Nista ne brinite, sve ce to lokalni serifi s*ebat da bi probali ugurat koji milijuncek u dzep.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bilo bi fora da ga otvori negdje na moru...
Bilo bi fora da ga otvori negdje na moru...
Gdje bi našli onda radnike?
Ovo je sjajna vijest da se zapošljava i samo 50 stručnjaka iz ICT-a, a ne kao što se napominje više od 500. Nadam se da će radni uvjeti i plaće biti dovoljno stimulativne u smanjivanju stope odlazaka mladih vani.
brzo ce ga zatvorit kad vide kolika je razina korupcije u hr
Bilo bi fora da ga otvori negdje na moru...
Gdje bi našli onda radnike?
:D
Čujem da su porezne olakšice u pitanju.
brzo ce ga zatvorit kad vide kolika je razina korupcije u hr
Poanta je smanjit cijenu rada, a mi smo vrlo jeftini po njihovim standardima. Stoga već su oni jako dobro kalkulirali kako, zašto i koliko to košta.
Ne postaješ div poput IBM-a i ne ostaješ jedan od onih na vrhu planine toliki broj desetljeća, ako nisi ovladao fundamentalnim poslovnim prljavim igrama u koje definitivno pod abecedu spadaju partnerstvo i management sa korumpiranim lokalnim šerifima.
Đizs... otvara se call centar, a zaposlit će vejrojatno studente. Nevjerojatno koliko se ovakve vijesti napuhuju. IBM-u ne trebaju stručnjaci, već "jeftini englezi", dakle ljudi koji barataju engleskim jezikom, ali uz manje plaće nego u Britaniji ili Irskoj. S obzirom da se još uvijek ne znaju detalji, teško je nagađati, ali sve se svodi na ovo. Manji call centri na engleskom jeziku u Hrvatskoj već postoje, kao i onaj veći na talijanskom u Rijeci (Vodafone). Plaće baš i nisu toliko velike koliko se misli. Ono što je dobro je to da su ipak izabrali nas, a ne Indijce ili Pakistance.
Đizs... otvara se call centar, a zaposlit će vejrojatno studente. Nevjerojatno koliko se ovakve vijesti napuhuju. IBM-u ne trebaju stručnjaci, već "jeftini englezi", dakle ljudi koji barataju engleskim jezikom, ali uz manje plaće nego u Britaniji ili Irskoj. S obzirom da se još uvijek ne znaju detalji, teško je nagađati, ali sve se svodi na ovo. Manji call centri na engleskom jeziku u Hrvatskoj već postoje, kao i onaj veći na talijanskom u Rijeci (Vodafone). Plaće baš i nisu toliko velike koliko se misli. Ono što je dobro je to da su ipak izabrali nas, a ne Indijce ili Pakistance.
Yep, tak HP ima u bugarskoj.
to je kao i Span.
tehničke pozicije supporta, ali sa odnosom prema ljudima na razini ispod Chennai-a. Kao da sam im neki indijski kravar.
Kakav odnos čovjeka prema čovjeku sam doživio na razgovoru u Spanu, i kakvi su uvjeti rada i kakve plaće daju...ako će takav biti i IBM...takav IT nam (barem meni definitivno, koji još uvijek imam neke sitne tragove ljudskog dostojanstva) definitivno ne treba...to je sranje...a ne IT.
Kakav odnos čovjeka prema čovjeku sam doživio na razgovoru u Spanu, i kakvi su uvjeti rada i kakve plaće daju...ako će takav biti i IBM...takav IT nam (barem meni definitivno, koji još uvijek imam neke sitne tragove ljudskog dostojanstva) definitivno ne treba...to je sranje...a ne IT.
Tebi nije dovoljno što si šef najveće države na svjetu pa još tražiš sa strane posao
možda se misli na reciklažno dvorište specijalizirano za "oporabu" IBM-ovih "tehnoloških rješenja".
Odlicno, konacno smo dostigli Indiju
Đizs... otvara se call centar, a zaposlit će vejrojatno studente. Nevjerojatno koliko se ovakve vijesti napuhuju. IBM-u ne trebaju stručnjaci, već "jeftini englezi", dakle ljudi koji barataju engleskim jezikom, ali uz manje plaće nego u Britaniji ili Irskoj. S obzirom da se još uvijek ne znaju detalji, teško je nagađati, ali sve se svodi na ovo. Manji call centri na engleskom jeziku u Hrvatskoj već postoje, kao i onaj veći na talijanskom u Rijeci (Vodafone). Plaće baš i nisu toliko velike koliko se misli. Ono što je dobro je to da su ipak izabrali nas, a ne Indijce ili Pakistance.
Yep, tak HP ima u bugarskoj.
ne samo HP, već i Oracle.
Kakav odnos čovjeka prema čovjeku sam doživio na razgovoru u Spanu, i kakvi su uvjeti rada i kakve plaće daju...ako će takav biti i IBM...takav IT nam (barem meni definitivno, koji još uvijek imam neke sitne tragove ljudskog dostojanstva) definitivno ne treba...to je sranje...a ne IT.
Tebi nije dovoljno što si šef najveće države na svjetu pa još tražiš sa strane posao
Jesi ti možda neki nesuđeni kolega iz navedenog Spana sa sasvim očekivano atrofiranim smislom za humor? Tipični predstavnik IT-a..blagi užas
Odlicno, konacno smo dostigli Indiju
Kompa ako budu zapošljavali po kriteriju kao u Indiji, naša domaća ekipa će biti u top 10 bisera u roku od godinu dana na youtubeu, na lošem engleskom sa teškim istočno-europskim naglaskom :D
to je kao i Span.
tehničke pozicije supporta, ali sa odnosom prema ljudima na razini ispod Chennai-a. Kao da sam im neki indijski kravar.
Kakav odnos čovjeka prema čovjeku sam doživio na razgovoru u Spanu, i kakvi su uvjeti rada i kakve plaće daju...ako će takav biti i IBM...takav IT nam (barem meni definitivno, koji još uvijek imam neke sitne tragove ljudskog dostojanstva) definitivno ne treba...to je sranje...a ne IT.
Pa baci koju riječ o tom iskustvu, za što si se prijavljivao, kakva je bila priča i procedura, kolika plaća itd.
to je kao i Span.
tehničke pozicije supporta, ali sa odnosom prema ljudima na razini ispod Chennai-a. Kao da sam im neki indijski kravar.
Kakav odnos čovjeka prema čovjeku sam doživio na razgovoru u Spanu, i kakvi su uvjeti rada i kakve plaće daju...ako će takav biti i IBM...takav IT nam (barem meni definitivno, koji još uvijek imam neke sitne tragove ljudskog dostojanstva) definitivno ne treba...to je sranje...a ne IT.
Pa baci koju riječ o tom iskustvu, za što si se prijavljivao, kakva je bila priča i procedura, kolika plaća itd.
nije tema. iskustvo nije samo moje....čuo sam sa više strana i više detalja...od bizarnih plaća/uvjeta/odnosa...komunikacije bigotski agresivne ekipe na razgovoru za posao....itd.....vidiš odmah da firma strukturno i međuljudski nema nikakvog smisla. Indija u centru Zagreba. Divno.
živio IT kao takav..
Đizs... otvara se call centar, a zaposlit će vejrojatno studente. Nevjerojatno koliko se ovakve vijesti napuhuju. IBM-u ne trebaju stručnjaci, već "jeftini englezi", dakle ljudi koji barataju engleskim jezikom, ali uz manje plaće nego u Britaniji ili Irskoj. S obzirom da se još uvijek ne znaju detalji, teško je nagađati, ali sve se svodi na ovo. Manji call centri na engleskom jeziku u Hrvatskoj već postoje, kao i onaj veći na talijanskom u Rijeci (Vodafone). Plaće baš i nisu toliko velike koliko se misli. Ono što je dobro je to da su ipak izabrali nas, a ne Indijce ili Pakistance.
Transcom u Osijeku na njemačkom..
Ovo me podsjetilo da bih trebao početi snimati razgovore, pogotovo sa predstavnicima MS-a i inih... Ova država se još uvijek zove Hrvatska, i službeni jezik je hrvatski, a ne da moram naprezati moždane vijuge i detektirati što je htio reći netko tko je očito iz neke vukojebine u okolici Niša i valjda misli da bi svi trebali "pričati da te ceo svet razume".
Iako se kuzimo, mislim da će veći problem biti naći osobu koja ima neograničeno strpljenja, tehničkog skilla, tečnih govornih sposobnosti engleskog jezika bez gubljenja usred razgovora, i uz sve to da će biti spreman raditi taj posao za vrlo vjerovatno sitnu lovu, jer oni dolaze ovdje upravo radi tog razloga, da traze jeftinu radnu snagu.
I onda se javi Indijac sa teškim naglaskom, Hello my name is Steve how mai i elp u tudai?
Ako si ti Steve, ja sam Vladimir Putin..
Bit ce zanimljivo pratiti daljnji slijed događaja.
Gledao sam prije desetak godina dokumentarac o indijskim 'supporterima'. Imaju naravno američka radna imena i na telefon perfektno govore engleski bez naglaska. Onda se okrene prema kameri i s teškim indijskim naglaskom nastavi pričati za dokumentarac.
Kad imaš 300000 nezaposlenih, onda je i slabo plaćen posao (a ne znamo hoće li tako biti) bolji od ničega. Veći broj zaposlenih će više trošiti, pa će se otvarati nova radna mjesta da njih usluže. Smanjenjem nezaposlenosti poslodavci će biti prisiljeni povećati plaće. Tako da je svako otvaranje radnih mjesta (ako nije u državnoj upravi) korak naprijed.