Kreteni puni love turiraju auto odmah nakon paljenja,neznaju voziti,nekulturni,snalazenje u prostoru 0.
Gledao sam lika na jubitu kojem nije jasno kak u motor od 5L stane tolko goriva i da tak malo trosi😂,mulac ima kanal i masno zaraduje a vozi r8
A kao da oni znaju kako auto funkcionira. Kupi Ferrarija jer je Ferrari, baš on zna kakva je razlika između njega i Lamborghinija. Da stvarno cijeni aute, kupovao bi ikone autoindustrije, a ne davao milijunske prednarudžbe na auto koji još nije vidio. Bitno da zna reć koliko ima konja, a u slučaju tuninga motora se time hvali, a nije ni pipnuo motor u tom procesu.
Concept One nije lijep a nije ni auto
Izvrstan naslov, kao da vam index posudjuje studente da pise ove pizdarije.
Concept One nije lijep a nije ni auto
Kako onda kraj ovakvih postova očekivati da će se na forumu ozbiljno pisati i voditi normalne rasprave?
Concept One nije lijep a nije ni auto
Ali lijepo gori
leno i slični biznismeni ne kupuju ferrari zbog toga kaj ima 650+ konja već zato jer je to ferrari i kao takav će za 5-10 godina samo dobivati na vrijednosti. takvi preskupi auti su oblik ulaganja.
ne znam ako pratite shme150 na yt, lik je pri prodaji svog mclarena 650s zaradio 25.000 funti ( a auto kupio novi drito iz tvornice), a kod njega bio samo godinu i pol. fina zarada, s obzirom da je auto nije štedio.
Ne čuje se, i šta s time?
Concept One nije lijep a nije ni auto
A nego sta je onda,igracka?
Nisi pročitao ni cijeli tekst?
Ne radi se o električnom autu, zapalio se normalni akumulator.
I ne, nema turbo, nego ima čak Twin turbo I vjerojatno prilično dobar zvuk.
Ako ga hoćeš isprobati, nekoliko Need for speedova ga je imalo
zanimljivo rješenje grijanja u autu.
DI si ti vidio da je kupio novog? Nove je kupio 675LT Coupe i spyder, 12C i 650s je kupio polovne.
Da, vjerojatno nema dovoljno dobru regulaciju i upravljanje punjenjem. Lifepo4 je "sigurniji" ali daleko od toga da ne voli planuti kad se prepuni :)
Može biti do bobine a može i do akumulatora. Pretjerano turiranje auta u mjestu ne mora ni značiti da je struja stvorila požar nego je idiot možda toliko podignuo temperaturu da se akumulator zapalio. Može biti greška na akumulatoru koja nema veze ni s turiranjem ni sa ostatkom automobila.
A ovaj što mu je izgorio sutra će kupiti Regeru.
Kupujem.
A benzinci se ne mogu zapaliti? Njihovi požari nisu opasni po život? Zakon su samo zato što ih ima neizmjerno više od električnih, ali i to će se kroz neko vrijeme promijeniti (nadam se). I benzinci su bili skupa tehnologija kada su se tek pojavili, pa je tako i sa električnim automobilima. Ne zaboravimo, jedini pravi problem električnih automobila su njihove još uvijek loše baterije (velike, teške, skupe, zapaljive i relativno mali kapacitet), sve ostalo je na strani električnih automobila.
A benzinci se ne mogu zapaliti? Njihovi požari nisu opasni po život? Zakon su samo zato što ih ima neizmjerno više od električnih, ali i to će se kroz neko vrijeme promijeniti (nadam se). I benzinci su bili skupa tehnologija kada su se tek pojavili, pa je tako i sa električnim automobilima. Ne zaboravimo, jedini pravi problem električnih automobila su njihove još uvijek loše baterije (velike, teške, skupe, zapaljive i relativno mali kapacitet), sve ostalo je na strani električnih automobila.
Zapaljeni benzin možeš ugasit, baterije ne.
U članku je BENZINAC. Ni dizlo, ni lektričar, baš ono benzinac. Jel ti onda zakon?
Zapaljeni benzin možeš ugasit, baterije ne.
Možeš, ono malo proliveno po podu. Možeš i ako mu oduzmeš kisik. Ali u praksi...
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/eksplodirala-cisterna-dio-goriva-u-neretvi-promet-otezan-20130618
http://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/vise-od-200-mrtvih-u-eksploziji-cisterne-s-gorivom-u-kongu/2111469/
http://www.index.hr/vijesti/clanak/kod-san-francisca-most-se-srusio-nakon-eksplozije-cisterne-s-gorivom/345373.aspx
i tak... za sad još nema regularnih vijesti o eksplozijama cisterni s baterijama.
i tak... za sad još nema regularnih vijesti o eksplozijama cisterni s baterijama.
Barem dok neka budala ne napravi električni kamion sa 15 tona baterija.
A benzinci se ne mogu zapaliti? Njihovi požari nisu opasni po život? Zakon su samo zato što ih ima neizmjerno više od električnih, ali i to će se kroz neko vrijeme promijeniti (nadam se). I benzinci su bili skupa tehnologija kada su se tek pojavili, pa je tako i sa električnim automobilima. Ne zaboravimo, jedini pravi problem električnih automobila su njihove još uvijek loše baterije (velike, teške, skupe, zapaljive i relativno mali kapacitet), sve ostalo je na strani električnih automobila.
Zapaljeni benzin možeš ugasit, baterije ne.
Da, to je istina da se zapaljeni benzin može puno lakše ugasiti i to je (potencijalna) prednost benzinca u slučaju požara, ali je puno skloniji eksploziji, pa si opet u velikom problemu. Najbolje bi bilo kada bi imali pogon koji se ne može zapaiti, ali koliko ja znam još uvijek ga nemamo. Bilo koji automobil može od svojih putnika napraviti finu pečenku. I odgovor Mr. Bicu - litijeve baterije se koriste tek nekoliko godina, daleko od toga da je to potpuno usavršena tehnologija, dok se benzinski motori koriste duže od stoljeća. A što se tiče statistike, njome se može bilo što dokazati (laž, prljava laž, statistika). Za sada je statistika na strani benzinaca, ali vjerujem da će se i to promijeniti.
Statistika je ono... jedan jede zelje, drugi meso, a u prosjeku...
Statistički gledano, te opasne potencijalno samozapaljive bombe imamo doslovno u milijardama daleko češće tik do kože, kraj uzglavlja i na glavi gotovo 24 sata dnevno, pa je još manji postotak opečenih ljudi i zapaljenih kuća od nezgoda s benzinom.
Što naravno nije utješno za onu nekolicinu koja se stvarno opekla. No, bilo bi dobro barem za automobile osmisliti ispuštanje nekog gela koji bi blokirao reakciju pri puknuću u bateriji. Valjda se radi na tome. No dobro je netko na komentarima vani spomenuo "jeste sigurni da to usred kine nije "replika" kakve oni vole praviti? Ok, to sumnjam, ali...