Ali zato, hodati po tlu je sasvim uredu, glupih li i primitivnih zakona.... drzava mora ubirati porez, pa od tuda i ti zakoni
i btw, kakve ovo veze ima sa scooterom????? :DDDD
Ali zato, hodati po tlu je sasvim uredu, glupih li i primitivnih zakona.... drzava mora ubirati porez, pa od tuda i ti zakoni
i btw, kakve ovo veze ima sa scooterom????? :DDDD
frajer onak normalan, 75-80kg, zenska neka hipijevka oko 60kg. kolke su uopce nosivosti toga? ak ne drzi 150kg onda im je los posao :D
treba to i britancima prodat a oni se vole ugojit.
frajer onak normalan, 75-80kg, zenska neka hipijevka oko 60kg. kolke su uopce nosivosti toga? ak ne drzi 150kg onda im je los posao :D
treba to i britancima prodat a oni se vole ugojit.
U novoj Mreži (izlazi za koji dan) predstavlja se startup tvrtka iz Karlovca koja radi nešto slično ovome - zove se Master. Piše da je nosivost 100 kg, a da su testirali do 120 - i da je izdržao i to opterećenje.
Što se ovoga tiče - izgleda vrlo cool i baš bi mi tako nešto trebalo jer me izluđuje što nemoš nigdi blizu centra doć a da ne hodaš još 10-15 minuta nakon parkiranja (Split), ali brinem se kako bi ovo reagiralo kao prvo na naglo kočenje (u slučaju da npr. ti nešto iskoči na put) i kao drugo na bezbrojne rupe i grbe po splitskim cestama. Vjerujem da bi rezultat oboje bio da bi ja završio na nosu. Plus je nosivost jadna.
Što se britanskih zakona tiče - kretenizam teški. Opasniji su od ovoga i daleko iritantniji manijakalni motoristi koje viđam svaki dan, koji voze ka luđaci i briga ih za sve.
Šta se članka tiče - SERIOUSLY MI SE SVIĐA ONA PRVA SLIKA !