Bolje bicikl, s biciklom možeš svugdje doslovno svugdije a čak možeš doči do odredišta i prije auta. Jer ne voziš samo po cesti.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bolje bicikl, s biciklom možeš svugdje doslovno svugdije a čak možeš doči do odredišta i prije auta. Jer ne voziš samo po cesti.
Ovakve gluposti su mi najdraže za pobijanje. :D Je, da, kad su bicikli tako dobri, zašto je omjer bicikala i automobila na našim cestama... što ja znam, 100 naprama 1?
Ovo izgleda kao blender.
Bolje bicikl, s biciklom možeš svugdje doslovno svugdije a čak možeš doči do odredišta i prije auta. Jer ne voziš samo po cesti.
Ovakve gluposti su mi najdraže za pobijanje. :D Je, da, kad su bicikli tako dobri, zašto je omjer bicikala i automobila na našim cestama... što ja znam, 100 naprama 1?
Dali je lakše voziti auti 10ak km dnevno ili bicikl? I ljudima je važo da imaju neki statusni simbol, dali je veći statusni simbola uto ili bicikl?
Dali je lakše voziti auti 10ak km dnevno ili bicikl? I ljudima je važo da imaju neki statusni simbol, dali je veći statusni simbola uto ili bicikl?
Lakše je voziti automobil desetak kilometara dnevno... S druge strane, većini je ljudi automobil ipak prijevozno (i korisno...) sredstvo, a ne statusni simbol. Može biti i jedno i drugo, slažem se, ali to opet ne umanjuje stvarnu korist automobila.
Bolje bicikl, s biciklom možeš svugdje doslovno svugdije a čak možeš doči do odredišta i prije auta. Jer ne voziš samo po cesti.
Ovakve gluposti su mi najdraže za pobijanje. :D Je, da, kad su bicikli tako dobri, zašto je omjer bicikala i automobila na našim cestama... što ja znam, 100 naprama 1?
?
Ne znaš da naša godina ima oko 200 dana na koje se ne može voziti bicikl?
Bolje bicikl, s biciklom možeš svugdje doslovno svugdije a čak možeš doči do odredišta i prije auta. Jer ne voziš samo po cesti.
Ovakve gluposti su mi najdraže za pobijanje. :D Je, da, kad su bicikli tako dobri, zašto je omjer bicikala i automobila na našim cestama... što ja znam, 100 naprama 1?
Zato jer je u Hrvatskoj, a pogotovo izvan Zagreba prometna infrastruktura na nivou zemalja trećeg svijeta.
Tamago na japanskom znači jaje
Tamagotchi:) tko se sjeća '97, frend ih je imao 6 pa se žalio da ih ne stigne sve nahraniti hahaha
Ljudi moji kako možete uspoređivat auto i bicikl jer to je neusporedivo a i jednostavno objašnjivo zašto je auto bolji.
Jedna moja mudra objašnjava sve "Da je Bog htio da ja pedaliram nebi onom papanu Ottu naložio da izmisli motor s unutarnjim izgaranjem"
Ljudi moji kako možete uspoređivat auto i bicikl jer to je neusporedivo a i jednostavno objašnjivo zašto je auto bolji.
Jedna moja mudra objašnjava sve "Da je Bog htio da ja pedaliram nebi onom papanu Ottu naložio da izmisli motor s unutarnjim izgaranjem"
Za moju udaljenost i potrebe bicikl je savrsen. 5 min mi treba do posla,a jos mi je prijevoz placen.360kn,a ne potrosim nii kune.
Promet kod mene nije nikakav problem i jos mi bicikl sluzi za rekreaciju.
Da radim u Zagrebu vjerojatno bi isao tu i tamo biciklom, al definitvno ne kao sada posto bi mi trebalo 35 min.
Ovak sigurno imam ustedu od 5-6k kuna godisnje.
automobil nije univerzalno bolji od bicikla. Mnogi bicikl koriste čak i po snijegu. Prednost je što možeš ležerno prošetati pješačkom zonom i na taj način znatno skratiti put i izbjeći gužve, naravno sve ovisi kamo ideš. Opet, nećeš biciklom u shopping i nositi 20kg špeceraja na njemu. Za odlazak na posao bicikl je sasvim dobar ako ga imaš gdje ostavit i mogućnost presvući se i oprati.
Santana
Znači tribalo bi ti 10 min pješke i ne bi drža glavu u torbi jer ne bi bija na cesti... Ugl bicikla i je za rekreaciju....uz trenutnu infrastrukturu to nema apsolutnu nikakvu prednost pred pješačenjem na pločniku i motornim vozilima na cesti. Najgore od svega šta je ovo it forum pa nabacujete te stvari iz vaše perspektive. Dok sam kroz srednju i faks radija sezonu ima sam recimo idealnu rutu za biciklu 6 km, ali sam svjedno zemija polovnog baotiana jer poslin smjene od 12-14 h na nogama pedalat 6 km doma (kako da ne)....
Santana
Znači tribalo bi ti 10 min pješke i ne bi drža glavu u torbi jer ne bi bija na cesti... Ugl bicikla i je za rekreaciju....uz trenutnu infrastrukturu to nema apsolutnu nikakvu prednost pred pješačenjem na pločniku i motornim vozilima na cesti. Najgore od svega šta je ovo it forum pa nabacujete te stvari iz vaše perspektive. Dok sam kroz srednju i faks radija sezonu ima sam recimo idealnu rutu za biciklu 6 km, ali sam svjedno zemija polovnog baotiana jer poslin smjene od 12-14 h na nogama pedalat 6 km doma (kako da ne)....
Ak se ti vozis samo duplo brze nego kaj hodas onda me to tvoje razmisljanje ne cudi nit najmanje
Biciklom vecinom odrzavam brzinu od 30km/h po potrebi mogu i brze. Posto se vise godina ovak vozim + rekreacijski imam dobru kondiciju.
Kad mi se da onda znam doc doma prije nego kolega sa autom koji zivi par kuca dalje od mene.
Ne treba mi nikakva dodatna infrastruktura vozim se ko auto jer je tak po propisu,al naravno samo po Samoboru u Zagrebu je druga prica, a skuter je po meni opasniji nego bicikl.
Ljudi moji kako možete uspoređivat auto i bicikl jer to je neusporedivo a i jednostavno objašnjivo zašto je auto bolji.
Jedna moja mudra objašnjava sve "Da je Bog htio da ja pedaliram nebi onom papanu Ottu naložio da izmisli motor s unutarnjim izgaranjem"
Nisam očekivala ovako pametne riječi od tebe. Svaka čast, valjda si malo starija generacija pa nisi zadojen ekološkim ili rekreacijskim glupostima.
Svašta je sukladno zakonu, stari moj. Ipak, da vidim jesi li hrabar voziti se prometnicama Zagrebom. Ja ne bih bila hrabra.
Ljudi moji kako možete uspoređivat auto i bicikl jer to je neusporedivo a i jednostavno objašnjivo zašto je auto bolji.
Jedna moja mudra objašnjava sve "Da je Bog htio da ja pedaliram nebi onom papanu Ottu naložio da izmisli motor s unutarnjim izgaranjem"
Nisam očekivala ovako pametne riječi od tebe. Svaka čast, valjda si malo starija generacija pa nisi zadojen ekološkim ili rekreacijskim glupostima.
Svašta je sukladno zakonu, stari moj. Ipak, da vidim jesi li hrabar voziti se prometnicama Zagrebom. Ja ne bih bila hrabra.
Isitna. Samoborskom cestom do Malesnice se vozim po cesti i slicnima dok po recimo Savskoj ne.
Ljubljanska ima biciklisicku stazu pa onda mogu dobar dio grada proc bez ikakvih problema
To si ti. Lagana vožnja je 20 km/h, hodanje 5 km/h ,a ja karikiram... Činjenica je da si najsporiji na cesti i isto tako po trotoaru jer tegliš biciklu bezveze(ako si po ps-u)...da ne govorim da nam je dobar dio države u dinaridima... Meni po gradu ima mista di pjehe moš prisić 5 ulica dok biciklom moš samo po cesti ili je teglit uza skale... A skuter je opasniji(manja kola,veće brzine) ali nisam se ni obazira na to....nego kad radiš fizikalu da je to krajnje nepraktično i ušteda nije velika.....taj kinez i danas radi, a trošija sam 200-300 kn goriva misečno kad je bilo najskuplje, a košta je otprilike ka solidna bicikla (čak i manje).
eko šta ?!!?
To si ti. Lagana vožnja je 20 km/h, hodanje 5 km/h ,a ja karikiram... Činjenica je da si najsporiji na cesti i isto tako po trotoaru jer tegliš biciklu bezveze(ako si po ps-u)...da ne govorim da nam je dobar dio države u dinaridima... Meni po gradu ima mista di pjehe moš prisić 5 ulica dok biciklom moš samo po cesti ili je teglit uza skale... A skuter je opasniji(manja kola,veće brzine) ali nisam se ni obazira na to....nego kad radiš fizikalu da je to krajnje nepraktično i ušteda nije velika.....taj kinez i danas radi, a trošija sam 200-300 kn goriva misečno kad je bilo najskuplje, a košta je otprilike ka solidna bicikla (čak i manje).
Lagana je 20 normalna 25 sa biciklom koji nije pevec kvaliteta.
U uskim ulicama niti automobili ne jure tak da se mozes po cesti kao auto.Nema te kaj bit strah, nece te nitko namjerno pogodit.
Dobar dio je u dinaridima dok je vecina ljudi na relativnoj ravnici.
Neprakticno je tebi, al nije neprakticno mojoj teti koja ide cijeli zivot s biciklom na posel, a zamisli od frenda mama je nekada zivjela na jednom bregu 45min udaljen od grada. Kada se spustala s biciklom zavezala si je granje za njega da ju koči zbog velike strmine.
Naravno kad je isla natrag gurala je bicikl i tak svaki dan oko 20km najmanje . Vecina iz tog sela je tak isla na posao.
Teta je čistačica i 300kn mjesecno joj puno znaci, a uzmi u obzir da ga treba i registrirat. Po mokrom kolniku taj tvoj kinez totalno odpada.
Ona si fino uzme bicikl na kojem ima dobre blatobrane i kisobran. Nije idealno , al dođe suha na posel.
Naravno puno bi joj lakse bilo sa autom.. o tome ne treba raspravljat. No sa svojom placom si to ne moze priustit.
Ja bi si mogo auto priustit, al onda nebi mogao neke druge stvari, a motor me uopce ne zanima i ne dolazi u obzir. Nije nista prakticniji od bicikla tj. gori je. Rekli bi kod mene da je to za ljenčine.
Zamisli moras 10-20 min pedalirat jaka stvar.
Vidio bi vas ja na biciklu po Rijeci
Vidio bi vas ja na biciklu po Rijeci
Nisam bio s biciklom ,al dalo bi se ak poznajes grad nekim sporednim ulicama izbjec ove maglistrale il kaj su vec.
Jos bi se bil brzi zbog uzasno velikog broj jednosmjernih ulica :D
Gle ak hoces ustedit lovu i vozit se biciklom mozes i u najvecim gradovima. Nije idealno, al zato je ušteda. Svatko zna svoju granicu, osim onih koji nemaju izbora.
Lako za obilaznicu, problem je recimo iz centra doć na Vežicu. Ili se popeti gore prema Srdočima, Kastvu... Kamo god kreneš od centra, ideš u brdo osim prema Opatiji.
Da, i biciklističkih staza nigdje. Ni metra.
Lako za obilaznicu, problem je recimo iz centra doć na Vežicu. Ili se popeti gore prema Srdočima, Kastvu... Kamo god kreneš od centra, ideš u brdo osim prema Opatiji.
Da, i biciklističkih staza nigdje. Ni metra.
Nema niti u Samoboru pa nije problem, al nema niti tolko prometa osim subotom kad slovenci navale na sajmiste pa se napravi kolona duga par kilometara.
Opet ti je spas bicikl da to izbjegnes.
Znam da je u Rijeci promet dosta gusci posto je i dosta veci grad, ali...