- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Čekamo vijesti o nasumičnom ispuštanju plina uslijed tvorničke greške
Budu lopovi počeli nositi plinske maske.
Zašto se zaštita od krađe jednostavno ne ugrađuje tvornički u bicikli pa da se nema šta prepiliti? Neka blokada kotača za koju trebaš ključ da odblokiraš...
Za ovu lovu bi bolje kupio Arduino, napajanje, charger, booster 5v, GPS, i GSM modul, i napravio alarm.
U biti najbolje što možeš napraviti je potajno ubaciti gps uređaj u ramu i nadat se da mu u eventualnoj krađi baterija još uvijek bude radila.
Pa za 99 dolara kupim novi bicikl.
A što je točno s biciklom posle? Da li se smrad raziđe ili ti cijeli bicikl smrdi pa ga onda niti ti ne možeš više voziti
koliko vidim lutajuć rubom grada, ovakvi sustavi "zaštite" u pravilu ostaju zajedno s ostacima rame pričvršćeni na nešto. sve ostalo (i to zamjetno temeljito) lopovi odnesu. ovo je, dakle, za komotne lopine, koji žele maznuti odmah čitav bicikl.
Što ako lopov začepi nos ili ne diše tih 10-tak sekundi dok ne sjedne na bicikl i ode?
Čekamo vijesti o nasumičnom ispuštanju plina uslijed tvorničke greške
Realno i to je moguče, ali ipak s obziorm na konstrukciju mogučnost za tak nekaj je vrlo mala.
SkunkLock je dobra ideja, ali sa "par potencijalno nezgodnih mana" opet realno i ovaj proizvod če polako nestat kao i jutarnja magla to sigurno.
Budu lopovi počeli nositi plinske maske.
Zašto se zaštita od krađe jednostavno ne ugrađuje tvornički u bicikli pa da se nema šta prepiliti?Neka blokada kotača za koju trebaš ključ da odblokiraš...
Pa ti nisi upoznat niti sa onim glavnim osnovama kvalitetnog zaključavanja bicikla.
Bicikl/rama uvijek moraš zaključat za neku metalnu prepreku, zaključavanje bicikla samog za sebe završi=neko ga odnese kao vreču krumpira.
Zaštita kotača ili djelova je druga priča, to se zove sigurnosni zatvarači kao recimo vrlo poznati i kvalitetni PitLock.Za sve detalje tu je dolnja tema, pa čitaj/srolaj prvi veliki post tam imaš sve informacije.
http://www.bug.hr/forum/topic/automobili-motori-bicikli/zastita-bicikla-krade/205057.aspx
Pa za 99 dolara kupim novi bicikl.
Za tu lovu kupiš dva dobra U-Locka, pa eto onda s njima dvostruko zaključaš bicikl i nema frke.
Novi bajs za 100dolara je kramp prve klase, vrjeme raspadanja okvirno 6 mjeseci pa do godinu dana.
Kaj se tiče ove vijest, Sandro treba se malo informirat nije to tak jednostavno u praksi kak si ti to posložil.
"Svaki lanac, lokot ili "U-lock" za bicikl, ma kako skup i glomazan bio, stručan lopov može prepiliti za najviše minutu– i to je teško moguče promijeniti. No, ekipa o kojoj govorimo ne želi zaštiti bicikl od krađe mehanički, več kemijski."
Prosječan lopov krade jer nema love, a Aku baterijsku brusilicu treba kupit ili eventualno opet negdje ukrast.
Stručan lopov kaj to zapravo znači, realno ništa jer ne treba ti struka/velika pamet da bi znao sa Aku brusilicom prepilit U-Lock.
Iako na papiru to izgleda jednostavno, u praksi Aku brusilica je vrlo bučan i nezgodan alat za odradit posao.Kao drugo moraš imat muda, i to fakat velika muda da bi recimo na Trgu Bana Jelačiča/Teslinoj ulica/CityCentar/Arena Centar sa Aku brusiliocm išao pilit neki U-Lock.Večina ljudi nema niti približno hrabrosti za takve rabote, a takvi su i lopovi koji ipak koriste svoj mozak.Lopov koji ne koristi svoj mozak(a možda mu i fali mozga), njega kad tad brzo ulove jer previše riskira tako to ide.Upravo zato "ako koristiš provjereni ili renomirani U-lock", miran si i realno propisno dnevno U-Lock zaključavanje bicikla nema nikakvih problema.
koliko vidim lutajuć rubom grada, ovakvi sustavi "zaštite" u pravilu ostaju zajedno s ostacima rame pričvršćeni na nešto. sve ostalo (i to zamjetno temeljito) lopovi odnesu. ovo je, dakle, za komotne lopine, koji žele maznuti odmah čitav bicikl.
Pa, većina ljudi ipak smatraju rama=bicikl. U biti rama i je njskuplji dio bicikla. Pa tako barem postoji utjeha da još uvijek imaš 'bicikl' makar ti ostala samo rama, i da ako ti je bicikl u rangu nekoliko tisuća kuna da ti je opet bolje kupit dijelove nego ponovo neki bicikl od nekoliko hiljada kuna.
Što ako lopov začepi nos ili ne diše tih 10-tak sekundi dok ne sjedne na bicikl i ode?
Plin se ispušta kada lopov prepili trećinu U-lock-a. Trebati će mu puno više od deset sekundi da ga do kraja popili, a kamoli da krene sa biciklom. Još ako ga plin pošprica...
moju krzdu od bicikla niko nece da ukrade ne treba mi lokot hh
koliko vidim lutajuć rubom grada, ovakvi sustavi "zaštite" u pravilu ostaju zajedno s ostacima rame pričvršćeni na nešto. sve ostalo (i to zamjetno temeljito) lopovi odnesu. ovo je, dakle, za komotne lopine, koji žele maznuti odmah čitav bicikl.
Ne vidim što bi drugo, osim sica mogao odnjeti?
I to za sic uzmeš šaraf, zategneš ga, i zavariš malo. Pa nek novi alat ako hoće sic.
A bajk ključaš za zadnji kotač, da ne bi skinuo prednji i vozio na zadnjaku.
Nedavno su mi skinuli kapicu sa zadnjeg točka, samo sa zadnjeg. Vjerojatno netko tko ima vozilo s jednim točkom :D
Ako je plin, frajer se može odmaknuti i čekati da iziđe.
S druge strane, ovako nešto u tekućem stanju (sranju)....
koliko vidim lutajuć rubom grada, ovakvi sustavi "zaštite" u pravilu ostaju zajedno s ostacima rame pričvršćeni na nešto. sve ostalo (i to zamjetno temeljito) lopovi odnesu. ovo je, dakle, za komotne lopine, koji žele maznuti odmah čitav bicikl.
Ne vidim što bi drugo, osim sica mogao odnjeti?
I to za sic uzmeš šaraf, zategneš ga, i zavariš malo. Pa nek novi alat ako hoće sic.
A bajk ključaš za zadnji kotač, da ne bi skinuo prednji i vozio na zadnjaku.
Nedavno su mi skinuli kapicu sa zadnjeg točka, samo sa zadnjeg. Vjerojatno netko tko ima vozilo s jednim točkom :D
Oko Varaždina su bili slučajevi da su lopovi iza sebe blizu imali kombi ili traktor. Tako da ako zavežeš za kotač samo skinu kotač i uzmu ostatak. Eventualno ako U-lock provedeš i kroz ramu i kroz kotač.
koliko vidim lutajuć rubom grada, ovakvi sustavi "zaštite" u pravilu ostaju zajedno s ostacima rame pričvršćeni na nešto. sve ostalo (i to zamjetno temeljito) lopovi odnesu. ovo je, dakle, za komotne lopine, koji žele maznuti odmah čitav bicikl.
Ne vidim što bi drugo, osim sica mogao odnjeti?
I to za sic uzmeš šaraf, zategneš ga, i zavariš malo. Pa nek novi alat ako hoće sic.
A bajk ključaš za zadnji kotač, da ne bi skinuo prednji i vozio na zadnjaku.
Nedavno su mi skinuli kapicu sa zadnjeg točka, samo sa zadnjeg. Vjerojatno netko tko ima vozilo s jednim točkom :D
Oko Varaždina su bili slučajevi da su lopovi iza sebe blizu imali kombi ili traktor. Tako da ako zavežeš za kotač samo skinu kotač i uzmu ostatak. Eventualno ako U-lock provedeš i kroz ramu i kroz kotač.
Zavežeš za zadnji. Malo teže ide zbog lanca. Al opet možeš šaraf zavarit:D
Da, ali ako šaraf zavariš onda ga ni sam nećeš moći skinuti. Ali da, može se provući kroz zadnji kotač tako da uhvatiš i ramu.