Realno,koga zanimaju e-Golf i e-Up.
To su totalno nepraktični električni auti
Realno,koga zanimaju e-Golf i e-Up.
To su totalno nepraktični električni auti
Meni to ni nisu auti, izuzev i8, ali to samo zato jer je BMW ne zato jer je i
Implementacija tih raznoraznih elektromotora, baterija, malih zelenih i sl. u auto industriju mi je jedan od najlošijih "koraka naprijed" općenito u tehnološkom napretku ako ga tako možemo nazvati u ovom slučaju.
Stvar zapravo nije u strahu od tehnologije već ljudi jednostavno gledaju ono što im više odgovara i što im je po svim aspektima pristupačnije. Električni em su skupi, domet katastrofalno mali i većina ljudi ih nema gdje puniti.. a koliko će vrijedit za 5-10 godina kad dođu bolji modeli i u kakvom će stanju tada baterije biti dodaje samo dodatni (rekao bih opravdani) strah.
Na drugoj slici je nissan GTR. Nemogu vjerovat koji krelci. Stave auto koji se nemože kupit u Hrvatskoj. Treba odmah otpustit direktora marketinga za nissan.
Realno,koga zanimaju e-Golf i e-Up.
To su totalno nepraktični električni auti
Koliko me pamćenje služi, nakon objave da će država subvencionirati kupovinu e-auta, cijene su odletile u nebo. Dakle, nisu jeftini.
Još je veći problem - a gdje ću ga puniti?
Nissan u kojem sjedi Petrić i nosi VR naočale uopće nije GT-R? Izgleda da je to novi 370Z model sudeći po logu na sredini volana :)
Pa nemoš kupit ni ovo Rimčevo smeće.
Nissan u kojem sjedi Petrić i nosi VR naočale uopće nije GT-R? Izgleda da je to novi 370Z model sudeći po logu na sredini volana :)
Ma sjest mozes u bilo kojeg Nissana s VR headsetom, ali vozit ces GT-R-a...
Pitanje dana je-može li se sjesti u Concept S? ili One? :D
Pitanje dana je-može li se sjesti u Concept S? ili One? :D
Ne. Ograđen je. Osim preko veze, ili na prepad dok nitko ne gleda.
Volim auto show ali jebo to sve , utrke ubrzanja ce se odrzati u sred zagreba na javnoj cesti (od inine zgrade do trnskog) dakle ispred velesajma...ako im to prode( trenutno jos u pregovorima) to bu pravi spektakl!
402 SR jesi bio
Pitanje dana je-može li se sjesti u Concept S? ili One? :D
Ne. Ograđen je. Osim preko veze, ili na prepad dok nitko ne gleda.
Ah, šteta.
A i8? U to bi bilo fino parkirati dupe.
Sigurno.
Pitanje dana je-može li se sjesti u Concept S? ili One? :D
Ne. Ograđen je. Osim preko veze, ili na prepad dok nitko ne gleda.
Ah, šteta.
A i8? U to bi bilo fino parkirati dupe.
Smije se ući u i8, pitaš hostesu koja stoji kraj auta da ti ga otključa i to je to... Bit će joj čudno da joj se itko obratio, ali bez beda pušta te rijetke znatiželjnike u auto.
Sigurno.
I šta bi ovo tvoje trebalo značit. Firma predstavlja auto; praktički potrošila je pare na promociju auta na Autoshow-u u HRvatskoj a taj isti auto nemožeš kupit u Hrvatskoj. To samo može idiot napravit. Isto kao da na tv-u reklamiraš proizvod potrošiš pare a tog tvog proizvoda nema nigdje za kupit.
Jesi li se pitao zasto su tamo hostese a ne mozes umocit?
Smije se ući u i8, pitaš hostesu koja stoji kraj auta da ti ga otključa i to je to... Bit će joj čudno da joj se itko obratio, ali bez beda pušta te rijetke znatiželjnike u auto.
Hvala puno.
Mene najviše zanimaju upravo Concept, i8 i Mirai.
Jesi li se pitao zasto su tamo hostese a ne mozes umocit?
Objasni mi onda ti kad si već toliki ekspert zašto tamo stoji nissan gtr koja je njegova svrha. Da ga se gleda i da se ne proda niti jedan primjerak.
Eno ti na stranici Nissan.de iskeširaš 100k eura i uredno se odvezeš u novom GTR-u. U Hrvatskoj ga nemožeš legalno kupit od uvoznika jer ga uopce nema u ponudi dok u onoj selendari, vukojebini ili što već od bugarske gdje je prosječna plaća 250 eura uredno stoji u ponudi. I onda ga stave na Autoshow u Zagrebu. Npr Ti ja ili netko drugi odemo na taj autoshow vidimo taj auto kažemo super idem si to kupit odeš u autosalon kod ovlaštenog zastupnika i onda se svi čude kad kažeš da bi kupio GTR-a.
Smije se ući u i8, pitaš hostesu koja stoji kraj auta da ti ga otključa i to je to... Bit će joj čudno da joj se itko obratio, ali bez beda pušta te rijetke znatiželjnike u auto.
Hvala puno.
Mene najviše zanimaju upravo Concept, i8 i Mirai.
Mazda koeru, Renault Talisman, Infiniti Q50 i GT-R su mi se najviše svidjeli, a Tiguan se najviše proljepšao od prošlog modela.
I8 izgleda dobro ali mu nisam puno pažnje posvetio.
Btw novinarima je super dan prije pa izbjegnu gužvu.
Mazda koeru, Renault Talisman, Infiniti Q50 i GT-R su mi se najviše svidjeli, a Tiguan se najviše proljepšao od prošlog modela.
I8 izgleda dobro ali mu nisam puno pažnje posvetio.
Btw novinarima je super dan prije pa izbjegnu gužvu.
Nisam baš ljubitelj SUV vozila, više naginjem sportskim autima. GT-R će biti poslastica. Vidio sam da je i Partes dovukao R31 i R34. Još ako je u hali Toyota GT86 ili Subaru BRZ, bit će mi jako zabavno.
Trosak dovlacenja auta na sajam nije velik, pogotovo za tako veliku firmu kao sto je Nissan, dok isti sluzi da se pokaze sta su oni u Nissanu u mogucnosti proizvesti.
Tko ga zeli vec ce naci nacin da dodje do njega.
Trosak dovlacenja auta na sajam nije velik, pogotovo za tako veliku firmu kao sto je Nissan, dok isti sluzi da se pokaze sta su oni u Nissanu u mogucnosti proizvesti.
Tko ga zeli vec ce naci nacin da dodje do njega.
Ali usporedi razvijenost hrvatske sa jednom bugarskom. Kako je netko tko god to bio zaključio da se isplati prodavati taj auto u bugarskoj a ne u hrvatskoj. Evo pogledaj Ford u Hr najnormalnije imaju Mustanga u ponudi (Europska verzija). Ja sam mislio da je to neka šala ali imaju. Uredno dođeš u ovlašteni salon daš par hiljada eura pologa i za par mjeseci ti dođe novi mustang a svii znamo da ce vjerojatno samo par primjeraka prodati u HR.
Veliki sam zaljubljenik u automobile i tehnologiju, ali, smatrati da su električni automobili jako inovativni i napredni je smiješno.
eGolf košta kao C klasa, a nije ni približno usporediv. Taj "napredni" i "inovativni" proizvod ima mizeran doseg (koji ovisi o vremenskim uvjetima), što bi značilo da ga treba puniti svaki dan. A gdje?? Koliko ljudi zapravo posjeduje garažu u kojima bi punili automobile, a punionice su rijetke. I još čekati da se auto napuni par sati. A nakon 5-6 godina, doseg je još manji.
Skupo, nepraktično i spartanski opremljeno (a u većini slučajeva i ružno), to su (zasad) igračke za buržoaziju...
Trosak dovlacenja auta na sajam nije velik, pogotovo za tako veliku firmu kao sto je Nissan, dok isti sluzi da se pokaze sta su oni u Nissanu u mogucnosti proizvesti.
Tko ga zeli vec ce naci nacin da dodje do njega.
Ali usporedi razvijenost hrvatske sa jednom bugarskom. Kako je netko tko god to bio zaključio da se isplati prodavati taj auto u bugarskoj a ne u hrvatskoj. Evo pogledaj Ford u Hr najnormalnije imaju Mustanga u ponudi (Europska verzija). Ja sam mislio da je to neka šala ali imaju. Uredno dođeš u ovlašteni salon daš par hiljada eura pologa i za par mjeseci ti dođe novi mustang a svii znamo da ce vjerojatno samo par primjeraka prodati u HR.
Porediš glorificiranog fokusa sa sofisticiranom mašinom.
Haha ljudi gledaju previše Top Gear
Na drugoj slici je nissan GTR. Nemogu vjerovat koji krelci. Stave auto koji se nemože kupit u Hrvatskoj. Treba odmah otpustit direktora marketinga za nissan.
Otkad je to problem, ako smo u EU i imaš financijska sredstva? Nissan hrvatska će ti ga nabavit u roku u kojem ti ga nabavi i bilo tko u europi.
Naravno problematičnije je servisiranje, ali za nas je nadležna susjedna mađarska glede GTR-a (iako ne baš stručna, susjed je mjesecima čekao popravak)
Ukratko ako imas novac mozes ga uredno kupiti u Sisku ili bilo kojoj poslovnici Renault-Nissan-Dacia.