Kisobranari se koprcaju :)
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Procitah vozaci limuna pa mi nije bilo jasno haha
Zašto bug izvještava o svakoj sitnici vezanoj uz ovaj Uber?
Bune se oni koji pružaju preskupe i loše usluge vožnje. Tako mi je svejedno hoću li taksi pozvati telefonom ili aplikacijom na mobitelu, bitno mi je da se auto ne raspada, da je čist i da ne smrdi i da je riječ o licenciranom taksiju. Mnogi ne mogu zadovoljiti te kriterije.
Bune se oni koji pružaju preskupe i loše usluge vožnje. Tako mi je svejedno hoću li taksi pozvati telefonom ili aplikacijom na mobitelu, bitno mi je da se auto ne raspada, da je čist i da ne smrdi i da je riječ o licenciranom taksiju. Mnogi ne mogu zadovoljiti te kriterije.
Dođi u BiH pa ćeš vidjeti kako je kad sjedneš u taksi, a taksist zapali osamstotu cigaru tog dana.
Kao i često kada dođe nešto novo, i za kupca bolje i povoljnije, stari grebatori koji su do tada spavali i ubirali vrhnje počnu kenjkati i prijetiti se... Otprilike se svodi na ovo
Kao i često kada dođe nešto novo, i za kupca bolje i povoljnije, stari grebatori koji su do tada spavali i ubirali vrhnje počnu kenjkati i prijetiti se... Otprilike se svodi na ovo
Što je normalno u svakom poslu kad dodje konkurencija.
Bune se oni koji pružaju preskupe i loše usluge vožnje. Tako mi je svejedno hoću li taksi pozvati telefonom ili aplikacijom na mobitelu, bitno mi je da se auto ne raspada, da je čist i da ne smrdi i da je riječ o licenciranom taksiju. Mnogi ne mogu zadovoljiti te kriterije.
Dođi u BiH pa ćeš vidjeti kako je kad sjedneš u taksi, a taksist zapali osamstotu cigaru tog dana.
Vozio sam se taksijem u Sarajevu puno puta i nikada ali baš nikada nisam imao neugodno iskustvo niti je taksi smrdio. Auti nisu bili novi, ali niti netražim auto koji je maloprije izašao iz tvornice, već da je u dobrom stanju. NEKI taksiji koji voze po Zagrebu su za otpad, a voze ih čudni tipovi koji se uspiju ugurati na stajalište taksija.
Da ne duljim:
http://www.jutarnji.hr/ilegalni-taksistim-haraju-zagrebom-dozvole-za-3000-kuna-kupuju-preko-oglasnika-/1293546/
http://www.vecernji.hr/zg-vijesti/ilegalni-taksisti-na-ulicama-vikendom-po-visoj-cijeni-945060
http://www.24sata.hr/potrosac/oprez-hrvatska-puna-laznih-taksista-koji-nabijaju-cijene-369645
Problem je sto bi se svijet trebao vrtiti oko koristi za potrosaca, a jeftinija voznja putem ubera je svakako korist za nas potrosace. I sve treba biti podredjeno tome da se kad stigne tehnoloski napredak, pravila to poprate, bez obzira na posljedice za ostatke starih, neefikasnih vremena. Nekad si imao taksi sluzbe jer je netko trebao garantirati za minimalne standarde. Obicno neki birokrat koji zapravo pojma o nicemu nema. S uberom i recenzijama, garantiraju ti sami korisnici, koji najbolje znaju. Al premrezeni i podmazani politicari ce sve napraviti da zadrze postojece stanje, koje zapravo rasipa korisnicki novac.
Problem je sto bi se svijet trebao vrtiti oko koristi za potrosaca, a jeftinija voznja putem ubera je svakako korist za nas potrosace. I sve treba biti podredjeno tome da se kad stigne tehnoloski napredak, pravila to poprate, bez obzira na posljedice za ostatke starih, neefikasnih vremena. Nekad si imao taksi sluzbe jer je netko trebao garantirati za minimalne standarde. Obicno neki birokrat koji zapravo pojma o nicemu nema. S uberom i recenzijama, garantiraju ti sami korisnici, koji najbolje znaju. Al premrezeni i podmazani politicari ce sve napraviti da zadrze postojece stanje, koje zapravo rasipa korisnicki novac.
korist potrošača nije samo niža cijena, nego i kvaliteta usluge, sigurnost i štošta drugo
ako su pravila zastarjela, treba ih mijenjati i prilagoditi vremenu, no ne možeš imati na tržištu one koji su obavezani zakonima i druge koji nisu obavezani ničim
korist potrošača nije samo niža cijena, nego i kvaliteta usluge, sigurnost i štošta drugo
ako su pravila zastarjela, treba ih mijenjati i prilagoditi vremenu, no ne možeš imati na tržištu one koji su obavezani zakonima i druge koji nisu obavezani ničim
Problem je što se pravila zaobilaze. Srećom taksi usluga se nešto popravila, ali imao sam nekad davno susjeda taksista koji je dva puta bio u zatvoru zbog krvnog delikta ali je i dalje uredno taksirao. Osim toga puno puta sam se vozio u taksiju koji se raspada, kojem ovjes lupa, kojem gore sve check lampice na dashboardu, koji je iznutra smrdio po cigaretama, gdje je pepeo bio rasut oko vozačeve pepeljare, a kod nekih je i vozačko umijeće zabrinjavajuće. Da ne bude zabune takvi taksiji i taksisti su možda 1/3 u Zagrebu, nisu većina ali nije ih niti zanemariv broj. Sumnjam da je uber išta bolji, ali kad malo razmisliš - teško da može biti gori.
Konkretno, u Zagrebu sustav licenci ne funkcionira i treba ili napraviti reviziju pa da dobijemo kvalitetnu i sigurnu uslugu ili ih treba sasvim ukinuti.