Već planovi za novi Golf

poruka: 32
|
čitano: 3.197
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Već planovi za novi Golf".
14 godina
neaktivan
offline
Već planovi za novi Golf

Na trenutak sam pomislio da se nalazim na nekom autoportalu, a ne informatičkom... Kad ste već krenuli, mogli bi nabacit i usporedni test volumena bunkera u klasi, pa malo o voznim osobinama, cijenama održavanja, paketima opreme i tako... možda i da snimite par recenzija na nekoj zavojitoj cesti {#}

 
16 1 hvala 0
15 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Da je portal s receptima bio bi opet članak o golfu. Balkan je ovo...

 
16 2 hvala 0
13 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Dosadan kao i prethodni Golfovi..

Ništa ne ostavljam nezavrš
Moj PC  
17 16 hvala 0
15 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Ajme meni, čemu sve ide na freaking automatiku... Više ne možeš barem bez automatskog parkiranja -.-" Nije da to mrzim u ETS2, a sad to ubacuju i u Das Auto VIII . 

 

P.s.: Nema do Das Auto made in Sarajevo MK II (poznatijeg kao Golf 2 dizelaš). Vrlo malo automatike i elektronike, taman za lako održavanje, a na ovome ako se nešto pokvari ode sve u 3 lepe i iskeširaj ti pare na banalan kvar. E pa baš zato za iduće auto gledam nekog Golfa 4-ku, milina.

My website/blog: http://markoidzan.from.hr
Moj PC  
1 12 hvala 0
13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
midzan21 kaže...

Ajme meni, čemu sve ide na freaking automatiku... Više ne možeš barem bez automatskog parkiranja -.-" Nije da to mrzim u ETS2, a sad to ubacuju i u Das Auto VIII . 

 

P.s.: Nema do Das Auto made in Sarajevo MK II (poznatijeg kao Golf 2 dizelaš). Vrlo malo automatike i elektronike, taman za lako održavanje, a na ovome ako se nešto pokvari ode sve u 3 lepe i iskeširaj ti pare na banalan kvar. E pa baš zato za iduće auto gledam nekog Golfa 4-ku, milina.

Za tebe je bicikla, malo podmazes i radi do vjecnosti. Nemoras nikad minjat. Jos ako nađes koju bosansku biciklu (jer po folciki se zna da je bosansko najbolje) niko sretniji od tebe.

 

Usput automatsko parkiranje ima i VII.

I copy and pasted my system 32 folder, now I have a 64bit operating system
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.8.2014 21:03 (Zajeb).
12 godina
protjeran
offline
Već planovi za novi Golf

Njima je najlakše napraviti novi auto, samo trebaju poboljšati motor i gotovo.

Crkva je zlo 21. stoljeća
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Već planovi za novi Golf

ma samo trebaju poraditi na udobnosti sjedista, ostalo manje vise

I told you that Chelsea were the best team in the world, and tonight we are
 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Već planovi za novi Golf

e sere mi se više od golfa..golf ovo golf ono..kvari se i hrđa kao i svaki drugi auto,skuplji je od većine drugih auta u istoj klasi,daje manju garanciju od drugih auta u istoj klasi (kia 7 godina a golf 4?)..novinari samo pišu o njemu kao da su plaćeni po slogu..

 
11 7 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Već planovi za novi Golf
reso28 kaže...

e sere mi se više od golfa..golf ovo golf ono..kvari se i hrđa kao i svaki drugi auto,skuplji je od većine drugih auta u istoj klasi,daje manju garanciju od drugih auta u istoj klasi (kia 7 godina a golf 4?)..novinari samo pišu o njemu kao da su plaćeni po slogu..

koliko sam vidio prošle godine je bio najprodavaniji auto u Hrvatskoj te sam se vozio u 7. te je dosta atraktivan i prostran auto za svoju klasu je da je skup ali nije đaba hvaljen 

13 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Ma dajte.. Golf je stekao slavu na Golfu 2 za koji se slažem da je bio kvalitetan auto. Ali sve nakon njega..
Ne vjerujem da je danas novi Golf puno kvalitetniji od jeftinije konkurencije.. Sve je to isti qrac. Samo se kod Golfa više plaća ime.  A bome niti nema neki dizajn. Ne kažem da je auto loš, daleko od tog. Smatram samo da je precijenjen. Još malo će iz paštete iskakati. Svakih 2 metra na ulici neki VW. Samo zbog toga ga nebi vozio..

 


Samo što će se ovdje VW i dalje prodavati ko blesav, ma koliko god skup bio.. Živi na staroj slavi.

Ništa ne ostavljam nezavrš
Moj PC  
5 7 hvala 0
13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
reso28 kaže...

e sere mi se više od golfa..golf ovo golf ono..kvari se i hrđa kao i svaki drugi auto,skuplji je od većine drugih auta u istoj klasi,daje manju garanciju od drugih auta u istoj klasi (kia 7 godina a golf 4?)..novinari samo pišu o njemu kao da su plaćeni po slogu..

Imao KIU, tih 7 godina objesi macu o rep, jer u Splitu i okolici nema normalan servis. Jednome treba 2 mjeseca da nabavi retrovizor, drugi nemoze izpraznit pepeljaru da auto ne spoji na kompjuter, treci namjerno stvara kvarove ( napravio kratki spoj na ventilatoru klime da bi osiguravac izbacivao, te mi nudi kupnju cijelu kutiju osigurača jer sumlja da je sve otislo). Nitko ne nadgleda servise, kvalitetu istih.

 

Sad imam VII, zadovoljan autom, servis za sada odlican. Osoblje puno susretljivije od ovih krkana u Kie.

I copy and pasted my system 32 folder, now I have a 64bit operating system
13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
intel97 kaže...
reso28 kaže...

e sere mi se više od golfa..golf ovo golf ono..kvari se i hrđa kao i svaki drugi auto,skuplji je od većine drugih auta u istoj klasi,daje manju garanciju od drugih auta u istoj klasi (kia 7 godina a golf 4?)..novinari samo pišu o njemu kao da su plaćeni po slogu..

koliko sam vidio prošle godine je bio najprodavaniji auto u Hrvatskoj te sam se vozio u 7. te je dosta atraktivan i prostran auto za svoju klasu je da je skup ali nije đaba hvaljen 

To što je najprodavaniji auto jako malo znači, kad je kod nas mentalitet "VW das auto". Problem je što znam dosta ljudi koji imaju Golfove i Polo-e i svi su ih kupovali da praktički nisu ni pogledali konkurenciju, a kamo li da su otišli na probnu vožnju. Realno, prosječan auto za prosječne ljude, ni u jednoj stavci u vrhu klase osim po cijeni. Osim toga još debelo lažu o veličini prtljažnika na sedmici (300 litara umjesto deklariranih 380). Što se tiče servisa, kod nas su tradicionalno odlični, a kako i ne bi bilo kad ima toliko klijentele već desetljećima. Pogledaj recimo zadovoljstvo VW servisom u britaniji - jedini lošiji od njih je Seat. Što se tiče pouzdanosti, VW je u čistoj sredini.

I sve je to u redu, ali problem je što Golf dobiva hvalu kao nešto fenomenalno a zapravo ništa novo već generacijama nije donio, čak ni dizajn. S druge strane pogledaj jednu Mazdu 3 koja ima fenomenalne motore koji pomiču granice, da ne govorim o dizajnu i vozljivosti, pa pogledaj Cee'd koji je isto fenomenalan dizajn iznutra i izvana, kvalitetan i super opremljen auto za male novce. Onda Peugeot 308 koji je proglašen i autom godine, koji isto pomiče granice dizajna i funkcionalnosti, pa Ford Focus... Što točno Golf nudi a da se može istaknuti uz bilo koji od ovih autiju? Značku jedino koja znači samo onima sa istim načinom razmišljanja.

 

A sad stvarno, kužim vijesti o električnim automobilima što ima donekle veze s tematikom ovog portala, ali što vijest o još nekom konceptu novog golfa ima raditi na informatičkom portalu? U zadnjih 2 tjedna ste imali više članaka o autima nego u zadnje 2 godine.

13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
Chronosus kaže...

To što je najprodavaniji auto jako malo znači, kad je kod nas mentalitet "VW das auto". Problem je što znam dosta ljudi koji imaju Golfove i Polo-e i svi su ih kupovali da praktički nisu ni pogledali konkurenciju, a kamo li da su otišli na probnu vožnju. Realno, prosječan auto za prosječne ljude, ni u jednoj stavci u vrhu klase osim po cijeni. Osim toga još debelo lažu o veličini prtljažnika na sedmici (1. 300 litara umjesto deklariranih 380). Što se tiče servisa, kod nas su tradicionalno odlični, a kako i ne bi bilo kad ima toliko klijentele već desetljećima. Pogledaj recimo zadovoljstvo VW servisom u britaniji - jedini lošiji od njih je Seat. Što se tiče pouzdanosti, VW je u čistoj sredini.

I sve je to u redu, ali problem je što Golf dobiva hvalu kao nešto fenomenalno a zapravo ništa novo već generacijama nije donio, čak ni dizajn. S druge strane pogledaj jednu Mazdu 3 koja ima 2. fenomenalne motore koji pomiču granice, da ne govorim o dizajnu i vozljivosti, pa pogledaj Cee'd koji je isto 3. fenomenalan dizajn iznutra i izvana, kvalitetan i super opremljen auto za male novce. 4. Onda Peugeot 308 koji je proglašen i autom godine, koji isto pomiče granice dizajna i funkcionalnosti, pa Ford Focus... 5. Što točno Golf nudi a da se može istaknuti uz bilo koji od ovih autiju? Značku jedino koja znači samo onima sa istim načinom razmišljanja.

 

A sad stvarno, kužim vijesti o električnim automobilima što ima donekle veze s tematikom ovog portala, ali što vijest o još nekom konceptu novog golfa ima raditi na informatičkom portalu? U zadnjih 2 tjedna ste imali više članaka o autima nego u zadnje 2 godine.

1. Ima 380 litara. Samo treba donju policu prtljažnika spustit na nižu razinu.

2. Fenomanalne atmosferske motore koji trose ka rusi votku. To sto ima osrednji moment za motore vece kubikaze nije nikakvo postignuce.

3. Cee'd mi je jedan od ruznijih auta na trzistu. U rangu novog SX4 ( jedini razlog zasto bi netko kupio novi SX4 je 10 godina garancije i to sto je slijep ).

4. 308 je izasao skoro 2 godine nakon VII. A to je puno vremena.

5. Stvar je u detaljima, kvaliteti untrašnjosti, materijalima. Dođe više jer se ugrađuju bolji materijali. I naravno cijena je malo veca radi VW znaka. Naravno ne govorim o osnovnim modelima, jer moramo priznat izgledaju ko govno,a po cesti ih ima puno ( vecinom rentacar ).

6. Osobno sam prosao sve prodajne kuce u dalmaciji, pogleda sve aute u cijenovnom rangu, i nema nista da se sveukupnom cijenom, dizajnom, kvalitetom i uslugom moze proglasit boljim. Osobni stav. Ima san i Renault, Volvo, Mazdu, Kiu, Peugeot.

 

I copy and pasted my system 32 folder, now I have a 64bit operating system
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.8.2014 23:54 (Zajeb).
12 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf

 

A sad stvarno, kužim vijesti o električnim automobilima što ima donekle veze s tematikom ovog portala, ali što vijest o još nekom konceptu novog golfa ima raditi na informatičkom portalu? U zadnjih 2 tjedna ste imali više članaka o autima nego u zadnje 2 godine.

U  zadnje vrijeme sam primjetio najmanje 2 nova autora clanaka pa je ocito to razlog promjene tematike pojedinog clanka

14 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
reso28 kaže...

e sere mi se više od golfa..golf ovo golf ono..kvari se i hrđa kao i svaki drugi auto,skuplji je od većine drugih auta u istoj klasi,daje manju garanciju od drugih auta u istoj klasi (kia 7 godina a golf 4?)..novinari samo pišu o njemu kao da su plaćeni po slogu..

Ako imaš probavne smetnje koje ne uspijevaš rješavati normalnim putem na WCu, možda ne bi bilo loše da posjetiš doktora.

Nitko ni ne tvrdi da se kvari ili hrđa manje ili više od nečeg drugog.

Kvarljivost auta u konačnici je uglavnom obrnuto proporcionalna spram vlasnikovog ponašanja prema istome.

Tebi nitko ne brani da si kupiš Kiu ako smatraš da je to bolji izbor. Samo nemoj slučajno kukati poslije kako ne možeš reklamirati ovo ili ono.

 

Chronosus kaže...

To što je najprodavaniji auto jako malo znači, kad je kod nas mentalitet "VW das auto". Problem je što znam dosta ljudi koji imaju Golfove i Polo-e i svi su ih kupovali da praktički nisu ni pogledali konkurenciju, a kamo li da su otišli na probnu vožnju. Realno, prosječan auto za prosječne ljude, ni u jednoj stavci u vrhu klase osim po cijeni. Osim toga još debelo lažu o veličini prtljažnika na sedmici (300 litara umjesto deklariranih 380). Što se tiče servisa, kod nas su tradicionalno odlični, a kako i ne bi bilo kad ima toliko klijentele već desetljećima. Pogledaj recimo zadovoljstvo VW servisom u britaniji - jedini lošiji od njih je Seat. Što se tiče pouzdanosti, VW je u čistoj sredini.

I sve je to u redu, ali problem je što Golf dobiva hvalu kao nešto fenomenalno a zapravo ništa novo već generacijama nije donio, čak ni dizajn. S druge strane pogledaj jednu Mazdu 3 koja ima fenomenalne motore koji pomiču granice, da ne govorim o dizajnu i vozljivosti, pa pogledaj Cee'd koji je isto fenomenalan dizajn iznutra i izvana, kvalitetan i super opremljen auto za male novce. Onda Peugeot 308 koji je proglašen i autom godine, koji isto pomiče granice dizajna i funkcionalnosti, pa Ford Focus... Što točno Golf nudi a da se može istaknuti uz bilo koji od ovih autiju? Značku jedino koja znači samo onima sa istim načinom razmišljanja.

 

A sad stvarno, kužim vijesti o električnim automobilima što ima donekle veze s tematikom ovog portala, ali što vijest o još nekom konceptu novog golfa ima raditi na informatičkom portalu? U zadnjih 2 tjedna ste imali više članaka o autima nego u zadnje 2 godine.

Svatko kupuje auto na način koji želi. Ako smatra da mu nije potrebna probna vožnja, njegov problem.

Prosječan auto za prosječne ljude? Što u toj klasi možeš definirati kao ne prosječan auto i zašto je onda to nešto ne prosječno? I tko su to prosječni ljudi? 

Ja sam zadovoljan dok Golf ne donosi ništa novo. Jer ipak, Mazda ima toliko raznovrsnu ponudu motora da se Golf mora sakriti.

Ni nemoj o dizajnu, jer nema potrebe. Golf ne mora donositi svakim modelom novi dizajn, jer je jednostavno perfektan u svakom pogledu, prepoznatljiv i vječan.

Pa Peugeot su napali da je 308 napravio previše sličan Golfu. Samo neka pomiču granice.

Očito ipak nudi dovoljno da bilježi takve prodajne rezultate.

 

 

 

Neću prigovarati zbog ovih "nove" rubrike vijesti. Čak štoviše smatram da ne bi bilo loše kad bi postojala rubrika automobilska tehnologija ili kakogod da se zove.

Ali, onda tu rubriku ne bi trebalo puniti sa banalnim vijestima od 10tak rečenica o nekim novim modelima.

Tu rubriku bi trebalo puniti kvalitetno napisanim člancima o tehnologijama u automobilima koje koriste nekakve elektroničke/računalne sustave za svoje funkcioniranje.

Pa onda predstaviti njihov način rada i utjecaj na ostatak vozila, povezanost s drugim tehnologijama.

Rekao bih da bi ljudi svakako voljeli pročitati nešto takvo na portalu. Naravno za nešto takvo je potrebno uložiti veći trud da bi se napisalo kvalitetno, svakako i sve informacije neće biti dostupne.

Možda takva rubrika ne mora biti vezana isključivo za automobile. Zašto ne napisati nešto o takvim sustavima i na drugim transportnim sredstvima. 

Informacijski/računalni/elektronički sustavi su već dugo vremena integrirani u određene aspekte, a svakim danom/godinom će postajati sve više. 

12 godina
odjavljen
offline
Već planovi za novi Golf

Golf i dizajn nejdu skupa, jednostavno nemoguće. Ma Nijemci i dizajn nejdu skupa, od ovih Mercedesa, BMWova i VWova mi se bljuva, jedino Audi zna napraviti posao kako spada, ali samo sa ovim novijim modelima, stariji su isto li-la. Ali nije to ništa do Mercedesovih i BMWovih karavana, koji se mogu slobodno proglasiti najružnijim automobilima ikada dizajniranim. 

 
1 9 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Već planovi za novi Golf
Deawood kaže...

Golf i dizajn nejdu skupa, jednostavno nemoguće. Ma Nijemci i dizajn nejdu skupa, od ovih Mercedesa, BMWova i VWova mi se bljuva, jedino Audi zna napraviti posao kako spada, ali samo sa ovim novijim modelima, stariji su isto li-la. Ali nije to ništa do Mercedesovih i BMWovih karavana, koji se mogu slobodno proglasiti najružnijim automobilima ikada dizajniranim. 

Koncern Mercedes, BMW i VW nisu škvadra iz birtije koja experimentira u garaži. Znam za BMW da im dosta na dizajnu rade talijani, a vjerujem da i ostali surađuju sa stručnjacima za dizajn.

Sviđati se Audi, a ne Mercedes - to je stvar ukusa

Golf bi po mojem skromnom i SUBJEKTIVNOM mišljenju trebao zadržati stari prepoznatljivi dizajn jer je dobar i moguče ga je samo pokvariti, kao što su to uspjeli u Jaguar-u koji je iz fenomenalnog i prepoznatljivog dizajna postao smeće.

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2014 8:00 (CTN962).
15 godina
offline
Već planovi za novi Golf

ja si novog golfa (zadnji je bio jedinica, traktoraš sarajevski) planiram već desetljećima al nikako se sastat s likvidnošću {#} 

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2014 8:30 (Ajar).
Moj PC  
4 1 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Već planovi za novi Golf

A čini mi se da ti jesi "škvadra iz birtije". Stara mi ima završenu dizajnersku školu (odnosno smjer, nisam siguran koji specifično) i još 15 diploma od Cambridgea, slikarica je već 20 godina i ona će ti prva reći da Golf ima odvratan dizajn, iako je to subjektivno, ali se zna što je dobar, a što nije dobar dizajn. Dizajn kod Audija, mi se relativno sviđa, ne svi, ali npr. RS 6 karavan, ima malo oštrije crte, ali je elegantan. No nebitno, nemam volje za neku raspravu oko dizajna automobila. 

 
1 7 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Već planovi za novi Golf

Kad sam vidio naslov mislio sam da se radi o nekim informatičkim inovacijama u samom auto, nešto tipa konzola sa Windows 9 ili slično ;-). Sam sadržaj članka mi se nikako ne uklapa u bug.hr jer nije to ta tematika, a za konkuriranje auto portalima ipak članak nije dovoljno kvalitetan.

 

Ovaj dio diskusije koji se razvio oko Golfa je vrlo zanimljiv iz aspekta što svi imaju neku pritužbu na Golf, a od tih koji se najviše žale pitanje da li ga je netko uopći vozio, a od tih tko ga je "vozio". Mene oduševljavaju likovi koji odu na sajam ili na internetu vide slike i ne mogu prestati hvaliti npr. neku novu Kiu ili Hyundai i odmah kažu da je to mnogo bolji auto, a nikad ga nisu ni primirisali, a kamoli vozili. Da bi nečije mišljenje u pogledu auta imalo težinu treba godišnje odvoziti bar 20 tisuća km. Osobno sam vozio velik broj auta srednje klase (segment "C") i Golf kao auto je definitivno klasu iznad Opela, Renaulta, Peugeota, Citroeana, Toyote, da ne spominjem Fiat, Hyundai, Kiu,... Posljednju Mazdu nisam baš ni vidio, a još manje vozio pa ne mogu usporediti, no iskreno ne vjerujem da su napravili takav iskorak da bi preskočili Golfa, a cjenovno nisu mnogo jeftiniji. Kad voziš godišnje 35-40 tisuća km možeš zaboraviti Hyundai i30 ili Kiu Ceed jer uz to što su motori po karakteristikama iz 90-ih auto će nakon vremena od 5 godina amortizacije biti za otpad.

Novi motori (po performansama i potrošnji), mjenjač, preciznost volana, kvaliteta izrade i dorađenost detalja, pouzdanost su u rangu skupljih auti tipa Mercedes, BMW i Audi i ta razlika u cijeni koja se plati u početku se na kraju vrati. Isto tako, što se potrošnje tiče, nijedan auto koji sam sad vozio nije se držao ni približno deklarirane potrošnje, dok je kod Golfa to gotovo identično onome što piše u specifikacijama. Agilnost u vožnji i ubrzanja (i među-ubrzanja) sa manje deklariranih konja u odnosu na Renault, Peugeot, Fiat, Toyotu sa dvocifreno više konja je neusporedivo bolje. Stanje unutrašnjosti na Golfu nakon 200 tisuća km izgleda gotovo kao novo, kod franckuskih auti nakon 50 tisuća počnu otpadati šrafovi od polica, vrata su pohabana, koža sa volana se guli. Mogao bih tako još nabrajati razlike koje su evidentne, no onaj tko je ikad vozio to zna i sam, a klinci koji žive u pogrešnim uvjerenjima i mišljenje im formira propaganda sa portala (i marketing) morat će sami doći do tog zaključka (ako provode vrijeme za volanom, ako ne onda imaju sreće da ne moraju o tome brinuti).

 

 

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
Moj PC  
6 7 hvala 0
13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
Zajeb kaže...
Chronosus kaže...

To što je najprodavaniji auto jako malo znači, kad je kod nas mentalitet "VW das auto". Problem je što znam dosta ljudi koji imaju Golfove i Polo-e i svi su ih kupovali da praktički nisu ni pogledali konkurenciju, a kamo li da su otišli na probnu vožnju. Realno, prosječan auto za prosječne ljude, ni u jednoj stavci u vrhu klase osim po cijeni. Osim toga još debelo lažu o veličini prtljažnika na sedmici (1. 300 litara umjesto deklariranih 380). Što se tiče servisa, kod nas su tradicionalno odlični, a kako i ne bi bilo kad ima toliko klijentele već desetljećima. Pogledaj recimo zadovoljstvo VW servisom u britaniji - jedini lošiji od njih je Seat. Što se tiče pouzdanosti, VW je u čistoj sredini.

I sve je to u redu, ali problem je što Golf dobiva hvalu kao nešto fenomenalno a zapravo ništa novo već generacijama nije donio, čak ni dizajn. S druge strane pogledaj jednu Mazdu 3 koja ima 2. fenomenalne motore koji pomiču granice, da ne govorim o dizajnu i vozljivosti, pa pogledaj Cee'd koji je isto 3. fenomenalan dizajn iznutra i izvana, kvalitetan i super opremljen auto za male novce. 4. Onda Peugeot 308 koji je proglašen i autom godine, koji isto pomiče granice dizajna i funkcionalnosti, pa Ford Focus... 5. Što točno Golf nudi a da se može istaknuti uz bilo koji od ovih autiju? Značku jedino koja znači samo onima sa istim načinom razmišljanja.

 

A sad stvarno, kužim vijesti o električnim automobilima što ima donekle veze s tematikom ovog portala, ali što vijest o još nekom konceptu novog golfa ima raditi na informatičkom portalu? U zadnjih 2 tjedna ste imali više članaka o autima nego u zadnje 2 godine.

1. Ima 380 litara. Samo treba donju policu prtljažnika spustit na nižu razinu.

2. Fenomanalne atmosferske motore koji trose ka rusi votku. To sto ima osrednji moment za motore vece kubikaze nije nikakvo postignuce.

3. Cee'd mi je jedan od ruznijih auta na trzistu. U rangu novog SX4 ( jedini razlog zasto bi netko kupio novi SX4 je 10 godina garancije i to sto je slijep ).

4. 308 je izasao skoro 2 godine nakon VII. A to je puno vremena.

5. Stvar je u detaljima, kvaliteti untrašnjosti, materijalima. Dođe više jer se ugrađuju bolji materijali. I naravno cijena je malo veca radi VW znaka. Naravno ne govorim o osnovnim modelima, jer moramo priznat izgledaju ko govno,a po cesti ih ima puno ( vecinom rentacar ).

6. Osobno sam prosao sve prodajne kuce u dalmaciji, pogleda sve aute u cijenovnom rangu, i nema nista da se sveukupnom cijenom, dizajnom, kvalitetom i uslugom moze proglasit boljim. Osobni stav. Ima san i Renault, Volvo, Mazdu, Kiu, Peugeot.

 

1. Želiš reć da je skoro četvrtina prtljažnika ispod police? Polica se pomiče po par centimetara gore i dolje a ispod je rezervna guma. 

 

2. http://www.mazdausamedia.com/2013-01-31-MAZDAS-SKYACTIV-TECHNOLOGY-EARNS-2013-GREEN-CAR-TECHNOLOGY-AWARD-FROM-GREEN-CAR-JOURNAL

   Troše 5-6 litara kombinirano u svim režimima vožnje, za razliku od novih malih turbaka koji čim ih malo nagaziš potrošnja leti u nebo. 

 

3. Možemo se sada raspravljati kome se što sviđa, ali jesi li čuo za Red Dot Award? Jedna od najprestižnijih dizajnerskih nagrada (i još im je baza u njemačkoj) koja nagrađuje najbolje dizajnirane proizvode iz svih kategorija. Pogodi tko je dobio prošle godine za best of the best automobilski dizajn? Nećeš? Ok, spoilat ću ti. Kia Cee'd (plus još neke Kia-e)! Btw, fun fact, glavni dizajner Kia-e Peter Schreyer je pobjegao iz VW grupe u Kia-u jer mu nisu dali dovoljno slobode pri dizajniranju novih modela. Toliko o tome.

http://kia-buzz.com/kia-wins-four-red-dot-design-awards-for-its-compact-models/

 

4. What?

 

5. Tu si sve rekao, osnovni modeli nisu baš jeftini,nemaju opreme i iznutra su srednja žalost. Min 120-130,000kn za što? Ako želiš da na nešto liči plus jači motor preko 150k. Za usporedbu frend uzeo za 97k novi Pro Cee'd, osnovni motor i skoro pa osnovna oprema a iznutra izgleda vrhunski (ti super materijali, rekao bih), radio sa 6 zvučnika, klima, hrpa elektronike uključujući gluposti poput hill assista, sve električki... 50k kuna je puno benzina, ili čevapa. I da, kad će ga prodavati za par godina auto će imati još par godina garancije.

 

6. Ništa nije savršeno, niti je apsolutno najbolje, a i ukus ima puno utjecaja. Problem je kritičkog promišljanja, koje zaljubljenici u VW generalno nemaju. Ja naginjem japancima, ali ako je nešto dobro napravljeno boli me briga jel njemačka ili tajvan. Volim sve što pokazuje nekakvu strast prema automobilima. VW-i to generalno nemaju, makar opet moram reć da je nova Buba super dizajniran auto, kao što je bio i prvi Passat CC dok ga nisu unakazili i redizajnom vratili 10 godina u prošlost).

 

I btw, imao sam Golf II dizela do pred 4-5 godina (moj deda je bio prvi vlasnik) koji je prvi auto koji sam vozio nakon položenog ispita i stvarno bio odličan (i još dan danas je, prodan - izgleda kao novi). Ali to je auto od prije 30 godina i nema veze s novijima (već trojka spada u lošije generacije), a ljudi i danas kupuju nove golfove samo zbog te dvojke. Vozio sam nedavno sedmicu na putovanju i moram reć da graniči sa neudobnim. U svakom slučaju je neudobniji nego šestica. Vozio sam i prošli Polo do Milana i nazad, i totalno ne mogu izdvojiti ništa od tog auta da se ističe ili da je posebno dobro, niti posebno loše. Onak, baš alat.

9 godina
protjeran
offline
Već planovi za novi Golf

U zadnje vrijeme Škoda polako prelazi Golf,cak se sve vise,primjer nova Octavia usporedjuje sa Audi,A4,a posto su motori isti,VW ih radi,ostalo je samo razlika u detaljiva,i nesto,jos uvijek boljem(citaj:skupljem) finisiranju Audija...

 

Golf je pojam na Balkanu jos od vremena najvecih valova gastarbajtera u Njemackoj,i proslavljen 70tih...inace prilicno bezlican auto..dobar,ali bezlican..

 

 

 
1 3 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Već planovi za novi Golf
southy kaže...

Kad sam vidio naslov mislio sam da se radi o nekim informatičkim inovacijama u samom auto, nešto tipa konzola sa Windows 9 ili slično ;-). Sam sadržaj članka mi se nikako ne uklapa u bug.hr jer nije to ta tematika, a za konkuriranje auto portalima ipak članak nije dovoljno kvalitetan.

 

Ovaj dio diskusije koji se razvio oko Golfa je vrlo zanimljiv iz aspekta što svi imaju neku pritužbu na Golf, a od tih koji se najviše žale pitanje da li ga je netko uopći vozio, a od tih tko ga je "vozio". Mene oduševljavaju likovi koji odu na sajam ili na internetu vide slike i ne mogu prestati hvaliti npr. neku novu Kiu ili Hyundai i odmah kažu da je to mnogo bolji auto, a nikad ga nisu ni primirisali, a kamoli vozili. Da bi nečije mišljenje u pogledu auta imalo težinu treba godišnje odvoziti bar 20 tisuća km. Osobno sam vozio velik broj auta srednje klase (segment "C") i Golf kao auto je definitivno klasu iznad Opela, Renaulta, Peugeota, Citroeana, Toyote, da ne spominjem Fiat, Hyundai, Kiu,... Posljednju Mazdu nisam baš ni vidio, a još manje vozio pa ne mogu usporediti, no iskreno ne vjerujem da su napravili takav iskorak da bi preskočili Golfa, a cjenovno nisu mnogo jeftiniji. Kad voziš godišnje 35-40 tisuća km možeš zaboraviti Hyundai i30 ili Kiu Ceed jer uz to što su motori po karakteristikama iz 90-ih auto će nakon vremena od 5 godina amortizacije biti za otpad.

Novi motori (po performansama i potrošnji), mjenjač, preciznost volana, kvaliteta izrade i dorađenost detalja, pouzdanost su u rangu skupljih auti tipa Mercedes, BMW i Audi i ta razlika u cijeni koja se plati u početku se na kraju vrati. Isto tako, što se potrošnje tiče, nijedan auto koji sam sad vozio nije se držao ni približno deklarirane potrošnje, dok je kod Golfa to gotovo identično onome što piše u specifikacijama. Agilnost u vožnji i ubrzanja (i među-ubrzanja) sa manje deklariranih konja u odnosu na Renault, Peugeot, Fiat, Toyotu sa dvocifreno više konja je neusporedivo bolje. Stanje unutrašnjosti na Golfu nakon 200 tisuća km izgleda gotovo kao novo, kod franckuskih auti nakon 50 tisuća počnu otpadati šrafovi od polica, vrata su pohabana, koža sa volana se guli. Mogao bih tako još nabrajati razlike koje su evidentne, no onaj tko je ikad vozio to zna i sam, a klinci koji žive u pogrešnim uvjerenjima i mišljenje im formira propaganda sa portala (i marketing) morat će sami doći do tog zaključka (ako provode vrijeme za volanom, ako ne onda imaju sreće da ne moraju o tome brinuti).

 

 

 

Tebe stari u Golfu napravil?
13 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
1. Ima 380 litara. Samo treba donju policu prtljažnika spustit na nižu razinu.

2. Fenomanalne atmosferske motore koji trose ka rusi votku. To sto ima osrednji moment za motore vece kubikaze nije nikakvo postignuce.

3. Cee'd mi je jedan od ruznijih auta na trzistu. U rangu novog SX4 ( jedini razlog zasto bi netko kupio novi SX4 je 10 godina garancije i to sto je slijep ).

4. 308 je izasao skoro 2 godine nakon VII. A to je puno vremena.

5. Stvar je u detaljima, kvaliteti untrašnjosti, materijalima. Dođe više jer se ugrađuju bolji materijali. I naravno cijena je malo veca radi VW znaka. Naravno ne govorim o osnovnim modelima, jer moramo priznat izgledaju ko govno,a po cesti ih ima puno ( vecinom rentacar ).

6. Osobno sam prosao sve prodajne kuce u dalmaciji, pogleda sve aute u cijenovnom rangu, i nema nista da se sveukupnom cijenom, dizajnom, kvalitetom i uslugom moze proglasit boljim. Osobni stav. Ima san i Renault, Volvo, Mazdu, Kiu, Peugeot.

1. Želiš reć da je skoro četvrtina prtljažnika ispod police? Polica se pomiče po par centimetara gore i dolje a ispod je rezervna guma. 

2. http://www.mazdausamedia.com/2013-01-31-MAZDAS-SKYACTIV-TECHNOLOGY-EARNS-2013-GREEN-CAR-TECHNOLOGY-AWARD-FROM-GREEN-CAR-JOURNAL

   Troše 5-6 litara kombinirano u svim režimima vožnje, za razliku od novih malih turbaka koji čim ih malo nagaziš potrošnja leti u nebo. 

3. Možemo se sada raspravljati kome se što sviđa, ali jesi li čuo za Red Dot Award? Jedna od najprestižnijih dizajnerskih nagrada (i još im je baza u njemačkoj) koja nagrađuje najbolje dizajnirane proizvode iz svih kategorija. Pogodi tko je dobio prošle godine za best of the best automobilski dizajn? Nećeš? Ok, spoilat ću ti. Kia Cee'd (plus još neke Kia-e)! Btw, fun fact, glavni dizajner Kia-e Peter Schreyer je pobjegao iz VW grupe u Kia-u jer mu nisu dali dovoljno slobode pri dizajniranju novih modela. Toliko o tome.

http://kia-buzz.com/kia-wins-four-red-dot-design-awards-for-its-compact-models/

4. What?

5. Tu si sve rekao, osnovni modeli nisu baš jeftini,nemaju opreme i iznutra su srednja žalost. Min 120-130,000kn za što? Ako želiš da na nešto liči plus jači motor preko 150k. Za usporedbu frend uzeo za 97k novi Pro Cee'd, osnovni motor i skoro pa osnovna oprema a iznutra izgleda vrhunski (ti super materijali, rekao bih), radio sa 6 zvučnika, klima, hrpa elektronike uključujući gluposti poput hill assista, sve električki... 50k kuna je puno benzina, ili čevapa. I da, kad će ga prodavati za par godina auto će imati još par godina garancije.

6. Ništa nije savršeno, niti je apsolutno najbolje, a i ukus ima puno utjecaja. Problem je kritičkog promišljanja, koje zaljubljenici u VW generalno nemaju. Ja naginjem japancima, ali ako je nešto dobro napravljeno boli me briga jel njemačka ili tajvan. Volim sve što pokazuje nekakvu strast prema automobilima. VW-i to generalno nemaju, makar opet moram reć da je nova Buba super dizajniran auto, kao što je bio i prvi Passat CC dok ga nisu unakazili i redizajnom vratili 10 godina u prošlost).

I btw, imao sam Golf II dizela do pred 4-5 godina (moj deda je bio prvi vlasnik) koji je prvi auto koji sam vozio nakon položenog ispita i stvarno bio odličan (i još dan danas je, prodan - izgleda kao novi). Ali to je auto od prije 30 godina i nema veze s novijima (već trojka spada u lošije generacije), a ljudi i danas kupuju nove golfove samo zbog te dvojke. Vozio sam nedavno sedmicu na putovanju i moram reć da graniči sa neudobnim. U svakom slučaju je neudobniji nego šestica. Vozio sam i prošli Polo do Milana i nazad, i totalno ne mogu izdvojiti ništa od tog auta da se ističe ili da je posebno dobro, niti posebno loše. Onak, baš alat.

1. Ta polica se spusti za dobrih 15+ cm. I to je dosta volumena.

2. Ne troše 5 -6 litara. Mozda nizbrdo u leru. Ako ih nagazis isto im potrošnja leti u nebo.

3. KIA Soul je dobila isto Red Dot nagradu, to sve govori.

4. /

5. Sve sta si naveo ima i Golf. Osnovni, jedino nema alu felge. Uz to dobije i 5" ekran. Normalne motore, ne kiine uzase od motora. Ta garancija ti opet nista ne vridi. Jer nema normalnog servisa.

6. VII je puno ugodniji od VI. Imao sam VI oko misec dana i prema VII je puno tvrđi. Iako je imao 15" felge bio je neugodniji od 17" na VII.
O kojoj strasti ti govoriš ? Strast prema automobilima ? Nema tu strasti samo profit. Dobro mozda Horacio Pagani i Koenigseg imaju strast, ostali imaju samo računicu. Tko jos kupuje ALFU radi strasti ?

Iskreno gledajuci sta ljudi ode govore svi kukaju kako ima je 120k kn skupo za golfa, isto bi onda trebali govorit kako im je skupo dat 230k za A3, 300 za Bmw 5 ....

Uglavnom kukaju jer bi ih htjeli imat, a nemaju đinga za imat ih. Sve se na to svodi.

I copy and pasted my system 32 folder, now I have a 64bit operating system
14 godina
offline
Re: Već planovi za novi Golf
Deawood kaže...

A čini mi se da ti jesi "škvadra iz birtije". Stara mi ima završenu dizajnersku školu (odnosno smjer, nisam siguran koji specifično) i još 15 diploma od Cambridgea, slikarica je već 20 godina i ona će ti prva reći da Golf ima odvratan dizajn, iako je to subjektivno, ali se zna što je dobar, a što nije dobar dizajn. Dizajn kod Audija, mi se relativno sviđa, ne svi, ali npr. RS 6 karavan, ima malo oštrije crte, ali je elegantan. No nebitno, nemam volje za neku raspravu oko dizajna automobila. 

A zašto bi mišljenje tvoje stare konkretno, ili bilo koga drugog tko ima "dizajnersku školu" bilo relevantnije nego mišljenje nekog tko nema "dizajnersku školu"? 

Čak štoviše, od 250 ljudi koji rade u VWu, uključujući Mindta?(rekao bih da oni imaju i koju diplomicu više)

Sad te lijepo molim da onda objasniš meni što je to točno dobar dizajn a što nije. Jer ja ne znam što spada pod dobro, ali znam da li mi se sviđa ili ne, što je osobno mišljenje. Ali ne da nabrojiš aute, nego kad se već zna onda negdje mora biti točno definirano kako mora izgledati ovo ili ono.

 

 

 

16 godina
protjeran
offline
Re: Već planovi za novi Golf
dv14 kaže...

Ma dajte.. Golf je stekao slavu na Golfu 2 za koji se slažem da je bio kvalitetan auto. Ali sve nakon njega..
Ne vjerujem da je danas novi Golf puno kvalitetniji od jeftinije konkurencije.. Sve je to isti qrac. Samo se kod Golfa više plaća ime.  A bome niti nema neki dizajn. Ne kažem da je auto loš, daleko od tog. Smatram samo da je precijenjen. Još malo će iz paštete iskakati. Svakih 2 metra na ulici neki VW. Samo zbog toga ga nebi vozio..

 


Samo što će se ovdje VW i dalje prodavati ko blesav, ma koliko god skup bio.. Živi na staroj slavi.

Tajna golfovog uspjeha je između ostalog i u dizajnu. Nisu ekstravagantni pa tako ne ovise o modnim trendovima. Drže se klasike, minus trojka i donekle četvorka kvaliteta im je pri vrhu, ekonomija odlična, paze na cijenu tako što u prosjeku na godinu dižu za 1-2%, pojavom novog modela starom ne skidaju cijenu i ne rade ništa drastično.

 

Ime se plaća u dućanu, točno je, ali zbog svega što i kako rade, rabljeni, za razliku od Renaulta, Kie i mnogih drugih drže dobru cijenu tako da nešto veće ulaganje u startu biva vraćeno kod prodaje pa je ekonomičnost uvijek vrhunska. Nikad neću zaboraviti što je Renault napravio prvim kupcima Clia Sport - nakon dvije godine prodaje prepolovili su mu cijenu. Svaki vlasnik tada dvije godine starog Clia Sport (koji je sam za sebe odličan automobil) osjećao se ko zadnja budala. Jer je potezom pera ostao bez 10 tisuća eura. Takve stvari VW nije i neće nikad napraviti. I zato, uz dobru trajnost, drži cijenu... Jer, ljudima možeš uvaljati bilo što jednom - ali nakon par godina svi će znati da je u pitanju smeće i nitko ga više neće htjeti. A kako ljudi hoće rabljene VW-e a ne Renaulte, očito je da u prosjeku, konzistentno, rade dobar posao.

11 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Dragi Baže, dodajte na svoju web stranicu još sise i sport i imate Imdex.

Kvalitetom članaka ste sada tu negdje.

Lopate onih koji su obični kopipejst koji kasni i po nekoliko dana i eventualno neki dobar koji u zadnje vrijeme izgleda postaje izuzetak.

Treba li spomenuti povremeno pojavljivanje nekoliko gotovo identičnih vijesti o istoj temi u razmaku od par dana?

 

Što se tiče kvalitete tiskanih izdanja, zadnje dvije Mreže mi stoje netaknute u najlonu, pretplatu nisam produžio.

 

Fala na pažnji i doviđenja.

 
2 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Već planovi za novi Golf
Deawood kaže...

Golf i dizajn nejdu skupa, jednostavno nemoguće. Ma Nijemci i dizajn nejdu skupa, od ovih Mercedesa, BMWova i VWova mi se bljuva, jedino Audi zna napraviti posao kako spada, ali samo sa ovim novijim modelima, stariji su isto li-la. Ali nije to ništa do Mercedesovih i BMWovih karavana, koji se mogu slobodno proglasiti najružnijim automobilima ikada dizajniranim. 

Prvi golf je dizajnirao Giugiaro. Mercedes, a poslije VW je koristio usluge da Silve. I da, Nijemac prodaje prvo stroj, a tek onda oblik. Francuz i Talijan prodaje formu, šminku, plavushu bez pokrića. To je u genima nacije. I sad je stvar na kupcu da odabere što hoće - funkciju ili ukras.

15 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Bagovci, ovi iz AutoKluba su vam haknili sajt. Ajd poradite malo na sigurnosti samog sajta, ovo je nedopustivo.

Rvat katolik!
 
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Već planovi za novi Golf

Ma hebeš golf, astra bolja u svakom pogledu.

Moj PC  
1 4 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice