ovo moj brat tupi več nekoliko godina ali nitko ništa 4 kotaća proizvode energije za šleper pod punim opterećenjem
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Samo mi nije jasno kako se prije nisu sjetili tako nešto.
Sigurno su se sjetili, medutim pitanje je koliko je tehnickih (a poznavajuci velike kompanije i administrativnih) problema bilo od ideje do realizacije
Imat će principa na kamionima...ali opet će elektromotori za kamione cuclat pitaj boga koliko struje.
"100 do 150 wata energije" Kad će konačno zaposliti nekog pismenog da im piše članke?
wat je jedinica za SNAGU, ne energiju. Kaže koliko brzo se troši (ili generira/transformira) energija u jedinici vremena.
I nema veze s duljinom putovanja. Energiju dobiješ množenjem s vremenom (duljina putovanja).
wat sat (wh) ili kilo wat sat (kwh) bi bila energija.
Samo mi nije jasno kako se prije nisu sjetili tako nešto.
-vrlo jednostavno, odgovor je u interesima. Auto ind bi trebala što? Razvijati npr motor koji troši manje, koji generira struju i sl. .. to sve podiže cijenu/trošak automobila (isti auto s i bez tog dodatka), odnosno tržište koje će to platiti da bi psotao interes proizvođača. Auto ind nema interesa štedjeti za korisnika, time industrija ne zarađuje (uz troškove koje time povećaju). Država porezom može stimulirati, preliti dio u nečiji džep, tad je pitanje licenci, vlasništva, lobija koji će to gurati-stopirati.. i na kraju tko će od tog imati koristi, zapravo to je početak. :)
Sjetili su se.. čak i (ok, karikiram) da auto ide na zrak... ali nije prfitabilno ;-)
Mogli bi ih slobodno nazvati ..
eROTskim automobilima
wat sat (wh) ili kilo wat sat (kwh) bi bila energija.
Zapravo vatsat, odn. kilovatsat. Kad se već moramo igrati lektora.
wat sat (wh) ili kilo wat sat (kwh) bi bila energija.
Zapravo vatsat, odn. kilovatsat. Kad se već moramo igrati lektora.
Uz napomenu da je formulacija generirane snage proizašla iz proizvedene energije u vremenskom intervalu, koja je mjerena razlikom potencijala na teretu, a tu razliku energije definiramo u džulima (J) koje zatim pretvaramo u Wh (W obavezno veliko, k i h obavezno malo), što je standardni trik, jer se zanemaruje jalova snaga, pa dobivamo "blago" preuveličane rezultate ( i do 20%), i tak to....
A svi znamo što je džul: https://hr.wikipedia.org/wiki/D%C5%BEul
Eh da, pretvorbe moje drage....
A opet, nikad ne postoji točna vrijednost....
još ak netko vrti pedale na zadnjem sicu ...
Ljudi se pitaju kako se toga prije nisu sjetili - naravno da jesu. Stvar je besmislica za koju je Audi (tj. VAG) skužio da bi ju mogao marketinški iskoristiti. Znatno će povisit cijenu i troškove održavanja, kako bi povećali autonomiju vozila za cca 5 promila.
wat sat (wh) ili kilo wat sat (kwh) bi bila energija.
Zapravo vatsat, odn. kilovatsat. Kad se već moramo igrati lektora.
Sad je dobio svoje!
Toga se sjetio još pri zamisli el. automobila vjerojatno svaki osnovnoškolac.
Pitanje je samo zašto nisu ranije i može li se, da ne ispadne skuplja pita od tepsije.
hm...poslovica baš i nije neka jer ima stvarno skupih pita, skupljih od tepsije.
Toga se sjetio još pri zamisli el. automobila vjerojatno svaki osnovnoškolac.
Pitanje je samo zašto nisu ranije i može li se, da ne ispadne skuplja pita od tepsije.
hm...poslovica baš i nije neka jer ima stvarno skupih pita, skupljih od tepsije.
-da, s time da su u prvoj ideji kočnice.. (reverzibilna elektrana..) :)
... a tepsija, potrošačko društvo-ambalaža, sve se mijenja pa i poslovice, možemo je i obrnuti.. ambalaža skuplja/vrijednija od sadržaja ;-)
stvar je u isplativosti/trošku (eksperimentalno to ne mora biti kriterij), konačnom dobitku ili cilju.
svaki rad-otpor se može pretvoriti u energiju, čak je to korisnije nego gubljenje na toplinu kao kočnice-amortizeri.
pošto el.auti imaju problem autonomije (kretanja), kapacitet baterije.. oduvijek je dopunjavanje nekim od ovih načina bilo tu negdje, zanimljivo. No dok cijena goriva raste ili pada mijenja se i kriterij važnosti, kao i sama količina-zarada klasičnih vs električnih vozila. Razvoj košta, dok nešto nije konkretno isplativo ne proizvodi se.
- za usporedbu, u satovima odavno postoji generator koji iz pokreta generira sturju, dovoljnu za punjenje (kao i solarne ćelije..) no za potrebe auta je to beznačajno time i neisplativo (mada postoje i 'trke' na solarni pogon.. experimentalno).
Ako 100 do 150W generira na njemačkim cestama, koliko će generirati na našim cestama gdje zbog neravnina amortizeri puno više "rade"?
-8W (da, minus..) :)
izračun je vrlo jednostavan, po hepovoj metodi (koja uključuje entropiju, mitologiju i pdv). Tako da nakon odbitka troškova, prijavljena dobit je gubitak.