Zaključak je malo jači "učenike treba dodatno senzibilizirati". Kako ako je Informatika izborni predmet u osnovnoj školi. Još kad se pogleda da tu Informatiku, često. predaju učitelji s "pojačanom" informatikom (što god to značilo) upitne kompetentnosti i znanja kako po pitanju novih tehnologija tako i po pitanju nekih koje su prilično arhaične. Jedini izlaz, koji ja vidim u cijeloj priči, je uvođenje informatike u svaki predmet. Informatika nije sama sebi svrha već djecu treba učiti da ju svakodnevno koriste za razne zadaće, jer će ju tako koristiti u životu. Najbrži i za djecu najzanimljiviji način je izrada prezentacija. Na taj način se može obraditi tema koja je zadana uz korištenje novih tehnologija. Dijete bi samo prezentiralo, pred cijelim razredom što je također dobro u smislu stjecanja samopouzdanja i sigurnosti kod javnog nastupa.
Od rujna, svaki tjedan držim dva sasta informatike nećaku i sinu (osnovna škola, niži razredi) i rezultat me oduševljava. Klinci upijaju sve što se tiče hardwera (sami su rastavili i sastavili računalo; znaju sve osnovne dijelove računala,...) i sposobni su reproducirati naučeno s odgodom od par dana (tjedana) što znači da su stekli novo znanje i vještinu. Zadnji zadatak je bila izrada prezentacije po njihovoj želji. Sve su odradili sami, odabrali temu, napisali natuknice, odabrali fotografije koje će koristiti, složili kompletnu prezentaciju s tranzicijama i dinamičkim efektima te ju na kraju prezentirali pred publikom (uopće se nije skužilo da su imali napisane bilješke koje su im pomagale tijekom prezentacije). Oba su odabrali teme koje obrađuju trebutno u školi i odradili su ih odlično. Istu takvu stvar bi mogli odraditi i za školu i pri tome naučiti jako puno, više nego što se nauči suhoparnim ponavljanjem gradiva na old school način.