Ovo se čini toliko logično i dobro da je zapanjujuće da se nitko nije još toga sjetio.
i koja je svrha kartice od 3000+ kn ako ćeš je zaključati na 60 fps-a?
Pa meni je i ovako zakljucana sa ukljucenim vsyncom. I istina je da kartica onda radi na cca 50%. Tako je i bolje jer ti i ne treba vise od 60 fps-a.
i koja je svrha kartice od 3000+ kn ako ćeš je zaključati na 60 fps-a?
Al sta ce ti vise od 60 Fps-a ?
ako se vodiš time - što će ti kartica od 3000kn i ove tehnologije uopće? možemo komotno uzeti duplo jeftiniju i to je to.
što se tiće broja fps-a - ima nas još koji igramo cod 2 i 4 koji su na notornom id3 engineu i zbog 125/250 fps-a imaju brojne glitcheve kao bešumni sprint i duži skok koji omogućuje dolazak na inače nedostupna mjesta itd.
a i drugi razlog je očita ralika u "glatkoći" izvođenja u 60 ili 80 i 90 fps-a. herci i frejmovi su 2 neovisne funkcije koje po mnogima znače isto - a nisu to.
Uskoro ce isplivat fanatici koji ce kupovat jake kartice samo da se qrce kako se komotno igraju sa 20% zakljucanih performansi :)
Cekaj malo pa u rivatuneru ima opcija za limitirat FPS i kolko sam vidio radi kak spada. To je sad kao nekakva nova tehnologija?
i koja je svrha kartice od 3000+ kn ako ćeš je zaključati na 60 fps-a?
U igrama ko CSGO ili LoL takve kartice imaju po 300 fpsa sa sve na max, nema smisla da graficka radi na 100% kad ti je monitor limitiran na 60 fps ili kolko vec.
ako se vodiš time - što će ti kartica od 3000kn i ove tehnologije uopće? možemo komotno uzeti duplo jeftiniju i to je to.
U nekim drugim igricama ta ista kartica ne moze niti 60 fpsa dobit. Slazem se da te kartice nisu vrijedne tih novaca ali to sve ovisi kolko ko para ima. Neki ljudi imaju para i nije im nista dati 1000kn za 10 -20 fpsa. Isto tak ovisi i koju igru igras, ako sa tih 1000kn fps poraste sa 30 na 45 to se itekak isplati jer je razlika ogromna.
i koja je svrha kartice od 3000+ kn ako ćeš je zaključati na 60 fps-a?
Al sta ce ti vise od 60 Fps-a ?
Tuzan je dan kada ovako nesto procitas u PC svijetu.
eh netko je nedavno stavio link na stranicu u temu gdje je bila ista ova rasprava. točno se vidi 60 v 80 (ili 90) fpsa, 2 modela, jedan do drugog i ako imate zdravi vid točno se mogla vidjet razlika.
potražit ću, ako nađem stavim link pa da se uvjerite. nema to veze sa kurčenjem. al ako si vi zabrijavate da je, nitko nije kriv do vas.
jel moze meni neko objasnit sljedece:
ako je monitor na 60 hz koliko moze prikazat frejmova po sekundi?
opet ova rasprava?
FPS - broj slika koji sustav može izbaciti u jednoj sekundi. taj broj nije fiksan.
Hz - broj titraja (ne slika!) koje isporučuje monitor u jednoj sekundi. ovaj broj je fiksan. standard je 60 hz.
stvar je u tome da 1 hz ≠ 1fps
razlika između 60 i 100 fps-a se manifestira kao puno uglađeniji, tj. brži i prirodniji pokret sa manje blur-a
sami se možete u to uvjeriti. skinite neku nezahtjevniju igru i otključajte fps-ove i ugasite v-sync. igrajte pola sata. nakon toga upalite v-sync. i sa 60 fps-a slika će izgledati štekavo. zašto? neće više imati uglađenost koju pruža 80-100 fps-a. to nije placebo efekt već nešto što možete zapaziti svojim očima.
Pa Nvidia to ima godinama nezvanično putem Nvidia Inspectora a ATI putem Radeon Pro alatke.
evo compare testa za ove silne nevjernike.
https://frames-per-second.appspot.com/
dakle, imate 1. loptu ovjek imajte na 60 fps-a. drugu stavite najprije na 30 fps-a. što se događa? 2. lopta odražava blur, dakle nečist i neuglađen pokret. dok prva lopa ima puno glađi pokret.
sada stavite 2. loptu na 60 fps-a. što se događa? odrazi su potupno isti.
e sada stavite drugu loptu na 120 fps-a. i što se događa? sada ova 1. lopa koja uvijek ima 60 fps-a ima blur, tj. neuglađen pokret.
i da čujemo ove koji lomaju td. jel vidite razliku ili ne? i vidi čuda - sve na 60 hz monitoru.
ja imam razmjerno zdrav vid, desno oko bez dioptrije, lijevo -0.4 (što je zanemarivo).
edit: kada vas upita, jednostavno kliknite ignore this warning. ne brinite, monitor neće postati crna rupa
edit 2 - vrstu lopte stavite na soccer ball jer se razlika najbolje vidi na crno-bijeloj kombinaciji.
Točno tako, šta više fps-a to igra ide fluidnije bez obzira na frekvenciju monitora.Stoga ova funkcija nije poželjna, šta se mene tiče neka leti svaka igra max fps koliko daje gpu jer nisam ga uzeo da odmara.
Koliko će netko moći vidjeti FPS-a ovisi o monitoru, ljudskom oku i o dosta stvari što je subjektivno. Čitao sam istraživanje da piloti mogu vidjeti 225 FPS-a. Lik je radio doktorsku dizertaciju na tu temu i došao je do tog podatka. Obični gejmeri možda vide do 100 FPS-a mada i to je subjektivna stvar. Oko 60 FPS-a +10% je idealno i nema potrebe tražiti više. A sad on topic. Nitko te ne tjera da karticu lockaš na 60, ako imaš potrebe stavi ju na 100 ali sve u svemu dobra tehnlogija jer šta će ti 200 FPS-a i da ti kartica vuće struje ko zapaslenici u državnim firmama koju ne plaćaju oni i da ti se kartica bespotrebno grije, a igraš recimo igru koja na prosječnom računalu radi na 60 sa sve na very high. Po meni jako dobra tehnlogija i korisna. A koliko tebe FPS-a zadovoljava to je tvoja stvar
Kako me nasmiju ovi hahahaha gle to ovako:
recimo imaš monitor kao ja 144hz
uključiš v-sync unutar igri i imat ćeš 144fps-a (govorimo o NE zaključanim frames per second igarama)
staviš monitor na 120hz imat ćeš 120fps-a
imaš zvijerku od kompa jelda? nezahtjevna igra radi bez problema sve jelda ALI što se događa svako malo imaš masivni fps drop, primjerica ja ga imam, zašto?
pa jednostavno recimo meni je namješteno da igra nema limitirani fps i namješten mi je recimo maxfps na 250? što se dešava sa ovim sličicama koje zbog v-synca nisu isporučene na ekran?
pune ti buffer i iz tog razloga svako malo dobiješ nagli drop jer se buffer očisti i dok se opet ne napuni radi ok, štos je u tome da grafička radi na max, al zbog v-synca šteka jer igra šalje više fps-a nego što v-sync dopušta na ekranu.
Solucija ugasiš v-sync, pokreneš igru, vidi vraga 144hz + 250fps-a stoji i ne mrda...hmmm čudno čudno
uzimajući u obzir da 250 i nije baš neki "paran broj" ja sam išao ovom metodom 144hz=144fps + (144/2 = 72) = 216fps-a zašto? pa eto tako čisto da bude po jednom herzu frame i pol = rezultat ultra glatko no blur at all.
Čisto reda radi što se non stop piše o zaključavanju igara na 60fps-a napravio sam mini test. pustio sam 144hz jer glupo je imat dobar monitor a ne koristit ga zar ne?
E pa tako sam ostavio 144hz i upalio 60 fps-a (što znači prije je bilo slika i pol po jednom titraju monitora sada je potrebno 2ipol titraja monitora za jednu sliku? hahaa smijeh) rezultat? ultra govno s oproštenjem, blur nemogući, nema glatkoć, faktički neigrivo....
Razumijem ja što oni žele napraviti sa tim i dobro je da ne gura grafička na max i da ne troši struje više nego što treba, al i dalje neću shvatiti zaključavanje igara na 60fps'a u doba kada monitori/televizije rade na 120+hz da barem omoguće maxfps do 120-150.....mislim katastrofa imaš mašinu a igraš izbluranu igru haha
evo compare testa za ove silne nevjernike.
https://frames-per-second.appspot.com/
dakle, imate 1. loptu ovjek imajte na 60 fps-a. drugu stavite najprije na 30 fps-a. što se događa? 2. lopta odražava blur, dakle nečist i neuglađen pokret. dok prva lopa ima puno glađi pokret.
sada stavite 2. loptu na 60 fps-a. što se događa? odrazi su potupno isti.
e sada stavite drugu loptu na 120 fps-a. i što se događa? sada ova 1. lopa koja uvijek ima 60 fps-a ima blur, tj. neuglađen pokret.
Isključi blur pa pogledaj onda. Dosta manja razlika (60vs120), jedva primjetna. I to na brzinama od 1000px/s, gdje zaboli glava samo od toga, na manjim neprimjetno (a i ove razlike vjerovatno imaju jer vrtim na integriranoj grafi 6 god starog Celerona, a i percepcija moja u zavisnosti na koju loptu se fokusiram).
Neće mali fps izazvati blur kod ovog renderiranja, već samo trzanje, ovdje je blur generiran. Kod snimanja je drugo.
Ali mislim da si ti mašio ceo fudbal.
Nije ovdje riječ da li više fps-a ima prednost Ima, u određenim slučajevima kao npr ako imaš 120/144 Hz monitore ili se igraš sa tim COD glitchevima.
Ovaj DFRC omogućuje onima koji vrte nezahtjevan sadržaj da ograniče potrošnju, buku i zagrijavanje u tim slučajevima. Uz najavljeni freesync mislim da će i manje fps-a od 60 biti čisto zadovoljavajuće jer će se eliminirati stuttering, tearing, lag...
Ne kupuju ljudi 3k+ kuna kartice da bi imali 1000 fpsa već da mogu dostići zadani fps (30, 60, 120, nebitno) na visokim rezolucijama i postavkama slike.
Ima li neka single gpu kartica od bilo koliko kuna koja će ti omogućiti 30-60fps-a u svim današnjim igrama na 4k?
evo compare testa za ove silne nevjernike.
https://frames-per-second.appspot.com/
dakle, imate 1. loptu ovjek imajte na 60 fps-a. drugu stavite najprije na 30 fps-a. što se događa? 2. lopta odražava blur, dakle nečist i neuglađen pokret. dok prva lopa ima puno glađi pokret.
sada stavite 2. loptu na 60 fps-a. što se događa? odrazi su potupno isti.
e sada stavite drugu loptu na 120 fps-a. i što se događa? sada ova 1. lopa koja uvijek ima 60 fps-a ima blur, tj. neuglađen pokret.
i da čujemo ove koji lomaju td. jel vidite razliku ili ne? i vidi čuda - sve na 60 hz monitoru.
ja imam razmjerno zdrav vid, desno oko bez dioptrije, lijevo -0.4 (što je zanemarivo).
edit: kada vas upita, jednostavno kliknite ignore this warning. ne brinite, monitor neće postati crna rupa
edit 2 - vrstu lopte stavite na soccer ball jer se razlika najbolje vidi na crno-bijeloj kombinaciji.
Super ti je link. Kad klikneš na više od 60Hz izbaci upozorenje
You have chosen an animation rate that is faster than 60 frames per second. Many computer monitors default to a refresh rate of 60 Hz. Animations faster than the native refresh rate will not appear visibly smoother.
Dakle direktno u suprotnosti s onim što pokušavaš pokazati. A i na 60Hz monitorima ne postoji razlika u odnosu na 60fps-a.
60Hz je frekvencija osvježavanja slike.
Imate pravo, FPS i Hz su skroz različite stvari. Ali opet nisu neovisne. FPS je broj sličica u sekundi koji grafička isporučuje monitoru. Frekvencija osvježavanja je koliko puta u sekundi monitor može osvježiti, odnosno promijeniti sliku. Ako grafička šalje veći broj sličica, đaba joj trud kad se pikseli ne mogu promijeniti više od 60 puta u sekundi.
Ovo me podsjeća na slinjenje na 4k videe na youtubeu kad su se pojavili iako su ih gledali na maksimalno full hd monitoru.
Ako ja imam monitor na 60 Hz (dakle, slika se refresha 60 puta u sekundi) onda mi 200 FPSa ne znači apsolutno ništa jer od tih 200 komada sam ja vidio samo 60 - ostalih 140 je jednostavno izbačeno. Ja ne znam kako ti vidiš razliku između 60 i 120 - 250 FPSa na 60 Hz monitoru sa Vsyncom. A kada maknem vsync, lomi mi sliku. Grafička šalje 2 framea koji monitor pokušava pokazati u jednom cycleu i to ne završi baš najbolje...
A na ovom sajtu kugle su namjerno zblurane. Kada makneš taj blur, razlika je skoro pa nevidljiva (moraš se stvarno zabuljiti u to da bi ju primjetio).
1. Razlika 60Hz vs 120Hz+ je velika u korist 120Hz+
2. FPS nije isto što i RR, iako može biti isto
3. FPS veći od RR može/će uzrokovati tzv. "tearing"
4. V-Sync stvara lag
5. FPS veći od RR je nevidljiv. Nema ga što prikazati.
6. Motion blur smanjuje trzanje, tj. ne vidi se. Zato filmovi nisu problem na 25-30 FPS. No, to ne znači da ne izgledaju bitno realnije na 48 ili 60 FPS.
Konačno netko tko zna o čem prića! Bravo ova 2 posta gore. :) Ne znam zašto je ljudnima tak teško shvatit da NE MOGU vidjet više slika od frekvencije osvježavanja monitora. Onaj sa monitorom od 144, možeš vidjet MAX 144 FPS i ne fantaziraj o 200 i kusur jer je neizvedivo.
gospodo, onda sam je svjetski čudak kad primjetim razliku između 60 i 90 fps na svom monitoru od standardnih 60 hz u jednom far cry 3.
što je nemoguće?
al nebitno, ispričavam se na gnjavaži.
Gledam ove dvije lopte, jedna na 60fps a druga na 120 i izgledaju mi totalno identično.
Zašto bi lagao nekom anonimusu preko neta? Kažem što vidim...
meni, recimo, nije jasno zasto mi filmici na youtube-u (koji su u 60 slicica po sekundi) izgledaju "glađe" nego išta što ja igram na 60 fps? jedino sto se zaista glatko izvodi jest fifa i pes
zbog istog razloga ni ja ne moram, niti pjevam borbene o hercima i frejmovima.
govorim ono što vidim i kakav dojam imam. i glupo mi je da me netko napada i govori mi da je to nemoguće. kao da sam retardiran pa mi netko govori što i kako nešto moram vidjeti.
zbog istog razloga ni ja ne moram, niti pjevam borbene o hercima i frejmovima.
govorim ono što vidim i kakav dojam imam. i glupo mi je da me netko napada i govori mi da je to nemoguće. kao da sam retardiran pa mi netko govori što i kako nešto moram vidjeti.
Ja vidim razlike, ali prvenstveno jer vrtim na Celeronu starom 6 godina( i nekakvoj int. grafi) koji se ne može izboriti sa onim loptama na većim brzinama, a i vidim da mi se percepcija mijenja u ovisnosti koliko sam se zagledao u koju.
Ali više vidim stuttering.
Da bi dokazao prvo sebi da vidiš razlike, moraš napraviti blind test, odnosno nek neko drugi stavlja lopte u različit fps a ti probaj pogoditi.
Ako failaš, dobićeš odgovor bez da se natežeš po forumu.