To se tako smije? Nije li to protuzakonito? Jel bio koji šahist sa plinskom bocom?
To se tako smije? Nije li to protuzakonito? Jel bio koji šahist sa plinskom bocom?
imaju plinske instalacije po autima a šator i janjetina samo što nisu, dok plenki kenja kvake o zakonitosti
Zašto nije služba za odvoz vozila reagirala? Pa danas su mogli zaradit pun kufer kuna.
Policija im je navodno dijelila kazne za blokiranje prometa.
Zašto nije služba za odvoz vozila reagirala? Pa danas su mogli zaradit pun kufer kuna.
Policija im je navodno dijelila kazne za blokiranje prometa.
Gdje si to pročitao?
Koliko ja vidim radom za uber se može pristojno zaraditi, mjesečna zarada je 9000kuna, od toga pola zaradite na golo a ostalo ide za trošak najma automobila i gorivo. Uber je puno jeftiniji pa sa time i privlači više klijenata od klasičnih taksi službi pa se zato može zaposliti više ljudi zbog veče potražnje.
Koliko ja vidim radom za uber se može pristojno zaraditi, mjesečna zarada je 9000kuna, od toga pola zaradite na golo a ostalo ide za trošak najma automobila i gorivo. Uber je puno jeftiniji pa sa time i privlači više klijenata od klasičnih taksi službi pa se zato može zaposliti više ljudi zbog veče potražnje.
Vidi se da smo šugavi hrvati koji kurac oce ovaj šugavi taxi zagreb retardi nabiju cijene i cude se zakaj se ljudi ne voze sa njima! ja neznam kako cameo moze ic na proteste a strana firma je kolko ja znam?
Cura i ja smo stalno na uberu ako se ukine slj godine idemo via irska kako smo i planirali a ova odvratana hrvatska neka propadne zajedno sa lopovima
ja sam jutros maštao o tome da imam monster truck. :-)
Zašto nije služba za odvoz vozila reagirala? Pa danas su mogli zaradit pun kufer kuna.
Policija im je navodno dijelila kazne za blokiranje prometa.
Gdje si to pročitao?
http://www.24sata.hr/news/javili-se-uberovici-od-jutra-ne-prestaju-voznje-hvala-taksisti-529442
"O prosvjedu taksista izjasnili su se i čitatelji 24sata koji su u komentarima izrazili svoj stav.
- Radim za Uber. Od jutra ne prestaju vožnje. Hvala taksisti. btw: počeli su vam pisati kazne za blokadu prometa - napisao je jedan čitatelj."
Inače ovi taksisti su toliko bezobrazni da ljude koji su iz drugog grada neće povesti par blokova dalje nego radije idu sami i pitaju bobija i prolaznike gdje je šta.
(ovo je vlastito iskustvo).
Pozdrav iz prvog grada koji je ukinuo monopol. (Rijeka)
A za 10 godina sljedeća vijest:
Preostali vozači Ubera blokirali grad i traže zabranu samovozećih Uberovih taxi vozila.
Meni nista nije jasno. Ako je po zakonu neka rade. Ako je protuzakonit..... banana republika... mito... neka radi.
Pa sve je po zakonu ali je u sivom području. Jer oni prolaze kao rent-a-car servis, a ne taxi služba koja mora imati više godišnjih provjera vozila i licencu, dok uber to ne mora imati. Ako čemo pošteno onda neka i taxi službama ukinu namete koje uber ne mora plačati ili neka uvedu zakon da i uber mora plačati iste namete, ali onda treba očekivati i rast cjena.
Samo da se zna nisam ni u gradu, a niti taksist ali treba biti poštena konkurencija.
Koliko ja vidim radom za uber se može pristojno zaraditi, mjesečna zarada je 9000kuna, od toga pola zaradite na golo a ostalo ide za trošak najma automobila i gorivo. Uber je puno jeftiniji pa sa time i privlači više klijenata od klasičnih taksi službi pa se zato može zaposliti više ljudi zbog veče potražnje.
Nije stvar u tome da je Uber jeftiniji nego ima realne cijene, vozači su pristojni i pristupačni, auti su udobni i čisti i ako mi nešto ne štima, mogu Uberu reći da vozaču smrdi iz usta, auto smrdi po bljuvotini, vozač vozi kao nenormalan, itd.
Dok taksiste boli ona stvar što ti misliš o njima, budi sretan što te uopće vozi ikuda u svom autu koji izgleda i miriše kao afganistanski bordel.
Zasto taxi mora imati licence i s time jako ograniciti mogucnost izbora i zbog toga imati mogucnost visoke cijene??? Nije li to monopol ili pokusaj monopola? Jasno, moraju biti jasna i stroga pravila (javni prijevoz je u igri, sigurnost, novi auti, odrzavani i prema odredbama se podrazumijevaju), ali ne bi smjelo biti ogranicenja tipa licence koje netko dodjeljuje i automatski time nekome pogoduje (tko je rekao mito???)!
Jasna i stroga pravila i pokusaj provedbe istih i trzisna ekonomija! Sve ostalo su samo nadrkavanja na racun korisnika.
Ovo je čisto nagađanje, ali čini mi se vrlo vjerojatno ovako: te licence i ostale komplikacije uveo je sam lobi taksista kako bi profesiju učinio ekskluzivnom i otežao pristup "onima izvana".
Sad kad se našao netko tko je skužio kako sva ta sranja zaobići i poslovati bez dodatnih troškova koje ona povlače, sad im se to obija o glavu.
Velim, ne znam nego nagađam o onome što mi se čini mogućim pa čak i vjerojatnim. Svaka struka nastoji suzbiti konkurenciju i mistificirati ono što radi tako da izgleda nepristupačnije i kompliciranije nego što jest. Zato sve te profesionalne komore i sl. (I sam sam član jedne od njih i proklinjem dan kad je nastala;)
Koncesija za taxi je uvedena od strane grada (dodatni namet, dodatni novci) a u Zagrebu je i Radio-Taxi imao svoje prste u tome. De facto su taxisti u pravu. Uber radi mimo zakona i nikoga to ne briga previše. Ili treba mijenjati zakon ili ih zabraniti. Ovakvo stanje je loše i ne valja.
Onaj tko misli da Uber vozači mate lovu neki porazgovara s nekim od njih. Stanje je puno lošije i Uber voziš samo ako nemaš ništa drugo.
Sve mi je to u smislu rugala se sova sjenici da ima velike oci.
Ovi kazu da oni tamo varaju drzavu, a ja nikada nisam dobio racun od njih, vec onako odoka zaokruzili. Kao eto 2-3 kune jeftinije. Valjda da mislim kako mi je napravo uslugu.
Isto tako sam dozivio da stojimo na semaforu i vidim kako 'otkucava' kune (a placa se, jel'te, prema predjenom KM). Istina kod samo jednog, ali i to mi je bilo dosta.
Da ne spominjem voznju duljom rutom. To obozavaju, ako shvate da netko nije iz grada.
Tako da nemam nikakve simpatije prema njima. Vozio sam se njima, jer, eto morao sam. Nekada bolest ne pita, a nema nikoga da uskoci.
Mene je vozio lik s Daewoom VT registeacije. Smrdi po znoju za popizdit. U autu izgleda kao da on tu spava. Iskreno ljudi katastrofa. Ovi nasi taxisti odjednom bolje izgledaju.
Mene je vozio lik s Daewoom VT registeacije. Smrdi po znoju za popizdit. U autu izgleda kao da on tu spava. Iskreno ljudi katastrofa. Ovi nasi taxisti odjednom bolje izgledaju.
Prednost Ubera je to što možeš dati ocjenu vozaču, i neće više moći voziti ako ima loše ocjene.
Kod taksija toga nema.
Ovo je čisto nagađanje, ali čini mi se vrlo vjerojatno ovako: te licence i ostale komplikacije uveo je sam lobi taksista kako bi profesiju učinio ekskluzivnom i otežao pristup "onima izvana".
hehe, yeah right
sve te pizdarija uvedene su bar 20 godina prije nego se pojavio uber
Pa sve je po zakonu ali je u sivom području. Jer oni prolaze kao rent-a-car servis,
.
Nije po zakonu, po zakonu su taxi servis. Netko je "provalio" glupost s tim najmom (na stranu što i za to trebaju dozvole).
Na stranu što krše i druge zakone.
Na pitanje si sam odgovorio.
Javni servis ne može biti izveden kao klasična tržišna usluga, jer može dvesti do situacija u kojima neki korisnici neće moći ostvariti uslugu zbog naisplativosti.
Na stranu što sam poslovni model Ubera odgovara SAD-u, no ne i Europi. Sama ideja "malo bum si delao dok imam viška vremena" je jako problmatična za izvedbu kod nas. Posebno uz sve ono što je potrebno zakonski mijenjati da Uber profunkcionira.