"Za vožnje s dinamičnim cijenama multiplikator u prosjeku nije bio viši od 3 u Zagrebu"
Nije li tada puno jeftinije koristiti druge taxi usluge?
"Za vožnje s dinamičnim cijenama multiplikator u prosjeku nije bio viši od 3 u Zagrebu"
Nije li tada puno jeftinije koristiti druge taxi usluge?
Na staru godinu sam prvi put koristio Uber (i zadnji). Obzirom da se taxi nije mogao naručiti u određeno vrijeme, naručio sam Uber, oko 19:30 sam poslao narudžbu za 21:15 - aplikacija mi je uredno javljala da je cijena do 35 kn za tu relaciju i upozorila me da između 1 i 4 u noći mogu očekivati povećanje cijene... Uglavnom kad sam došao na odredište umjesto 35kn naplaćeno mi je 99kn (na mail mi je došla potvrda u kojoj piše da je redovna cijena 35, ali je uvećana za 2,9 puta, a na što me aplikacija niti u jednom trenutku nije upozorila). Istu relaciju sam u povratku (u doba najveće potražnje) Eko taxiu platio 60kn. Uberu sam poslao prigovor na koji su mi odgovorili da kada je potražnja visoka da će cijena biti viša i da će mi se to na ekranu prikazati (a nije). I što sad mogu? Mogu nikad više ne koristiti Uber, mogu vas koji ovo čitate upozoriti da se i vama ne dogodi isto, a njima sam obećao da mi je to zadnja vožnja Uberom i da ako mi ne vrate razliku novca da ću kontaktirati inspekciju i koga god mogu da im napravim što je god moguće da se ovo ne ponovi.
Ne bi ništa rekao da mi je pisalo 99 kn - pa ko voli nek izvoli, ali obzirom da mi je pisalo 35 kn, a pokušavaju me uvjeriti da je pisalo 99 kn - NIKAD VIŠE!
Kao što rekoh;
1. pisalo mi je 27-35 kn
2. prvi put sam koristio aplikaciju i vjerovao sam tome što piše nisam dalje ništa gledao
Vozio sam se u 21h i u 4h ujutro. Za vožnju u 21h sam naručio vožnju u 18h i tada bio obaviješten da bi cijena mogla biti viša, ali ništa preciznije. U 21h sam dobio obavijest da Uber dolazi ali BEZ naznake o poskupljenju (faktor 3,9!).
Pri povratku u 4:09h ujutro je trebalo 10 minuta da Uber nađe auto i još 9 minuta da auto stigne, uz faktor poskupljenja 4,9. Zašto sam pristao na takvu cijenu? Zato jer sam prije toga 20-ak minuta pokušavao dobiti Radio Taxi i EkoTaxi bez uspjeha. Telefoni su bili mrtvi, a InTaxi aplikacija (za radio taxi) se rušila. Uber mi je bila jedina opcija.
Za prošlu novogodišnju noć (2015/2016) sam također koristio Uber i faktori poskupljenja su tada bili 2,0 i 2,9. Tada također nisam mogao uopće dobiti Radio taxi (ne sjećam se da li sam zvao druge).
Inače se vrlo često vozim Uberom, te ponekad drugim taxi prijevoznicima u ZG i zaista mislim da Uberov sistem, pa čak i ova poskupljenja, imaju smisla, ali za ovu novogodišnju noć su pretjerali sa samohvalom kojoj baš i nema mjesta.
U jednom trenutku multiplikator je bio 4,8.
U jednom trenutku multiplikator je bio 4,8.
Toliko je meni bio u ZG. Skupo ali transparentno i sto je najvaznije - cekao sam samo nekoliko minuta.
Kao prvo bih želio napomenuti da su takva višestruka povečanja rijetkost i vežu se uglavnom za novogodišnju noć ili neke iznimno popularne događaje gdje prijevoz unutar jedne većeri traže na stotine ljudi...
Sve ostale dane u godinu se vozite po najmanjim tarifama na tržištu i zato ne cmoljite!
Kao drugo, ako naručite vožnju par sati unaprijed ili pol sata (nebitno),kako vi mislite da vam Uber obracuna tocan iznos za naplatu kada se povečanja izračunavaju po trenutnoj potražnji tj.opterečenosti zahtijeva??? Uber ne zna kakva ce situacija biti za npr.sat vremena i zato ste samo dobili upozorenje o povecanju umjesto tocnog izracuna jer je on nemoguc ako unaprijed narucujete voznju!
Oni koji nisu unaprijed narucivali mogli su odmah vidjeti u lipu koliko ce ih doci voznja uz trenutno povecanje.
Živio Uber
Kao prvo bih želio napomenuti da su takva višestruka povečanja rijetkost i vežu se uglavnom za novogodišnju noć ili neke iznimno popularne događaje gdje prijevoz unutar jedne većeri traže na stotine ljudi...
Sve ostale dane u godinu se vozite po najmanjim tarifama na tržištu i zato ne cmoljite!
Nemaju što "ne cmoljiti".
Ako se naručuje, neka izračunaju koliki je očekivani surge - prosjekom prethodnih termina, procjenom itd.
Korisnik onda može prihvatiti ili ne. Ako je manji - korisnik može barem reći da je imao rezervirano vozilo, ako je veći Uber može računati s većom utilizacijom vozila.
Ovakvo što je nedopustivo za bilo koju ozbiljnu firmu i neprihvatljivo bilo kojem ozbiljnom korisniku.
Slazem se...
Jedan od dobrih karakteristika Ubera je da se vidi koliko ce te doci voznja unaprijed.(I obicni taksist zna da cijena nece biti ista za novogodisnju noc,ne treba skola za to)
Stvar se jednostavno moze rijesiti tako da, ako se cijena poveca,korisnik koji je vec narucio auto bude upoznat sa tim prije nego li auto dodje,te smije otkazati voznju.
Jednostavno rjesenje:
Ne narucujte voznje unaprijed (barem ne kod situacija kad je višestruko povecanje vrlo moguce) ako unaprijed zelite znati tocnu cijenu jer je nemoguce unaprijed to znati, situacija se mijenja iz minute u minutu...kak to ne kuzite?
Jednostavno rjesenje:
Ne narucujte voznje unaprijed (barem ne kod situacija kad je višestruko povecanje vrlo moguce) ako unaprijed zelite znati tocnu cijenu jer je nemoguce unaprijed to znati, situacija se mijenja iz minute u minutu...kak to ne kuzite?
To nije rješenje, to je izbjegavanje rješenja.
Naručivanje je jako dobra opcija, ozbiljna opcija svakom ozbiljnom korisniku. No ovakav način rada je jako neozbiljan.
Narucite voznju, kad dodje Uber, otkazete i ponovo narucite?
Narucite voznju, kad dodje Uber, otkazete i ponovo narucite?
A smisao je...?
Postoji još jedno momentalno neostvarivo rjesenje a to je da Uber ukine povecanja i digne cijene.
Pada mi također na pamet da bi mogao u aplikaciju i svoj sustav integrirati nekakav oblik mogucnosti da korisnik moze u aplikaciji ponuditi veci iznos od regularnog cjenika te vidjeti ponude drugih putnika ako ih ima.
Ono, situacija...trebam podhitno prijevoz u 3 ujutro i voljan sam platiti 5x više od cjenika.
Ako kojim slucajem postoji još netko tko zeli bas tada voznju a ponudio je npr. 4x, tada je voznja rezervirana za mene ako netko npr.30min.prije zatraženog vremena ne ponudi više.
Ugrubo na prvu bi takva nekakva koncepcija bila ali vjerujem također da bi to jako kompliciralo stvari ali eto, jedna ideja.
Najbolja opcija bi bila da, ako narucis voznju po jednoj cijeni, da te moraju po toj cijeni odvesti. Nije, tvoj, moj ili neznam ni ja ciji problem sto oni ne mogu/nisu sposobni izracunati par sati unaprijed kakav ce im biti opseg posla! Postoji nesto sto se zove rizik poslovanja, za koji u uberu, izgleda, ne znaju...
Ako su vožnje naručene onda porast potražnje nije iznenadan. Cijena bi mogla rasti kako stižu narudžbe, dakle ako je već puno narudžbi u tom terminu onda se aktivira surge cijena, ali onda je vidljiva prilikom narudžbe. Surge bi trebali plaćati oni koji su kasnije tražili vožnju, to bi bilo logično. Naručiti po jednoj cijeni a onda platiti drugu cijenu je ništa drugo nego prevara. Ako im aplikacija ne radi i ne prikazuje točnu cijenu to nije problem niti krivnja korisnika i on ne bi zato trebao snositi posljedice.
Dobar mi je Uber i gadi mi se taksi mafija, ali sramota za BUG i novinara koji je potpisao ovu prepisanu reklamu..
jasno je iz svemira da uber od samih pocetaka placa bugu da ih reklamira, i to je oke, bug izmedu ostalog zivi i od tih placenih reklama. samo volio bih kad bi te reklame bile ove sto iskace sa strana na forumu i pocetnoj stranici, ili skocne reklame ako vec trebaju, a ne da se pisu tekstovi koji kao nisu placeni, a nemaju nimalo objektivnosti. naravno da nemoze bug uzet pare za reklamu i onda napisat u vijesti lose stvari o uberu, ovi bi odma povukli reklamiranje, ali onda nemojte uopce pisat o tome ili navedite odma u prvom redu "placeni oglas". u zadnje vrijeme je postalo valjda normalno da novinari(opcenito, ne samo bug) pisu vijesti za koje su placeni a to ljudima predstavljaju kao svoje misljenje, to nije dobro jer tako gubite kredibilitet a ljudi ovdje nisu glupi i kuze to.
sto se tice mog iskustva s uberom, nemam zasad zamjerke. svaka voznja mi je bila jeftinija od ostalih taksija, cak sam nekad navecer imo i te multiplikatore(otprilike je bio 1.9 ili 2) i s tim je jeftiniji bio, no odma kad sam narucivo me pitalo prihvacam li tu skuplju voznju i moro sam potvrdit.
Najbolja opcija bi bila da, ako narucis voznju po jednoj cijeni, da te moraju po toj cijeni odvesti. Nije, tvoj, moj ili neznam ni ja ciji problem sto oni ne mogu/nisu sposobni izracunati par sati unaprijed kakav ce im biti opseg posla! Postoji nesto sto se zove rizik poslovanja, za koji u uberu, izgleda, ne znaju...
ne ne,jako dobro znaju sto je rizik poslovanja i bas zato ga izbjegavaju......nema potrebe za njim.
iskreno dogodilo mi se isto i opce ih ne krivim. Nema smisla da oni "procjenjuju" koliko ce biti povecanje,jer da npr procjene puno vise nego sto je potraznja,svi bi se bunili kako su kao radio taxi.
jednostavno je tribalo 10 minuti prije dolaska provjeriti koliki je multiplikator....a jos jednostavnije ne rezervirati termine,jer i ovako nema potrebe za tim.
Ja bi narucio prostitutku koja je elitna, samo je politicari mogu, ali bi je platio kao klosarku sa ugla...
jbga... ne moze...
Zamisli ti narucit taxi 3 sata unaprijed i onda se zalit jer cijena nije 3 kune kao sto pise... samo postojanje opcije narudzbe taxija bi trebalo kostat dodatnih 50 kuna... pa vozi