To ti je relativan pojam. Sve što danas kupiš napravili su mali kinezi. Tako da ne vidim razliku. A i garant su ga napravili neki američki ili europski dizajneri te inžinjeri.
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A ti si kao isprobo hrpu kineskih vozila.
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Pljunio preko 4000kn 2007 godine za baotiana skutera dođe mi da ga razbijem na 18.000km više neče palit,upalim ga radi radi i ugasi se.
Naravno, ako bi karakteristikama odgovarao mojim potrebama...
jakna mi je kineska, mobitel iz kine, monitor iz kine, kucisteiz kine....
cak je i mediapan s kojim sam slozio radni stol iz kine :)
al ja imam pravilo za aute
ili Japanac ili Taljan ak nema niceg slicnog u ponudi, onda ide skupina ostali :) a tu spadaju i kinezi, jel :)
pa kad si ga overclokiro
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
Tako i tako ovaj će letjet u staro željezo ako puknem i uzimam iz 2003 polovnog Peugeota spedfajtera.
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Pljunio preko 4000kn 2007 godine za baotiana skutera dođe mi da ga razbijem na 18.000km više neče palit,upalim ga radi radi i ugasi se.
Ne bi ni automatik vise izdrzao, zato budi happy... jer je skuter svoje kilometre odradio i zasluzio je penziju ili generalku...
ak mislis drukcije, naprosto imas kriva ocekivanja...
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
Tako i tako ovaj će letjet u staro željezo ako puknem i uzimam iz 2003 polovnog Peugeota spedfajtera.
LOL, onda ces tek plakat....
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Pljunio preko 4000kn 2007 godine za baotiana skutera dođe mi da ga razbijem na 18.000km više neče palit,upalim ga radi radi i ugasi se.
Ne bi ni automatik vise izdrzao, zato budi happy... jer je skuter svoje kilometre odradio i zasluzio je penziju ili generalku...
ak mislis drukcije, naprosto imas kriva ocekivanja...
Mjenjano na motoru prije mjesec dana:Karburator,akumulator,klip,auspuh,plastike,felge,instalacija cjela,generalka je obavljena i odjednom jede ga,a prošle godine u ovo vrijeme palio ko zmaj s originalnim djelovima i sada s novima neče.
EDIT:Stari je imo automatika prešo oko 60.000km s njime i još valja samo treba gume promjenit i felge,felge sam ja uništio (nepitajte) a gume od stajanja.
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
Tako i tako ovaj će letjet u staro željezo ako puknem i uzimam iz 2003 polovnog Peugeota spedfajtera.
LOL, onda ces tek plakat....
Zašto? ima susjed iz 2003 trojku i dere ko zmaj s njom nabrzaka ide 80,a prešo je oko 25.000km i bez problema ga vozi,lega od starog prodaje isto trojka iz 2003 prešla oko 12.000km jedva vožen.
speedfighter nevalja, to znaju i ptice na grani.
EDIT. al opet je dosta bolji od tvojih OC Boatina.
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
Tako i tako ovaj će letjet u staro željezo ako puknem i uzimam iz 2003 polovnog Peugeota spedfajtera.
LOL, onda ces tek plakat....
Zašto? ima susjed iz 2003 trojku i dere ko zmaj s njom nabrzaka ide 80,a prešo je oko 25.000km i bez problema ga vozi,lega od starog prodaje isto trojka iz 2003 prešla oko 12.000km jedva vožen.
ha? meni je to sitniš, i normalno da nista bolje ne mozes ni ocekivati za takvu cijenu....
Trebao si vespicu novu kupiti... ona bi ti radila...
Tako i tako ovaj će letjet u staro željezo ako puknem i uzimam iz 2003 polovnog Peugeota spedfajtera.
LOL, onda ces tek plakat....
Zašto? ima susjed iz 2003 trojku i dere ko zmaj s njom nabrzaka ide 80,a prešo je oko 25.000km i bez problema ga vozi,lega od starog prodaje isto trojka iz 2003 prešla oko 12.000km jedva vožen.
Za starost motora je jedva vožen,moj star 3 godine pa ima 18.000km+još dodati oko 2.000km jer je i kilometar sajla bila pukla pa su se i tu punili kilometri nekih mjesec-2.
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Pljunio preko 4000kn 2007 godine za baotiana skutera dođe mi da ga razbijem na 18.000km više neče palit,upalim ga radi radi i ugasi se.
Ne bi ni automatik vise izdrzao, zato budi happy... jer je skuter svoje kilometre odradio i zasluzio je penziju ili generalku...
ak mislis drukcije, naprosto imas kriva ocekivanja...
Mjenjano na motoru prije mjesec dana:Karburator,akumulator,klip,auspuh,plastike,felge,instalacija cjela,generalka je obavljena i odjednom jede ga,a prošle godine u ovo vrijeme palio ko zmaj s originalnim djelovima i sada s novima neče.
EDIT:Stari je imo automatika prešo oko 60.000km s njime i još valja samo treba gume promjenit i felge,felge sam ja uništio (nepitajte) a gume od stajanja.
U garazi imam automatik, kojeg je vozio moj stari a ja sam ga upisom u 7 razred nasljedio :P, vozio do kraja osnovne i od tada je u garazi... 15tak godina :) i jos pali... provao pred 2 godine :P
Motor ima nesto ispod 20k km, ali mjenjane su karike i vise je puta "popravljan" :))
tih 60k km za automatik mi je naprosto nemoguce... al sve je moguce al u ogranicenim kolicinama, jako ogrnaicenim :)))
Sto se tvog kineza tice, sigurno je neka sitnica(posto si sve mjenjao), al mehanicar to nezna i jbga :((( al ne kupuje se skuter za 4000 :)))))))
Ljudi
A sad nešto on topic, ja jedva čekam el. auta. Puno brže ubrzavaju, puno su jednostavnija i puno tiša.
Jeste primjetili izgled. Hauba, prednje linije krova i oblik maske neodovljivo podsječaju na SAAB-a 95, a svijetla na Audi.
@luđak: Ma nije Baotian tako loš, samo si pretjerao s OC-om.
Jeste primjetili izgled. Hauba, prednje linije krova i oblik maske neodovljivo podsječaju na SAAB-a 95, a svijetla na Audi.
S obzirom da je BAIC kupio tehnologiju za SAAB 9-3 i 9-5, onda se nemamo čemu čuditi. Imaju sve osim imena SAAB.
Što se tiče tehnologije baterija, uglavnom se sve svodi na Kinu, Koreju i Japan.
Kinezi dolaze, to je samo pitanje vremena. Isto kao što je bilo s Japancima i Koreancima. Nisam primjetio da se neko sprda danas s Kia-e i Hyundai-a.
Motor mi je malo čudan, ima premali moment za električni motor.
Motor mi je malo čudan, ima premali moment za električni motor.
Istina...
Kod elektricnih auta mi je inace najbolje to sto imaju sav dostupan moment i snagu, prakticki od prvog okretaja. Te naravno stednja.
Ali 45k € mi je ipak malo previse i mislim da toko nemoze ustedjeti kroz svoj radni vijek.
Za usporedbu Opel Insignija starta od 23k € sa benzinskim motorom od 115ks
Više u životu nebih uzeo niti nijedno kinesko vozilo,što dalje to bolje,radije bi dao 150.000€ za neki auto nego za neki kineski auto koji je "istih mogučnosti" i košta 50.000€ 100% su me razočarali kinezi i njihova vozila.
A koje si ti to kinesko vozilo kupio????
Gluposti...
Kinezi rade jednako dobro kao i svatko ostali...
To što ima tona JEFTINE kineske robe, loše kvalitete... pa što možete očekivati za tu cijenu pobogu...
Meni se cini da ljudi ovdje brkaju dva pojma ... Jedan je pojam kinezi koji rade u tvornicama zapadnjaka, dakle u tvornicama koje su podigle zapadne firme u kini u potrazi za jeftinom radnom snagom. U tim tvornicama se koristi znanje, tehnologija i standardi sa zapada, dakle proizvodi se kvalitetna roba, iako je na etiketi Made in China.
Druga stvar su pak kineske copy-paste tvornice i metode rade koje proizvode temeljene na svojoj tehnologiji (kojoj ruku na srce jos uvijek fali dosta baznih znanja da dostignu Zapad ili japan, no popravljaju se) sto rezultira proizvodima koji su smece (blago receno).
Kakvo podcjenjivanje :( Otiđite i pogledajte svojim očima, pa onda dajte mišljenje ili barem pogledajte:
Pljunio preko 4000kn 2007 godine za baotiana skutera dođe mi da ga razbijem na 18.000km više neče palit,upalim ga radi radi i ugasi se.
Ja sam čitao negdje da nisu svi kineski skuteri iste kvalitete, baotian i huatian je tako najniža kvaliteta i cijena, keeway srednja, a imaju i visoke kvalitete koji su i skuplji, samo zaboravio sam kako se zovu. To sam znao kad sam razmišljao o tome da kupim, na kraju sam uzeo polovan japanski sportski motocikl suzuki 79 kubika za duplo manje pare (tačnije, onoliko koliko si ti platio baotian) nego što bih platio novi keeway 49 kubika i mislim još uvijek da je tako bolje. Brži je, bolje izgleda, izdržljiviji je.
(Možda će se neko smijati tim malim kubicima, ali prije sam se vozio na 36 kubika, tomos, i bio sam zadovoljan, pogotovo jer je trošio skoro ništa ali nemam papire za njega. Da sad kupujem, mislim da bih tražio od 49 kubika.)
I u ovom slučaju, možda je ovaj auto kvalitetan ili ne, ne ovisi o tome da li je kineski, nego kako ga prave konkretno u toj tvornici.
Otkrio sam kvar,zaribo je i normalno radilica je ošla,jel zna ko cijenu radilice?
Otkrio sam kvar,zaribo je i normalno radilica je ošla,jel zna ko cijenu radilice?
Smiješan je naslov '...i za Kineze' jer se Kinezi zapravo jedini trenutno ozbiljno voze na struju. U gradovima ne dominiraju više bicikli nego motorkotači i to električni. Za razliku od zapada u Kini naftni lobi ne može kočiti razvoj električnih vozila.
Nedavno je pušten u promet vlak koji ide 400 kmh, a 'normalni' im voze 200 kmh (u svakom vagonu na displeju piše trenutna brzina) i pri tome nema ni buke ni vibracija.
Šezdesetih su Japanci počeli raditi aute i elektroniku i bili su pojam za očajnu kvalitetu. Osamdesetih su se time počeli baviti Koreanci i isto su smatrani trećom klasom. Znamo dokle su došli i jedni i drugi.
Smiješan je naslov '...i za Kineze' jer se Kinezi zapravo jedini trenutno ozbiljno voze na struju. U gradovima ne dominiraju više bicikli nego motorkotači i to električni. Za razliku od zapada u Kini naftni lobi ne može kočiti razvoj električnih vozila.
Nedavno je pušten u promet vlak koji ide 400 kmh, a 'normalni' im voze 200 kmh (u svakom vagonu na displeju piše trenutna brzina) i pri tome nema ni buke ni vibracija.
Šezdesetih su Japanci počeli raditi aute i elektroniku i bili su pojam za očajnu kvalitetu. Osamdesetih su se time počeli baviti Koreanci i isto su smatrani trećom klasom. Znamo dokle su došli i jedni i drugi.
To je vrlo pametno od njih samo što se čini da su tek sada zapravo krenuli s "electric car revolucijom", kada se god u filmovima/dokumentarcima
vide kineski gradovi oni se obično guše u smogu tako da je ovo za njih svakako pravi put, pogotovo kada se gleda koliko novih auta dolazi na
kineske ceste svake godine. A da ne kažem da bi mogli napraviti veliki biznis izvozom jeftinih koliko toliko kvalitetnih električnih auta.
Što se tiče vlaka (njemačkog transrapida) meni se čini da je izgradnja trase više bila stvar nekog prestiža, al da je fora, fora je