Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...

poruka: 57
|
čitano: 23.835
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je...".
15 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

vidim da autoru nije poznato kako to u nas funkcionira (pregledi i izdavanje pilotskih dozvola u putničkom prometu, posebno alkoholičarima i munjenima). da jest, više nikad ne bi kročio u avion. švabe su mila majka.

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Depresija je danas bolest?

 

Svi su depresivni. Ja da za obiteljskim ručkom spomenem riječ depresivan bio bih modro depresivan.

Moj PC  
6 7 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Na pocetku se spominjali da je avion otet  i da je bio kraj njega i francuski lovac koji ga je pratio.Nakon toga se to vise  ne spominje.Onda nasli crnu kutiju bez memorije.Previse meni tu smrdi,lakse je malog optuziti da je lud.Mozda je lovac srusio avion pa se sad vade na malog.Nakon 9/11 kada su sami sebi srusili zgrade nista me drugo ne moze iznenaditi od strane vladajucih.

 
17 24 hvala 1
15 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Firef0X kaže...

Na pocetku se spominjali da je avion otet  i da je bio kraj njega i francuski lovac koji ga je pratio.Nakon toga se to vise  ne spominje.Onda nasli crnu kutiju bez memorije.Previse meni tu smrdi,lakse je malog optuziti da je lud.Mozda je lovac srusio avion pa se sad vade na malog.Nakon 9/11 kada su sami sebi srusili zgrade nista me drugo ne moze iznenaditi od strane vladajucih.

 Ma da, sve je to organizovala CIA, MOSAD, Masoni, Illuminati...

:)
9 godina
protjeran
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Volite li majku? Jeste li voljeli majku?

 
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Čudan mi je ovaj dio da liječnik nije smio direktno obavijestiti šefove - ok, možda ne šefove jer je to tada manje bitno, ali etika i praksa su prilično jasni kod uočenih samoubilačkih tendencija (isto kao i kod pokazivanja namjere ozljeđivanja druge osobe/osoba). U pravilu to završava hospitalizacijom i temeljitim promatranjem - nas su učili da je u takvim slučajevima naša obveza i odgovornost prijaviti to nadležnoj zdravstvenoj ustanovi, teško mi je vjerovati da kod liječnika vrijede druga pravila. Šefovi nisu morali odmah znati, no prepustiti osobi sa samoubilačkim tendencijama da nosi svoje papire i praktički sama sebe suspendira je smiješno. I to u Njemačkoj. Mislim da ovdje ipak nije zakazao sustav, već pojedinci - vjerojatno će se sve razjasniti kroz naredni period.

 

Testovi dobrim dijelom jesu krupno sito, uglavnom uočavaju veća odstupanja koja je teško ''sakriti''. Postoje iscrpne baterije testova naspram kojih su ovi naši za vozačku i vojsku smiješni, no testovi su posredno mjerenje i kao takvi nikada neće moći predvidjeti specifična ponašanja u datom trenutku. Test može pokazati trenutnu ili generalnu tendenciju raspoloženja i emocionalnih stanja, izražene crte ličnosti, kreativnost, motivaciju, intelektualne sposobnosti - imamo testova koji su jako precizni, no ta preciznost je na razini konstrukta koji se mjeri (npr. depresija) i opet nemaju veze sa predikcijom specifičnih ponašanja. Svejedno, oni daju prilično dobru filtraciju po faktorima koji su npr. rizični za neki posao. Statistika to potvrđuje kod pilota, a u mnogim drugim zanimanjima su psih. testiranja puno slabija ili nepostojeća.

Tread softly because you tread on my dreams.
Moj PC  
6 0 hvala 1
16 godina
moderator
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je

Hvala na trudu i odgovoru. 

 

U vojsci te uče da "u taktičkoj situaciji" reagiraš onako kako si naučio - u taktičkoj situaciji, dakle, pod stresom. Ovo se prvenstveno odnosi na ručnu manipulaciju (brzo korištenje oružja, izvlačenja iz futrole, izmjena šaržera, prelazak s oružja na oružje itd. kad si pod stresom i velikom navalom adrenalina) i općenito te trude uvježbavati pod stresom (dernjava, neispavanost, hladno, vruće, sranjsko, svakako samo da ti nije ugodno) kako bi vještine naučene pod stresom mogao ponoviti pod stresom.

 

Stvari koje radiš rutinski u mirnoj situaciji ne možeš jednako dobro i brzo ponoviti pod stresom. 

 

Vjerujem da je problem psiho-testova što ni izdaleka nemaju obilježja situacije za koju te ispituju kako ćeš se ponašati.

 

 

This space for rent!
16 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Firef0X kaže...

Na pocetku se spominjali da je avion otet  i da je bio kraj njega i francuski lovac koji ga je pratio.Nakon toga se to vise  ne spominje.Onda nasli crnu kutiju bez memorije.Previse meni tu smrdi,lakse je malog optuziti da je lud.Mozda je lovac srusio avion pa se sad vade na malog.Nakon 9/11 kada su sami sebi srusili zgrade nista me drugo ne moze iznenaditi od strane vladajucih.

 

Citaj manje, ili uopce nemoj, tabloide pa neces imati toliko razloga za paranoju. Niti jedne pristojne novine nisu objavile ovo s otmicom i fancuskim lovcem (to prvi put uopce cujem!). Ostalo je sve manje vise OK, nasli jednu kutiju za snimkom razgovora iz kabine, druga kutija je razbijena i nisu nasli sve djelove za sad.

 

I pliz ne lupetaj o 9/11, to je vec stvarno potroseno.

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.3.2015 18:37 (Igor101).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Ajar kaže...

vidim da autoru nije poznato kako to u nas funkcionira (pregledi i izdavanje pilotskih dozvola u putničkom prometu, posebno alkoholičarima i munjenima).
da jest, više nikad ne bi kročio u avion. švabe su mila majka.

 ni meni nije poznato? što je kod nas s tim? jako teško dobit? bolji smo od Nijemaca u tome, ili???

15 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
ameo kaže...

 ni meni nije poznato? što je kod nas s tim? jako teško dobit? bolji smo od Nijemaca u tome, ili???

 testovi su izvrsni, kao i liječnici/psiholozi (zelena bolnica) i nalazi su im objektivni no kroničan manjak pilota čini svoje pa se sve provodi forme radi. svi lete, bez obzira. dovoljno? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

"I to je također normalno – savršeni sistem koji bi 100-postotnom sigurnošću hvatao "psihički nepodobne" jamačno bi generirao i beskrajno mnogo "false-pozitive" rezultata, kao oni heuristički antivirusni programi koji su sami toliko paranoični da je svaka druga datoteka "sumnjiva!" i "virus!"."

 

Ponekad je bolje puhat na hladno i provjeriti 2 puta, prije dopustanja nečega, nego da se desi neka havarija ili u ovom slučaju gubitka ljudskih zivota.

http://av-gurus.blogspot.com/ | http://www.facebook.com/antivirusna.ekipa | http://www.youtube.com/user/TheDjigibao/videos
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Naravno da svi lete kad dobri piloti odu za boljim novcima, frend sad npr. leti za Turkish Airlines...

http://www.zvonimirbuzanic.com/ - http://www.doom.com.hr/ - http://www.weboteka.net/
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Dakle u psiho testovima se ne gleda pretjerano što si odgovorio, već matrica dosljednosti u odgovorima. Tako ako netko želi biti idealan ili suprotno (zavisi želi li proći ili ne) postoje poluprozirne maske koje se stavljaju preko rješenog testa i pokazuju iskrenot i dosljednost u odgovorima, a tek onda se gleda ovo drugo. Na primjer ako netko napiše da u životu nije pomislio na samoubojstvo, to se smatra neiskrenim i več ide pod povečalo. Svako pitanje ima najmanje jedan svoj par koji je u biti isto pitanje postavljeno na drugačiji način i koje treba biti odgovoreno na isti način! Naravno postoje opći i ciljani testovi, s obzirom za koju vrstu posla se rade...

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

e tolko se kenja po tom pilotu da mi je vec sve sumnjivo lagano...

 
3 1 hvala 0
16 godina
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

pa i da nije "šizo" več od prije, ovaj je post na pprune indikativan kako je lahko skliznuti u kliničku depresiju, kad te stišču sa svih strana. Lufthansini piloti več su dvije godine u sukobu sa  menadžmentom, a posadama GW prijete 40% sniženja plata i uslova za penziju. ....

 

Lets start at the top.

Germanwings is a low cost operation. This means what it says on the tin. Low cost. The public only sees low fares, but that is not possible without low cost.
So where do low cost companies cut the cost? Everywhere! Staffing, training, maintenance, terms and conditions, HR, fuel, flight and duty hours, you name it, it is all done at the lowest possible cost.
Finance people love this, but we as pilots know one basic thing: Safety cost money.

The captain of this ill fated flight was a Lufthansa captain. Or was he? Was he not a Germanwings captain? Did he do this transfer happily, or was it a case of "you do this or else?"

The first officer was a low hour pilot. Nothing unusual about this. I was one myself. But when I started my company put me through a lot of training before the gave me a type rating. Yes, I did not have to pay for it!
Well, both training and terms and conditions for new hires have been reduced. A lot. In my airline, this affects the motivation of the new guys. They earn slightly more that a McDonalds worker.

The LH group pilots are in conflict with their management. They have been on strike. Pensions and salaries, and if the rumor is correct, GW is heading for a big reduction in both.
I have been in the same situation. A lot of pressure from the top, including turning other airline staff agains the "overpaid and underworked" pilots. Threats of bankruptcy and loss of job and income
While all this was going on, we were supposed to fly as usual. Safe and on time. Not let any management bullying affect us.
Did it? Of course. Some more than others. A lot of complaining and pissed off pilots. Some went sick. Depression? Who knows, but guys got tired. Not fit for flight. Most went to work anyway.

We are stuck behind a CRM barrier in the shape of a steel door. It keeps the bad guys out, but it also enables a suicidal pilot to lock out his colleague.

This industry is getting sicker by the day. I am sure there will be more accidents before a red flag is raised. The Americans have started to reverse the situations. How many accidents do we need in Europe before we do the same?

Plamene zore bude me iz sna Fabrička jutra, dim iz dimnjaka Pesma se ori, mladi radnici Čelicna jutra, hitam fabrici.
 
15 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Byron kaže...

Dakle u psiho testovima se ne gleda pretjerano što si odgovorio, već matrica dosljednosti u odgovorima. Tako ako netko želi biti idealan ili suprotno (zavisi želi li proći ili ne) postoje poluprozirne maske koje se stavljaju preko rješenog testa i pokazuju iskrenot i dosljednost u odgovorima, a tek onda se gleda ovo drugo. Na primjer ako netko napiše da u životu nije pomislio na samoubojstvo, to se smatra neiskrenim i več ide pod povečalo. Svako pitanje ima najmanje jedan svoj par koji je u biti isto pitanje postavljeno na drugačiji način i koje treba biti odgovoreno na isti način! Naravno postoje opći i ciljani testovi, s obzirom za koju vrstu posla se rade...

 Na psihotestu za vozački sam imao jedan skup pitanja i tada ta ista pitanja u drugom skupu malo preformulirana, toliko je očito bilo da samo idiot ne bi primjetio.

W1ck3d8u2z kaže...

e tolko se kenja po tom pilotu da mi je vec sve sumnjivo lagano...

 To je meni od početka sumnjivo, službena istraga još nije završena a već govore o njemu kao o novom hitleru, umjesto da barem malo budu ljudi i pričekaju sa optužbama dok ne završi istraga i ne bude službeno, no što drugo očekivati kad nam je većina medija isprdak tipa index i 24sata.

 

Također sad mu se važe svaka riječ,kao rekao je "bit ću poznat i ja ću promijeniti sustav", kao da milijuni drugih ljudi na svijetu to nisu rekli i kao da milijuni to neće reći, sigurno su i oni luđaci.

 

Što se tiće vojske,meni je jedan profesor (koji je dugo vremena bio u vojsci) rekao "za vojsku ne trebaš biti snažan, ni pametan, samo trebaš biti podložan, sve se temelji na tome da ne propitkuješ ono što radiš nego to napraviš brzo i kroz reflekse".

--------------------------------------------------------------------------------------------
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.3.2015 21:24 (zerocool12).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drago kaže...

Hvala na trudu i odgovoru. 

 

U vojsci te uče da "u taktičkoj situaciji" reagiraš onako kako si naučio - u taktičkoj situaciji, dakle, pod stresom. Ovo se prvenstveno odnosi na ručnu manipulaciju (brzo korištenje oružja, izvlačenja iz futrole, izmjena šaržera, prelazak s oružja na oružje itd. kad si pod stresom i velikom navalom adrenalina) i općenito te trude uvježbavati pod stresom (dernjava, neispavanost, hladno, vruće, sranjsko, svakako samo da ti nije ugodno) kako bi vještine naučene pod stresom mogao ponoviti pod stresom.

 

Stvari koje radiš rutinski u mirnoj situaciji ne možeš jednako dobro i brzo ponoviti pod stresom. 

 

Vjerujem da je problem psiho-testova što ni izdaleka nemaju obilježja situacije za koju te ispituju kako ćeš se ponašati.

 

 

 Zapravo nije stvar stresa, adrenalina i napetosti. Stvar je u navikama. Zele ti uvesti naviku da radis odredjenu radnju. Jer navika ne zahtjeva razmisljanje, samim time ne zahtjeva nikakvu energiju sa tvoje strane. A navika je gadna stvar koje se tesko rijesiti. Cak i pod paljbom, stresom,itd. Zato vojska i jest jedna velika nahrupina obicnih navika. Ali cesto dovedenih do savrsenstva.

 

Nedavno sam citao o jednom americkom casniku kako je u Iraku rijesio jednu jako nezgodnu situaciju. Svako malo bi narod prosvjedovao, a cesto bi to iskoristili oni borci za islam. Lik ih je promatrao par puta kroz prosvjede, i njegovo rjesenje je bilo da se sa tih prosvjeda maknu standovi za hranu. Svi su ga gledali u cudu i mislili da je lud, ali kako je bio nadlezan naravno da su ga poslusali. Ukratko, prosvjedi koji bi potrajali inace po par dana, a cesto se razvili i u agresivne, najednom su trajali najduze do kasno u noc.

 

Nema standova za hranu? Ekipa koja bi samo gledala a ne prosvjedovala bi otisla. Nemaju kebaba. Ovi sto prosvjeduju postali bi obeshrabljeni jer se ekipa rasipa. A i oni ogladnu.

Ne mozes ni prosvjedovati ako skapavas od gladi :)

16 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Igor101 kaže...
Firef0X kaže...

Na pocetku se spominjali da je avion otet  i da je bio kraj njega i francuski lovac koji ga je pratio.Nakon toga se to vise  ne spominje.Onda nasli crnu kutiju bez memorije.Previse meni tu smrdi,lakse je malog optuziti da je lud.Mozda je lovac srusio avion pa se sad vade na malog.Nakon 9/11 kada su sami sebi srusili zgrade nista me drugo ne moze iznenaditi od strane vladajucih.

 

Citaj manje, ili uopce nemoj, tabloide pa neces imati toliko razloga za paranoju. Niti jedne pristojne novine nisu objavile ovo s otmicom i fancuskim lovcem (to prvi put uopce cujem!). Ostalo je sve manje vise OK, nasli jednu kutiju za snimkom razgovora iz kabine, druga kutija je razbijena i nisu nasli sve djelove za sad.

 

I pliz ne lupetaj o 9/11, to je vec stvarno potroseno.

 

Sve oko tog rusenja smrdi. Ne trvrdim da kopilot nije kriv, ali pogledajmo kak se je sve odvijalo.

Cim se srusil prva vijest je bila tehnicki kvar jer se je slicna stavar dogodila i drugim Airbusima (neki senzor se zblesne i avion pocme sam od sebe polagano ponirat). Naravano, odma su krivci i arapi kao teroristi. Kada su nasli voice recorder francuz bez imalo dvojbe kaze da je kopilot srusio avion jer se je culo da je pilot napustio cockpit i poslije je lupal po vratima dok se u cockpitu culo disanje. Uz to ide vijest da je voice recorder ostecen ali da uspijevaju ocitat podatke dok se je na drugoj crnoj kutiji (flight recorder) od udarca izgubil chip!? Po meni nista cudno da francuz odbacuje odgovornost sa AirBusa i prebacuje na prijevoznika. No, ne sijecam se da se je u ijednom slucaju izgubio chip, a i meni je glupo da crna kutija ima samo jedan chip za snimanje.

Kako su optuzili kopilota odjedamput krecu price da je "lud", pa pronalaze podrapane nalaze u njegovom smecu!!??, pa se javlja cura i ljubavnica (stjuardesa u Lufthansi). Dajte mi recite, da vi dobite nalaz da ste "ludi" dal bi ga podrapali kod kuce i bacili u smece? Ja bi ga bacio odmah cim bi izisao od doktora. Nakon svega sto su rekli da je pal na psiho testovima krece vijest da je dobill nalaz da ce oslijepit!!??

Na kraju je istina da je prije par dana bil na ljekarskim pregledima koje je bez problema prosao.

O iznimno bezobraznom ponasanju Lufthansinog sefa ne zelim ni govorit. Smrad!

 

Ali ono iznimno interesantno. On je kao pao na Lufthansinom testu prije nekoliko godina (kada je pocinjao za pilota) i dobio zapisano da NIJE sposoban za pilota. No, na slijedecem testiranju prolazi bez ikakvih problema. Dalje, recite mi, kakav je to specijalista doktor koji nekome utvrdi da je lud i o tome NE OBAVIJESTI avio kompaniju!?????? On NIJE isao opcoj praksi na pregled vec strucnom doktoru za pilote !!!????? Kako god okrenes NAJVECA krivica je na Lufthansi i zakonodavcu koji ima takove kretenske zakone. Pa obican vozac busa i kamiona ima ozbiljnije preglede nego piloti.

 

Na kraju, zakljucuju da je totalno "lud" jer po stanu ima slike aviona, avioni na posteljini, avioni di se okrenes. Sorry, onda smo svi ludi pogotovo oni koji ljepe postere bendova po zidovima. I moj mali je totalno lud jer ima posteljinu sa Transformersima, lubanjama, itd...

Za kraj, danas pocinju izjave kako se jos ne moze dokazati da je stvarno srusio avion jer nema dokaza. Sada, kada Lufthansi prijete odstete u visini milijardi Eur ublazava se i smiruje. Francuz je krivnju sa AirBusa prebacio Lufthansi, a ova sada gleda kako da plati sto manje odstete. Za tjedan dana se o tome uopce ne ce pricati.

 

Inace, u jednom Air Crash Investigation lijepo su rekli: "avio kompanije ne gube na nesrecama vec zaradjuju jer osiguranje placa". Naravno, male kompanije dok velike prolaze neokrznute. A razni nalazi nesreca nisu obavezavajuci vec preporuke dok stvarno ne zagusti. Kao i u slucaju ebole, dok ne umre kritican broj bijelaca ili neko vazan nista se ne poduzima. Sve ima svoju cijenu.

16 godina
moderator
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drazen kaže...

 

Inace, u jednom Air Crash Investigation lijepo su rekli: "avio kompanije ne gube na nesrecama vec zaradjuju jer osiguranje placa". 

 

Ako je netko to stvarno rekao, taj je totalni kreten.

 

 

This space for rent!
15 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drazen kaže...

 

Dalje, recite mi, kakav je to specijalista doktor koji nekome utvrdi da je lud i o tome NE OBAVIJESTI avio kompaniju!?????? On NIJE isao opcoj praksi na pregled vec strucnom doktoru za pilote !!!????? Kako god okrenes NAJVECA krivica je na Lufthansi i zakonodavcu koji ima takove kretenske zakone. Pa obican vozac busa i kamiona ima ozbiljnije preglede nego piloti.

 Kenjaš bez da znaš kako stvari funkcioniraju.

 

Bilo koji doktro NE SMIJE obavjestiti bilo koga o tvom stanju osim tebe. Čak i kada se rade pregledi na medicini rada - naručitelj samo dobiva informaciju da li si ti prošao ili nisi, ništa drugo. A ako i padneš, možeš tražiti drugo mišljenje i tvoj pad / prolaz će zavisiti o mišljenju koje ćeš ti isporučiti.

 

I zakoni nisu nikako kretenski nego su ok. A jedino što je ovdje kretensko je napadanje testova ko da su to testovi u školi - a vidi ovaj ima rješeno 92% taj je ok, ovaj ima rješeno 47% taj će se zaletiti avionom u Alpe, ovaj ima rješeno 5% taj je vjerojatno novi Hitler.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
16 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Nego zaozbiljno, ako su podaci o letu toliko važni da se zbog njih montiraju čak dvije crne kutije, kako to da se zapravo snimaju na jednu jedincatu memorijsku karticu, bez ikakve redundancije? Koliko se često provjeri je li ta jedina kartica ispravna?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Inače, ovaj gore Daliborov post je jako važan i savjetujem svakome da ga pročita.

 

Zrakoplovna industrija već više godina ide na smanjivanje troškova po svaku cijenu, smanjivanje prava iz rada i na otvoreno izrabljivanje više ne samo "šljakera" nego i pilota. Koga zanima ova tematika vjerojatno zna i za slučaj Colgan Aira (http://en.wikipedia.org/wiki/Colgan_Air_Flight_3407) kada je prvi puta izašlo na vidjelo kako su sramotno male plaće, posebno kopilota i uvjeti rada, ali ovo nije dovelo do otrežnjenja nego samo i daljeg "rezanja troškova" i to prvenstveno na plaćama i pogoršavanje uvjeta rada za sve. 

 

 

This space for rent!
 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Zanimljivo je koliko je ljudi počinilo razna masovna ubojstva, pod utjecajem antidepresiva. Evo i link na eng. jeziku.

 
1 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Imam slučaj u blizini gdje su mama i kćer na istoj adresi dobile poziv na vanredni liječnički i obnavljanje vozačke dozvole jer je doktorica obiteljske medicine valjda morala policiji dati podatke. 

Za mamu ne znam zašto je morala, ali za kćer znam da je imala prije 10ak ili više godina jedan epileptički napad. Uglavnom dobila je čestitku od 1000Kn (novi liječnički, vozačka, troškovi....)

 

Tako da mi je dosta labava ta sva priča. 

 

U biti mi je najsumnjivije zato jer su odmah nakon 2 dana toliko sigurni u tu teoriju da nema nikakve sumnje. Već je masovni ubojica i dobija razne epitete. 

Samo na temelju disanja iz kabine. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.3.2015 23:21 (krikesa).
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
dd.inc kaže...

Zanimljivo je koliko je ljudi počinilo razna masovna ubojstva, pod utjecajem antidepresiva. Evo i link na eng. jeziku.

Isti lijekovi koji bi im trebali omogućiti normalno funkcioniranje u društvu. Oh the irony...

 

Danas je općenito takav stav (zadnjih četvrt stoljeća na Zapadu, sigurno), za svako sranje postoji tableta.

Radi se samo na simptomima što je površno i naivno, ne ide se u srž emocionalnog problema pojedinca. Govorim kao laik, naravno, ali stekao sam takav dojam.

 

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.3.2015 23:29 (pr0n_addict).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
pr0n_addict kaže...

Isti lijekovi koji bi im trebali omogućiti normalno funkcioniranje u društvu. Oh the irony...

 

Danas je općenito takav stav (zadnjih četvrt stoljeća na Zapadu, sigurno), za svako sranje postoji tableta.

Radi se samo na simptomima što je površno i naivno, ne ide se u srž emocionalnog problema pojedinca. Govorim kao laik, naravno, ali stekao sam takav dojam.

 

 Nešto svježiji i imho neloš naslov vezan uz tabletice http://www.imdb.com/title/tt2053463

 

 

Što se tiče ovoga da se radi samo na simptomima, rekao bih da je to poprilično točno. Mislim da je u dosta slučajeva srž problema van pojedinca, a nitko ne radi na kvalitetnoj ''tableti za društvo''. Možda djeluje nevezano, no mislim da se još jedan Dragin tekst dotaknuo toga http://www.bug.hr/komentari/ubi-ga-warcraft/141069.aspx

Tread softly because you tread on my dreams.
11 godina
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Drago kaže...
Drazen kaže...

 

Inace, u jednom Air Crash Investigation lijepo su rekli: "avio kompanije ne gube na nesrecama vec zaradjuju jer osiguranje placa". 

 

Ako je netko to stvarno rekao, taj je totalni kreten.

 

 

 Al totalni! Kao i u ovom slučaju dionice firme su pale, kako GW tako i Lufthanse. Gubi se povjerenje putnika, nema lošijeg marketinga za aviokompaniju od pada aviona.

Nema šanse da išta zarade na osiguranju jer debelo "popuše".

 

 

 

Ah, gravity - thou art a heartless bitch.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je
Bukva kaže...
Drazen kaže...

 

Dalje, recite mi, kakav je to specijalista doktor koji nekome utvrdi da je lud i o tome NE OBAVIJESTI avio kompaniju!?????? On NIJE isao opcoj praksi na pregled vec strucnom doktoru za pilote !!!????? Kako god okrenes NAJVECA krivica je na Lufthansi i zakonodavcu koji ima takove kretenske zakone. Pa obican vozac busa i kamiona ima ozbiljnije preglede nego piloti.

 Kenjaš bez da znaš kako stvari funkcioniraju.

 

Bilo koji doktro NE SMIJE obavjestiti bilo koga o tvom stanju osim tebe. Čak i kada se rade pregledi na medicini rada - naručitelj samo dobiva informaciju da li si ti prošao ili nisi, ništa drugo. A ako i padneš, možeš tražiti drugo mišljenje i tvoj pad / prolaz će zavisiti o mišljenju koje ćeš ti isporučiti.

 

I zakoni nisu nikako kretenski nego su ok. A jedino što je ovdje kretensko je napadanje testova ko da su to testovi u školi - a vidi ovaj ima rješeno 92% taj je ok, ovaj ima rješeno 47% taj će se zaletiti avionom u Alpe, ovaj ima rješeno 5% taj je vjerojatno novi Hitler.

 Ne, nisu. Zakonski liječnik MORA biti prisiljen da takve informacije odmah prijavi. Ludi pilot je opasnost ma kako to bilo ružno za njega kod prijave. Ludi policajac, ludi pilot, ludi liječnik, ludi profesionalni vozač... zapravo, svatko tko ima suicidalne namjere MORAO bi biti prijavljen barem članovima obitelji.

16 godina
neaktivan
offline
Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je tu č

Bilo je gadljivo gledati kako su naše nacionalne televizije već prvog dana, kada se još ništa nije znalo, sve imale nekakve 'stručnjake' koji su bez ikakve činjenične podloge nagađali što se možda dogodilo. To je sramota za novinarstvo.

Nakon par takvih izmaštanih priča, prosječan gledatelj više ni službenu verziju ne doživljava ozbiljno, tj. ima dojam da se tu nešto mulja.

 

Nažalost i do nas je došao infotainment, oblik 'novinarstva' kojem nije na prvom mjestu informiranje, nego zaokupljanje pažnje pod bilo koju cijenu.

 

Što se pilotskog bijelog roblja tiče, zahvaljujući tome možemo za 100€ putovati po cijeloj Evropi. Piloti jesu natprosječno obrazovani, ali imaju status polubožanstva. I mnoga druga zanimanja su zahtjevna, a ni približno tako plaćena. CA: 26000 kn kopilot, 37000 kn kapetan, bruto, a to je tek osnovna plaća na koju idu dodaci. http://www.vecernji.hr/hrvatska/ekskluzivno-tajnici-uprave-27000-kn-bruto-stjuardesi-6200-kn-553055

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Lud k'o puška, pilot putničkog aviona. Što je

I nije puno. Just a note.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice