Zasto ne pise koliko brzo moze ici, koliko mu traju te baterije + to sto se puni... koliko mu treba da se napuni....
Dali je pogon na sve kotace i lakav je prijenos??? (1motor i getriba pa ide na sve kotace ).
Zasto ne pise koliko brzo moze ici, koliko mu traju te baterije + to sto se puni... koliko mu treba da se napuni....
Dali je pogon na sve kotace i lakav je prijenos??? (1motor i getriba pa ide na sve kotace ).
Danas sam čitao komentare na vijest o onom električnom autobusu pa je netko spomenuo ovaj Dumper i sad je to nakon par sati vijest na portalu. Mogli ste bar dati credit forumašu.
Odlično i podržavam ovakve ideje da se sve živo elektricifira a ovo sa dumperom je zbilja OK .
Zasto ne pise koliko brzo moze ici, koliko mu traju te baterije + to sto se puni... koliko mu treba da se napuni....
Dali je pogon na sve kotace i lakav je prijenos??? (1motor i getriba pa ide na sve kotace ).
S obzirom da praktički jednom kad se napune baterije više se iste nemoraju dopunjavat preko mreže nego se dopunjavaju preko regerativnog kočenja isti se vrlo brzo bude otplatio te se bude otplatila i eventualna izmjena baterija. Naravno zaboravljeno je napomenuti da elektromotor ima manje pokretnih dijelova te je stoga i lakši za servisiranje. Radni strojevi za razliku od auta na dizel imaju propisane intervale na kojima se radi servis motora jer najskuplji radni stroj je onaj koji stoji.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bucyrus_MT6300AC
http://www.mining-technology.com/features/feature-the-worlds-biggest-mining-dump-trucks/
Uostalom najveći kamioni ovog tipa koriste ili elektro motore za pokretanje ili hidromotore. Dizel motori služe samo za dobivanje električne energije ili pokretanje hidropumpi
razlika kod ovog e-dumpera je samo što on nema dizel motor već ima baterije
Bogme je i to kakvo električno vozilo, samo što ne koristi baterije nego struju uzima iz mreže kao i ostale električne lokomotive. Inače se u željeznici već odavno koristi struja, tako da to nikome nije čudno, ali električni kamion na baterije je poprilično neobična stvar.
Da, recimo kod kombajna dizelski motor je zapravo agregat, koji proizvodi struju za hidrauličku pumpu koja tjera sve ostalo.
Btw. baš me zanima kako će dvokotači izgledat na baterije 🤔
Da, recimo kod kombajna dizelski motor je zapravo agregat, koji proizvodi struju za hidrauličku pumpu koja tjera sve ostalo.
Btw. baš me zanima kako će dvokotači izgledat na baterije 🤔
Motori? Eno kolega Jakovp je tomosa preradio, izgleda identicno jer je super uklopio motor i baterije pa plastike pasu u milimetar
"Naime, prilikom rada prevozi oko 71 tonu tereta i tijekom jednog prijevoza proizvede 40 kWh električne energijezahvaljujući tehnologiji regenerativnog kočenja. Kako je na povratku prazan, a time i osjetno lakši, za povratak mu je potrebno samo 30 kWh električne energije čime višak od 10 kWh ostaje neiskorišten, odnosno sprema se u baterije te se ponovno koristi za daljnji rad e-Dumpera."
Ovo je ili nespretno napisano ili nije točno. Nemoguće je da da pun i prazan proizvede jednako energije puten regenerativnog kočenja. A i velika je razlika ako npr. pun ide nizbrdo, a prazan uzbrdo.
S obzirom da praktički jednom kad se napune baterije više se iste nemoraju dopunjavat preko mreže nego se dopunjavaju preko regerativnog kočenja isti se vrlo brzo bude otplatio te se bude otplatila i eventualna izmjena baterija. Naravno zaboravljeno je napomenuti da elektromotor ima manje pokretnih dijelova te je stoga i lakši za servisiranje. Radni strojevi za razliku od auta na dizel imaju propisane intervale na kojima se radi servis motora jer najskuplji radni stroj je onaj koji stoji.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bucyrus_MT6300AC
http://www.mining-technology.com/features/feature-the-worlds-biggest-mining-dump-trucks/
Uostalom najveći kamioni ovog tipa koriste ili elektro motore za pokretanje ili hidromotore. Dizel motori služe samo za dobivanje električne energije ili pokretanje hidropumpi
razlika kod ovog e-dumpera je samo što on nema dizel motor već ima baterije
Normalno da će morati nadopunjavati baterije. Zaboravili su napisati koliko troši struje kad je pun, a sigurno je puno više nego što dobije nazad regenerativnim kočenjem.
Normalno da će morati nadopunjavati baterije. Zaboravili su napisati koliko troši struje kad je pun, a sigurno je puno više nego što dobije nazad regenerativnim kočenjem.
Pa sve ti je napisano, i naravno da ne moraju nadopunjavati s takvim režimom rada (veliki teret dolje, natrag prazan).
A stariji?