E ovo se zove fail. Kupiti nešto za 580 milijuna $ a prodati kasnije za 35 miljuna $..
Baš me zanima hoceli jednog dana slicnu sudbinu doživjeti FB
E ovo se zove fail. Kupiti nešto za 580 milijuna $ a prodati kasnije za 35 miljuna $..
Baš me zanima hoceli jednog dana slicnu sudbinu doživjeti FB
Mislim da ce i Facebook ovako.. Možda ne tako strmoglavo kao Myspace, ali kad-tad doci ce neka nova vrsta drustvene mreze ili kakve god zabave za mase s kojom se facebook nece moci nositi. Uvijek dode bolja zamjena, za sve..
Ovo samo pokazuje da ni Facebook ne vrijedi koliko je procijenjen.
Svi se sjećate kad je MySpace bio glavni što se tiče društvenih mreža. Facebook je tada bila mreža sa strane koja je imala manje korisnika. Sada je situacija drugačija.
Predviđam da će se ista stvar dogoditi Facebooku.
Eh da mi je znati kakav bi svijet bio da nema facebooka i ostalih..
Pogotovo u Hr.
Dali bi ljudi vise izlazili ? Dali bi pala prodaja mobova (jer svi klinci zele mobove prek kojih mogu na feeeejs )Sjetite se onog booma..
Kako bi se odvijalo sve?
Dali bi se ljudi vise druzili po kavama,parkovima itd.. ?
Google ima stotine različitih i vanjskih usluga i nije kompanija koja čisto ovisi o jednoj stvari kao facebook. Njihova tražilica je daleko najkvalitetnija i na njoj se ljudi ne zadržavaju dugo. Ona je usto svakome potrebna.
Facebook je čista suprotnost. On nudi tu jednu uslugu. Ljudi bez usluge vrlo lako mogu preživjeti. A usto ima i 750m korisnika.Kad tad on će ljudima dosaditi i jednostavno će mu se smanjivati broj korisnika.
Facebook je samo prolazan trend, google nije, njegova tražilica je jednsotavno potrebna.
E ovo se zove fail. Kupiti nešto za 580 milijuna $ a prodati kasnije za 35 miljuna $..
E ovo se zove neznanje. News corp je za ekskluzivni ugovor o reklamiranju dobio od Googlea 900 milijuna dolara tijekom par godina, a da ne govorim ostale prihode Myspacea.
E ovo se zove fail. Kupiti nešto za 580 milijuna $ a prodati kasnije za 35 miljuna $..
E ovo se zove neznanje. News corp je za ekskluzivni ugovor o reklamiranju dobio od Googlea 900 milijuna dolara tijekom par godina, a da ne govorim ostale prihode Myspacea.
Ne, to se zove zakljucivanje iz datih cinjenica u ovoj vijesti. Također tu samo spominješ ugovor o tih 900 mil.$ bez ikakvog linka,
a nisi spomenuo ni koliko su oni utucali u MySpace. Sumnjam da su baš svi ti silni poznati pjevaci, glumci i sl.koje se može nac na MySpaceu
i na koje se on orjentirao došli na njega samo iz potrebe za samopromocijom. Vjerujem da su i oni dobili dobar poticaj za to.
U svakom slucaju više no ocito je da tu nema nekog kruha kad ga idu prodavat. Da je baš sve tako bajno, kako ti navodiš,
misliš li da bi ga samo tako i tako jeftino prodavali?
E ovo se zove fail. Kupiti nešto za 580 milijuna $ a prodati kasnije za 35 miljuna $..
E ovo se zove neznanje. News corp je za ekskluzivni ugovor o reklamiranju dobio od Googlea 900 milijuna dolara tijekom par godina, a da ne govorim ostale prihode Myspacea.
Ne, to se zove zakljucivanje iz datih cinjenica u ovoj vijesti. Također tu samo spominješ ugovor o tih 900 mil.$ bez ikakvog linka,
a nisi spomenuo ni koliko su oni utucali u MySpace. Sumnjam da su baš svi ti silni poznati pjevaci, glumci i sl.koje se može nac na MySpaceu
i na koje se on orjentirao došli na njega samo iz potrebe za samopromocijom. Vjerujem da su i oni dobili dobar poticaj za to.
U svakom slucaju više no ocito je da tu nema nekog kruha kad ga idu prodavat. Da je baš sve tako bajno, kako ti navodiš,
misliš li da bi ga samo tako i tako jeftino prodavali?
1) Ma dobro nemoraš, recimo da cu vjerovati jer mi se neda na to gubit vrijeme nit mi je toliko važno. Niti si mi dužan potkrepljivati, ali eto
kad neko da linkove, sve izgleda uvjerljivije
2) Ovisi kakva si zvijezda. Ako si u usponu onda ceš ti trebat YT, FB, MySpace i ostale. Ako si ipak vec uspješan veca je vjerojatnost da ce tebe drugi tražit i placat.
3) To znam i sam, ali iznio sam zakljucak iz informacije koje sam imao pred sobom u tom trenutku. I dalje smatram da se nisu baš usrecili kupovinom navedenog.
Cista logika, kupili su to kad je najviše vrijedio i taman u trenu kad je FB poceo naglo rasti. Mislim da su ipak tu izvukli deblji kraj.
Google ima stotine različitih i vanjskih usluga i nije kompanija koja čisto ovisi o jednoj stvari kao facebook. Njihova tražilica je daleko najkvalitetnija i na njoj se ljudi ne zadržavaju dugo. Ona je usto svakome potrebna.
Facebook je čista suprotnost. On nudi tu jednu uslugu. Ljudi bez usluge vrlo lako mogu preživjeti. A usto ima i 750m korisnika.Kad tad on će ljudima dosaditi i jednostavno će mu se smanjivati broj korisnika.
Facebook je samo prolazan trend, google nije, njegova tražilica je jednsotavno potrebna.
Ja na Facebook gledam kao na forum prilagođen informatički manje potkovanim korisnicima i kao takav sigurno nije prolazan trend. Vjerovatno će mutirati u nešto više od ovoga (npr. voip usluga za zvanje prijatelja). A i zarade sa kojima barata Facebook su neuporedive sa Myspace-om čak ni u njegovim najboljim danima. Prema ovom izvoru ove godine Facebook će zaraditi oko 2 milijarde dolara i dostići procijenjenu vrijednost od 100 milijardi dolara. Te novce će najvjerovatnije iskoristiti za kupovinu drugih firmi (direktna kupovina, razmjena dionica itd) te tako diverzificirati svoje poslovanje, baš kao i Google.
Google ima stotine različitih i vanjskih usluga i nije kompanija koja čisto ovisi o jednoj stvari kao facebook. Njihova tražilica je daleko najkvalitetnija i na njoj se ljudi ne zadržavaju dugo. Ona je usto svakome potrebna.
Facebook je čista suprotnost. On nudi tu jednu uslugu. Ljudi bez usluge vrlo lako mogu preživjeti. A usto ima i 750m korisnika.Kad tad on će ljudima dosaditi i jednostavno će mu se smanjivati broj korisnika.
Facebook je samo prolazan trend, google nije, njegova tražilica je jednsotavno potrebna.
Dobro kažeš, koliko znam u nedavnim vijestima bio je i info da je i facebook već došao u fazu zasićenja na matičnim tržištima gdje je prvo krenuo (USA prije svih) i sad tamo stagnira promet/dnevna aktivnost i smanjuje se broj članova.
Ljude je pomalo zasitilo bombardiranje frendovima koji nisu frendovi nego firme, i cijeli fb se pretvorio u skup reklama. Google je meni nezamjenjiv zbog drugih stvari, ne (samo) tražilice: jednostavan gtalk, google maps,
google earth, youtube, chrome... pa i android. To je odavno postala daaaleko ozbiljnija firma, na nivou Microsofta po količini IT usluga i proizvoda.
Vidjet ćemo što će biti!
No mislim ako facebook ne bude ulagao ulagao u nove stvari jednostavno će propasti.
Google ima stotine različitih i vanjskih usluga i nije kompanija koja čisto ovisi o jednoj stvari kao facebook. Njihova tražilica je daleko najkvalitetnija i na njoj se ljudi ne zadržavaju dugo. Ona je usto svakome potrebna.
Facebook je čista suprotnost. On nudi tu jednu uslugu. Ljudi bez usluge vrlo lako mogu preživjeti. A usto ima i 750m korisnika.Kad tad on će ljudima dosaditi i jednostavno će mu se smanjivati broj korisnika.
Facebook je samo prolazan trend, google nije, njegova tražilica je jednsotavno potrebna.
Ja na Facebook gledam kao na forum prilagođen informatički manje potkovanim korisnicima i kao takav sigurno nije prolazan trend. Vjerovatno će mutirati u nešto više od ovoga (npr. voip usluga za zvanje prijatelja). A i zarade sa kojima barata Facebook su neuporedive sa Myspace-om čak ni u njegovim najboljim danima. Prema ovom izvoru ove godine Facebook će zaraditi oko 2 milijarde dolara i dostići procijenjenu vrijednost od 100 milijardi dolara. Te novce će najvjerovatnije iskoristiti za kupovinu drugih firmi (direktna kupovina, razmjena dionica itd) te tako diverzificirati svoje poslovanje, baš kao i Google.
Ne baš. Krivo misliš da je to forum za manje potkovane korisnike. To je bazično "conference chat room" bez određene tematike za obične ljude. (na stranu poslije nakalemljeni kvizovi i igrice)
Pa jednake uvjete moraš ispuniti (registracija i logiranje) za fb kao i za svaki forum-dakle nema nikakve razlike u potrebnoj inf. potkovanosti. Prednost foruma je preglednost
i tematska podjela. Prednost Facebooka je... nemam pojma. Površnost? Ono što nabaljezgaš, linkaš i lajkaš je uglavnom trenutno potrošno i irelevantno za kako tvoje većinom
fabricirane "frendove", tako i za bilo kojeg namjernika. Forum ipak ima tražilicu u kojoj možeš naći odgovor na tvoj problem, temu koja te zanima,
nastaviti gdje je netko stao danima mjesecima ili godinama ranije sa novim updateovima i informacijama.
Npr. većinu osobnih savjeta i iskustava o nekim bolestima, odvlaživanju prostorija ili o čemu voditi računa kad se kupuju nove gume za auto nađem isključivo na
forumima. Fejsbuk mi je pun samo linkova na ono što i sam imam na dohvat googlanja i trenutnih statusa poput nečijeg ručka, ili 1000te fotke kućnog mačka.
Usporedbe FB-a s forumima su besmislene jer ta dva koncepta uopce nisu slicna.
Koncept FB-a zasnovan je na internet komunikaciji ljudi koji se poznaju u stvarnom zivotu, s pravim identitetima. Ideja FB-a je takoder i odrzavanje veza iz stvarnoga zivota u kombinaciji s chat komponentom (FB je recimo izgurao MSN messenger kod mladje populacije). U to sve je ukomponirana i svojevrsna blog komponenta.
MySpace je s vremenom pokusao rebrandirati svoju uslugu i poziciniorati se na drugom trzistu te su samim time de facto ispali s ogromnog trzista na kojem se Fb nalazi, sami su si suzili trziste. Ovo je logican slijed.