Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

poruka: 29
|
čitano: 3.821
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu".
16 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

To ste u dogovoru s Mikronisom namjerno tek u nedjelju ujutro objavili da je vikend popust 10%, ili ste jednostavno spori ko i obično?

Gledam te!
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

Mikronis ima veliku, ali ne i kompletnu ponudu dostupnu na našem tržištu; npr. yoga tab 3 pro nema kod njih, a drugdje ima.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

Ma kakva Yoga, ThinkPad! Samo to gledam.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

5 godina garancije zvuči primamljivo, ali nedovoljno da bi kupio kineza.

 
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Zasto niste napisali da im je super isao lenovo store u gradu pa su se sada preselili u arenu. I takodjer me zanima je li jamstvo na 5 godina Lenovo jamstvo ili neko smece od osiguranja. Bilo bi posteno da se ne reklamira 5 godina jamstva koje nem veze sa jamstvom proizvodjaca. Ovo je prevara vecine ducana koji oglasavaju 4 i 5 godina jamstva a radi se o razno raznim osiguranjima. Nemojte se cuditi ako vam proizvodjaci odbiju "popravak u jamstvu" jer realno ga nikada niste ni kupili.
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ssoul kaže...
Zasto niste napisali da im je super isao lenovo store u gradu pa su se sada preselili u arenu. I takodjer me zanima je li jamstvo na 5 godina Lenovo jamstvo ili neko smece od osiguranja. Bilo bi posteno da se ne reklamira 5 godina jamstva koje nem veze sa jamstvom proizvodjaca. Ovo je prevara vecine ducana koji oglasavaju 4 i 5 godina jamstva a radi se o razno raznim osiguranjima. Nemojte se cuditi ako vam proizvodjaci odbiju "popravak u jamstvu" jer realno ga nikada niste ni kupili.

Proizvođači u pravilu ni ne popravljaju već ovlašteni servisi. Ukoliko netko da jamstvo, ono mora biti ispoštovano na način i mjestu definiranom tim jamstvom.

A u konačnici sva jamstva pokrivaju osiguranja, i proizvođačka i distributerska / trgovačka.

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

Nemoj se ljutit ali ovo sto si napisao nema veze sa mozgom.

 

13 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

Svojedobno sam u Mikronisu uzeo jedan laptop, još dok je IBM bio Američanski, i imao toliku hrpu problema sa dobavkom onoga što sam želio uzeti! 

Najbolje je bilo da sam kao "danas" trebao preuzeti gadget, i kada sam došao po njega, ispostavilo se da uopće nije niti naručen, LOL!!!!! 

 

Da ne spominjem da kada sam došao upitati za X220 i slične gadgete, jedini odgovor je bio;"NIJE NABACLJIVO U HRVATSKOJ"!!!! 

 

A najbolje mi je i rečenica iz članaka;"robe dostupne kod nas"!!!! 

Što je sa vrhunskim komadima LENOVO IT gadgeta?!?! 

ATJ Lučko
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ssoul kaže...

Nemoj se ljutit ali ovo sto si napisao nema veze sa mozgom.

 

Bio sam voditelj par ovlaštenih servisa i CWO (Country Warranty Owner) za neke brandove.

Bi li me uputio gdje to točno griješim?

 

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2015 15:54 (Old Iggy).
13 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Old Iggy kaže...
ssoul kaže...

Nemoj se ljutit ali ovo sto si napisao nema veze sa mozgom.

 

Bio sam voditelj par ovlaštenih servisa i CWO (Country Warranty Owner) za neke brandove.

Bi li me uputio gdje to točno griješim?

 

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Poštovani kolega @Old Iggy, vjerojatno ste u pravu, ali iz dva razloga, ja se ne slažem sa vama! 

Kao prvo; koji je to  detalj u imenu bilo kojeg objekta "Exclusive", kada ne podržava i ekskluzivu u nabavci ekskluzivne robe???? 

Kao drugo; "ako želiš" biti ekskluzivan, pa daj barem pogledaj što konkurencija nudi u "tom kvartu", čitaj bilo koji iApple dućan u Zagrebu, možebitno i u Hrvatskojj!!!! 

 

Da danas odem u iStyle ili iStore dućan u Zagrebu, i da naručim NAJJAČU konfiguraciju bilo čega, u nadalje dva tjedna plus koji dan ja tu konfiguraciju imam! 

To što je Hrvatska za MS ili Lenovo trinaesto prase i/ili zadnja rupa na frulici, mene zaboli srednje levo uvo, i još štošta, a ako ne žele pokazati da se nešto želi i može učiniti za svakog, pa i "Exclusive" stranku, bolje da zatvore butigu, jalov im posao, piši kući propalo, neslavno, bez ikakve nade u happy end!!!! 

Bofl robe ima i muy jeftinije i kvalitetnije kod "Noexclusive" tezgara!!!!

ATJ Lučko
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ATJLučko kaže...
Old Iggy kaže...

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Poštovani kolega @Old Iggy, vjerojatno ste u pravu, ali iz dva razloga, ja se ne slažem sa vama! 

Kao prvo; koji je to  detalj u imenu bilo kojeg objekta "Exclusive", kada ne podržava i ekskluzivu u nabavci ekskluzivne robe???? 

Kao drugo; "ako želiš" biti ekskluzivan, pa daj barem pogledaj što konkurencija nudi u "tom kvartu", čitaj bilo koji iApple dućan u Zagrebu, možebitno i u Hrvatskojj!!!! 

 

Da danas odem u iStyle ili iStore dućan u Zagrebu, i da naručim NAJJAČU konfiguraciju bilo čega, u nadalje dva tjedna plus koji dan ja tu konfiguraciju imam! 

To što je Hrvatska za MS ili Lenovo trinaesto prase i/ili zadnja rupa na frulici, mene zaboli srednje levo uvo, i još štošta, a ako ne žele pokazati da se nešto želi i može učiniti za svakog, pa i "Exclusive" stranku, bolje da zatvore butigu, jalov im posao, piši kući propalo, neslavno, bez ikakve nade u happy end!!!! 

Bofl robe ima i muy jeftinije i kvalitetnije kod "Noexclusive" tezgara!!!!

Ne moraš se slagati ili ne sa mnom, nisam ja definirao prodajne politike.

Trgovinu možeš nazvati kako želiš. Ono što je unutra definiraš sam. Uspoređivati pak Lenovo i Apple nije moguće jer je količina produkata na desetine puta veća kod Lenova i nije moguće gledati prodajne politike tih proizvođača, a troškovi prilagodbe RH tržištu su preveliki, a marže premale da bi sve bilo dostupno.

Lenovo Apple ni ne vidi kao konkurenciju (on je ipak više orijentiran poslovnim korisnicima s malim udjelom privatnih).

Teoretski, svaki Lenovo model bi se mogao nabaviti u RH, u praksi je to apsolutno preskupo i prevelika gnjavaža distributerima.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Old Iggy kaže...
ssoul kaže...

Nemoj se ljutit ali ovo sto si napisao nema veze sa mozgom.

 

Bio sam voditelj par ovlaštenih servisa i CWO (Country Warranty Owner) za neke brandove.

Bi li me uputio gdje to točno griješim?

 

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Prozvodjac daje garanciju a ne prodavac. Svaki proizvodjac daje garanciju jednu, dvije, tri, pet, sto godina i garantira popravak uredjaja u garantnom roku ili zamjenu za novi uredjaj u slucaju da popravak nije moguc.

Garancija se moze produziti i takozvanim produljenim jamstvom koji je takodjer jamstvo koje prodaje proizvodjac i on se naknadno registrira na sluzbenim stranicama proizvodjaca gdje uredjaj u bazi dobiva novi datum isteka garancije (povezano sa serijskim brojem uredjaja), te za takav uredjaj vrijede uvijeti isti kao i u tzv. tvornickom jamstvu. Kod nas su se u zadnje vrijeme pojavili razno razni oglasi da uredjaji dolaze sa 4 ili 5 godina jamstva, ali nigdje se ne navodi da to nije jamstvo koje daje proizvodjac i da nije originalno produljenje jamstva od proizvodjaca. To su razno razna osiguravajuca drustva koja daju razlicite vrste "jamstva", a ono moze biti progresivno sto znaci da ti osiguranje nakon npr. 4 godine od kupnje uredjaja procjeni vrijednost racunala na 500kn i to ti isplati, a notebook ti uzmu ili ostave ovisi o tome sto pise u "jamstvu". Druga je varijanta da ti oni garantiraju popravak, samo je problem sto ti ovlasteni servis nece priznati garanciju jer je u sistemu jamstvo uredjaja davno isteklo, i onda te uputi da se obratis prodavacu a onda prodavac ide u naplatu od osiguranja i to traje dok tvoj uredjaj cmrlji negje u skladistu i na kraju ti popravak ispadne jako skup jer su rezervni djelovi ako se i mog nabaviti a u vecini slucajeva to nije moguce osim ako ne ides na ebay varijatnu ali to je opet kita od rjesenja.

Ukratko sa ovim "jastvima" uredjaj nikad nece ni stici do ovlastenog servisa.

 

Sto se tice teme Exclusive opreme i dobavljivosti kod nas, o tome sto ce se prodavati u zemlji odreduje proizvodjac, ne prodavac ili distributer, a to ovisi o potencijalu odredjenog proizvoda za neko trziste. kao primjer dati cu chromebook, kod nas ga nema jer je potencijal za takv uredjaj mizeran i svodi se na maximalno par tisuca komada godisnje (svi brendovi), sto je automatski gubitak novca za proizvodjaca, a o detaljima mi se ne da jer i ovako sam napisao mali roman.

 

 

 

 

15 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

početkom jeseni je jedan (neimenovani trg.lanac) reklamirao 5g. garancije.. bez ikakve pisane potrvrde ili 'prave' garancije, samo reklama.

dokup je nešto drugo, dokupiti se može i gorivo automobila, pa ne stoji na reklami gratis barel.. ako ga se ne dobije tj ako se posebno plaća. Dokup ili extended.. postoji, ako je to u ovom slučaju tad je to 'lagano' natezanje. Asus ima povrat novca, Toshiba no mather what.. sve to je stvar proizvođača (kroz distributrera koji se brine za papirologiju i servis). Nema veze s trgovcem. .. osim kod nas, jer je taj jesenski lanac, zapravo išao s time da će odbiti garanciju (iz bilo kog razloga, pa tko se žali.. možda dobije).

 

exclusive store? Korištenje takve reklame ima određeno značenje. Ali to ne isključuje da se trgovina nazove exclusive ili bestshop itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

e, da, čisto informacije radi, maloprije sam razgovarao s ovlaštenim servisom za mobitele lenovo: za smartfone lenovo (mobis) uopće ne drže rezervne (ili ikakve) baterije za telefone i (cit.) "ako baterija ode, možete baciti telefon". divota. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Nije ovo ni dokup ni extended. Ponekad proizvodjac sa distributerom ili retail ducanom dogovori lokalno registriranje produzenog jamstva na odredjene modele i to prodaje pod npr 3. Godine jamstva i to je legitimno reklamirati sa 3 godine jamstva. Nekad trosak jamstva snosi proizvodjac, nekad distributer ili neka treca kombinacija ali to jamstvo vrijedi po uvijetima proizvodjaca i uredjaj stvarno ima pravo jamstvo. U scakom slucaju raspitajte se o iamstvu u slucsju kupovine takvih uredjaja jer meni tu nesto smrdi 😆
9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Procitajte uvijete jamstva ja nisam citao ali nigdje ne vidim asus jamstvo, vise mi lici na corega za zubalo 😂

http://www.ekupi.hr/Asus-173-FHDi712GB256GB1TBGTX960M-G771JW-T7043D-prijenosno-racunalonbsp-752995.aspx
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ssoul kaže...
Old Iggy kaže...

Bio sam voditelj par ovlaštenih servisa i CWO (Country Warranty Owner) za neke brandove.

Bi li me uputio gdje to točno griješim?

 

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Prozvodjac daje garanciju a ne prodavac.

...

Sto se tice teme Exclusive opreme i dobavljivosti kod nas, o tome sto ce se prodavati u zemlji odreduje proizvodjac, ne prodavac ili distributer, a to ovisi o potencijalu odredjenog proizvoda za neko trziste. kao primjer dati cu chromebook, kod nas ga nema jer je potencijal za takv uredjaj mizeran i svodi se na maximalno par tisuca komada godisnje (svi brendovi), sto je automatski gubitak novca za proizvodjaca, a o detaljima mi se ne da jer i ovako sam napisao mali roman.

 

Par stvari, vidim da si potpuno neupućen.

 

Prvo, razdvoji pojmove jamstvo i plaćanje troškova servisa. Jamstvo u RH daje proizvođač isključivo ako ima ured u RH i predstavlja pravnu osobu koja pokriva taj dio priče (neki uredi ne rade to), inače to radi uvoznik ili distributer.

Proizvođač koji nema pravni subjekt u RH nije i ne može biti nosilac jamstva.

 

Troškovi mogu biti pokriveni na nekoliko načina:

1. Proizvođač sve refundira servisima u RH,

2. Proizvođač snosi dio troškova, a dio distributer / uvoznik ili servisi,

3. Proizvođač ne snosi nikakve troškove (ali daje dodatni popust na nabavnu cijenu opreme).

Sve te troškove u pravilu u konačnici proizvođači refundiraju od osiguravatelja (kao i dio distributera / trgovaca ovdje).

 

Ako i trgovac / distributer / prodavač daju dodatno jamstvo (bilo kojeg tipa - dodatne godine, all inclusive itd.), niti jedan nema razloga zašto ga odbiti (niti ga može odbiti) ako je naveden u jamstvenom listu. Troškove kasnije rješavaju servisi s ostalim elementima prodajnog lanca ovisno o tome tko je nosilac jamstva. Isto tako, jamstveni uvjeti koje daju proizvođači pravnim subjektima u RH u pravilu ne odgovaraju zakonskim uvjetima u RH i tu se ta razlika pokriva na razne načine.

 

Portfelj opreme koja se prodaje u RH definiraju mnogi: proizvođač (koji može ograničiti određene proizvode za pojedine države), regionalni distributeri, lokalni distributeri, a veliki kupci mogu tražiti i specifične modele (npr. CTO - Configure to Order). Ne može npr. Lenovo prodavati robu ovdje koju distributeri ne žele (tu se rade jake analize, specifikacije modela i slično).

15 godina
neaktivan
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

http://www.harveynorman.hr/super-jamstvo

 

Havreynorman ima odlično jamstvo. dokupiš 6 godina i nemaš brige. Barem na papiru.

Ako je baterija u uređaju neizmjenjiva čak i nju pokrivaju. Mislim da i čiste prašinu kad treba.

Ako netko ima iskustava sa tim nek se javi?

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Old Iggy kaže...
ssoul kaže...
Old Iggy kaže...

Bio sam voditelj par ovlaštenih servisa i CWO (Country Warranty Owner) za neke brandove.

Bi li me uputio gdje to točno griješim?

 

Edit: @ATJLucko: kao i za većinu ostalih proizvoda na tržištu, u RH se ne prodaje sve (niti će se ikada prodavati, kao što se nije ni prodavalo). gdje je točno prpblem bio - ne znam, ali Mikronis čak ni nije distributer koji odlučuje o takvim stvarima.

Prozvodjac daje garanciju a ne prodavac.

...

Sto se tice teme Exclusive opreme i dobavljivosti kod nas, o tome sto ce se prodavati u zemlji odreduje proizvodjac, ne prodavac ili distributer, a to ovisi o potencijalu odredjenog proizvoda za neko trziste. kao primjer dati cu chromebook, kod nas ga nema jer je potencijal za takv uredjaj mizeran i svodi se na maximalno par tisuca komada godisnje (svi brendovi), sto je automatski gubitak novca za proizvodjaca, a o detaljima mi se ne da jer i ovako sam napisao mali roman.

 

Par stvari, vidim da si potpuno neupućen.

 

Prvo, razdvoji pojmove jamstvo i plaćanje troškova servisa. Jamstvo u RH daje proizvođač isključivo ako ima ured u RH i predstavlja pravnu osobu koja pokriva taj dio priče (neki uredi ne rade to), inače to radi uvoznik ili distributer.

Proizvođač koji nema pravni subjekt u RH nije i ne može biti nosilac jamstva.

 

Troškovi mogu biti pokriveni na nekoliko načina:

1. Proizvođač sve refundira servisima u RH,

2. Proizvođač snosi dio troškova, a dio distributer / uvoznik ili servisi,

3. Proizvođač ne snosi nikakve troškove (ali daje dodatni popust na nabavnu cijenu opreme).

Sve te troškove u pravilu u konačnici proizvođači refundiraju od osiguravatelja (kao i dio distributera / trgovaca ovdje).

 

Ako i trgovac / distributer / prodavač daju dodatno jamstvo (bilo kojeg tipa - dodatne godine, all inclusive itd.), niti jedan nema razloga zašto ga odbiti (niti ga može odbiti) ako je naveden u jamstvenom listu. Troškove kasnije rješavaju servisi s ostalim elementima prodajnog lanca ovisno o tome tko je nosilac jamstva. Isto tako, jamstveni uvjeti koje daju proizvođači pravnim subjektima u RH u pravilu ne odgovaraju zakonskim uvjetima u RH i tu se ta razlika pokriva na razne načine.

 

Portfelj opreme koja se prodaje u RH definiraju mnogi: proizvođač (koji može ograničiti određene proizvode za pojedine države), regionalni distributeri, lokalni distributeri, a veliki kupci mogu tražiti i specifične modele (npr. CTO - Configure to Order). Ne može npr. Lenovo prodavati robu ovdje koju distributeri ne žele (tu se rade jake analize, specifikacije modela i slično).

Vidim da se sluzis nekim terminima za koje si mozda negdje cuo, medjutim potpuna slika ti nije bas najjasnija, nema smisla da se sad natezem s tobom jer ti ne mogu napisati sve detalje oko nacina poslovanja izmedju proizvodjaca i distributera, s obzirom da i sam sudjelujem u tom procesu svaki dan zadnjih 10 godina. Za servisni dio, samo hocu reci da jamstva na 5 godina nisu jamstva koja daje proizvodjac i ovlasteni servis ce odbiti takvo jamstvo i da treba pripaziti i dobro procitati uvijete ovakvih jamstava s obzirom na cinjenicu da proizvodjac ima obavezu osigurati rezervne dijelove za uredjaje 3 godine, zato maximalno jamstvo koje proizvodjac daje i jeste 3 godine.

16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ssoul kaže...
Old Iggy kaže...

Par stvari, vidim da si potpuno neupućen.

...

Vidim da se sluzis nekim terminima za koje si mozda negdje cuo, medjutim potpuna slika ti nije bas najjasnija, nema smisla da se sad natezem s tobom jer ti ne mogu napisati sve detalje oko nacina poslovanja izmedju proizvodjaca i distributera, s obzirom da i sam sudjelujem u tom procesu svaki dan zadnjih 10 godina. Za servisni dio, samo hocu reci da jamstva na 5 godina nisu jamstva koja daje proizvodjac i ovlasteni servis ce odbiti takvo jamstvo i da treba pripaziti i dobro procitati uvijete ovakvih jamstava s obzirom na cinjenicu da proizvodjac ima obavezu osigurati rezervne dijelove za uredjaje 3 godine, zato maximalno jamstvo koje proizvodjac daje i jeste 3 godine.

Tim "terminima koje sam negdje čuo" baratam zadnjih 20+ godina, a u ovom trenutku pregovaram o BP/servisnim uvjetima s tri od pet najvećih svjetskih vendora.

Svaki ozbiljan proizvođač putem svoje prodajne mreže (znači, svim elementima mreže, ne proizvođač sam) može dati više godina jamstva kroz razne varijante (warranty uplift / ServicePack / CarePack) u pravilu za do pet godina, a neki do sedam godina jamstva.

Uz to, svaki distributer / uvoznik / trgovac može dati svoje ili lokalno / regionalno dodatno jamstvo bez suradnje s proizvođačem, a ono mora biti ostvareno u ovlaštenim servisima navedenim u jamstvenom listu.

Jedini problem kod tih jamstava je obično nedostatak podrške van RH.

13 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

Nevezano za LENOVO brend, ali vezano za garanciju! 

Kada proizvođač na svojem originalnom pakiranju daje 10 godina garancije, a prodavač daje 5 godina garancije, čiju bih ja garanciju trebao uvažiti kao "valjaniju"???? 

ATJ Lučko
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ATJLučko kaže...

Nevezano za LENOVO brend, ali vezano za garanciju! 

Kada proizvođač na svojem originalnom pakiranju daje 10 godina garancije, a prodavač daje 5 godina garancije, čiju bih ja garanciju trebao uvažiti kao "valjaniju"???? 

Onu koja je na jamstvenom listu. Ostatak možda kod proizvođača, o svom trošku, direktno.

Proizvođačka jamstva marketirana vani kod nas su dosta problematična.

12 godina
offline
Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu

uvažavaš obe, jedna drugu ne poništava. isto tako, osim garancije imaš i po ZOO-u zaštitu za nedostatke uređaja u trajanju od 2 godine, neovisno o tome jel ti prodavač/proizvođač daje garanciju.

Thats what she said!
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Old Iggy kaže...
ATJLučko kaže...

Nevezano za LENOVO brend, ali vezano za garanciju! 

Kada proizvođač na svojem originalnom pakiranju daje 10 godina garancije, a prodavač daje 5 godina garancije, čiju bih ja garanciju trebao uvažiti kao "valjaniju"???? 

Onu koja je na jamstvenom listu. Ostatak možda kod proizvođača, o svom trošku, direktno.

Proizvođačka jamstva marketirana vani kod nas su dosta problematična.

 -ako je na ambalaži/reklami.. veća, pogodnija za kupca.

popularno s npr logitechom..

 

(naravno, kupac mora imati neki 'papir', bar ambalažu gdje to piše, ako ne piše u gar.listu. Kao što može biti npr i online registracija, koju kupac mora obaviti da bi (reklamirana) garancija vrijedila. Papirnati dokaz vrijedi, pa čak i kad je EMEA/Hr ... ako je negdje tako navedeno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.12.2015 16:44 (ihush).
13 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ihush kaže...
Old Iggy kaže...
ATJLučko kaže...

Nevezano za LENOVO brend, ali vezano za garanciju! 

Kada proizvođač na svojem originalnom pakiranju daje 10 godina garancije, a prodavač daje 5 godina garancije, čiju bih ja garanciju trebao uvažiti kao "valjaniju"???? 

Onu koja je na jamstvenom listu. Ostatak možda kod proizvođača, o svom trošku, direktno.

Proizvođačka jamstva marketirana vani kod nas su dosta problematična.

 -ako je na ambalaži/reklami.. veća, pogodnija za kupca.

popularno s npr logitechom..

 

(naravno, kupac mora imati neki 'papir', bar ambalažu gdje to piše, ako ne piše u gar.listu. Kao što može biti npr i online registracija, koju kupac mora obaviti da bi (reklamirana) garancija vrijedila. Papirnati dokaz vrijedi, pa čak i kad je EMEA/Hr ... ako je negdje tako navedeno.

Kod mene je situacija ovakva! 

Kupio sam SD memorijsku karticu Samsung, neku ULTRA PRO, koja me je koštala prije nekih godinu i pol, plus koji mjesec over 500.00 kuna, i na računu je bila garancija 5 godina, ali na original Samsung pakiranju stoji 10 godina! 

Sada pitam se ja, koju bih trebao/mogao kada mi zatreba potraživati, i po kojem osnovu, koji bi naravno bio povoljniji za mene, a to je evidentno ona proizvođača!

ATJ Lučko
15 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ATJLučko kaže...
..

Kod mene je situacija ovakva! 

Kupio sam SD memorijsku karticu Samsung, neku ULTRA PRO, koja me je koštala prije nekih godinu i pol, plus koji mjesec over 500.00 kuna, i na računu je bila garancija 5 godina, ali na original Samsung pakiranju stoji 10 godina! 

Sada pitam se ja, koju bih trebao/mogao kada mi zatreba potraživati, i po kojem osnovu, koji bi naravno bio povoljniji za mene, a to je evidentno ona proizvođača!

- ambalaža je neodvojivi dio proizvoda za maloprodaju, roba.. i ono što piše, vrijedi (kao reklama), pa čak i greška, sudski se utjera. (npr greška 5,00kn u cjeniku, mora prodati pod tim uvijetima). Ambalaža je i kriterij kad nešto preuzimaš, carina.. ambalaža je bitna + ona je i reklama. Bilo koja naljepnica kvalitete i sl. .. pa i smisao the-branda.

- deklaracija. Obavezna za svaki proizvod (pa i prijevod, ali se kod PCja to ne prakticira za jeftinije stvari, neisplativo).

 

Natezati se? možeš pokušati, ali sud kod nas teško .. ličko rukovanje, ringing any bell?

Distributer, ako ne daje garanciju koja je navedena na ambalaži, morao je promijeniti ambalažu, prepakirati, za naše tržište. (i nismo bili EU..). PRavi distributer sam slaže text.. sve se štampa u činatownu..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
Old Iggy kaže...
ssoul kaže...
Old Iggy kaže...

Par stvari, vidim da si potpuno neupućen.

...

Vidim da se sluzis nekim terminima za koje si mozda negdje cuo, medjutim potpuna slika ti nije bas najjasnija, nema smisla da se sad natezem s tobom jer ti ne mogu napisati sve detalje oko nacina poslovanja izmedju proizvodjaca i distributera, s obzirom da i sam sudjelujem u tom procesu svaki dan zadnjih 10 godina. Za servisni dio, samo hocu reci da jamstva na 5 godina nisu jamstva koja daje proizvodjac i ovlasteni servis ce odbiti takvo jamstvo i da treba pripaziti i dobro procitati uvijete ovakvih jamstava s obzirom na cinjenicu da proizvodjac ima obavezu osigurati rezervne dijelove za uredjaje 3 godine, zato maximalno jamstvo koje proizvodjac daje i jeste 3 godine.

Tim "terminima koje sam negdje čuo" baratam zadnjih 20+ godina, a u ovom trenutku pregovaram o BP/servisnim uvjetima s tri od pet najvećih svjetskih vendora.

Svaki ozbiljan proizvođač putem svoje prodajne mreže (znači, svim elementima mreže, ne proizvođač sam) može dati više godina jamstva kroz razne varijante (warranty uplift / ServicePack / CarePack) u pravilu za do pet godina, a neki do sedam godina jamstva.

Uz to, svaki distributer / uvoznik / trgovac može dati svoje ili lokalno / regionalno dodatno jamstvo bez suradnje s proizvođačem, a ono mora biti ostvareno u ovlaštenim servisima navedenim u jamstvenom listu.

Jedini problem kod tih jamstava je obično nedostatak podrške van RH.

Ja u ovom slucaju pricam o PC bussinesu (notebook, desktop...), glavom potpisujem da ako prodavac (retailer) isporuci neko jamstvo "na svoju ruku" a nije sluzbeni ServicePack, CarePack ili nesto trece sto isporucuje proizvodjac (vendor), uredjaj nece biti popravljen u ovlastenom servisu na trosak proizvodjaca ako je uredjaj izvan originalnog jamstva proizvodjaca.

Btw sa mnom ne pregovaras to je sigurno :)

 

pozdrav...

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ATJLučko kaže...

Nevezano za LENOVO brend, ali vezano za garanciju! 

Kada proizvođač na svojem originalnom pakiranju daje 10 godina garancije, a prodavač daje 5 godina garancije, čiju bih ja garanciju trebao uvažiti kao "valjaniju"???? 

Proizvodjac moze imati razlicita jamstva za razlicita trzista a da se radi o istom proizvodu.

Vecina ozbiljnih vendora daje istu garanciju svugdje u svijetu, osim za zemlje gdje lokalni zakon propisuje drugacije, sto nuzno ne znaci da popravak mozes dobiti za uredjaj kupljen izvan zemlje u kojoj uredjaj zelis popraviti, osim ako nisi kupio proizvod koji spada u rubriku "globalno jamstvo" cime ti se garantira popravak uredjaja u jamstvu besplatno u bilo kojoj zemlji svijeta gdje doticni imaju predstavnistvo odnosno ovlasteni servis.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.12.2015 19:25 (ssoul).
16 godina
offline
Re: Otvoren Lenovo Exclusive Store u Zagrebu
ssoul kaže...
Old Iggy kaže...
...

Uz to, svaki distributer / uvoznik / trgovac može dati svoje ili lokalno / regionalno dodatno jamstvo bez suradnje s proizvođačem, a ono mora biti ostvareno u ovlaštenim servisima navedenim u jamstvenom listu.

Jedini problem kod tih jamstava je obično nedostatak podrške van RH.

Ja u ovom slucaju pricam o PC bussinesu (notebook, desktop...), glavom potpisujem da ako prodavac (retailer) isporuci neko jamstvo "na svoju ruku" a nije sluzbeni ServicePack, CarePack ili nesto trece sto isporucuje proizvodjac (vendor), uredjaj nece biti popravljen u ovlastenom servisu na trosak proizvodjaca ako je uredjaj izvan originalnog jamstva proizvodjaca.

Btw sa mnom ne pregovaras to je sigurno :)


 

Gdje vidiš "na trošak proizvođača"?!?

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice