Dobro nam došel Uber…

poruka: 16
|
čitano: 4.133
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Dobro nam došel Uber…".
14 godina
offline
Dobro nam došel Uber…

Kosta je nazvao svoje ... pa se rešilo

 
6 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Dobro nam došel Uber…

Baš će gradovi odustati od naknada za taksi licence. Dream on... Uberova mašinerija može kupovati koga god želi, ali čisto sumnjam da mogu potkupiti sve političare. Neka netko od naših napravi Uber klona... pa da vidimo koliko će vremena trebati do upada djelatnika carinske i porezne uprave u njegovu poslovnu centralu... "Free market" my ass! Osim toga, jedan od komentatora na indexu je dobro uočio caku sa "radnom skupinom." Političari očito obožavaju "Yes Minister/Prime minister" seriju. :D

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.12.2016 16:40 (Mayo).
 
6 0 hvala 0
10 godina
offline
Dobro nam došel Uber…

Lijepa vijest!

 

To je čist O.K., za mene kao korisnika. Ak 'se mogu voziti jeftinije, čak i od ZETovg tramvaja, zakaj ne?

Zašto imati svoj auto, ako se voziš na kraćim relacijama tim, gradske i međugradske migracije?

Svatko bu si izračunal kaj mu više paše, te kaj mu je isplativije, a ne da te deru taxi-šahisti udruženi sa mafijom na vlasti.

Drago mi je da je ipak kod nas taxi-mafija izgubila još jednu utakmicu, te da su naši papci na vlasti dobili po prstima....

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
7 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Dobro nam došel Uber…

Velika Britanija je u 2015. proizvela cak 1,6mil. putnickih automobila, od cega je izvezla 1,2mil.

To je cini 10. svjetskim proizvodjacem automobila, a rekordna godina im je bila 1972. sa oko 2mil. proizvedenih putnickih automobila, pa tesko mozemo reci da im se autoindustrija raspala.

Ipak svoje pogone u Britaniji imaju Nissan, Toyota i GM koji sigurno ostave finu svotu novaca u VB.

Takodjer SAD nisu nista naprednije po pitanju jeftinih elektricnih automobila, Uber razvija samovozece automobile s Volvom, mislim da bas i ne suradjuju s americkim proizvodjacima.

U Britaniji za relativno malene novce (za standard) mozete nabaviti nesto poput Renault Zoe s dosegom od 150km i cijenom po kilometru od nekih 7 lipa.

 

Njemacka auto industrija ce vjerojatno i dalje dobro raditi, mozda i s porastom prodaje bas zbog servisa slicnih Uberu, gdje ce potraznja za novim vozilima biti veca,

posebno hibridnim i elektricnim jer neki gradovi u EU do 2025, planiraju zabraniti dizelase.

 

 

Srz problema je u tome sto u VB, a i u svijetu,  sve manje ljudi polaze vozacki ispit koji je urnebesno skup i sve manje mladih ljudi uopce smatra kako je  vozacka nebitna.

To je i ciljano trziste Ubera,  Uber se ne moze nametnuti ljudima kojima je osobno vozilo bitna stavka u zivotu, a kojih ce i dalje biti velik broj.

Uber je ipak namjenjen samo kao zamjena klasicnom taksiju.

 

Problem je u RH sto trziste nikako nije bilo regulirano i do pojave Cammea je bilo prepusteno samovolji taksista koje nitko nije kontrolirao.

Budimo realni do pojave Cammea taksisti nikome nisu bili ni zanimljivi. Taksisti u Splitu imaju dosta jak lobij kod gradonacelnika i zbog toga je Cammeo i protjeran iz Splita.

Uber ipak mogu malo teze skloniti s ceste, odnosno vjerojatno im je i receno da ih se ne dira. Sigurno ce doci do nekih izmjena u zakonu kojima

ce smanjiti dadzbine taksistima, ali i uciniti Uber i Cammeo legalnim. Ipak je Uberov lobij veci od taksista, sto koristi i Cammeu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.12.2016 17:03 (Bullfrog).
 
11 0 hvala 3
12 godina
neaktivan
offline
Dobro nam došel Uber…

Jasno se vidi koji je lobi bolje podmazao :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Dobro nam došel Uber…

Neka, nek se prvo uredi pravilnik pa neka voze po istim tržišnim pravilima. Ovako kad jedni plaćaju po jednim pravilima, a drugi po drugima onda to nikako nije fer tržišna utakmica. Nek lijepo se ukine ovakav taksi kakav sad postoji jer je pitanje zabrane zapravo glupo, nekorektno je od Ubera jer ne posluje korektno, a opet nisu korektni niti naši taksisti.

 

No, ovo nam daje super sliku o našim taksistima. Oni umjesto da su smanjili cijene i poboljšali sebe i odnos prema kupcu oni idu odma na Uber kao puk na Frankensteinov dvorac.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
5 0 hvala 0
10 godina
offline
Dobro nam došel Uber…

zivio uber, nek se hebe nekulturna i skupa gamad zvana hrvatski taksisti

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Dobro nam došel Uber…
Uber all the way!! Short story... Zovem uber jedan dan, iako je par auta oko moje lokcije na mapi, 2,3min mi vrti search i nikako da mi dodijeli vozača... Stisnem cancel... Zovem taxi jer žurim... Vozim se taxijem i dolazi mail od Ubera, naplaćeno mi je 12kn nešto iako sam uredni cancelirao... Naravno, nije stvar 12kn, već nakon par mjeseci korištenja i dobrog iskustva me zanimalo jesu li se pokvarili pa počeli zezat sa ovakvim cakama... Šaljem im mail, opišem situaciju, next day, povratak para, i još bonus za jednu vožnju zbog neugodnosti... Meni je uber super... Dobri i uredni auti većinom te pristojni vozači koji žele dodatno zaraditi ...
MuWu
Moj PC  
5 0 hvala 0
12 godina
offline
Dobro nam došel Uber…

"nakon što se američka auto industrija raspala (doslovno, radili su kamionete u tehnološkoj razini tamića - motor sprijeda, pogon straga, kardan...)"

 

Ne razumijem, di bi motor i pogon u Pick-Up-u trebali biti ?

Prednji pogon ?

Motor centralno ?

Umjesto kardana lančani prijenos ?

Kvaliteta se srozala 80-ih to je istina, ali to je bilo prije 30 godina.

Ili je to cinizam neki u igri ?

 

 

 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Dobro nam došel Uber…

Nije se čuditi Vojkoviću. On je ipak pravnik, nema veze sa mehanikom i tehnikom, a i vožnja mu baš ne ide. A mora nešto napisati, plaćaju ga po kartici.

9 godina
neaktivan
offline
Dobro nam došel Uber…

"Zašto Njemačka zabranjuje UBER?" Zato je Njemačka zaostaje s električnim vozilima i još nešto - širenjem platformi tipa UBER-a sve više ljudi u gradovima će pitati "Da li meni uopće treba osobni auto?", a to je suprotno njemačkim gospodarskim interesima - oni su glavni izvoznik automobila u Europi!

  

Vojković se malo zanio. Nijemci itekako rade na električnim automobilima. To što ih nema na tržištu znači samo jedno, zasad su neisplativi. Nema šanse da Hans na nečem gubi novac. Kada el. auti počnu donositi dobit pojavit će se Audiji, BMW i VW na struju u roku keks. I što će europljani kupovati? Poluproizvod Tesla, teletabies Google car ili njemačku trojku?

 

Usput, koja je to kvantna tehnologija u el. autima, a koje nema u klasičnim. Osim baterija, naravno o kojima sve i ovisi.

 
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Dobro nam došel Uber…

Nisam shvatio jel komentar tog nekog lika trebao biti sarkastičan ili on nešto od toga misli ozbiljno?

Ne znam što je smješnije, to da je neki visokopozicionirani američki dužnosnik napravio poziv hrvatskom ministru da okrene priču i ne dira "uber" ili da njemačka autoindustrija zaostaje za američkom. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Dobro nam došel Uber…
maximilian kaže...

"Zašto Njemačka zabranjuje UBER?" Zato je Njemačka zaostaje s električnim vozilima i još nešto - širenjem platformi tipa UBER-a sve više ljudi u gradovima će pitati "Da li meni uopće treba osobni auto?", a to je suprotno njemačkim gospodarskim interesima - oni su glavni izvoznik automobila u Europi!

  

Vojković se malo zanio. Nijemci itekako rade na električnim automobilima. To što ih nema na tržištu znači samo jedno, zasad su neisplativi. Nema šanse da Hans na nečem gubi novac. Kada el. auti počnu donositi dobit pojavit će se Audiji, BMW i VW na struju u roku keks. I što će europljani kupovati? Poluproizvod Tesla, teletabies Google car ili njemačku trojku?

 

Usput, koja je to kvantna tehnologija u el. autima, a koje nema u klasičnim. Osim baterija, naravno o kojima sve i ovisi.

 Nije baš Tesla poluproizvod kad njegove sustave koriste i Švabe i Japanci...

I nisu el. auti više neisplativi,  pogledaj si samo sajam u Parizu ove godine.

Pogotovo onaj električni Renault, cijene je Meganea,  uz domet 300  km.

Kruha i igala...
16 godina
neaktivan
offline
Dobro nam došel Uber…

Zašto Bug uporno promovira Uber.

Konačno, i Uber i Cammeo sami kažu da oni nisu taxi služba niti svoju djelatnost obavljaju po zakonima koji se odnose na taxi službu.

Dakle, Rosandiću, što ti je Split kriv, taj inspektor u Splitu je imao m... primjeniti važeće hrvatske zakone što tvoji u Zagrebu nisu.

Mijenjati zakone Rosandiću ako ne udovoljavaju vremenu i realnosti, a ne pljuvati po ljudima i gradu koji je primjenio važeće zakone RH.

 
1 4 hvala 0
10 godina
offline
Re: Dobro nam došel Uber…

@Floki

 

Floki, druže, pa Bug piše po Uber zato kaj je to nekaj novo, te se koristi tehnologija. A, naš časopis Bug je časopis koji prati tehnologiju i nema nikakve logike, da ne piše o Uberu.

 

Za ovo ostalo, mislim da si fulao cijeli okvir gola, zabrijao si....

Ne može nitko zaustaviti točak napretka, bez obzira kaj bi se birokrati rado sakrivali iza nečega kaj piše na papireku.

Napisan članak sa strane gosp. Mire je sasvim na mjestu, te u njemu ne vidim nikakve(čak niti u najsitnijim tragovima) povode za izvođenje zaključaka kakve si ti naveo.

 

 

 

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Dobro nam došel Uber…
PzKpfw kaže...

@Floki

 

Floki, druže, pa Bug piše po Uber zato kaj je to nekaj novo, te se koristi tehnologija. A, naš časopis Bug je časopis koji prati tehnologiju i nema nikakve logike, da ne piše o Uberu.

 

Za ovo ostalo, mislim da si fulao cijeli okvir gola, zabrijao si....

Ne može nitko zaustaviti točak napretka, bez obzira kaj bi se birokrati rado sakrivali iza nečega kaj piše na papireku.

Napisan članak sa strane gosp. Mire je sasvim na mjestu, te u njemu ne vidim nikakve(čak niti u najsitnijim tragovima) povode za izvođenje zaključaka kakve si ti naveo.

 

 

 

 Nije baš tako jednostavno kako se čini.

Ne radi se o birokraciji nego o kontroli toka novca.

Ako jedna djelatnost izmiče poreznim škarama države i novac bez oporezivanja odlazi vani, to znači da će druge djelatnosti plaćati veći porez ili ćemo se dodatno morati zadužiti vani za potrebe države ili se moramo pomiriti sa logikom da što je više porezne evazije to je manje novca za zdravstvo i školstvo.

Ne vjerujem da ovo nisu i tvoji interesi, moji svakako jesu, a tko će braniti moje interese ako ja neću, neće oni u USA ili Njemačkoj ili Mađarskoj, oni će braniti svoje interese, što jest legitimno.

 

Bug često piše o tom Uberu i nikad ne ističe ovu makroekonomsku stranu priče, zato njihovo pisanje o Uberu smatram lobiranjem.

A Miro je cijeli jedan grad nazvao gradom dišpeta, a samo radi toga jer je inspektor pozvao taxi za koji se ispostavilo da nema licencu za taksiranje. To zakonski jest prekršaj, i tebe bi kaznio da taksiraš bez licence, kao što bi i mene, sa samo jednom razlikom, da je inspektor kaznio mene ili tebe za taksiranje bez licence umjesto vozača Ubera, tada Miro o tome ne bi pisao.

 

Da se razumijemo, nisam ja za zabrane, konkurencija je dobra stvar na tržištu, svjestan sam da postojeće zakone treba prilagođavati tehnološkom napretku. Ja sam za to da svi privredni subjekti u nekoj djelatnosti imaju iste uvjete što znači da plaćaju i iste poreze, što ovdje nije slučaj.

 

Inače. ovaj Vojković je zbilja biser, kojii to auto Amerikanci mogu proizvesti da Njemci neće napraviti bar deset puta bolji.

Njemačka je zabranila Uber zato jer je velika i moćna, zato jer su nacija kojoj nitko ne zapovjeda i kojima nitko neće u njihovoj državi kontrolirati tokove novca nego oni sami.

A mi smo ipak nešto drugo, dovoljan je i jedan telefonski poziv sa pravog mjesta pa da ministar promjeni mišljenje, uz prikriveno oduševljenje tisuća i tisuća Vojkovića i Rosandića u ovoj državi.

A u krajnjoj liniji, koga briga od te naše ekipe sa FB spominjane u tekstu za razloge zabrane Ubera u Njemačkoj i Mađarskoj, njima je jedino važno da im ovakvi opinion makeri ne bi slučajno lupili kakvu etiketu nazadnjaka ili ne daj Bože kakve konzerve, ostalo kao poželjna matrica ponašanja pošto je trajalo generacijama.

 

Uostalom, od kud Vojkoviću te tlapnje o strahu Njemaca od američkih auta. Uber ima neke ugovore sa Toyotom i VolksWagenom, a direktni Uberov konkurent sa GM. Dakle, jedno njemačko poduzeće je direktno u igri.

Pitam sa da li je ta prepametna ekipa sa FB, koja eto kao vrije, ikad čula za presude i suda u Frankfurtu i francuskog suda protiv Uberove  usluge koju pružaju nelicencirani vozači.

Tako to rade najznačajnije europske zemlje, a ovdje ekipa na FB vrije, a Vojković prodaje trećerazredne teorije zavjere, eto, ovi naši valjda pametniji od najvećih europskih zemalja.

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.12.2016 18:42 (Floki).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice