Pa ako im Apple "uzme" onda Microsoftovci nisu ni zaslužili da im Kinect uspije kad ga ne znaju ispolirat sa tisuće zaposlenika...
Po meni nista cudno.
Intreakcija sa konzolom bez ikakvog feedbacka mi se u startu cinila skroz bezveze
Kolko god Kinect bio napredniji od PlayStation 2 PSeye kamere (koja je najobicnija kamera) interakcija u igrama gotovo da uopce nije napredovala
nebi reko da Kinect nije zrela tehnologija nego jednostavno tome u danasnjim igrama nema mjesta i developeri jednostavno nemaju ideje kaj bi s njim napravili
pa onda jednostavno i bez rizika ne rade nista (osim glasovnih kontrola)
Uzmimo kao primjer PS move
Zar nije bolje imat pusku u ruci i osjetit vibracije koje kontroler proizvodi nego drzat zrak u rukama i pucat prstima kao u vrticu ?
I PSMove je propao isto kao Kinect , al on barem nije tolko ogranicen kao kinect jer eto ima kontoler i gumbe
Teoretski bi s Kinectom mogao imati u ruci bilo što - uzmeš pravu gitaru, saksofon, puškicu ili nešto deseto, a ovaj sve to prepozna i renderira u igru.
Međutim, imamo lag, lošiju detekciju i pokreta i objekata nego što su tvrdili i na koncu vrlo slabu implementaciju svega toga u igrama.
Nisam developer pa samo nagađam, ali pretpostvljam da Microsoft jednostavno nije napravio ni dovoljno dobar hardver ni dovoljno dobar SDK.
Teoretski bi s Kinectom mogao imati u ruci bilo što - uzmeš pravu gitaru, saksofon, puškicu ili nešto deseto, a ovaj sve to prepozna i renderira u igru.
Međutim, imamo lag, lošiju detekciju i pokreta i objekata nego što su tvrdili i na koncu vrlo slabu implementaciju svega toga u igrama.
Nisam developer pa samo nagađam, ali pretpostvljam da Microsoft jednostavno nije napravio ni dovoljno dobar hardver ni dovoljno dobar SDK.
ali ne radi nikakav feedback to je problem
badava ti neka puskica igracka u ruci, ako ne vibrira kada je potrebno ili kad njezin okidac ne radi nista
Jos jedan veliki problem je to kaj u kinect igrama ne mozes hodat, a mozes si mislit kolko ljudi ima interesa u igre na tracnicama ili da fizicki hoda na mjestu
Wii I PSmove imaju NAV kontroler s razlogom
ali ne radi nikakav feedback to je problem
badava ti neka puskica igracka u ruci, ako ne vibrira kada je potrebno ili kad njezin okidac ne radi nista
Jos jedan veliki problem je to kaj u kinect igrama ne mozes hodat, a mozes si mislit kolko ljudi ima interesa u igre na tracnicama ili da fizicki hoda na mjestu
Wii I PSmove imaju NAV kontroler s razlogom
Govorim o pravim puškama ili imitacijama. Ti možeš uzeti airsoft pušku, ili zračnu pušku ili bilo što što ima svoj vlastiti "feedback", odnosno reagira kad je aktiviraš, kao i prava gitara, ili prava bejzbolska palica itd.
Općenito mi taj feedback koji daje Wiimote i ti svenamjenski kontroleri nije baš naročit jer ima ograničenu snagu koja se koristi i za, primjerice, feedback okidanja RPG-a i za, štajaznam, tresuckanja u vožnji.
ali ne radi nikakav feedback to je problem
badava ti neka puskica igracka u ruci, ako ne vibrira kada je potrebno ili kad njezin okidac ne radi nista
Jos jedan veliki problem je to kaj u kinect igrama ne mozes hodat, a mozes si mislit kolko ljudi ima interesa u igre na tracnicama ili da fizicki hoda na mjestu
Wii I PSmove imaju NAV kontroler s razlogom
Govorim o pravim puškama ili imitacijama. Ti možeš uzeti airsoft pušku, ili zračnu pušku ili bilo što što ima svoj vlastiti "feedback", odnosno reagira kad je aktiviraš, kao i prava gitara, ili prava bejzbolska palica itd.
Općenito mi taj feedback koji daje Wiimote i ti svenamjenski kontroleri nije baš naročit jer ima ograničenu snagu koja se koristi i za, primjerice, feedback okidanja RPG-a i za, štajaznam, tresuckanja u vožnji.
kakav feedback ti daje airsoft puska ? Pa necu sa njom pucat po televizoru da bi mi dala feedback, a na prazno ne dobivas nista
Ta stvar koju koristis u igri jednostanvo mora bit povezana sa konzolom da bi to bilo to. Kineck scanom neces dobit nista kaj se feedbacka tice
Koliko sam pratio pisanja po stranim forumima, Kinect je dobar za kretanje kroz Xbox menije, te kao mikrofon za glasovne naredbe.
Ali, radi toga nije vrijedan 100$ razlike u cijeni, kao ni dodatnih hardverskih resursa koje troši.
Iz osobnog iskustva, mogu reći da dobro funkcionira u fitness igrama/programima.
znači, talog s dna šalice kave je lagao . naime, upravo je tamo bilo više nego očito kako kinect (u "full size" ili umanjenoj verziji, za "mobilno-pametne" naprave) očekuje zvjezdana budućnost za igre kao što je flappy bird (korisnik mlati rukama), plants & zombies (korisnik se ukipi kao suncokret ili se polako vuče po prostoriji, ovisno o tome koju ulogu odabere), farm simulator (korisnik naganja izbezumljenu ovcu po sobi) ili šah (korisnik se, ovisno o tome koja je figura svakih sat i pol pomakne s mjesta). posebno se dobra prodaja očekivala na talijanskom tržištu (gdje ionako sve podcrtavaju gestama) te u državama koje nisu dovoljno sekularne da bi dopustile uporabu miša u igrama. no usprkos katastrofi, nisam optimist u smislu appleove krađe. prije će to maznuti šećerbrijeg i omogućiti korisnicima "lajkanje" bez klikanja (u kombinaciji s oculus riftom, jasno: komentiranje posta bez mučnine).
Govorim o pravim puškama ili imitacijama. Ti možeš uzeti airsoft pušku, ili zračnu pušku ili bilo što što ima svoj vlastiti "feedback", odnosno reagira kad je aktiviraš, kao i prava gitara, ili prava bejzbolska palica itd.
Općenito mi taj feedback koji daje Wiimote i ti svenamjenski kontroleri nije baš naročit jer ima ograničenu snagu koja se koristi i za, primjerice, feedback okidanja RPG-a i za, štajaznam, tresuckanja u vožnji.
Kak bude igra registrirala dal si ti povukao okidać ili ne? Pogotovo ako uzmeš u obzir da je puška obično okrenuta tako da gleda direktno u kameru/TV, a okidać je iz tog kuta skriven iza spremnika municije i štitnika okidaća. Mogao bi to riješiti nekim dodatnim senzorom koji bi se montirao na okidać, ali je to onda neovisno o Kinect-u i njegovim funkcijama.
Problem kinect-a kao uređaja za kontrolu igre je u činjenici da većina igara zahtijeva brze i precizne kontrole, a Kinect nije ni jedno ni drugo; prvo sam Kinect nije dovoljno precizan i brz (za pro motion capture koriste hrpu kamera i markera po glumcima s razlogom i unatoč tome, još kasnije rade ručne korekcije di treba), a i limitacija je i sam korisnik, koji teško da može postići brzinu i reflekse koji su potrebni za većinu igara, jer budimo realni, oni koji imaju reflekse, brzinu i jačinu potrebnu za neku simulaciju, npr. sporta, ti se bave tim sportom u stvarnosti, a ne igraju igrice. Tak da ako hoću odigrati virtualni teniski meč protiv Federera, onda nemam apsolutno nikakve šanse da mu imalo konkuriram ako budem morao mahati svojim debelim, tromim rukama i skakanjem riskirati slabljenje betonske konstrukcije kuće, jer sam debela ljenčina i jedino kaj mi je u formi, su mi prsti. A i da mu mogu fizički parirat; pa onda bi se rađe prijavio na neki teniski turnir i možda zaradio par desetaka tisuća eura, umjesto da skačem doma pred televizorom....
najbolje je uzet pravi kalaš pa pucat po sobi dok kinect snima. imaš i vibracije i zvuk i miris. a nejveći bi gušt bio igranje partije od po 2-3 sata sa puškom od 4 kile u rukama
Pa što nisu mogli izdati kakve rukavice sa obojanim vrhovima za poboljšavanje prepoznavanja pokreta, slično kao što PS Move ima onu nakaradnu kuglicu. Glede prepoznavanja govora, mislim da je problem u megalomanstvu projekta i to u obliku da mora prepoznavati sav govor a i više nego dovoljno bi bilo da može prepoznati svega 50ak riječi koje se najčešće koriste u igrama a koje nisu slične i gdje onda nebi bio problem jel on prepoznao "beer" kao "deer" i te spike
Uostalom nintendo wii je uspio čisto jer su imali viziju što žele postići s takvim kontrolerom a ne jer su željeli izbaciti kontroler za koji će se već naći nekakva svrha kao što je to napravio MS a Kinectom
Ja sve što ima veze s virtualim PREZIREM!!!
Zašto?
Evo zašto:
Iz prsote činjenice što sam ostao izigran i prevaren (još u ranom djetinjstvu) od strane onih koji su isto promovirali kao gotovu stvar skore budućnosti. Jako se dobro sječam Drva znanja (broj prvi, ja u srednjoj školi 15 godina, razjaperenih ustiju i izbuljenih očiju). Čak se sjećam i filma Hakeri, gdje onaj negativac uživa u svojem primjerku virtualne stvarnosti.
I što smo dobili? KUR4C. Eto to smo dobili. OK dobili smo nešto od Nintenda, one sladolede od Sony-a i ovo od MS-a. E da i u posljednje vrijeme Carmack se razmeće s nekim naočalama. Ma otužno.
Problem je i to kaj se vecini igraca neda fizicki kretat dok igraju igre
evo ja sam ovaj vikend morao kupit just dance 2015 pa očekujem da ću se morat i kretat. nema izbora.
Koliko sam pratio pisanja po stranim forumima, Kinect je dobar za kretanje kroz Xbox menije, te kao mikrofon za glasovne naredbe.
Ali, radi toga nije vrijedan 100$ razlike u cijeni, kao ni dodatnih hardverskih resursa koje troši.
Iz osobnog iskustva, mogu reći da dobro funkcionira u fitness igrama/programima.
Dobar ili ne; ali daj mi reci po kojoj je logici jednostavnije i brže mahati rukama po zraku od stiskanja par tipki na kontroleru kojeg držiš u ruci? Po meni je to upravo suprotno nekim pravilima UI-a po kojima bi kontrola i navigacija kroz izbornike trebala biti brza, intuitivna i ne bi smjela narušavati dinamiku same igre.
Evo jedan primjer; igra Steel Battalion;
Stara verzija je imala posebni kontroler kojeg ste mogli kupiti za kontrolu robota, dok su u novoj verziji sve komande prebacili na Kinect, pa evo da vidite kak je to bilo sa starom verzijom, a kak sa novom, pa prosudite kaj je od toga bolje "imersive":
Stara verzija:
Nova verzija:
Kak bude igra registrirala dal si ti povukao okidać ili ne? Pogotovo ako uzmeš u obzir da je puška obično okrenuta tako da gleda direktno u kameru/TV, a okidać je iz tog kuta skriven iza spremnika municije i štitnika okidaća. Mogao bi to riješiti nekim dodatnim senzorom koji bi se montirao na okidać, ali je to onda neovisno o Kinect-u i njegovim funkcijama.
Govorim načelno, ali što se tiče tog konkretnog tehničkog problema, airsoft puškica proizvodi zvuk dok puca i/ili trzaj (BB/GBB). Dakle, mikrofon na Kinectu bi bez obzira na vidljivost okidača mogao registrirati pucanj (na prazno ili puno, ako baš želiš gađati kuglicama po dnevnoj sobi :-)) i na taj način znati kad si okinuo.
Kod gitare ista priča. Fora je da Kinect ima normalnu kameru, IC kameru i mikrofon i navodno negu golemu procesorsku snagu i propusnost, a na kraju sve lega i šteka i ništa od toga nije iskorišteno.
Koliko sam pratio pisanja po stranim forumima, Kinect je dobar za kretanje kroz Xbox menije, te kao mikrofon za glasovne naredbe.
Ali, radi toga nije vrijedan 100$ razlike u cijeni, kao ni dodatnih hardverskih resursa koje troši.
Iz osobnog iskustva, mogu reći da dobro funkcionira u fitness igrama/programima.
Dobar ili ne; ali daj mi reci po kojoj je logici jednostavnije i brže mahati rukama po zraku od stiskanja par tipki na kontroleru kojeg držiš u ruci?
Apsolutno se slažem s ovim! Kad imaš samo "virtualno" ovo i ono i igraš se pantomimičara to je debilana. Ali, Kinect bi ti u teoriji trebao omogućiti da koristiš bilo koji fizički predmet i registrirati tvoje i njegove aktivnosti i to prenijeti u igru. A on to radi loše.
Kak bude igra registrirala dal si ti povukao okidać ili ne? Pogotovo ako uzmeš u obzir da je puška obično okrenuta tako da gleda direktno u kameru/TV, a okidać je iz tog kuta skriven iza spremnika municije i štitnika okidaća. Mogao bi to riješiti nekim dodatnim senzorom koji bi se montirao na okidać, ali je to onda neovisno o Kinect-u i njegovim funkcijama.
Govorim načelno, ali što se tiče tog konkretnog tehničkog problema, airsoft puškica proizvodi zvuk dok puca i/ili trzaj (BB/GBB). Dakle, mikrofon na Kinectu bi bez obzira na vidljivost okidača mogao registrirati pucanj (na prazno ili puno, ako baš želiš gađati kuglicama po dnevnoj sobi :-)) i na taj način znati kad si okinuo.
Kod gitare ista priča. Fora je da Kinect ima normalnu kameru, IC kameru i mikrofon i navodno negu golemu procesorsku snagu i propusnost, a na kraju sve lega i šteka i ništa od toga nije iskorišteno.
Dobro al zar nije bolje imat pusku od konzole koja ima sve potrebo za najbolje igrace iskustvo jer eto vecina airsoft pusaka ne stvara bas neki recoil , a i nisu bas prikladne za to
Ostaje ti to kretanje igraca. Kak to sredit bez kontrolera ?
Vrhunac takvih igara je Time Crysis.
Tak da nije problem samo u tome kaj je kinect spor
Kolko god da je kinect napredovao naspram PSEye kamere igre nisu jer takav nacin igranja nije praktican, a jos su i tu brojna ogranicenja
Sve i svašta izgleda dobro na papiru, teoriji ili laboratorijima ... A onda udare o zid stvarnosti i nastane lom.
Occulus Rift je slijedeći, ako uopće izađe na tržište.
Sjećam se da sam se radovao wiimoteu i kinectu. I naravno, čim sam ga probao sam skužio da je to neko sr.... za dicu ili neznam za koga. Mislim slabo regira na pokrete, lag - potpuno besmisleno. Znači da se mene pita ti proizvodi nikad nebi došli u prodaju. Nikad.
Za Oculus se eto pesimistično nadam.
PS: U najgoru ruku za nekave virtualne svjetove sa društvenom komponentom, perverzarije isl ;p
Nije prvi puta da MS jako dobru ideju realizira jako loše.
Većinu proizvoda koji se nisu baš proslavili su plasirali na tržište prerano (WP primjerice) ili prekasno (Zune), s lošim marketingom.
Na koji način uspjevaju toliko loših poteza povući, to ne mogu shvatiti. Firma od toliko tisuća radnika, sve od reda fakultetski obrazovani ljudi, ponajbolji u svojem području, a opet netko konstantno vuče krive poteze.
Sjetimo se samo lansiranja WP-a, nedovršeni poluproizvod, a na marketing utrošeno preko 100 milijuna dolara (cifra je sigurno veća, ovo je podatak kojeg sam čuo prije par godina, ne da mi se sad googlat).
Slična situacija s Kinectom. Bez da su mu našli realnu primjenu, lansiraju ga s prevelikom cijenom i s premalo mogućnosti- upotrebljivih, jel.
Tu je i njegovo misljenje o kinectu s kojim se slazem
Šteta je što move nije bolje iskorišten. Meni je implementacija u killzoneu 3 bila sasvim ok i igrao sam ga sa moveom.
Ja nisam nista revolucionarno ocekivao sa kinectom kada znam da to nije savršeno jer ni sa webkamerama nisu mogli nista bolji biti. Mislim da je rješenju u odječi ili u narukvicama u biti koje bi stavili na na ruke na noge a to bi senzor recimo prepoznao koji su nam dijelovi tijela i gdje su tocno tj u kojem polozaju.
Apple je vec otkrio Kinect. Prije godinu dana su kupili PrimeSense koji su razvili dubinsku kameru koja se nalazi u originalnom Kinectu i koji su i prije Appleove kupnje razvili cip s planom ugradnje u tablete i mobitele. S obzirom da je Apple iskesirao za njih oko 250 milijuna $, pretpostavka je da ce se relativno brzo naci integracija dubinskih kamera (poput Kinecta) u Appleove proizvode
Boje se izači iz današnjih okvira igara zato jer nisu sigurni u dobru prodaju, indie developeri bi se trebali uhvatiti kinecta malo tada bi se stvorili zanimljivi novi koncepti igara.