Italija potpuno zabranila Uber

poruka: 57
|
čitano: 7.723
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Italija potpuno zabranila Uber".
16 godina
offline
Italija potpuno zabranila Uber

Talijani su poznati po mafiozi... Bili i ostali 

Moj PC  
18 0 hvala 0
16 godina
offline
Italija potpuno zabranila Uber

Ovo ako Uber sad odmah ne riješi bojim se da će biti domino efekt po državama. i dionice će otići dolje u trenu.

No ljudi sami aka taksisti ne shvaćaju da im je kraj ovako i onako, bore se protiv nečega što će ovako i onako biti glavni prijevoz u budućnosti. I sad umjesto da se prilagode situaciji oni troše resurse na suđenja.

 

Kako će se boriti kad sve auto kompanije izbace svaki model svojih auti kao autonomni auto, i kad svatko od nas počne rentati svoj auto dok ga ne koristiš. A to sve već najavljuju svi proizvođači automobila. Taksisti naravno ne razmišljaju o tome jer im je 2 godine unaprijed razmišljanja predaleko. Ali imaju vremena i novaca za besmislene tužbe.

 

Prilagodite se budućnosti odnosno sadašnjosti jer ovo se događa danas. Bolje je za vas jer samo odgađate neizbježno.

 

To ti je kao kod bolesnika, ignoriranje bolesti ne znači da će bolest nestati. Ali razumjeti bolest i njezine načine liječenja je bolje nego ignorirati.

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 10:39 (makopos).
 
20 2 hvala 0
15 godina
offline
Italija potpuno zabranila Uber

Italija je najfascinantnija zemlja na svijetu. Tamo je sve isto kao kod nas, padaju vlade svakih 2 godine, mafije, berluscconiji, svaki put kad je neko 'ranje kod nas, imamo primjer toga u italiji od prije 10 godina,  a iz nekog para normalnog razloga ta zemlja je u top 10 gospodarstva svijeta. Mozda taj vatikan opce nije losa kombinacija...to mi je za sad jedino uvjerljivo objasnjenje...

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 10:37 (zlosobno).
 
15 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber

Neće.

 

I bolje je za Uber da se drže samo SADa, Kine i Indije. Prerano su krenuli u ekspanziju.

 

 

Ali da će nestat, to sigurno neće.

15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Kad dodjes u singapore skines app i zoves lokalni taxi isto ka sta kod nas zoves uber.
Da su pametni, sad kad su otirali uber, tribali bi napravit app koji radi istu stvar. Ne mora bit dobar ka uberov, samo da mos lipo zivnit taxi botunom i app ti kaze osnovno...
To bi mogli i ovi nasi idioti, da imaju iti malo mozga...
 
6 2 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Italija potpuno zabranila Uber

Uber ist kaputt. Moći će voziti samo u ruralnim mjestima gdje ne postoji pedeset licenci samo za voziti običan taksi,. a u ruralnim mjestima nema para. Mislite da će Newyorški, L.A., Londonski, Pariški, Barcelonski, Praški, etc etc taksisti i dalje trpiti nelojalnu konkurenciju?! Hau-jes-nou. Toj kompaniji je odzvonilo.

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 12:36 (Mayo).
 
0 12 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
makopos kaže...

Ovo ako Uber sad odmah ne riješi bojim se da će biti domino efekt po državama. i dionice će otići dolje u trenu.

No ljudi sami aka taksisti ne shvaćaju da im je kraj ovako i onako, bore se protiv nečega što će ovako i onako biti glavni prijevoz u budućnosti. I sad umjesto da se prilagode situaciji oni troše resurse na suđenja.

 

Kako će se boriti kad sve auto kompanije izbace svaki model svojih auti kao autonomni auto, i kad svatko od nas počne rentati svoj auto dok ga ne koristiš. A to sve već najavljuju svi proizvođači automobila. Taksisti naravno ne razmišljaju o tome jer im je 2 godine unaprijed razmišljanja predaleko. Ali imaju vremena i novaca za besmislene tužbe.

 

Prilagodite se budućnosti odnosno sadašnjosti jer ovo se događa danas. Bolje je za vas jer samo odgađate neizbježno.

 

To ti je kao kod bolesnika, ignoriranje bolesti ne znači da će bolest nestati. Ali razumjeti bolest i njezine načine liječenja je bolje nego ignorirati.

Za Uber nemam problema da zaživi u punom sjaju svugdje, jedino želim da svi njihovi vozači imaju stručnu osposobljenost.

14 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
mateo kaže...
Kad dodjes u singapore skines app i zoves lokalni taxi isto ka sta kod nas zoves uber.
Da su pametni, sad kad su otirali uber, tribali bi napravit app koji radi istu stvar. Ne mora bit dobar ka uberov, samo da mos lipo zivnit taxi botunom i app ti kaze osnovno...
To bi mogli i ovi nasi idioti, da imaju iti malo mozga...

 U ZG Radio Taxi, Cammeo i Ekotaksi imaju app kojim možeš pozvati taksi i pratiti njegovo kretanje na putu do tebe. To nije ništa novo, neki taksisti tvrde da to funkcionira već godinama.

14 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
lovacmaki kaže...

Za Uber nemam problema da zaživi u punom sjaju svugdje, jedino želim da svi njihovi vozači imaju stručnu osposobljenost.

 Stručnu osposobljenost za što?!

12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
jozef kaže...

 Stručnu osposobljenost za što?!

Za profesionalnog vozača.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
mateo kaže...
Kad dodjes u singapore skines app i zoves lokalni taxi isto ka sta kod nas zoves uber.
Da su pametni, sad kad su otirali uber, tribali bi napravit app koji radi istu stvar. Ne mora bit dobar ka uberov, samo da mos lipo zivnit taxi botunom i app ti kaze osnovno...
To bi mogli i ovi nasi idioti, da imaju iti malo mozga...

Go Green to ima, a ako se ne varam ima i Cammeo.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
lovacmaki kaže...

Za Uber nemam problema da zaživi u punom sjaju svugdje, jedino želim da svi njihovi vozači imaju stručnu osposobljenost.

 Imaju stručnu osposobljenost. Imaju položen vozački ispit što znači da su sposobni voziti automobil s nekim putnicima ili teretom u njemu.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
zlosobno kaže...

Italija je najfascinantnija zemlja na svijetu. Tamo je sve isto kao kod nas, padaju vlade svakih 2 godine, mafije, berluscconiji, svaki put kad je neko 'ranje kod nas, imamo primjer toga u italiji od prije 10 godina,  a iz nekog para normalnog razloga ta zemlja je u top 10 gospodarstva svijeta. Mozda taj vatikan opce nije losa kombinacija...to mi je za sad jedino uvjerljivo objasnjenje...

 Da ECB ne monetizira njihov dug Italija bi bankrotirala... Imaju veliku nezaposlenost...

Leaving out the inactive population, 40.3% of 15–24 year-olds who were actively part of the labor force were unemployed in 2015.[2] 22% of the same population had been unemployed for 12 or more months, meaning more than half of the unemployed active Italian youth had been so long-term.

toliko o top gospodarstvu.

13 godina
neaktivan
offline
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Uber u ovakvom sistemu je nelojalna konkurencija. To je činjenica. Uglavnom je za obavljanje taxi djelatnosti potrebna koncesija koja se masno plaća, stručni ispit itd, dok uber sve to zaobilazi.

To je kao da otvorite prodaju hrane iz kuće di kuvate po narudžbi bez poslovnog prostora, bez ikakvih sanitetskih dozvola, stručne osposobljenosti itd. Mislim da bi vas ekspresno zatvorilo :D

Usporedbe s recimo robotima itd su skroz promašene.
Također, ne vjerujem da će automatizacijom auta doći do propasti taksista isto kao što nije došlo do propasti restorana pojavom take outa i dostave hranr. Dosta ljudi jednostavno želi interakciju s čovjekom, a ne strojem.

Od pojave automatizacije nećemo profitirati mi, mali korisnici nego velike firme i korporacije jer će maknuti ljudski faktor dok će cijena usluge ostati ista ili porasti, tako da te ideje o Star Trek utopijskom svijetu budućnosti možete objesiti mački o rep :D
 
15 2 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mar kaže...

Od pojave automatizacije nećemo profitirati mi, mali korisnici nego velike firme i korporacije jer će maknuti ljudski faktor dok će cijena usluge ostati ista ili porasti, tako da te ideje o Star Trek utopijskom svijetu budućnosti možete objesiti mački o rep :D

 

Zato ljudi na zapadu i recimo Japanu imaju vrlo malo djece. Naravno, majstori nam šalju kontingente Arapa koji imaju kvocijent inteligencije 70..... kuda ćemo sa njima kada ni nativni Europljani sa prosječnim IQ-om od 100 nemaju posla?!

15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mar kaže...
Uber u ovakvom sistemu je nelojalna konkurencija. To je činjenica. Uglavnom je za obavljanje taxi djelatnosti potrebna koncesija koja se masno plaća, stručni ispit itd, dok uber sve to zaobilazi.

To je kao da otvorite prodaju hrane iz kuće di kuvate po narudžbi bez poslovnog prostora, bez ikakvih sanitetskih dozvola, stručne osposobljenosti itd. Mislim da bi vas ekspresno zatvorilo :D

Usporedbe s recimo robotima itd su skroz promašene.
Također, ne vjerujem da će automatizacijom auta doći do propasti taksista isto kao što nije došlo do propasti restorana pojavom take outa i dostave hranr. Dosta ljudi jednostavno želi interakciju s čovjekom, a ne strojem.

Od pojave automatizacije nećemo profitirati mi, mali korisnici nego velike firme i korporacije jer će maknuti ljudski faktor dok će cijena usluge ostati ista ili porasti, tako da te ideje o Star Trek utopijskom svijetu budućnosti možete objesiti mački o rep :D

Taxi licenca jedino služi tome da vozač može stajat na Taxi stajalištu. Ništa drugo. Nema tu sanitetskih dozvola, provjera taksimetra (barem više kod nas ne), potvrda o nekažnjavanju itd. Pola taxija bilo di u svijetu su krimosi...i zato se tu najviše panike i diglo.

 

Nitko nije riječ rekao kad je recimo RyanAir došao na globalno tržište. Isto ne plaćaju konstantne gateove na aerodromima, ne plaćaju gorivo unaprijed, uzimaju sve iz taksi...

 

U SADu je Uber potpuno legalan i tako treba i bit. Vožnja i usluga na vlastitu odgovornost. A vozači su provjereni...TNC dobiješ u par dana...a ne kao kod nas :D

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 14:10 (Mitch).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Vozački ispit je po tebi dovoljan. Po meni nije. Osobe koje će prevoziti putnike profesionalno mora imati više standarde od običnog vozača.
13 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
lovacmaki kaže...
Vozački ispit je po tebi dovoljan. Po meni nije. Osobe koje će prevoziti putnike profesionalno mora imati više standarde od običnog vozača.

 Tu se gadno varaš, svi taksisti imaju položen isti vozački kao i ti - onaj za osobni auto, popularnu B kategoriju...

16 godina
online
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mitch kaže...

Neće.

 

I bolje je za Uber da se drže samo SADa, Kine i Indije. Prerano su krenuli u ekspanziju.

 

 

Ali da će nestat, to sigurno neće.

 A neče Uber dugo u Kini, i tamo mu se ubrzo sprema noga u dupe tak da se oslobodi prostor za Kinesku verziju Ubera.

15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
lovacmaki kaže...
Vozački ispit je po tebi dovoljan. Po meni nije. Osobe koje će prevoziti putnike profesionalno mora imati više standarde od običnog vozača.

Većina i ima.

 

Ne može Uber vozač baš ni biti svatko.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mitch kaže...

Većina i ima.

 

Ne može Uber vozač baš ni biti svatko.

 Većina znači da neki nemaju, a ti ne znaš kome sjedaš u auto. To mora biti unificirano za jednu uslugu.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
preksi kaže...

 Tu se gadno varaš, svi taksisti imaju položen isti vozački kao i ti - onaj za osobni auto, popularnu B kategoriju...

 Oni nemaju nikakav dodatni ispit, certifikat, testiranje?

12 godina
neaktivan
offline
Italija potpuno zabranila Uber
Možemo to i iz drugog ugla, ako taksisti za svoj posao imaju neka davanja onda za isti postao (prijevoz putnika) i Uber mora imati ista davanja.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
lovacmaki kaže...
Mitch kaže...

Većina i ima.

 

Ne može Uber vozač baš ni biti svatko.

 Većina znači da neki nemaju, a ti ne znaš kome sjedaš u auto. To mora biti unificirano za jednu uslugu.

 Jesi se ti ikad vozio Uberom? Doslovno vidiš koliko osoba koja dolazi po tebe ima iskustva, ocjene (provjereno prave) itd.

 

Pod većinom sam mislio da mladi vozači ispod 30 godina su rigoroznije pregledani. Jesi li ikad vidio neki skandal s Uberovim vozačem?

lovacmaki kaže...
preksi kaže...

 Tu se gadno varaš, svi taksisti imaju položen isti vozački kao i ti - onaj za osobni auto, popularnu B kategoriju...

 Oni nemaju nikakav dodatni ispit, certifikat, testiranje?

Imaju, ali nema veze s vožnjom. Najteže je postati taksist u NY. Ali neusporedivo teže nego što je u Zagrebu.

 

 

U NYC recimo moraš 6h defanzivne vožnje proć, i još preko 20ak sati propisa itd. No to je zato što u SADu ne moraš slušati propise i voziti s instruktorom 35h kao u HR itd.

 

Uglavnom jedina razlika između Uberovih vozača i Taxista je što taxisti možda bolje poznaju ulice i platili su par soma kuna za dozvolu.

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 15:18 (Mitch).
14 godina
offline
Italija potpuno zabranila Uber

Ja stvarno ne kužim ljude i njihovo rezoniranje koji rezolutno i jednostrano brane Uber.

 

Da li rade po zakonu ? Ne rade.

 

Stvar je u biti jako jednostavna za riješiti:

- Neka svaki vozač koji radi za Uber izvadi svu dokumentaciju, ateste, koncesiju, ispite, itd., koje mora imati svaki profesionalni vozač, pa nek onda voze kako žele i nek naplaćuju koliko žele. Zaključivanje da su taksisti kriminalci ili besposličari je idiotski i totalno nebitno za ovu problematiku, niti je bitno iz kojih interesa su protiv Ubera. Dok god zadovoljavaju važeću zakonsku regulativu, oni su u pravu.

- Neka Uber i njihova vozačka baza lobiraju za promjenu državnih zakona, da se ukinu sva moguća pravila za profesionalne vozače, te da tako opet svi budu ravnopravni. Dok promjene zakona ne bude, MORAJU raditi po vežećim zakonima (koliko god oni bili besmisleni u nekim situacijama).

 

Mora postojati neka vrsta zakonskog okvira, bez toga obično dolazi anarhija, tu se apsolutno slažem sa kolegom Mar. Napr. sad svi nazovi-kuhari iz kulinarskih šoua ujedine se pod GastroUber i malo na crnjaka kuhaju, dočekuju goste u svojim stanovima/garsonijerama i to naplaćuju. Ili možda neki DostavaUber pa nek Mile iz Zagreba dofura paket u Split u pola cijene, kad već ide na more.

Usporedba sa RyanAir-om ne stoji, jer RA ne koristi pilote poljoprivrednih aviona za pilote komercijalnih putničkih aviona, niti izbjegava plaćanje poreza državi. To što RA koristi svoj dobar konkurentski položaj da plaćanje nekih obaveza baci na teret lokalne zajednice ili samih putnika, je druga stvar koja nema veze sa ovom problematikom.

 

 

Moralisti i filozofi što apsolutistički brane Uber su u biti licemjeri - većina njih tu gleda svoju osobnu korist (bilo kroz zaradjivanje bez ulaganja i plaćanja poreza kao možebitni Uber vozači, bilo kroz jeftiniju vožnju kao korisnici) a ne opći boljitak građana i države općenito.

sig
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 15:27 (Matty).
 
15 5 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mitch kaže...

 

Pod većinom sam mislio da mladi vozači ispod 30 godina su rigoroznije pregledani. Jesi li ikad vidio neki skandal s Uberovim vozačem?

To je diskriminacija. A to bi značilo da imam manje povjerenja u starije Uber vozače jer prođu manje provjere.

preksi kaže...

 Imaju, ali nema veze s vožnjom. Nego sa time tko te vozi?

 U NYC recimo moraš 6h defanzivne vožnje proć, i još preko 20ak sati propisa itd.

 

Dakle, oni su bolje pripremljeni za vožnju. U odnosu na Uber vozače.

Kada budu isti propisi onda je sve ok, to je valjda logično. Isti posao, isti propisi.

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 15:40 (lovacmaki).
15 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Ajde lijepo pročitaj sve o Uberu prije nego što prosipaš još nešto u temi.


Tko kaže da je taksist bolje pripremljen za vožnju? Možda netko tko vozi Uber ima privatnu firmu za prijevoz i 1020302030 km....a taksist neki lik od 30 godina koji nije nikad vozio u gradu već došao s bauštele iz Minkena?
12 godina
neaktivan
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mitch kaže...
Ajde lijepo pročitaj sve o Uberu prije nego što prosipaš još nešto u temi.


Tko kaže da je taksist bolje pripremljen za vožnju? Možda netko tko vozi Uber ima privatnu firmu za prijevoz i 1020302030 km....a taksist neki lik od 30 godina koji nije nikad vozio u gradu već došao s bauštele iz Minkena?

Ako taksisti imaju i jedan test više od Uberovih onda nije fer. Kada Uber bude imao iste uvjete kao i ostali, od davanja do polaganja bilo čega onda je ok.

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.4.2017 16:03 (lovacmaki).
16 godina
offline
Re: Italija potpuno zabranila Uber
Mnogi niste upućeni u srž problema, pa da razjasnimo par stvari;

1) Svaki "obični" taksist plaća paušalni porez državi, dok uber uredno od svake vožnje, fiskalnim računom plaća 25%. Čistom logikom, što je povoljnije za državu?

2) Pravorijek će donijeti EU sud pravde u Luksemburgu jer je EU pravo iznad nacionalnog, a poveljom, dokumentom koji je temelj pravne stečevine EU su predviđene 4 temeljne slobode od kojih je jedna sloboda pružanja usluga. Vjerujem u povoljan ishod po uber, no isti bi mogao biti i nepovoljan za uber jer je za neka zanimanja EU sud ostavio monopol bavljenja članovima strukovnih organizacija (za više pogledati slučaj Gebhard)

3) Što se sigurnosti i osiguranja tiče svi odgovaraju jednako pred zakonom i svu su slučajevi osigurani što znači da nema stvarne opasnosti od nemogućnosti nakanade štete od uber vozača, tj. vlasnika vozila. Nadalje, uber propisuje određene uvjete, primjerice maksimalna starost auta od 10 godina i vozačko iskustvo od minimalno 4 godine, tako da neka ograničenja postoje.

4) Vozači ubera kod nas nisu u povoljnijok poziciji, iz razloga što moraju plaćati doprinose i zdravstveno, pa čak ako imaju stalno zaposlenje i uber im je samo dodatni i povremeni izvor prihoda.

4) U današnje vrijeme kad ni sam ne znam doći bez traženja uputstava do novog aerodroma, a živim pored njega, priče o nekom poznavanju grada su sulude, pogotovo uzimajući u obzir navigacijsku tehnologiju.

5) Uber kao platforma je realnost, procesi deregulacije su tendencija u najvažnijim pravni poretcima (EU i SAD), pa samim time tehnologija dijeljenja ima svijetlu budućnost bez obzira na privremene zabrane.

6) U našm zakonodavstvu je predviđena opcija iznajmljivanja vozila s vozačem i tu svaka priča ministta o ilegalnosti ubera postaje šuplja. Nema tog visokog suda koji može tako tendenciozno, iskrivljeno i restriktivno tumačiti navedenu odredbu, ne primjenjujući je na uber jer visoki sudovi teleološki tumače odredbe, što znači da idu za svrhom propisane odredbe.
 
6 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice