Što je iduće nakon fićeka? Peglica i jugić? :D
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
fićo je zakon
fićo je zakon
stari fico da. ovaj novi je uzas. ima mi ga prijateljica i isao sam ga isprobati ali sam odustao prije nego sto sam krenuo. rame mi lupa u prozor. da bi normalno vozio morao bi cijelo vrijeme biti nagnut na desnu stranu. u starom fici nisam imao takvih problema. lijep auto, ali za cure i kepece.
fićo je zakon
stari fico da. ovaj novi je uzas. ima mi ga prijateljica i isao sam ga isprobati ali sam odustao prije nego sto sam krenuo. rame mi lupa u prozor. da bi normalno vozio morao bi cijelo vrijeme biti nagnut na desnu stranu. u starom fici nisam imao takvih problema. lijep auto, ali za cure i kepece.
a cuj to je mali auto bio i osto i ipak vise namjenjen njeznijem spolu :)
a cuj to je mali auto bio i osto i ipak vise namjenjen njeznijem spolu :)
Baš za njezniji spol moš mislit, uglavnom imalo ga je pola bivše Juge fuckaj ga živio Fico kaj drugo.
Baš za njezniji spol moš mislit, uglavnom imalo ga je pola bivše Juge fuckaj ga živio Fico kaj drugo.
valjda misli na novog. starog ko nije vozio taj nije driver :)
Odavno smo već svi trebali preć na električne automobile, tehnologiju i napredak treba iskoristiti ..ali to je problem jer šačica ljudi od toga se bogati..pa čak i na cijenu masovnog zagađenja planete.. jadno
Odavno smo već svi trebali preć na električne automobile, tehnologiju i napredak treba iskoristiti ..ali to je problem jer šačica ljudi od toga se bogati..pa čak i na cijenu masovnog zagađenja planete.. jadno
Kada bi zamjenili sve aute sa električnim, veće bi zagađenje bilo odlaganje svih tih li-ion baterija, nego ovo sada
Odavno smo već svi trebali preć na električne automobile, tehnologiju i napredak treba iskoristiti ..ali to je problem jer šačica ljudi od toga se bogati..pa čak i na cijenu masovnog zagađenja planete.. jadno
Kada bi zamjenili sve aute sa električnim, veće bi zagađenje bilo odlaganje svih tih li-ion baterija, nego ovo sada
a to se kao ne može nikako riješiti? da ima volje sada bi svi vozili aute koji ne zagađuju, ali nikome o nije u interesu tako da...
Gorive ćelije su puno bolje rješenje nego ovo s baterijama
fićo je zakon
A ne nije!
Sa fićekom nikad nisi znao kad će ti frknut gumigeleng i prirubnica i onda bi vožnja bila gotova,hehe,imal sam dva komada,jedino se je po nekvaliteti mogao usporediti sa yugom 45 za kojeg se opravdano govorilo da 45 znači 45000 km pa generalka.
EDIT:trabante,zaporošce,moskviče ne ubrajam,oni su bili još gori.
Gorive ćelije su puno bolje rješenje nego ovo s baterijama
Gorive celije su pretakanje iz supljeg u prazno. Da bi dobio vodik i kisik, prvo je potrebna elektroliza, dakle elektricna energija. Pri svakoj takvoj transformaciji (elektricna-vodik/kisik-elektricna) gubi se odredjeni dio energije. Druga je stvar ako uspiju napraviti cisto kemijski proces za dobivanje vodika i kisika.
Goriive celije guraju naftne kompanije kako bi i dalje posjecivali njihove pumpe, umjesto "tocili" kod kuce na elektricnim uticnicama.
Vec sam govorio, jedino prihvatljivo rjesenje danas su hibridi. I to Chevrolet Volt i Opel Ampera, zbog konstatne, optimalne vrtnje motora sa unutarnjim izgaranjem koji pogoni generator, a zatim elektromotor(e). Ali samo za americko trziste, gotovo isti ucinak se postize dizel motorima (da ne govorimo o dizel hibridima koje guraju francuzi).
Sa fićekom nikad nisi znao kad će ti frknut gumigeleng i prirubnica i onda bi vožnja bila gotova,hehe,imal sam dva komada,jedino se je po nekvaliteti mogao usporediti sa yugom 45 za kojeg se opravdano govorilo da 45 znači 45000 km pa generalka.
EDIT:trabante,zaporošce,moskviče ne ubrajam,oni su bili još gori.
Malo sutra svi Ficeki nisu bili isti, tj motori normalno moj stari je imal doticnog 15 godina i nije se uopce kvaril motor osim uobicajenih stvari. Sam motor je bio Made In Spain, vjerovali ili ne a to nije isto ko onaj krš iz Kragujevca kaj drugo.
Kod fićeka je motor bil dobar,nego taj gumigeleng i prirubnica su bili zaduženi za prijenos sa motora na kotače a bili su od slabog materijala pa si ih kupoval ko platine skoro svaki mjesec,hehe
EDIT:kad sam si kupil spačeka onda sam imal pravi auto na kojem se nije ništ kvarilo,samo toči i vozi
Meni ficov motor (na slici) lici na neku uber nabrijanu grafu ATI ili mozda NVIDIA...
Stari macovi su imali ovakvu uutrasnjost.....
Kod fićeka je motor bil dobar,nego taj gumigeleng i prirubnica su bili zaduženi za prijenos sa motora na kotače a bili su od slabog materijala pa si ih kupoval ko platine skoro svaki mjesec,hehe
Bio je dobar da no ne ko ovi sa Made In Spain motorom, razlika je bila prilicno velika u kvaliteti inace taj Ficek kojeg je stari vozil je bil 1973 godište. On ga je imal 15 godina kod sebe kak sam rekel, a u voznom stanju je taj Fičo bio do 2003 godine kod jednog drugog vlasnika tj malo daljeg susjeda zapravo motor je i onda bio još uvjek ispravan. Mogel se je još vozit s njime no trebalo je dost toga zamjenit, sve amortizere pa i kocioni sistem pa limariju sredit i tak to dost posla i love pa je otisel u penziju sa 30 godina fuckaj ga legenda kaj drugo evo ga dole na fotki.
Mislim ova rečenica nema smisla stvarno....
električnoj verziji popularnog „cinquecenta“
Da li vi znate koji je to auto ??
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Cinquecento
Nije mi jasno za koji pns toliko pumpaju cijenu tih elektroautomobila.
Dobro, baterije koštaju.
Ali zato nema mjenjača, alternatora, akumulatora, motora s izgaranjem i svih čuda (injektiranje, paljenje, nadzor paljenja, ispuh...) koje s time idu.
Pa dosta je pogledati sliku - ispod haube auto nema praktički ništa.
A cijena karoserije i ovjesa je naravno ista.
Od ovih mass auto demagoga s ovim cijenama nema ništa.
Tek kada Kinezi dođu s pouzdanim gradskim autićem od 5k € koji se može puniti i kod kuće, krenut će nova priča u toj industriji.
A onda će Fiat s ovakvom cijenom moći mirno zaljepiti markicu Ferrari na svog fićeka, kako bi upecao preostale malobrojne snobiće.
Mislim ova rečenica nema smisla stvarno....
električnoj verziji popularnog „cinquecenta“
Da li vi znate koji je to auto ??
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Cinquecento
Mislim da je pravo pitanje znaš li ti o čemu pričaš: http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500_(disambiguation).
BTW - to ti je prvi link na članku na Wikipiediji koji citiraš.
Nije mi jasno za koji pns toliko pumpaju cijenu tih elektroautomobila.
Dobro, baterije koštaju.
Ali zato nema mjenjača, alternatora, akumulatora, motora s izgaranjem i svih čuda (injektiranje, paljenje, nadzor paljenja, ispuh...) koje s time idu.
Pa dosta je pogledati sliku - ispod haube auto nema praktički ništa.
A cijena karoserije i ovjesa je naravno ista.
Od ovih mass auto demagoga s ovim cijenama nema ništa.
Samo se čini da tu nema ništa... nisu to samo motor i baterije. Baterije su jako skupe, motor je čak jedan od jeftinijih dijelova. Uz to je potreban dobar kontroler (također relativno skup i osjetljiv dio), potreban je dobar BMS (ako želiš da ti baterije maksimalno traju). Potreban je mjenjač (jer se u ovakve aute ugrađuju manje snažni elektromotori), ako ne želiš mjenjač, potrebni su jaki elektromotori koji uglavnom uništavaju diferencijale, pa je u tom slučaju potreban potpuno nov razvoj podvozja... potrebna je elektronika za nadzor svih dijelova, različiti adapteri, pojačavanje kočnica... postoji tu još puno sitnih dijelova. Izvana se samo čini da je sve isto, ali unutra je potpuno nova tehnologija. A razvoj nove tehnologije košta.
Izrazito nova tehnologija.. Sve staro osim baterija. A prvi električni auti počeli krajem 19-tog stoljeća. Pa smo ih malo zapustili na 100 godina, jer tehnologija još nije sazrijela, a tek sad možemo razvijati nove tehnologije. Yeah, right..
Mo'š mislit' koliko više košta kontroler nego recimo bregasta osovina. Sad ti uspoređuješ komadićke elektronike koje se danas masovno izrazito jeftino proizvode (na stranu želje proizvođača) s 'realnom' cijenom masu mehanike u današnjim autima. Elektroniku za nadzor u autima imaš i danas, pa i regler koji se brine o punjenju akumulatora. Kao da je mudrost napraviti specifikum za električni auto, kao što je to napravljeno za otto motor. Ne vidim razlog zašto bi električni auti trebali koštati više u proizvodnji, od običnih. Na stranu to što će ti proizvođači zaračunati i dio cijene benzina, tj. razliku koliko ćeš manje potrošiti takvim autom za gorivo, ali to je već pitanje politike..
Ma nije nova tehnologija...ako ćeš uzeti postojeće komponente koje će ti davati 100kw, a auto će ti ukupno težiti 4 tone...
Ali ako ćeš sklopiti sustav od 100kw težine 500-ak kg, a da auto zadrži masu i prostor koju ima sa konvencionalnim motorom, onda ćeš se trebati dobro pomučiti da to postigneš.
Neznam koliko košta bregasta, ali dobar kontroler (komadići jeftine elektronike koji teže 20kg) košta 2000 E.