojećeg lidera (Teslu Motors) koji je na tom tržištu već preko 10 godina, a nisu jedini koji će se pokušati tu ubaciti (Google i već postojeći proizvođači auta).

 

Hm, vjerujem da se bliži razdoblje gdje će za EV luxury sedan, ali i za ostale niše, potražnja debelo premašivati ponudu (prednarudžbe za Model 3 i wait time za X/S su dokaz kako već donekle postoji supply-demand gap).

Sad, Apple tu može pronaći mjesto za svoje EV automobile, ako budu on-par s Teslama. A i ne smijemo zaboraviti koliki je Apple zapravo igrač, baterije ne bi trebale biti problem - Cook je ipak izniman operativac, on je postavio trenutni Appleov supply chain ovakvim kakav jest. A i imaju toliko love da samo iz cash reservesa mogu napraviti par Gigafactorya bez problema.

 

Ono gdje su 'problemi' za njihov model je da ne mogu radit s svojim uobičajenim profit marginom, budući da imaju igrača (Teslu) koji ima scale i radi s minimalnim marginom.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
Ne da radi s minimalnom marginom nego uz subvencije države
 
0 4 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
Kupiš Iphone i dobiš gratis Icar
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
kingofthenight kaže...

Apple ma jedan proboem sa autom. Auto nije iphone kojeg ces kupiti za 99 dolara uz preplatu. Elektricno auto kosta 60, 70k dolara a poznavajuci apple njihovo ce kostati 150k dolara.

 

Svi znamo da ljudi daju duplo vise novca za appleove proizvode nego sto vrjede samo radi loga jabuke.

E sad, dat 600 dolara i 150k dolara nije isto i tu je apple osuden na propast.

 

Prve generacije auta ce im biti bugovite, i to ce ih kostat i ugleda i love.

Tipičan hejterski post.

Koristio sam mnogo flagshipova od microsofta pa do androida i applea. Ali kad jednom probaš jabučarske proizvode jednostavno se vidi razlika od rigidnosti samog mobitela pa sve do besprijekornog os-a gdje ništa nije zalagalo od kad ga posjedujem (govorim o iPhonu jer macbook nisam imao prilike koristiti na duže staze ali čujem i pohvale na njegov račun). Jednostavno uređaji su vrhunac,možda ne po hardverskim specifikacijama ali ako sve radi kako spada koga briga?!

16 godina
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
naPerk777 kaže...
kingofthenight kaže...

Apple ma jedan proboem sa autom. Auto nije iphone kojeg ces kupiti za 99 dolara uz preplatu. Elektricno auto kosta 60, 70k dolara a poznavajuci apple njihovo ce kostati 150k dolara.

 

Svi znamo da ljudi daju duplo vise novca za appleove proizvode nego sto vrjede samo radi loga jabuke.

E sad, dat 600 dolara i 150k dolara nije isto i tu je apple osuden na propast.

 

Prve generacije auta ce im biti bugovite, i to ce ih kostat i ugleda i love.

Tipičan hejterski post.

Koristio sam mnogo flagshipova od microsofta pa do androida i applea. Ali kad jednom probaš jabučarske proizvode jednostavno se vidi razlika od rigidnosti samog mobitela pa sve do besprijekornog os-a gdje ništa nije zalagalo od kad ga posjedujem (govorim o iPhonu jer macbook nisam imao prilike koristiti na duže staze ali čujem i pohvale na njegov račun). Jednostavno uređaji su vrhunac,možda ne po hardverskim specifikacijama ali ako sve radi kako spada koga briga?!

 osim ako slucajno instaliras novi iOS, odjednom ti je mobitel obsolete i skoro pa ga mozes baciti u smece.

o umjetnim ogranicenjima na iOS-u je i bespotrebno pricat

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
10 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
nixass kaže...
naPerk777 kaže...
kingofthenight kaže...

Apple ma jedan proboem sa autom. Auto nije iphone kojeg ces kupiti za 99 dolara uz preplatu. Elektricno auto kosta 60, 70k dolara a poznavajuci apple njihovo ce kostati 150k dolara.

 

Svi znamo da ljudi daju duplo vise novca za appleove proizvode nego sto vrjede samo radi loga jabuke.

E sad, dat 600 dolara i 150k dolara nije isto i tu je apple osuden na propast.

 

Prve generacije auta ce im biti bugovite, i to ce ih kostat i ugleda i love.

Tipičan hejterski post.

Koristio sam mnogo flagshipova od microsofta pa do androida i applea. Ali kad jednom probaš jabučarske proizvode jednostavno se vidi razlika od rigidnosti samog mobitela pa sve do besprijekornog os-a gdje ništa nije zalagalo od kad ga posjedujem (govorim o iPhonu jer macbook nisam imao prilike koristiti na duže staze ali čujem i pohvale na njegov račun). Jednostavno uređaji su vrhunac,možda ne po hardverskim specifikacijama ali ako sve radi kako spada koga briga?!

 osim ako slucajno instaliras novi iOS, odjednom ti je mobitel obsolete i skoro pa ga mozes baciti u smece.

o umjetnim ogranicenjima na iOS-u je i bespotrebno pricat

 

Neznam o čemu pričaš. Mobitel mi je bio uvijek ažuran i nikad problema.

Ako će mi ta ograničenja osigurati maksimalnu produktivnost meni je to uredu. To što se nekolicini diže k na spomen open sourca i otvorenosti platforme je druga stvar. iPhone nije bezveze najprodavaniji mobitel na svijetu (i sad će tipičan komentar kako su ljudi ovce a eto ti si posebna vrsta koja je doživjela prosvjetljenje)...

11 godina
neaktivan
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
naPerk777 kaže...
kingofthenight kaže...

Apple ma jedan proboem sa autom. Auto nije iphone kojeg ces kupiti za 99 dolara uz preplatu. Elektricno auto kosta 60, 70k dolara a poznavajuci apple njihovo ce kostati 150k dolara.

 

Svi znamo da ljudi daju duplo vise novca za appleove proizvode nego sto vrjede samo radi loga jabuke.

E sad, dat 600 dolara i 150k dolara nije isto i tu je apple osuden na propast.

 

Prve generacije auta ce im biti bugovite, i to ce ih kostat i ugleda i love.

Tipičan hejterski post.

Koristio sam mnogo flagshipova od microsofta pa do androida i applea. Ali kad jednom probaš jabučarske proizvode jednostavno se vidi razlika od rigidnosti samog mobitela pa sve do besprijekornog os-a gdje ništa nije zalagalo od kad ga posjedujem (govorim o iPhonu jer macbook nisam imao prilike koristiti na duže staze ali čujem i pohvale na njegov račun). Jednostavno uređaji su vrhunac,možda ne po hardverskim specifikacijama ali ako sve radi kako spada koga briga?!

 

Prije 3, 4 godine da, vise ne.

Sto se tice brzine i fluidnosti android nimalo ne zaostaje za appelom.

Uostalom, zadnjih par godina mobiteli godine su uvjek Android telefoni.

iPhone je vrhunski telefon, ali kosta puno vise od konkurencije, apple uzima puno vece marze od Android proizvodaca.

 

Jucer je netko ostavio link od ovog videa gdje se vidi kakvi su korisnici applea:

 

Velika vecina korisnika Appla izgleda ovako:

 

13 godina
offline
Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa

Ako bi mogao birati, ili čak morao, prije bih za neku "zabavu i moj gušt" uzeo Porsche 911 GT3RS od recimo bilo kojeg BNW-a M4, bilo koju podverziju! 

Poanta, ako budu delali auto, uvjeren sam da će delati full električan auto, koji neće biti konkurenca jednom Tesli ili Rimcu, možda prije WV GOLF-u, ali koji zbog uloženo/dobiveno u odnosu na GOLF 1.6TDI je over too much preskup auto danas, obzirom onaj na struju košta skorom 300.000.00 kuna, dok onaj diesel košta tu oko 150.000.00 kuna! 

Ne vjerujem da će Apple išta ponuditi na tržištu dok ne učine sve superiornije od konkurencije, ali i da udovolje drugim stavkama, kao naprimjer, koliko košta tutač/koliko je predviđeno trajanje baterije/koliko se treba voziti da bi se udovoljio isplativi omjer od uloženog! 

Danas GOLF treba oko 780000 km u deset godina da se isplati koliko je skuplji od onog dizelaša, a to je vjerojatno najveći problem, kako podmiriti te neke velike prevelike omjere, koji ne idu u korist automobila na struju, bar ne sada, a to znači da mi se više isplati uzeti dva dizel GOLF automobila, dugoročno kvalitetnije i isto tako još vjerojatnije jeftinije! 

ATJ Lučko
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa

iju, al je moćan! svi mi obični fitoplankton padosmo ničice u strahu od njegova pravedna gnijeva. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
ATJLučko kaže...

Danas GOLF treba oko 780000 km u deset godina da se isplati koliko je skuplji od onog dizelaša, a to je vjerojatno najveći problem, kako podmiriti te neke velike prevelike omjere, koji ne idu u korist automobila na struju, bar ne sada, a to znači da mi se više isplati uzeti dva dizel GOLF automobila, dugoročno kvalitetnije i isto tako još vjerojatnije jeftinije! 

 sva sreca pa autoindustrija ne mjeri isplativost/tajming po hrvatskom trzistu i prilikama (a na temelju kojih radis zakljucak) dok su tvoji zakljucci temeljeni na tome.

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
13 godina
offline
Re: Appleov Projekt Titan ima moćnog šefa
nixass kaže...
ATJLučko kaže...

Danas GOLF treba oko 780000 km u deset godina da se isplati koliko je skuplji od onog dizelaša, a to je vjerojatno najveći problem, kako podmiriti te neke velike prevelike omjere, koji ne idu u korist automobila na struju, bar ne sada, a to znači da mi se više isplati uzeti dva dizel GOLF automobila, dugoročno kvalitetnije i isto tako još vjerojatnije jeftinije! 

 sva sreca pa autoindustrija ne mjeri isplativost/tajming po hrvatskom trzistu i prilikama (a na temelju kojih radis zakljucak) dok su tvoji zakljucci temeljeni na tome.

 

Hmmmmmm, sva sreća pa "ekipu" zanima samo i isključivo profit, a profit kao takav leži u moru onih koji su "danas pusta sirotinja", ali kada se proizvodni procesi podignu sa kvalitetom, omogućiti će oni svi sirotinji mogućnost kupnje! 

Nisu svi za top modele Tesla i Rimac vozila, ali zato je i krenuo Tesla sa cheeper linijom vozila, skorom čitaj gadgeta, dok to kod nas pokušava DOKING, u slučaju da niste informirani!  

Jedini je tu main problem, trajanje ciklusa bakterije, kao i ciklus trajanja te iste bakterije, odnosno dok bude možda trebala biti mijenjana, i po kojoj cijeni, isto kao i u mobitelima! 

ATJ Lučko
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice