Nakon 50% pada povecanje od 10% i nije neka sreca. No, nadajmo se da nece propasti prije nego izdaju auto dovoljno jeftin za mase.
Nakon 50% pada povecanje od 10% i nije neka sreca. No, nadajmo se da nece propasti prije nego izdaju auto dovoljno jeftin za mase.
Nakon 50% pada povecanje od 10% i nije neka sreca. No, nadajmo se da nece propasti prije nego izdaju auto dovoljno jeftin za mase.
Vrijednost dionica nije toliko bitna, i naravno da je pala, sam Musk je rekao da je vrijednost precijenjena.
Ulaganje u dionice Tesle je ionako na "duge staze".
Bitniji je rast iz godine u godinu koji je nevjerojatan za takvu firmu u takvoj industriji.
Nakon 50% pada povecanje od 10% i nije neka sreca. No, nadajmo se da nece propasti prije nego izdaju auto dovoljno jeftin za mase.
Kada si čuo da dionica raste nakon što je objavljeno da su povečali gubitke? Do sada sam susretao da dionica pada ako je firma ostvarila povečanje profita, ali ne u mjeri koja je očekivana. Iz toga mogu samo zaključiti da zdrava klima vlada i u Tesli i kod dioničara.
rast je utemeljen u očekivanju dobre prodaje jeftinog modela 3. 35.000 $ + porezne olakšice i subvencije spuštaju cijenu vozilu značajno ispod 30, ponegdje i ispod 25.000 što bi mogla bit cijena koja će generirati mass proizvodnju, kako su i planirali. Dakle ako automobil ne iznevjeri očekivanja Tesla mi mogao imati ogroman rast. Čudo je i da se do sad drže relativno dobro sa onim što proizvode sad.
ma kupil bi si ja to ali mi je ona mafija iz elektre iskopčala struju zbog neplaćanja.
Uložiti u solarne panele na garažu i tesla bateriju, i voziš se besplatno do kraja života. Nakon par godina se isplati već.
rast je utemeljen u očekivanju dobre prodaje jeftinog modela 3. 35.000 $ + porezne olakšice i subvencije spuštaju cijenu vozilu značajno ispod 30, ponegdje i ispod 25.000 što bi mogla bit cijena koja će generirati mass proizvodnju, kako su i planirali. Dakle ako automobil ne iznevjeri očekivanja Tesla mi mogao imati ogroman rast. Čudo je i da se do sad drže relativno dobro sa onim što proizvode sad.
Pod rast nisam uopće mislio na Model 3. Gleda se 2016. godina (i zadnjih 2). Zašto je čudo? Pa pogledaj malo rast, svake godine oko 50%!
Razlika između prošle i ove godine u četvrtom kvartalu je 76%. Planiraju prodati 60%-80& više auta u 2016.
Dakle čak i bez Modela 3 rast je očigledan, i tako bi se nastavilo i samo s Modelom S i X.
Ajde baš me zanima na koga misliš. Koji ostali?
Uložiti u solarne panele na garažu i tesla bateriju, i voziš se besplatno do kraja života. Nakon par godina se isplati već.
Bokte ti mora da imaš ogromnu garažu neku :) Treba malo više površine od garaže, prije cijeli krov kuće i garaže. Cijena barem 2 Tesla ili ekvivalent baterije je oko 18000$, solarnih panela još 22000$.
Ako godišnje trošiš 400-500$ struje nikada ne možeš to vratiti, ALI NIKAD.
Također nakon 8-10 godina moraš zamjeniti baterije, i onda nakon 8-10 godina još jednom samo onda moraš i panele sve zamjeniti... itd.
Nema ništa do kraja života, posebice na paneli i baterije. A pogotovo ne jeftino.
Sorry kolega ali osim Nissan Leaf (i kosilica Smart Electric s jedva 100km dometa) niti jedan proizvođač ne radi čisto električen aute još. Sve su to hibridi. (Ampera je auto sa elektro pogonom (malom baterijom i benzinskim motorm za generiranje struje)- no to nije full electric auto)
Uložiti u solarne panele na garažu i tesla bateriju, i voziš se besplatno do kraja života. Nakon par godina se isplati već.
Kako da ne... Necu ni nabrajat sve razloge zbog kojih ti je tvrdnja pogresna....
VW eGolf ima deklarirani domet od 190 km (stvarni je još manji) i dođe blizu 300.000 kn bez poticaja. Bez obzira na interijer to je za RH neupotrebljiv automobil. VW ne promovira automobile na struju niti radi svoju mrežu punionica (ili možda da?)
Tesla model 3 najavljuje domet od 350 km za cijenu od $30-35.000 isto bez poticaja besplatno punjenje na supercharger-ima, puno bolje performanse itd.
Nadam se da je sada jasnije zašto VW i ostali renomirani nisu velika stvar u EV segmentu, barem za sada. Meni bi bilo drago da postanu i naprave upotrebljiv automobil po povoljnoj cijeni.
P.S ne vozim EV za sada i izbacujem 235 g/km CO2 :)
Ako proizvode aute na struju već neko vrijeme, može link na stranicu sa informacijama i kontaktom di se mogu kupiti? Nissan i Golf mi nisu nešto, ali baš bi mogao ubosti jednog el. audija...
"i to sa upotrebljivim interijerom" - što bi ovo trebalo značiti?
i da, nitko od njih nije proizveo el. auto koji je ajmo reći upotrebljiv, s obzirom na domet (upotrebljivi su, ali samo za kratke udaljenosti, nema punjača za veće)..
prvi takav će biti Chevrolet Bolt i Tesla Model 3 (osim Modela S i X, ali ipak govorimo o jeftinijima).
Razlika je u tome što Tesla radi auto na struju od nule, a ostali proizvođači zbog svoje tromosti ubace struju u gotove aute koji su dizajnirani za tradicionalne motore.
Tesla trenutno gura i ubrzava cijelu priču jer pokazuju da se može.
Ajde baš me zanima na koga misliš. Koji ostali?
Eto kolega rex251 je nabrojao neke, a i Mitsubishi, Honda, Lexus, Kia, Hyundai, Peugeot, Renault, Citroen, BMW, Mercedes, Volvo, Porsche, Fiat, Ford, Cadillac, Chevrolet, GM imaju neke primjerke (ili rade na njima) svoje vizije električnog / hibridnog vozila.
Nit kudim jedne nit hvalim druge, samo je čudno da nikad nema vijesti o drugim proizvođačima a očito je da svi rade na tome, svatko na svoj način.
gkelekov da, ima dosta hibrida među njima ali imaju električni motor u sebi a s obzirom da još ne postoje dovoljno izdržljive baterije za čisto el. auto ovo je njihov način da prevladaju (pre)male domete čisto električnih auta. Znam da svako ima različite potrebe ali ja ne bih nikad kupio auto koji me ne može odvesti > 1000 Km u danu a da ne provedem više vremena na puniocima baterija.
Berko Proizvode ili rade na tome, probaj s guglom, uvijek izbaci nekih rezultata..
http://www.greencarreports.com
http://www.consumerreports.org
auto odlično izgleda i da je cijena u hr oko 245 000kn bilo bi okej..samo što to kad dodje kod nas kosta duplo
Čitam ove postove i stvarno niste mi jasni ljudi. Pogotovo izjave tipa voziš se besplatno na struju. Jel vama jasno da će kada električni auti dosegnu dovoljan broj države uvesti različite poreze i namete. Registracija električnog auta bi mogla koštati 10 puta više nego što sada košta registracija klasinčnog auta. Doma ćete džabe punit auto a registracija će vam bit 2000 eura. Kako vam nije jasno da države dobrim djelom pune proračun od prodaje nafte i poreza na gorivo. Nema ništa džabe niti će ikada biti to su sve bajke.
Ajde baš me zanima na koga misliš. Koji ostali?
Eto kolega rex251 je nabrojao neke, a i Mitsubishi, Honda, Lexus, Kia, Hyundai, Peugeot, Renault, Citroen, BMW, Mercedes, Volvo, Porsche, Fiat, Ford, Cadillac, Chevrolet, GM imaju neke primjerke (ili rade na njima) svoje vizije električnog / hibridnog vozila.
Nit kudim jedne nit hvalim druge, samo je čudno da nikad nema vijesti o drugim proizvođačima a očito je da svi rade na tome, svatko na svoj način.
gkelekov da, ima dosta hibrida među njima ali imaju električni motor u sebi a s obzirom da još ne postoje dovoljno izdržljive baterije za čisto el. auto ovo je njihov način da prevladaju (pre)male domete čisto električnih auta. Znam da svako ima različite potrebe ali ja ne bih nikad kupio auto koji me ne može odvesti > 1000 Km u danu a da ne provedem više vremena na puniocima baterija.
Berko Proizvode ili rade na tome, probaj s guglom, uvijek izbaci nekih rezultata..
http://www.greencarreports.com
http://www.consumerreports.org
Pa naravno da se neće pisati o njima svima kada nitko od njih nema, kako bi se reklo, "compelling" električni auto.
Ne priča se bezveze da će Model 3 napraviti "boom" u automobilskoj industriji.
I da, Tesla je "najgeek" auto na tržištu, zato se na Bugu dosta piše o njoj. Kao i o Google-u (autonomnost) i Apple-u (el. auto).
Čitam ove postove i stvarno niste mi jasni ljudi. Pogotovo izjave tipa voziš se besplatno na struju. Jel vama jasno da će kada električni auti dosegnu dovoljan broj države uvesti različite poreze i namete. Registracija električnog auta bi mogla koštati 10 puta više nego što sada košta registracija klasinčnog auta. Doma ćete džabe punit auto a registracija će vam bit 2000 eura. Kako vam nije jasno da države dobrim djelom pune proračun od prodaje nafte i poreza na gorivo. Nema ništa džabe niti će ikada biti to su sve bajke.
Naravno, mora to svakom biti jasno.
Kad zeroname kaže da će registracija biti 10x skuplja - to tako mora i biti.
Baš sam glup što sam uopće i razmislio, a da nisam prvo čuo proročanstvo i pravorijek zeru-na-me'-a.
Pa naravno da se neće pisati o njima svima kada nitko od njih nema, kako bi se reklo, "compelling" električni auto.
Ne priča se bezveze da će Model 3 napraviti "boom" u automobilskoj industriji.
I da, Tesla je "najgeek" auto na tržištu, zato se na Bugu dosta piše o njoj. Kao i o Google-u (autonomnost) i Apple-u (el. auto).
Znači sad si se uvjerio da i ostali proizvođači imaju modele ali ti nisu "compelling", "najgeek" i neće napraviti "boom"?
To ni slučajno nije stvar osobnog ukusa ni stav formiran onime što ti serviraju mediji nego zaključcima proizašlim iz podrobnog istraživanja tržišta, jel da?
Eto, zato ne bi bilo zgoreg napisati koji članak i o ostalima.
Čitam ove postove i stvarno niste mi jasni ljudi. Pogotovo izjave tipa voziš se besplatno na struju. Jel vama jasno da će kada električni auti dosegnu dovoljan broj države uvesti različite poreze i namete. Registracija električnog auta bi mogla koštati 10 puta više nego što sada košta registracija klasinčnog auta. Doma ćete džabe punit auto a registracija će vam bit 2000 eura. Kako vam nije jasno da države dobrim djelom pune proračun od prodaje nafte i poreza na gorivo. Nema ništa džabe niti će ikada biti to su sve bajke.
Naravno, mora to svakom biti jasno.
Kad zeroname kaže da će registracija biti 10x skuplja - to tako mora i biti.
Baš sam glup što sam uopće i razmislio, a da nisam prvo čuo proročanstvo i pravorijek zeru-na-me'-a.
Objasni mi onda od čega će država financirat ceste. Na litru goriva 50% su carine trošarine i porezi naknade za okoliš i ceste. Ako se ti budeš vozio džabe na struju i plaćao registraciju 1000 kn jednom godišnje gdje ce drzava pokupit svoj dio.
Objasni mi onda od čega će država financirat ceste. Na litru goriva 50% su carine trošarine i porezi naknade za okoliš i ceste. Ako se ti budeš vozio džabe na struju i plaćao registraciju 1000 kn jednom godišnje gdje ce drzava pokupit svoj dio.
Nema trosarina ni u plinu, pa je doplata 500 kn. Da je i 5000 kn se isplati. Ali nece bit.
To ni slučajno nije stvar osobnog ukusa ni stav formiran onime što ti serviraju mediji nego zaključcima proizašlim iz podrobnog istraživanja tržišta, jel da?
Eto, zato ne bi bilo zgoreg napisati koji članak i o ostalima.
Nema ostalih. Ima samo alternativa koje su sklepane zbog regulatora. Ja priznajem samo elektricni auto s baterijom u podu, s praznom prednjom haubom. Konverzije me ne zanimaju. Kao ni hibridi, ni vrit ni mimo.
gkelekov da, ima dosta hibrida među njima ali imaju električni motor u sebi a s obzirom da još ne postoje dovoljno izdržljive baterije za čisto el. auto ovo je njihov način da prevladaju (pre)male domete čisto električnih auta. Znam da svako ima različite potrebe ali ja ne bih nikad kupio auto koji me ne može odvesti > 1000 Km u danu a da ne provedem više vremena na puniocima.
Itekako postoje dovoljno izdrzljive baterije. 300 km je sasvim dosta uz brze punjace. Iovako je pozeljno napraviti pauzu za odmor. Buduci da se u tih 20-30 minuta mozes dopuniti za sljedecih 300 km, baterija od 300-400 km je sasvim dosta. Hibridi su promasaj jer vuces sa sobom ekstra masu koja ti ne treba, plus sve debilane servisiranja komplesknih motora.
Zato je tesla jedini obziljan proizvodjac, jer ima stotine svojih lokacija za punjenje, a i softverski je svjetlosnim godinama ispred ostalih.
Kupovanje hibrida zato sto bi nekad mozda trebao na put je kao da umjesto auta kupim kombi jer mozda nekad moram prevesti frizider, vesmasinu ili paletu toaletpapira.
Pristup koji Tesla zasad razvija, sa 120 ili 150 kW punjacima je puno bolji od dodavanja kompleksnosti automobilu. A opet imas neogranicen doseg za putovanja.