Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

poruka: 28
|
čitano: 4.388
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih ".
16 godina
odjavljen
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

Da, i? Pa zar povremena kašnjenja autobusa nisu prihvaljiva žrtva za čistiji zrak?

Freak Show Inc.
 
5 1 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

Pa to je glupost, trebali su ih samo osloboditi dodatnih troškova kod kupnje i to je to. 

 
8 1 hvala 0
9 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

evo jedna teorija urote... :D protežiranje el. vozila je u biti na neki način još jedno oslobođenje od poreza za bogate..

ako bude u salonima el. automobil cijenom među jeftinima, i dohvatljiv širim masama , vidjet ćemo šta će onda biti..

Moj PC  
1 5 hvala 0
14 godina
online
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
eladioms kaže...

evo jedna teorija urote... :D protežiranje el. vozila je u biti na neki način još jedno oslobođenje od poreza za bogate..

ako bude u salonima el. automobil cijenom među jeftinima, i dohvatljiv širim masama , vidjet ćemo šta će onda biti..

O čemu ti pričaš?! Leaf je 24k €, BMW i3 35k€. Porezi na automobile u NO su oko 100% pa su oba jeftinija od najjeftinijeg Golfa, a Tesla košta isto kao neki slabiji Audi. Ako na to dodaš da su Renault EV još jeftiniji i da su tu još dodatna oslobođenja pitaš se kako to da itko još kupuje benzince i dizelaše u NO.

12 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

kupio bih jedan EL auto dns da nisu tolko "jeftini" kod nas... ti auti su nesto savrseno za na posao i s posla. kolko bi primjerice ZG bio cisci da ima omoguce pristupacnije cijene. takav auto se samo po gorivu isplati za kojih 5g. a kasnije cisto sparanje novaca. benzinac/dizelas za dalja putovanja i to je to

Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
d666sermek kaže...

kupio bih jedan EL auto dns da nisu tolko "jeftini" kod nas... ti auti su nesto savrseno za na posao i s posla. kolko bi primjerice ZG bio cisci da ima omoguce pristupacnije cijene. takav auto se samo po gorivu isplati za kojih 5g. a kasnije cisto sparanje novaca. benzinac/dizelas za dalja putovanja i to je to

 

Isplati se i puno prije nekima. Ja imam novi auto i u godinu i mjesec dana sam prešao 40k km...

Freak Show Inc.
13 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

Mislim da ne, jedino eto možda ta stavka oko kretanja trakom za javni prijevoz, sve ostalo je opravdano.

U budućnosti vidim, ali nevezano za NOR. da će vlasnici el. vozila plaćati nekakva "normalna" davanja ko i današnji (plaćanje po korištenju automobila), ali s druge strane, vlasnici vozila s motorom s unutrašnjim izgaranjem (mislim da će se hibridi naći na ovoj strani) će plaćati nešto veće troškove, imamo primjer sa emisijom štetnih plinova.

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.9.2014 11:12 (zitzko).
 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
"Problem" je i to sto norveska u rezervama ima jako puno milijardi s kojima doslovno me znaju sto ce. Ovo je jedan od nacina kako su mislili pametno uloziti novac..
Inace je interesantno kako je nedavno taj norveski naftnici plinski fond dosegao takvu cifru, kad bi ga se podijelilo sa brojem stanovnika norveske, svaki stanovnik bi bio milijunas u njihovoj valuti.. Naravno, standard kod njih je malo drukciji al opet ne umanjuje vrijednost pametnog vodjenja drzave.. Sve se bojim kako bi to kod nas izgledalo.
Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
10 godina
protjeran
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
Moze dokaz da je BMW i3 jeftiniji od najjeftinijeg Golfa?
16 godina
odjavljen
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
nixass kaže...
"Problem" je i to sto norveska u rezervama ima jako puno milijardi s kojima doslovno me znaju sto ce. Ovo je jedan od nacina kako su mislili pametno uloziti novac..
Inace je interesantno kako je nedavno taj norveski naftnici plinski fond dosegao takvu cifru, kad bi ga se podijelilo sa brojem stanovnika norveske, svaki stanovnik bi bio milijunas u njihovoj valuti.. Naravno, standard kod njih je malo drukciji al opet ne umanjuje vrijednost pametnog vodjenja drzave.. Sve se bojim kako bi to kod nas izgledalo.

 

Kod nas bi imao 20 multimilijardera a ostatak države bi gladovao!

Freak Show Inc.
10 godina
protjeran
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
I da, zanima me komentar teoreticara zavjere kako to da nafni lobi (norveska lazi na nafti) nije stopirao ekspanziju el. automobila u norveskoj.
Hvala
14 godina
neaktivan
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

Postoji li neko istrazivanje koje radi malo dublju usporedbu utjecaja na okolis izmedju elektricnih i klasicnih automobila?

 

Cinjenica je da su elektricni auti puno "cisci" u svakodnevnom radu i svom neposrednom okolisu. Ali isto tako je proizvodnja elektricne energije duplo veci zagadjivac od transporta (oko 30% emisije staklenickih plinova nastane pri proizvodnji elektricne energe, a transport je zasluzan za nekih 15%). Motori u modernim automobilima jako brinu za ekologiju (katalizatori, cesticni filteri, maksimalno optimizirana potrosnja). S druge strane, imam osjecaj da termoelektrane nisu niti priblizno toliko optimizirane te svakodnevno izbacuju tone smeca u atmosferu.

Proizvodnja i odlaganje baterija je isto dosta "prljav" posao, ali ne znam koliko je prljav u usporedbi s proizvodnjom benzina i dizela.

 

 

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
munst0r kaže...

Postoji li neko istrazivanje koje radi malo dublju usporedbu utjecaja na okolis izmedju elektricnih i klasicnih automobila?

 

Cinjenica je da su elektricni auti puno "cisci" u svakodnevnom radu i svom neposrednom okolisu. Ali isto tako je proizvodnja elektricne energije duplo veci zagadjivac od transporta (oko 30% emisije staklenickih plinova nastane pri proizvodnji elektricne energe, a transport je zasluzan za nekih 15%). Motori u modernim automobilima jako brinu za ekologiju (katalizatori, cesticni filteri, maksimalno optimizirana potrosnja). S druge strane, imam osjecaj da termoelektrane nisu niti priblizno toliko optimizirane te svakodnevno izbacuju tone smeca u atmosferu.

Proizvodnja i odlaganje baterija je isto dosta "prljav" posao, ali ne znam koliko je prljav u usporedbi s proizvodnjom benzina i dizela.

 

 

Argument bi stajao da Norveska ne pokriva 99% svojih potreba za el. energijom iz hidroelektrana. Ovako, samo neka stancaju, nisu bez razloga u top 3 zemalja po standardu i kvaliteti zivljenja. Dok mi kontempliramo oko Plomina 3, oni niti ne znaju sto je to ugljen.

 

Jedini problem koji imaju su nenormalne hladnoce i nedostatak sunca koji rezultiraju visokim stopama depresije i samoubojstava.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
munst0r kaže...

Postoji li neko istrazivanje koje radi malo dublju usporedbu utjecaja na okolis izmedju elektricnih i klasicnih automobila?

 

Cinjenica je da su elektricni auti puno "cisci" u svakodnevnom radu i svom neposrednom okolisu. Ali isto tako je proizvodnja elektricne energije duplo veci zagadjivac od transporta (oko 30% emisije staklenickih plinova nastane pri proizvodnji elektricne energe, a transport je zasluzan za nekih 15%). Motori u modernim automobilima jako brinu za ekologiju (katalizatori, cesticni filteri, maksimalno optimizirana potrosnja). S druge strane, imam osjecaj da termoelektrane nisu niti priblizno toliko optimizirane te svakodnevno izbacuju tone smeca u atmosferu.

Proizvodnja i odlaganje baterija je isto dosta "prljav" posao, ali ne znam koliko je prljav u usporedbi s proizvodnjom benzina i dizela.

 

 

Evo par istraživanja oko čištoće elektirčnih auta i odnosa sa načinom proizvodnje struje, LINK 1  LINK 2. U pravu si, CO2 footprint električnog auta ovisi od zemlje do zemlje.

 

 

Edit: uredio linkove

Edit 2: kolega Kerum je u pravu, Norveška rastura sa hidrolektranama tako da je kod njih električni auto podosta ekološkiji od benzinskog/dizelskog

iddqd
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.9.2014 13:33 (badmad).
12 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
skilly kaže...
I da, zanima me komentar teoreticara zavjere kako to da nafni lobi (norveska lazi na nafti) nije stopirao ekspanziju el. automobila u norveskoj.
Hvala

 

kolega, mozda zato jer ti skandinavci ne pate od korupcije ko "normalni" balkanski svijet... i mozda zato jer se tamo zivi logicnije i vise u duhu kolektiva. a i nije da ce propasti ako doma nece prodavati nafte, ima zemalja koje ce kupiti zadnji barel (citaj SAD)

16 godina
protjeran
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
munst0r kaže...

Postoji li neko istrazivanje koje radi malo dublju usporedbu utjecaja na okolis izmedju elektricnih i klasicnih automobila?

 

Cinjenica je da su elektricni auti puno "cisci" u svakodnevnom radu i svom neposrednom okolisu. Ali isto tako je proizvodnja elektricne energije duplo veci zagadjivac od transporta (oko 30% emisije staklenickih plinova nastane pri proizvodnji elektricne energe, a transport je zasluzan za nekih 15%). Motori u modernim automobilima jako brinu za ekologiju (katalizatori, cesticni filteri, maksimalno optimizirana potrosnja). S druge strane, imam osjecaj da termoelektrane nisu niti priblizno toliko optimizirane te svakodnevno izbacuju tone smeca u atmosferu.

Proizvodnja i odlaganje baterija je isto dosta "prljav" posao, ali ne znam koliko je prljav u usporedbi s proizvodnjom benzina i dizela.

 

 

Postoje proračuni, razni. Tesla i Leaf troše oko 20 kWh na 100 km, ako svih 100% dolazi iz termoelektrana na fosilna goriva, za tih 20 kWh u automobilu treba skuriti ekvivalent od oko 65 kWh goriva iliti oko7 i nešto litara benzina ili pola litre manje dizela/teškog loživog ulja. Kada se s ovim podacima na umu gleda leaf kao gradsko prometalo, ekološki je ubojica u odnosu na klasične automobile a o hibridima da ne govorimo. Čak i s polovicom udjela fosilnih goriva to je 3-4 litre na 100 km, a u tom području su mali dizelaši i hibridi pa čemu onda dodatni troškovi...

 

 Norveška je tu negdje na polovici udjela obnovljivih izvora, ponekad i do 100% pa je to kod njih više nego zanimljiva opcija, a o financijama nije mjesto, svaka država ima svoju politiku pa tako i izračuni variraju...

13 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ

Zato što imaju jak i elektro-lobi jer 99% struje dobivaju  iz hidroelektrana i veliki su izvoznik struje.

 

O njihovoj ekološkoj osvješćenosti nemam prigovora, no dok njihova četvrtina prihoda dolazi tako da ostatak svijeta troši njihovu naftu, i dalje love kitove iako financijski za to nemaju potrebe, 6. izvoznik naoružanja u svijetu i sl., davanje ovako visokih prava i beneficija za el. vozila mi više liči na umirivanje savjesti (tipa, mi živimo u ekološkoj državi, a vi...). Po meni bi kod njih svi mogli preći na plin ( i njega imaju u izobilju) ako im je do čistoće zraka u gradovima.

Mislim da im gužva u autobusnom prometu predstavlja problem jer nije ugodno čekati bus (kasni zbog gužve) zimi bez obzira da li griju stajališta.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
jozef kaže...
eladioms kaže...

evo jedna teorija urote... :D protežiranje el. vozila je u biti na neki način još jedno oslobođenje od poreza za bogate..

ako bude u salonima el. automobil cijenom među jeftinima, i dohvatljiv širim masama , vidjet ćemo šta će onda biti..

O čemu ti pričaš?! Leaf je 24k €, BMW i3 35k€. Porezi na automobile u NO su oko 100% pa su oba jeftinija od najjeftinijeg Golfa, a Tesla košta isto kao neki slabiji Audi. Ako na to dodaš da su Renault EV još jeftiniji i da su tu još dodatna oslobođenja pitaš se kako to da itko još kupuje benzince i dizelaše u NO.

 

Slabijeg Audija? Tesla (model S) košta koliko i jedan od najskupljih Audija, R8.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
Egregični kaže...

 

 

Postoje proračuni, razni. Tesla i Leaf troše oko 20 kWh na 100 km, ako svih 100% dolazi iz termoelektrana na fosilna goriva, za tih 20 kWh u automobilu treba skuriti ekvivalent od oko 65 kWh goriva iliti oko7 i nešto litara benzina ili pola litre manje dizela/teškog loživog ulja. Kada se s ovim podacima na umu gleda leaf kao gradsko prometalo, ekološki je ubojica u odnosu na klasične automobile a o hibridima da ne govorimo. Čak i s polovicom udjela fosilnih goriva to je 3-4 litre na 100 km, a u tom području su mali dizelaši i hibridi pa čemu onda dodatni troškovi...

 

 Norveška je tu negdje na polovici udjela obnovljivih izvora, ponekad i do 100% pa je to kod njih više nego zanimljiva opcija, a o financijama nije mjesto, svaka država ima svoju politiku pa tako i izračuni variraju...

To je tu negdje, ali za vožnju benzinca/dizelaša treba dodati i 10 kWh električne energije potrebnih za rafiniranje 7 litara benzina.

iddqd
14 godina
online
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
Deawood kaže...
jozef kaže...
eladioms kaže...

evo jedna teorija urote... :D protežiranje el. vozila je u biti na neki način još jedno oslobođenje od poreza za bogate..

ako bude u salonima el. automobil cijenom među jeftinima, i dohvatljiv širim masama , vidjet ćemo šta će onda biti..

O čemu ti pričaš?! Leaf je 24k €, BMW i3 35k€. Porezi na automobile u NO su oko 100% pa su oba jeftinija od najjeftinijeg Golfa, a Tesla košta isto kao neki slabiji Audi. Ako na to dodaš da su Renault EV još jeftiniji i da su tu još dodatna oslobođenja pitaš se kako to da itko još kupuje benzince i dizelaše u NO.

 

Slabijeg Audija? Tesla (model S) košta koliko i jedan od najskupljih Audija, R8.

Vidim da ljudi nisu upućeni u cijene automobila i poreze u NO. Dakle ovako:
Nissan Leaf 228600 Kr
BMW i3 osnovni model 249900Kr
Golf 1.2 TSI s 3 vrata (85KS) 251300Kr (dakle najjeftiniji golf)
Teslu S je dosta teško nabaviti u NO jer je potražnja puno veća od broja dostupnih vozila, redovna cijena je oko 650000Kr

najjeftinijii Audi R8 u NO košta 1,9mio Kr dakle skoro 3 puta više od Tesle S.

Uz to vlasnici električnih vozila ne plaćaju parking, cestarinu niti trajekte, punjenje el. vozila je besplatno, a imaju i druge porezne olakšice (na plaću). 

P.S. 1€ = oko 8,15 NOK

12 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ

Deawood ti se trudis trolati ili bas nemas pojma o cemu pises???

 

R8 1 900 000 kr - 2 400 000 kr   

http://www.audi.no/etc/medialib/ngw/no/pricelists.Par.0013.File.pdf/prisliste_audi_r8.pdf 

 

tesla S http://www.teslamotors.com/no_NO/models/design
461 000 kr sa  baterijom od 60kWh 

do 607 000kr sa 85kWh baterijom

dakle jedan R8 kosta koliko 4 Tesle model S !!!!


s druge strane Audi A4 najjefttiniji je 350 000 kruna, http://www.audi.no/etc/medialib/ngw/no/pricelists.Par.0003.File.pdf/prisliste_audi_a4-s4.pdf 

 

 

ili novi Golf od 251 000 kruna za 1,2TSI do 644 000kr za Golf R.
2,0 disel dodje oko 350 000kr 

http://www.volkswagen.no/content/medialib/vwd4/no/pdf/pricelists/prisliste-golf/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/volkswagen-golf-prisliste-24-04-2014.pdf

 

zar je tesko to provjeriti prije nego napises glupost?

 

e da, i ne bi vjerovali koliko se ustedi na elektricnim autima. 

osim sto ne placaju porez, koriste traku za javni prijevoz ima tu jos more malih sitnica.

samo jedan prolazak kroz OSLO vozace automobila na fosilna goriva kosta koliko recimo kod nas autoput Osijek-Zagreb.
parking od 30 kruna na sat i sl...to su sve na ustede koje vozaci ebil-a mogu racunati. plus besplatne punionice na osiguranim parkiralistima u centrima gradova, punionice u trgovackim centrima...i jos kojesta

 

edit: joszef je bio brzi, oprostite na "duplom komentaru"
trebalo mi je da nadjem linkove ;) 

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.9.2014 14:39 (raky_b).
16 godina
protjeran
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
badmad kaže...

 

To je tu negdje, ali za vožnju benzinca/dizelaša treba dodati i 10 kWh električne energije potrebnih za rafiniranje 7 litara benzina.

Da, a ugljen se, plin ili teško loživo ulje sami utovare u bojler termocentrale... kako da ne.

16 godina
protjeran
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
raky_b kaže...

 

e da, i ne bi vjerovali koliko se ustedi na elektricnim autima. 

osim sto ne placaju porez, koriste traku za javni prijevoz ima tu jos more malih sitnica.

samo jedan prolazak kroz OSLO vozace automobila na fosilna goriva kosta koliko recimo kod nas autoput Osijek-Zagreb.
parking od 30 kruna na sat i sl...to su sve na ustede koje vozaci ebil-a mogu racunati. plus besplatne punionice na osiguranim parkiralistima u centrima gradova, punionice u trgovackim centrima...i jos kojesta

To je pitanje poreza i socijalnih transfera, a ne pitanje izvorne ekonomičnosti ili utjecaja na okoliš. Kad već pričamo o pretjerivanju Norvežana...

15 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

jedino u čemu skandinavci ponekad pretjeruju je uporaba zdravog razuma. nešto na jugu europe nepojmljivo. {#}

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
jozef kaže...
Deawood kaže...

Vidim da ljudi nisu upućeni u cijene automobila i poreze u NO. Dakle ovako:

 

raky_b kaže...

Deawood ti se trudis trolati ili bas nemas pojma o cemu pises???

 

 

Ispričavam se, ali u trenutki pisanja tog posta sam bio poprilično pijan.

Inaće se dobro snalazim oko cijena automobila i automobila općenito, barem onih kojih me zanimaju, a Model S i R8 (naime, nešto manje) su jedni od njih, a ako nešto i neznam, lagano je izguglati.

 

Nego, nije nužno da su cijene toliko više, ako pogledate SAD, Tesla košta cca. 70.000 pa naviše, a Audi R8 cca. 115.000$ pa naviše.

Dok u Hrvatskoj, e sad, R8 bi trebao biti od oko mil. kuna, a Tesla, eh, uz sve trošarine, PDV... dođe sigurno oko 200.000-300.000 manje, možda, ali to je u zraku, tako da...

12 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

u pravu si... samo ovo je vijest o Norveskoj, a u njoj nema poreza na ebil, tako da je razlika prilicno razlicita, u korist Tesle.

da je i na nju porez 100% kao na ostale automobile, kostala bi skoro kao R8 i sigurno ne bi toliko obarala prodajne rezulatate.

ovako, za tek koju krunu vise od automobila srednje klase, prosjecan norvezanin kupi auto visoke klase sportskih karakteristika (da prosjecan, da ne bi bilo zabune, s tom cijenom Teslu moze kupiti vise od 2/3 norvezana, ali nazalost ne proizvode toliko komada kolika je potraznja)

Moj PC  
1 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Pretjeruje li Norveška u protežiranju električ
jozef kaže...
eladioms kaže...

evo jedna teorija urote... :D protežiranje el. vozila je u biti na neki način još jedno oslobođenje od poreza za bogate..

ako bude u salonima el. automobil cijenom među jeftinima, i dohvatljiv širim masama , vidjet ćemo šta će onda biti..

O čemu ti pričaš?! Leaf je 24k €, BMW i3 35k€. Porezi na automobile u NO su oko 100% pa su oba jeftinija od najjeftinijeg Golfa, a Tesla košta isto kao neki slabiji Audi. Ako na to dodaš da su Renault EV još jeftiniji i da su tu još dodatna oslobođenja pitaš se kako to da itko još kupuje benzince i dizelaše u NO.

pa probaj malo razmisliti sta sam htjeo reci, citaj izmedju redova, nije uvijek sve samo bijelo.

 

npr ja jos nisam vidio jednog hibrida ili el. auto ispod 100milja kuna u salonu.

ja jos nisam vidio da je (izmišljam) fiat punto hibrid jeftiniji od punta 1.2 benzinca.

 

ja razumijem da u norveskoj ili njemackoj mjenjanju 7 godina starog audia a6 jer je "star i potrosen", ali u zagrebu i hr je stvar drugacija. te aute voze gospoda , a ne mase.

 

PS

..mozda si jednog dana budem i mogao prisutiti jednog rabljenog, ako bude za 2-3 soma eura. ali bas me zanima sta ce tada biti sa zakonima i olaksicama

 

jasnije sad? :D

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.9.2014 7:26 (eladioms).
12 godina
offline
Pretjeruje li Norveška u protežiranju električnih

opet, ova vjest je o NORVESKOJ!!!

25 000 eura je cijena JEFTINOG novog vozila, kojeg si mogu prisutiti svi oni koji rade (a ne drogiraju se).

 

cijena Fiat Pande, Punta ili 500 pocinje od 190 000 kruna, Nissan Leaf (jedan od najruznijih vozila ikad, pa ako to mozes prozvakati...) dodje od 229 000 kr.

dok recimo Mitsubishi i-MiEV kosta isto toliko koliko i mali talijani, bas kao i VW e-UP.
"veliki" nissanov E-NV200 dodje 209 000kr, a SKUPI BMW i3 237 000kr.

cak i elektricni VW GOLF kosta 252 000kr  (http://www.klimabiler.no/biler/volkswagen-golf/?fuel_type=18) dakle jednako kao isti model sa 1.2 benzinskim motorom.

 

a ako bas zelis, imas i kod nas izbor za 11 000e : http://www.vecernji.hr/automobili/u-hrvatsku-stigao-elektricni-auto-koji-mogu-voziti-i-16-godisnjaci-927571

 

stoga, pogresan je zakljucak da se U NORVESKOJ tako protektiraju bogati.

jednostavno, kod njih su takve cijene automobila, da svatko ko kupuje novi auto moze birati elbil.

 

samo, kod njih je navike tesko promjeniti, jer veina njih te automobile kupuju kao 2. ili treci auto u kuci, jer mjesto prvog je rezervirano za veliki SUV, terenac ili bar karavan.

ipak mnogi zive na brdima oko gradova (svi koji imaju para da to naprave, bjeze iz gradova) pa im za tjedni odlazak u trgovinu treba nesto prostrano, a cesto i s pogonom na sva 4.

Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice