Osam jezgri i 64-bita za mobitele

poruka: 39
|
čitano: 2.703
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Osam jezgri i 64-bita za mobitele".
15 godina
neaktivan
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

Sasvim nepotrebno. Vračam se ja svojem starome SE K770i.

Irena
 
3 8 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

Genijalno. 2k zasloni na mobitelima i tabletima. Slow motion od 480 FPS ... sve ide naprijed samo da bateriju srede da drzi bar 2-3 dana i to je to ...

battlelog: b4stardo_CRO
Moj PC  
10 2 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

Vrlo potrebno.

 

Marketing i pres*ravanje. I na desktopu (za kućne usere) je upitna korisnost 64bita a kamo ne na mobu.

My name is Legion... For we are many!
Moj PC  
4 8 hvala 0
16 godina
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

A nemaju kaj vise puno izmisljat... Nesto moraju novo izbacit na trziste...

Kak je bilo prije nadjebi.vanje sa pixelima, tako sada pumpaju ostale komponente.

 

A dal je potrebno,(?) rekao bih da to nije ni upitno...

Truth in engineering.
 
2 1 hvala 0
12 godina
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

marketing, veći brojevi se bolje prodaju {#}

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Slavemaster kaže...

Sasvim nepotrebno. Vračam se ja svojem starome SE K770i.

 od tolike regresije, pazi samo da se ne vratis i u spilju...

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 9:48 (Aldo).
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Batista kaže...

A nemaju kaj vise puno izmisljat... Nesto moraju novo izbacit na trziste...

Kak je bilo prije nadjebi.vanje sa pixelima, tako sada pumpaju ostale komponente.

 

A dal je potrebno,(?) rekao bih da to nije ni upitno...

 naravno da je potrebno. Zbog nabrijavanja high end mobitela, low i middle range budu imali vrhunske karakteristike za malo para.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Aldo kaže...

 naravno da je potrebno. Zbog nabrijavanja high end mobitela, low i middle range budu imali vrhunske karakteristike za malo para.

Nabrijavanje čega? Performansi dialera?

 

Na mobu ne postoji aplikacija koja može iskoristiti prednosti x64 procesora.

My name is Legion... For we are many!
15 godina
suspendiran
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...
Aldo kaže...

 naravno da je potrebno. Zbog nabrijavanja high end mobitela, low i middle range budu imali vrhunske karakteristike za malo para.

Nabrijavanje čega? Performansi dialera?

 

Na mobu ne postoji aplikacija koja može iskoristiti prednosti x64 procesora.

I što onda, dugo za win nisu postojale aplikacije koje koriste 64 bita pa sada postoje. Prvo moraš imati nešto da bi netko za to pisao program. 

Mislm da stvari idu u tom smjeru da ćemo uskoro imati jedan uređaj koji će biti mobitel kad ćemo ga nositi u džepu, tablet kad ćemo ga spojiti na veći ekran, prijenosno računalo kad ćemo tome dodati tipkovnicu i stolno računalo kad na to doma spojimo veliki ekran, miša i normalnu tipkovnicu.

 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
rjakopec kaže...

I što onda, dugo za win nisu postojale aplikacije koje koriste 64 bita pa sada postoje. Prvo moraš imati nešto da bi netko za to pisao program. 

Mislm da stvari idu u tom smjeru da ćemo uskoro imati jedan uređaj koji će biti mobitel kad ćemo ga nositi u džepu, tablet kad ćemo ga spojiti na veći ekran, prijenosno računalo kad ćemo tome dodati tipkovnicu i stolno računalo kad na to doma spojimo veliki ekran, miša i normalnu tipkovnicu.

 

Da, samo što na PCju si imao aplikacije koje su mogle profitirati od 64bita a na mobitelu nemaš. Jel vrtiš kakve proračune fizike i sl.? Ne.

 

Igre? Baš da će netko prepravljati engine da radi na x64... I to na mobu.

My name is Legion... For we are many!
12 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
istina, ali konkurencija vec ima 64bitne procesore, i high end trziste uvjetuje potraznjom...pa makar to bio samo broj ili nepotrebna karakteristika (kao samsug sto ima senzore za koje ni sami ne znaju cemu bi mogli sluziti) ipak ako ga konkurencija ima, a ti nemas, njihov proizvod u ocima kupaca izgleda bolji.

a na kraju, ko kaze da za 2 godine nece biti aplikacija koje ce raditi na 64bita, u ostalom, do danas ih niko nije radio, jer nije imao za koga (i za sta)
15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
raky_b kaže...
istina, ali konkurencija vec ima 64bitne procesore, i high end trziste uvjetuje potraznjom...pa makar to bio samo broj ili nepotrebna karakteristika (kao samsug sto ima senzore za koje ni sami ne znaju cemu bi mogli sluziti) ipak ako ga konkurencija ima, a ti nemas, njihov proizvod u ocima kupaca izgleda bolji.

a na kraju, ko kaze da za 2 godine nece biti aplikacija koje ce raditi na 64bita, u ostalom, do danas ih niko nije radio, jer nije imao za koga (i za sta)

Osim marketinških, x64 nema nikakve primjene na mobitelima.

 

Zašto? Pa treba znati konkretne razlike između 32 i 64bit procesora. Osim što nema veze sa time koliko se RAMa može adresirati, razlike se uglavnom odnose na performanse u računanju sa velikim brojevima. Dakle, nešto što se na mobitelima ne radi (simulacija dinamike fluida, kompresija, enkripcija/dekripcija velikih datoteka)...

 

Uostalom, prosječni programeri mobilnih app nisu sposobni iskoristiti 2+ jezgre (dakle jednostavni multithreading) a kamo da će 64bit....

My name is Legion... For we are many!
15 godina
suspendiran
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...
rjakopec kaže...

I što onda, dugo za win nisu postojale aplikacije koje koriste 64 bita pa sada postoje. Prvo moraš imati nešto da bi netko za to pisao program. 

Mislm da stvari idu u tom smjeru da ćemo uskoro imati jedan uređaj koji će biti mobitel kad ćemo ga nositi u džepu, tablet kad ćemo ga spojiti na veći ekran, prijenosno računalo kad ćemo tome dodati tipkovnicu i stolno računalo kad na to doma spojimo veliki ekran, miša i normalnu tipkovnicu.

 

Da, samo što na PCju si imao aplikacije koje su mogle profitirati od 64bita a na mobitelu nemaš. Jel vrtiš kakve proračune fizike i sl.? Ne.

 

Igre? Baš da će netko prepravljati engine da radi na x64... I to na mobu.

Daj mi objasni kako je 32 bitna aplikacija profitirala od 64 bita ili si mlad pa se ne sječaš da u trenutku pojave 64 bitne Viste gotovo ni jedan bitni program nije imao 64 bitnu inačicu, da sad ne spominjem da smo barem 5-6 godina imali 64 bitne proceosre i 32 bitne XP-je koje neki bolesnici i danas koriste. Stvar ti je jako jednostavna, prvo netko napravi 64 bitni procesor, onda netko napravi 64 bitni OS, onda nekto napiše 64 bitne alate i onda se počinju pojavljivati 64 bitne aplikacije. Ili ti misliš da prvo programeri napišu 64 bitne programe, onda netko napiše 64 bitni OS i na kraju hardveraši naprave 64 bitni procesor ili je to onako, dostano ti je pa pišeš ...

15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
rjakopec kaže...

Daj mi objasni kako je 32 bitna aplikacija profitirala od 64 bita ili si mlad pa se ne sječaš da u trenutku pojave 64 bitne Viste gotovo ni jedan bitni program nije imao 64 bitnu inačicu, da sad ne spominjem da smo barem 5-6 godina imali 64 bitne proceosre i 32 bitne XP-je koje neki bolesnici i danas koriste. Stvar ti je jako jednostavna, prvo netko napravi 64 bitni procesor, onda netko napravi 64 bitni OS, onda nekto napiše 64 bitne alate i onda se počinju pojavljivati 64 bitne aplikacije. Ili ti misliš da prvo programeri napišu 64 bitne programe, onda netko napiše 64 bitni OS i na kraju hardveraši naprave 64 bitni procesor ili je to onako, dostano ti je pa pišeš ...

E, kao da sa zidom pričam...

 

Dakle, imao si neki simulator u 32bit. Nakon pojave x64 procesora i OSa, programer dolazi do zaključka da bi x64 verzija tog simulatora radila brže. O tome ja pričam.

 

Imaš konkretan zadatak/operaciju koja će profitirati prelaskom na x64. Na mobitelu nema takvog zadatka/operacije!

 

Ostatak posta neću komentirati.

My name is Legion... For we are many!
15 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...

Vrlo potrebno.

 

Marketing i pres*ravanje. I na desktopu (za kućne usere) je upitna korisnost 64bita a kamo ne na mobu.

-slažem se. (ali i ...)

-ono u čemu se slažem, nepotrebno kad uspoređuješ kao PC-desktop-OS-app. (osim ako će vrtiti ACAD i VMove na serverskoj verziji vivaxa dualsim..)

-64 bita uvode zbog grafike (igara-zabave) ... i zato jer veći broj je ipak veći, prodaje robu (i to je krivica kupaca, proizvođači samo zadovoljavaju tržište dok to PR lijepo upakira). Drugi razlog, Zbog ograničenja 32 bita i današnje količine RAMa.. (bez nekog mem.managmenta) ovako se može ubaciti npr 8GB...

-više je smiješan broje jezgara, ali (usporedba s SonyPS, Cell..) ako je to zbog grafike, tad je OK razlog. Naravno, neće to biti sutra nego mic po mic.. no može se predpostaviti da bi kroz X-godina 'onaj vivaxić' mogao postati zamjena za Sony-PS4 ili PC-WS...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele

Tako je, igre su jedini razloga zašto bi x64 mogao poslužiti na mobilnoj platformi, pogotovo ako im je cilj "jednog dana" da mob zamijeni konzolu i PC (jedna centralna jedinica na koju spajamo po potrebi monitor, HD TV, gamepad, tipkovnicu, miša)....

My name is Legion... For we are many!
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...
rjakopec kaže...

Daj mi objasni kako je 32 bitna aplikacija profitirala od 64 bita ili si mlad pa se ne sječaš da u trenutku pojave 64 bitne Viste gotovo ni jedan bitni program nije imao 64 bitnu inačicu, da sad ne spominjem da smo barem 5-6 godina imali 64 bitne proceosre i 32 bitne XP-je koje neki bolesnici i danas koriste. Stvar ti je jako jednostavna, prvo netko napravi 64 bitni procesor, onda netko napravi 64 bitni OS, onda nekto napiše 64 bitne alate i onda se počinju pojavljivati 64 bitne aplikacije. Ili ti misliš da prvo programeri napišu 64 bitne programe, onda netko napiše 64 bitni OS i na kraju hardveraši naprave 64 bitni procesor ili je to onako, dostano ti je pa pišeš ...

E, kao da sa zidom pričam...

 

Dakle, imao si neki simulator u 32bit. Nakon pojave x64 procesora i OSa, programer dolazi do zaključka da bi x64 verzija tog simulatora radila brže. O tome ja pričam.

 

Imaš konkretan zadatak/operaciju koja će profitirati prelaskom na x64. Na mobitelu nema takvog zadatka/operacije!

 

Ostatak posta neću komentirati.

 

Možda bolje da ne komentiraš uopće ;)

 

64-bit Unreal engine na ARM procesoru:

 

 

Od svih računala koje imam doma, a ima ih dosta, najveću rezoluciju ima...tadaaaa...tablet sa 2048x1536

pa samim tim zahtijeva i najviše memorije (a kad pogledamo Z7 Nubiu ili LG G3 trend se nastavlja)

 

Osim toga, imam osjećaj da ćemo u vrlo skoroj budućnosti vidjeti ARM sve više i na desktopima

 

Inače, x64 ti je 64-bitna implementacija na Intel platformi, a ovdje uglavnom pričamo o ARM-u, iako se eto i Intel pomalo

i sramežljivo ubacuje

It is our duty as men and women to proceed as though the limits of our abilities do not exist - Pierre Teilhard de Chardin
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 12:49 (segregator).
12 godina
protjeran
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

ja ne znam sto ljudi imaju protiv napretka tehnologije, pa sve ide svojim tokom i za koju godinu ce mob biti jaci od prosjecnog pc-a, sto znaci da ces sve moci odraditi na mob-u nakon sto spojis periferiju kao na pc-u.

a mob je uvijek u depu, uvijek sve imas kod sebe, trosi milion puta manje struje, manje grijanja, kutija i kablova po sobi i sl. "spiljskih" fora.

kad bude postojala podloga za ozbiljne aplikacije, onda ce se te aplikacije i poceti pojavljivati.

ja vec sad koristim mob za puno stvari koje sam do nedavno radio na laptopu.

slazem se da prvo i osnovno trebaju poraditi na baterijama, i da ne trebaju pumpati piksele na minijaturnim ekranima koje ne mozes ni povecalom primjetiti.. totalno nepotrebno rasipanje resursa radi marketinga.. i full hd na 5 inca je previse.

a snage procesora nikad dosta, kad se zavalim u dnevnoj sobi, prebacim sliku bezicno (miracast) na veliki tv i surfam po netu sa otorenih 100 tabova kao i uvijek, jos uvijek je to presporo.. da je 500x jaci proc nebi bilo dovoljno

 

Moj PC  
3 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
segregator kaže...

 

Možda bolje da ne komentiraš uopće ;)

 

64-bit Unreal engine na ARM procesoru:

 

 

Od svih računala koje imam doma, a ima ih dosta, najveću rezoluciju ima...tadaaaa...tablet sa 2048x1536

pa samim tim zahtijeva i najviše memorije (a kad pogledamo Z7 Nubiu ili LG G3 trend se nastavlja)

 

Osim toga, imam osjećaj da ćemo u vrlo skoroj budućnosti vidjeti ARM sve više i na desktopima

 

Inače, x64 ti je 64-bitna implementacija na Intel platformi, a ovdje uglavnom pričamo o ARM-u, iako se eto i Intel pomalo

i sramežljivo ubacuje

Ako ćemo u detalje, x64 nije ništa nego se ta desktop implementacija 64-bitne dužine zove AMD64 ili u Intelovoj implementaciji EM64T a.ka. Intel64. Sad kada smo riješili terminologiju (jer izraz x64 svi koriste krivo - uglavnom zbog toga jer svi manje-više znamo što x64 znači), možemo dalje.

 

Usput treba napomenuti da x64 (ili kako god ćemo ju zvati) aplikacija nema "po defaultu" mogućnost korištenja 2GB+ RAMa...

 

Unreal je vjerojatno jedini ili jedan od x64 engineova za mobilne platforme (ne znam, moje područje je .Net i poslovni softver).

 

Pošto se vrtimo u krug, odustajem. x64 nema smisla na mobitelima (zasad).

My name is Legion... For we are many!
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 14:31 (Sum_of_all_fears).
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...
segregator kaže...

 

Možda bolje da ne komentiraš uopće ;)

 

64-bit Unreal engine na ARM procesoru:

 

 

Od svih računala koje imam doma, a ima ih dosta, najveću rezoluciju ima...tadaaaa...tablet sa 2048x1536

pa samim tim zahtijeva i najviše memorije (a kad pogledamo Z7 Nubiu ili LG G3 trend se nastavlja)

 

Osim toga, imam osjećaj da ćemo u vrlo skoroj budućnosti vidjeti ARM sve više i na desktopima

 

Inače, x64 ti je 64-bitna implementacija na Intel platformi, a ovdje uglavnom pričamo o ARM-u, iako se eto i Intel pomalo

i sramežljivo ubacuje

Ako ćemo u detalje, x64 nije ništa nego se ta desktop implementacija 64-bitne dužine zove AMD64 ili u Intelovoj implementaciji EM64T a.ka. Intel64. Sad kada smo riješili terminologiju (jer izraz x64 svi koriste krivo - uglavnom zbog toga jer svi manje-više znamo što x64 znači), možemo dalje.

 

Unreal je vjerojatno jedini ili jedan od x64 engineova za mobilne platforme (ne znam, moje područje je .Net i poslovni softver).

 

Pošto se vrtimo u krug, odustajem. x64 nema smisla na mobitelima (zasad).

drzi se ti .NET-a i poslovnog softvera... o komentiranju native programiranja ocito nisi dovoljno kompententan... postoji puno razina na kojima se lijepo da iskoristiti prednost x64 instrukcija i "duljih"/veceg broja registara. Ipak se moras tim pozabaviti malo ispod apstrakcije koju ti omogucava .NET razina da bi razumio kako stvari ustvari funkcioniraju.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Aldo kaže...

drzi se ti .NET-a i poslovnog softvera... o komentiranju native programiranja ocito nisi dovoljno kompententan... postoji puno razina na kojima se lijepo da iskoristiti prednost x64 instrukcija i "duljih"/veceg broja registara. Ipak se moras tim pozabaviti malo ispod apstrakcije koju ti omogucava .NET razina da bi razumio kako stvari ustvari funkcioniraju.

Da, to ima stvarno puno primjena na mobitelu. Kažem, optimiziranje dialera.

 

Neš ti fore i korisnih mogućnosti. Nek rađe smisle kako da baterija preživi dulje od 1 dana intenzivnog korištenja nego što se zaj*bavaju sa podrškom za gluposti (i taj x64 neće biti pravi x64, doć će na isto kao i ovaj AMD64 i Intel64 sa 48bit adresnim prostorom...

 

Na mobitelu ne obrađuješ enormne količine podataka. Dakle, nikakav značajan dobitak u performansama nije moguć. Ako netko kaže da je, il planira vrtjeti simulaciju nuklearnih eksplozija i meteo modele ili radi u marketingu. Ovo drugo je izglednije.

My name is Legion... For we are many!
15 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
segregator kaže...

Možda bolje da ne komentiraš uopće ;)

 

64-bit Unreal engine na ARM procesoru:

 

 

Od svih računala koje imam doma, a ima ih dosta, najveću rezoluciju ima...tadaaaa...tablet sa 2048x1536

pa samim tim zahtijeva i najviše memorije (a kad pogledamo Z7 Nubiu ili LG G3 trend se nastavlja)

 

Osim toga, imam osjećaj da ćemo u vrlo skoroj budućnosti vidjeti ARM sve više i na desktopima

 

Inače, x64 ti je 64-bitna implementacija na Intel platformi, a ovdje uglavnom pričamo o ARM-u, iako se eto i Intel pomalo

i sramežljivo ubacuje

Iskreno, ovo još uvijek ne izgleda toliko impresivno.

 

Barem ne toliko kad se usporedi sa, npr. Infinity Blade 2, koji koristi Unreal Engine 3, na jednojezgrenom, 32 bitnom, "prastarom" A4 SoC-u (800 Mhz Cortex-A8 + PowerVR SGX 535).

K
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Korky kaže...

Iskreno, ovo još uvijek ne izgleda toliko impresivno.

 

Barem ne toliko kad se usporedi sa, npr. Infinity Blade 2, koji koristi Unreal Engine 3, na jednojezgrenom, 32 bitnom, "prastarom" A4 SoC-u (800 Mhz Cortex-A8 + PowerVR SGX 535).

 

 

Bogme istina, ovaj tvoj video me potpuno razuvjerio

It is our duty as men and women to proceed as though the limits of our abilities do not exist - Pierre Teilhard de Chardin
15 godina
suspendiran
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
Sum_of_all_fears kaže...
rjakopec kaže...

Daj mi objasni kako je 32 bitna aplikacija profitirala od 64 bita ili si mlad pa se ne sječaš da u trenutku pojave 64 bitne Viste gotovo ni jedan bitni program nije imao 64 bitnu inačicu, da sad ne spominjem da smo barem 5-6 godina imali 64 bitne proceosre i 32 bitne XP-je koje neki bolesnici i danas koriste. Stvar ti je jako jednostavna, prvo netko napravi 64 bitni procesor, onda netko napravi 64 bitni OS, onda nekto napiše 64 bitne alate i onda se počinju pojavljivati 64 bitne aplikacije. Ili ti misliš da prvo programeri napišu 64 bitne programe, onda netko napiše 64 bitni OS i na kraju hardveraši naprave 64 bitni procesor ili je to onako, dostano ti je pa pišeš ...

E, kao da sa zidom pričam...

 

Dakle, imao si neki simulator u 32bit. Nakon pojave x64 procesora i OSa, programer dolazi do zaključka da bi x64 verzija tog simulatora radila brže. O tome ja pričam.

 

Imaš konkretan zadatak/operaciju koja će profitirati prelaskom na x64. Na mobitelu nema takvog zadatka/operacije!

 

Ostatak posta neću komentirati.

Ma na koju foru će se 32 bitni program koji radi na 32 bitnom OS-u brže raditi na 64 bitnom procesoru? (Osim zbog toga što noviji 64 bitni procesor izvod 32 bitne operacije brže nego stari 32 bitni, ali to nema veze s time da je 64 bitni nego s time da ima noviju arhitekturu koja je kvalitetnija od stare)

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 16:15 (rjakopec).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
rjakopec kaže...

Ma na koju foru će se 32 bitni program koji radi na 32 bitnom OS-u brže raditi na 64 bitnom procesoru? (Osim zbog toga što noviji 64 bitni procesor izvod 32 bitne operacije brže nego stari 32 bitni, ali to nema veze s time da je 64 bitni nego s time da ima noviju arhitekturu koja je kvalitetnija od stare)

64 bitni program! Dakle, prvo je bio x86, 32bit program. Taj program je profitirao od prelaska na x64!

 

Ne govorim o izvršavanju x86 programa na x64 procu nego o novoj verziji (x64) na x64 procu.

 

A takvih programa (sada x86) koji bi profitirali od prelaska na x64 na mobitelima nema. Osim igara u idealnom slučaju... Jel sad jasnije?

My name is Legion... For we are many!
15 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
segregator kaže...
Korky kaže...

Iskreno, ovo još uvijek ne izgleda toliko impresivno.

 

Barem ne toliko kad se usporedi sa, npr. Infinity Blade 2, koji koristi Unreal Engine 3, na jednojezgrenom, 32 bitnom, "prastarom" A4 SoC-u (800 Mhz Cortex-A8 + PowerVR SGX 535).

 

 

Bogme istina, ovaj tvoj video me potpuno razuvjerio

Jao, ispričavam se.

 

idijo

 

Nemam bolji video, ovo je najjače što sam mogao naći u 3 sekunde.

K
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 17:29 (Korky).
13 godina
offline
Osam jezgri i 64-bita za mobitele

Nekužim čemu potreba za takvim hardwareom?

Što će mi jaći mobitel od Z1? Imam hrpu potrebnih i nepotrebnih app instaliranih i pokrenutih i nikakvih problema,umjesto da se zabavljaju s baterijom oni samo rokaju HW.

 

Sony Z1 kontakt:evilmage007@gmail.com skype evilmage007
Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
rjakopec kaže...

I što onda, dugo za win nisu postojale aplikacije koje koriste 64 bita pa sada postoje. Prvo moraš imati nešto da bi netko za to pisao program.

Jedno je što je po novom po defaultu kompajlirana za 64 bita, a drugo je donosi li ta novopečena podrška doista i neko vidljivo poboljšanje (izuzev univerzalnog, a to je podrška za veći adresni prostor).

 

Neće aplikacije magično početi rješavati probleme za koje bi se 64 bita pokazalo superiorno, samo zato što, eto, sada imaš 64 bita. One koje su već radile stvari za koje bi se 64 bita pokazalo bogomdano će osjetiti poboljšanje praktički odmah nakon rekompajliranja (ili možda ne baš odmah ako je traljavo napisana). One druge neće.

 

rjakopec kaže...

Daj mi objasni kako je 32 bitna aplikacija profitirala od 64 bita

Nije dok ju netko nije rekompajlirao. Tada je mogla, ako ima potrebu za adresiranjem veće količine memorije nego što bi stalo u 32 bitni adresni prostor, ili ako je koristila operacije nad 64 bitnim tipovima podataka. Izvan toga, dobila je još i nešto dodatnih registara opće namijene što je uvijek dobrodošlo (ali nije vezano za 64 bita samo po sebi, nego je rezultat proizvoljne odluke proizvođača da novu arhitekturu naprave 64 bitnom i utrpaju još registara).

 

segregator kaže...

Možda bolje da ne komentiraš uopće ;)

 

64-bit Unreal engine na ARM procesoru:

A 64 bita ga poboljšava... kako točno? U registrima opće namjene se nalaze cijeli brojevi, za operacije sa realnim brojevima se koristi FP jedinica i njeni pripadajući registri, ili po (relativno) novom sve popularnija vektorska jedinica koja ima svoj vlastiti instrukcijski i registarski set.

 

Sva poboljšanja koja je osjetio (ako je osjetio) su rezultat većeg broja registara opće namjene (nevezano za 64 bita kao takva, nego za kompletnu arhitekturu koja je, eto, usput i 64 bitna).

 

rjakopec kaže...

Ma na koju foru će se 32 bitni program koji radi na 32 bitnom OS-u brže raditi na 64 bitnom procesoru?

Neće.

 

rjakopec kaže...

Osim zbog toga što noviji 64 bitni procesor izvod 32 bitne operacije brže nego stari 32 bitni

Ne izvodi. Postoji donja razina od jednog ciklusa po instrukciji, koja je efektivno već dostignuta za brojne instrukcije (uz pomoć pipelininga), pa čak i prestignuta (uz pomoć superskalarnog načina rada). Sama latencija pojedinih instrukcija je i dalje viša od jednog ciklusa i tu nema pomoći.

"Therefore, any code that works well on 32 bits, contains no 64-bit arithmetic (i.e. in no other ways uses new capabilities of the 64-bit processor) and does not require more than 2 GB of available memory to have only disadvantages when being launched in a 64-bit operating system: a larger size of memory consumed and some operation slow-down."

Izvor.

 

Također "optimized 64-bit mathematics" sa te stranice ne treba površno interpretirati, jer ta opaska zapravo znači da je CPU u stanju nativno izvršavati matematičke operacije nad 64 bitnim brojevima, za razliku od računanja u više prolaza kojim se inače emuliraju matematičke operacije sa brojevima koji ne stanu u 32 bitni registar (banalan primjer: windows kalkulator od pamtivjeka podržava operacije sa jako velikim brojkama, na 32 bitnim procesorima, puno prije pojave 64 bitnih procesora).

 

Dakle zaključak je ovakav, poboljšanja perfomansi rjeđe dolaze zbog činjenice da su sada registri opće namijene 64 bitni, a češće zbog dodatnih poboljšanja same arhitekture (budući da ne možeš radikalno mijenjati ISA kako ti se sprdne bez da kršiš unatrag kompatibilnost, prelazak sa 32 bita na 64 bita je "sad il' nikad" trenutak za dodatno napumpavanje arhitekture).

To understand what recursion is, you must first understand recursion.
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 18:00 (rustweaver).
16 godina
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
rustweaver kaže...


A 64 bita ga poboljšava... kako točno? U registrima opće namjene se nalaze cijeli brojevi, za operacije sa realnim brojevima se koristi FP jedinica i njeni pripadajući registri, ili po (relativno) novom sve popularnija vektorska jedinica koja ima svoj vlastiti instrukcijski i registarski set.

 

Sva poboljšanja koja je osjetio (ako je osjetio) su rezultat većeg broja registara opće namjene (nevezano za 64 bita kao takva, nego za kompletnu arhitekturu koja je, eto, usput i 64 bitna).

 

 

Pa recimo, moderne grafičke kartice imaju minimalno 1GB ram-a, a poželjno je i više, za max 1920x1200 rezolucije (pojavljuju se sad i eyefinity setupi i jači monitori, ali za to idu i 2-6GB grafičke kartice)

Mobiteli su već dogurali do 2560x1440 rezolucija, a grafičke na mobitelu dijele memoriju sa CPU-om, znači i na mobu sa 4GB, u startu ti ode pola na grafiku). Na stranu rasprave da li takve rezolucije

trebaju na mobitelu, one su tu, i što bi sad trebali proizvođači CPU-a reći, ko vas j..., vi dižite rezolucije, a mi ćemo vas ignorirati, ili probati uskočiti sa 64-bita među prvima i pokupiti što veći dio kolača?

 

 

Btw, prokopajte malo postove na ovom forumu negdje 2005-2006, gdje se ljudi zgražaju nad činjenicom da grafe počinju dolaziti sa 1GB memorije, što "još 100 godina aspolutno nikome neće trebati"

It is our duty as men and women to proceed as though the limits of our abilities do not exist - Pierre Teilhard de Chardin
14 godina
neaktivan
offline
Re: Osam jezgri i 64-bita za mobitele
segregator kaže...

Mobiteli su već dogurali do 2560x1440 rezolucija, a grafičke na mobitelu dijele memoriju sa CPU-om

Ali ne dijele i adresni prostor (još), stoga postoje i alternativni pristupi tom problemu.

 

Ovo sa rezolucijom, btw, ne govori mnogo. Budući da je 2560 * 1440 * 4 = ~15 MB. Sve ovisi o tome što zapravo aplikacija trpa u video memoriju, a 2GB video memorije je jako mnogo za jednu mobitel igricu.

 

I opet smo argumente sveli na ograničenost 32 bitnog adresnog prostora.

 

segregator kaže...

Btw, prokopajte malo postove na ovom forumu negdje 2005-2006, gdje se ljudi zgražaju nad činjenicom da grafe počinju dolaziti sa 1GB memorije, što "još 100 godina aspolutno nikome neće trebati"

Desktop je desktop, mobilno je mobilno. Desktop operira unutar nekih drugih parametara.

To understand what recursion is, you must first understand recursion.
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.7.2014 19:50 (rustweaver).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice