e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v

poruka: 15
|
čitano: 3.044
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v".
14 godina
offline
e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v

Zasto ne pise koliko brzo moze ici, koliko mu traju te baterije + to sto se puni... koliko mu treba da se napuni....

Dali je pogon na sve kotace i lakav je prijenos??? (1motor i getriba pa ide na sve kotace ). 

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v

Danas sam čitao komentare na vijest o onom električnom autobusu pa je netko spomenuo ovaj Dumper i sad je to nakon par sati vijest na portalu. Mogli ste bar dati credit forumašu.

Welcome my son...
Moj PC  
44 0 hvala 2
12 godina
neaktivan
offline
e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v

Odlično i podržavam ovakve ideje da se sve živo elektricifira a ovo sa dumperom je zbilja OK .

 

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
Da li je TGV i sl elektricno vozilo i koliko tezi?
vicious
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
Fake_Alert kaže...

Zasto ne pise koliko brzo moze ici, koliko mu traju te baterije + to sto se puni... koliko mu treba da se napuni....

Dali je pogon na sve kotace i lakav je prijenos??? (1motor i getriba pa ide na sve kotace ). 

 

 S obzirom da praktički jednom kad se napune baterije više se iste nemoraju dopunjavat preko mreže nego se dopunjavaju preko regerativnog kočenja isti se vrlo brzo bude otplatio te se bude otplatila i eventualna izmjena baterija. Naravno zaboravljeno je napomenuti da elektromotor ima manje pokretnih dijelova te je stoga i lakši za servisiranje. Radni strojevi za razliku od auta na dizel imaju propisane intervale na kojima se radi servis motora jer najskuplji radni  stroj je onaj koji stoji.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Bucyrus_MT6300AC

 

http://www.mining-technology.com/features/feature-the-worlds-biggest-mining-dump-trucks/

 

Uostalom najveći kamioni ovog tipa koriste ili elektro motore za pokretanje ili hidromotore. Dizel motori služe samo za dobivanje električne energije ili pokretanje hidropumpi

 

razlika kod ovog e-dumpera je samo što on nema dizel motor već ima baterije

Poruka je uređivana zadnji put ned 24.9.2017 17:40 (O B O).
14 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
viciousone kaže...
Da li je TGV i sl elektricno vozilo i koliko tezi?

 Bogme je i to kakvo električno vozilo, samo što ne koristi baterije nego struju uzima iz mreže kao i ostale električne lokomotive. Inače se u željeznici već odavno koristi struja, tako da to nikome nije čudno, ali električni kamion na baterije je poprilično neobična stvar.

dolazim odmah - Godo
12 godina
odjavljen
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ

Da, recimo kod kombajna dizelski motor je zapravo agregat, koji proizvodi struju za hidrauličku pumpu koja tjera sve ostalo.

 

Btw. baš me zanima kako će dvokotači izgledat na baterije 🤔

14 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
ne bih se složio. noviji kombajni imaju hidrostatski pogon - zatvoreni hidraulički krug pumpa-hidraulički motor (jedan ili više), gdje je pumpa spojena direktno na diesel motor.
8 godina
offline
e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v
Hibridni dizel-električni pogon prvo je primijenjen za pogon podmornica, točnije razvijen je upravo radi njih. Ideja da se potencijalna energija tereta upotijebi za pogon kamiona je genijalna. Zapravo, ovdje se kamenje samo kotrlja nizbrdo, a usto daje energiju kamionu da ode po novi teret. I još malo za autora: mogao je prevesti nickel, manganese, i cobat u nikal, mangan, kobalt.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
Dex.pwn kaže...

Da, recimo kod kombajna dizelski motor je zapravo agregat, koji proizvodi struju za hidrauličku pumpu koja tjera sve ostalo.

 

Btw. baš me zanima kako će dvokotači izgledat na baterije 🤔

 Motori? Eno kolega Jakovp je tomosa preradio, izgleda identicno jer je super uklopio motor i baterije pa plastike pasu u milimetar 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električno v

"Naime, prilikom rada prevozi oko 71 tonu tereta i tijekom jednog prijevoza proizvede 40 kWh električne energijezahvaljujući tehnologiji regenerativnog kočenja. Kako je na povratku prazan, a time i osjetno lakši, za povratak mu je potrebno samo 30 kWh električne energije čime višak od 10 kWh ostaje neiskorišten, odnosno sprema se u baterije te se ponovno koristi za daljnji rad e-Dumpera."

 

Ovo je ili nespretno napisano ili nije točno. Nemoguće je da da pun i prazan proizvede jednako energije puten regenerativnog kočenja. A i velika je razlika ako npr. pun ide nizbrdo, a prazan uzbrdo.

www.petvolta.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
O B O kaže...

 S obzirom da praktički jednom kad se napune baterije više se iste nemoraju dopunjavat preko mreže nego se dopunjavaju preko regerativnog kočenja isti se vrlo brzo bude otplatio te se bude otplatila i eventualna izmjena baterija. Naravno zaboravljeno je napomenuti da elektromotor ima manje pokretnih dijelova te je stoga i lakši za servisiranje. Radni strojevi za razliku od auta na dizel imaju propisane intervale na kojima se radi servis motora jer najskuplji radni  stroj je onaj koji stoji.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Bucyrus_MT6300AC

 

http://www.mining-technology.com/features/feature-the-worlds-biggest-mining-dump-trucks/

 

Uostalom najveći kamioni ovog tipa koriste ili elektro motore za pokretanje ili hidromotore. Dizel motori služe samo za dobivanje električne energije ili pokretanje hidropumpi

 

razlika kod ovog e-dumpera je samo što on nema dizel motor već ima baterije

 Normalno da će morati nadopunjavati baterije. Zaboravili su napisati koliko troši struje kad je pun, a sigurno je puno više nego što dobije nazad regenerativnim kočenjem.

16 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
dejo6 kaže...

 Normalno da će morati nadopunjavati baterije. Zaboravili su napisati koliko troši struje kad je pun, a sigurno je puno više nego što dobije nazad regenerativnim kočenjem.

 

Pa sve ti je napisano, i naravno da ne moraju nadopunjavati s takvim režimom rada (veliki teret dolje, natrag prazan).

Volim prirodu i znanost, mrzim računala. Programer od rođenja.
12 godina
odjavljen
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
markez_cro kaže...
ne bih se složio. noviji kombajni imaju hidrostatski pogon - zatvoreni hidraulički krug pumpa-hidraulički motor (jedan ili više), gdje je pumpa spojena direktno na diesel motor.

 

A stariji?

14 godina
offline
Re: e-Dumper je najveće, ujedno i najteže električ
Stariji imaju klasični prijenos sa getribom, što se pokazalo problematično kod ovakvog tipa stroja jer hidrostat može imati bilo koji prijenosni omjer između predefiniranog najmanjeg i najvećeg. Ovo je ostvarivo sa elektromotorima umjesto hidrauličkih motora i generatorom umjesto hidrauličke pumpe. Alternativa je i CVT transmisija...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice