Suradnja FER-a i Rimac Automobila

poruka: 95
|
čitano: 18.939
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Suradnja FER-a i Rimac Automobila".
15 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Tko bi rekao da im je ovoliko dugo trebalo...
Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Vjerovatno ce opet zamraciti neko zemljiste da izbaci novu generaciju baterija ili Concept Two.

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 13:35 (Romano).
Moj PC  
8 12 hvala 4
9 godina
protjeran
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Odlican izvor jeftine radne snage moze ih sigurno par godina vozat na minimalcu uz poruku da je to startup pa cim kompanija stane na noge dobit ce vise love. Tako je barem do sada bio modus operandi.

Na stranu sto je stvarno neukusno promovirati kompanije nastale na kriminalnom novcu, ali eto to je Hrvatska.

Moj PC  
13 4 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Romano kaže...

Vjerovatno ce opet zamraciti neko zemljiste da izbaci novu generaciju baterija ili Concept Two.

 Koliko ja vidim Rimac iz priče o zemljištu je totalno druga osoba... Ili je u pitanju neka rodbinska veza?

16 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
mmesh kaže...
Romano kaže...

Vjerovatno ce opet zamraciti neko zemljiste da izbaci novu generaciju baterija ili Concept Two.

 Koliko ja vidim Rimac iz priče o zemljištu je totalno druga osoba... Ili je u pitanju neka rodbinska veza?

 Pa da. To mu je tata.

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
16 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Romano kaže...
mmesh kaže...
Romano kaže...

Vjerovatno ce opet zamraciti neko zemljiste da izbaci novu generaciju baterija ili Concept Two.

 Koliko ja vidim Rimac iz priče o zemljištu je totalno druga osoba... Ili je u pitanju neka rodbinska veza?

 Pa da. To mu je tata.

Tvrdiš da ako je tata kriminalac onda je i sin kriminalac?

I'm silicon-based life-form
16 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Magnolia_fan kaže...

Odlican izvor jeftine radne snage moze ih sigurno par godina vozat na minimalcu uz poruku da je to startup pa cim kompanija stane na noge dobit ce vise love. Tako je barem do sada bio modus operandi.

Na stranu sto je stvarno neukusno promovirati kompanije nastale na kriminalnom novcu, ali eto to je Hrvatska.

A koliko kompanija možeš nabrojati da nisu nastale na kriminalnom novcu? (bilo HR, bilo ostatak svijeta) Ili iz banaka koje su oprale kriminalni novac ili iz thrust fondova gdje se pere novac ili iz angel ili seed investera koji su redom mafijaši i mutni tajkuni.

Što se para tiče, mislim da 99% ljudi koji studiraju ili završe studij ima u glavi - ja vrijedim 10000kn, i hoću posao bez odgovornosti i stresa, iako nisam nigdje probao raditi (ne fuš tu i tamo nego u firmi nekoj) da mogu reći znam to i to, radio s u radnim uvjetima s time i time.

 

Vani sveučilišta surađuju s firmama, štoviše firme financiraju sveučilišta i studenti tamo rade (za sitne pare) za te firme preko fakulteta i tako uče iz prve ruke radne navike i sam posao i poslovne logike i odgovornosti koji ih očekuje. Ko se pokaže dobar (ne ko kod nas tko ima "jačeg" tatu) ostane raditi i ponude mo normalne novce. (nikakve divlje ugovore osim ako je možda iskaže kao genijalac)

U ovoj vukojebni od države ovo je prvi primjer nečega sličnoga (u minijaturnom obliku) pa mislim da nije u redu da tako pišeš.


Da se ogradim ne radim za njih i mislim da Rimac generalno muti lovu, ali barem ne glumi standardnog balkanskog tajkuna kakvih ima po cijeloj "lijepoj njihovoj".

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 14:57 (gkelekov).
16 godina
neaktivan
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Izgleda da što god Rimac napravi, uvijek će ostati u sjeni svoga oca, makar je čovjek stručan i njegova tvrtka polučuje dobre rezultate i posluje u plusu.

 

Ovo je naravno super vijest, pogotovo kad se vide detalji sporazuma:

 

- zajedničko prijavljivanje znanstvenoistraživačkih projekata na međunarodne i domaće izvore financiranja;
- zajednički nastup prema gospodarstvu i javnoj upravi vezano za istraživanja, stručni rad te obrazovanje;
- planiranje i provođenje znanstvenoistraživačkog rada;
- korištenje opreme FER-a i Rimac Automobila u svrhu realizacije istraživačkog i nastavnog rada;
- donošenje prijedloga za osuvremenjivanje nastavnih programa i istraživačkih laboratorija;
- organiziranje i održavanje znanstvenih i stručnih skupova te gostujućih i pozvanih predavanja od zajedničkog interesa;
- izbor tema seminarskih, završnih i diplomskih radova u svrhu stručne orijentacije studenata;
- aktivno sudjelovanje Rimac Automobila u FER-ovom programu ljetnih praksi;
- dogovorno definiranje tema završnih i diplomskih radova. organiziranje i provođenje stručne prakse studenata te stručnih posjeta objektima Rimac Automobila;
- provođenje svih oblika znanstvenog i stručnog usavršavanja koje je od interesa za Rimac Automobile;
- sudjelovanje na Danima karijera i sličnim događajima u organizaciji FER-a, prema posebno dogovorenim uvjetima.

 

I bilo bi lijepo vidjeti da i druge manje firme surađuju na takav način (izuzev Končara, Siemensa, Ericssona i sl. velikih igrača). Svakako bih jednog dana volio raditi kod Rimca, jer em je zanimljiv posao, em se firma sastoji od grupe mladih ljudi, em stalno traže nove radnike i koliko sam ja čuo, plaće su dobre, a ne minimalac.

 

Eto, malo pozitivnih komentara u moru negativnih.

Do you understand life?! Do you?!
Moj PC  
13 0 hvala 0
15 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

članak ne spominje niš konkretno. samo "razne projekte". možda za koju godinu uskok bude podrobniji. 

 

ured: možda je mali Mate odlučio napokon dovršiti poštene studije (Vern se ne računa pod išta osim prodaje štancanih svjedodžbi - radio sam tamo pa znam), plativši ih zlatnim Teslinim (lijevim) jajetom, koje je osvojio još 2006, kao istaknuto skroman pripadnik zlatne mladeži. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 16:28 (Ajar).
Moj PC  
4 2 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Taj rimac automobili su ko one fiktivne frime sad su ih 19000 zatvorili. To može svatko otvoriš frimu u nekom hangaru u jankomiru. Platiš onih 20 hiljada kuna za papire i za 5 dana dobiješ d.o.o preko kojeg pereš pare a nikad ništa ne proizvedeš i imaš 5 radnika kao da se vidi da nešto radiš.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 15:35 (zeroname).
 
3 14 hvala 1
15 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Hrvatski jal u svoj svojoj raskosi.

 

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
 
20 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Svakako hvale vrijedan pothvat. Klincima treba dati da uce tehnologije koje imaju prakticnu primjenu u industriji i dati im realne probleme da rjesavaju. A ne da imas dvosemstralni predmet Mjerenja u Elektrotehnici di ti ni demos nit itko zna objasniti sto je poanta sugave vjezbe.

 

@zeroname

Ja ne znam odakle tebi da je Rimac fikus firma. Covjek ima kompletan proizvodan pogon tamo. Oni su jedna od rijetkih firmi koja nesto zapravo i proizvodi a ne bavi se prodajom i preprodajom. I dovoljno luda firma da ostane u HR. Samo radi te odluke im treba skinuti kapu.

10 godina
suspendiran
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

I Sto tocno rimac proizvodi? Ako je cocnept one samo marketinski trik, jer apsolutno nitko ga nije recenzirao, nema cak niti mnostvo videa, ima nekakvih amaterskih uradaka ali to je sve. Razumijem da za proizvodnju treba sredstva koja oni nemaju, rimac ih je navodno osigurao kroz vanjskog partnera, ali od auta jos niti a. Imaju greyp bike, elektro bicikl koji kosta 50.000 kn i koji nitko ne bi htio kupiti koliko god dobar bio. Moja solidna i vrlo pouzdana Honda CB 500F dosla je 49.000 kn, cisto usporedbe radi. A to je motor od 47 konja na 180 kg, ili preneseno u snazi kao auto od ~400 konja.

 

Imaju nove prostorije, zgradu dapace, zaposljavaju 100njak ljudi, a nitko nema pojma cime se oni zapravo bave i odakle prihodi dolaze.

 

Iskreno, zaboli me neka stvar jer nije to moj problem, sli mi je smijesno procitati hvalospjeve o rimac automobilima, bez da je itko dobio ijednu konkretnu, tehnicki detaljnu informaciju, ili nedsj boze proizvod na recenziju.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 16:07 (ZovemseZoranidolazimizRijeke).
Moj PC  
3 3 hvala 2
16 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

I Sto tocno rimac proizvodi? 

Rade elektroniku i tuning iste za elektromotore, rade elektroniku za baterije,  slažu svoje patnetirane baterije i prodaju ih trećim firmama...

Nije da je to proizvodni pogon iz kojeg dnevno izlazi 200 proizvoda i 20 šlepera ali rade nešto što je po jedinici proizvoda dosta skupo.

15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
kowach kaže...
Romano kaže...
mmesh kaže...
Romano kaže...

Vjerovatno ce opet zamraciti neko zemljiste da izbaci novu generaciju baterija ili Concept Two.

 Koliko ja vidim Rimac iz priče o zemljištu je totalno druga osoba... Ili je u pitanju neka rodbinska veza?

 Pa da. To mu je tata.

Tvrdiš da ako je tata kriminalac onda je i sin kriminalac?

Mislim da treba biti malo jasniji po tom pitanju.

 

Naime, ako mu je tata hrvatski gospodarski kriminalac, velika je vjerojatnost da će i sin biti.

K
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

I Sto tocno rimac proizvodi? Ako je cocnept one samo marketinski trik, jer apsolutno nitko ga nije recenzirao, nema cak niti mnostvo videa, ima nekakvih amaterskih uradaka ali to je sve. Razumijem da za proizvodnju treba sredstva koja oni nemaju, rimac ih je navodno osigurao kroz vanjskog partnera, ali od auta jos niti a. Imaju greyp bike, elektro bicikl koji kosta 50.000 kn i koji nitko ne bi htio kupiti koliko god dobar bio. Moja solidna i vrlo pouzdana Honda CB 500F dosla je 49.000 kn, cisto usporedbe radi. A to je motor od 47 konja na 180 kg, ili preneseno u snazi kao auto od ~400 konja.

 

Imaju nove prostorije, zgradu dapace, zaposljavaju 100njak ljudi, a nitko nema pojma cime se oni zapravo bave i odakle prihodi dolaze.

 

Iskreno, zaboli me neka stvar jer nije to moj problem, sli mi je smijesno procitati hvalospjeve o rimac automobilima, bez da je itko dobio ijednu konkretnu, tehnicki detaljnu informaciju, ili nedsj boze proizvod na recenziju.

 

Potpisujem. 

 

Javna je stvar da mu je otac "zaradio" na stari hrvatski nacin za normalne ljude nezamislive svote novaca. Ne zelim ulaziti u njegovo poslovanje, no za takvu tvrtku trebaju ogromne kolicine novca koje je jednostavno morao naci negdje za bilo kakav start.

 

Par pitanja na koja nisam uspio dobiti odgovor:

 

- Od cega ta tvrtka prezivljava? Koliko sam upoznat, bilo je nekih pokusaja prodaje navedenog Concept one automobila no nisam bas siguran da su uspjeli prodati niti jedan.

- Koliko dijelova sa Concept One automobola je baš proizvedeno u Hrvatskoj, a koliko dijelova tog automobila je sastavljeno od dijelova koji se koriste na drugim supersportskim automobilima?

- Tko kupuje te Greyp bicikle/motocikle? Koliko ih moras prodati da bi uspio odrzati uspjesnu firmu sa 100tinjak zaposlenih? 

 

Da se razumijemo, itekako cijenim mlade domaće poduzetnike sa idejama i mislim da se jako malo medijskog prostora posvećuje tim ljudima.

Kada bih imao bar neke racionalne odgovore na gore postavljena pitanja i kada bi mogao na temelju toga izvući računicu da čovjek stvarno uspijeva proizvesti i uspješno prodati svoj proizvod, povjerovao bih da je Mate Rimac uspješan mladi hrvatski poduzetnik

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 17:00 (cyclone).
16 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Nitko ne tvrdi da je lik kriminalac, krivo ste me razumjeli. Uopce nisam fasciniran niti s tom firmom niti s tim likom jer nije nista postigao. Njemu se razvijaju baterije i auti jer ocigledno uziva u tome ,a nema kurcu pojma.Zaposlio je ljude sa diplomom i inzinjere da realiziraju njegovu viziju sa lovom koja je ukradena. 

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
Moj PC  
3 5 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Romano kaže...

Nitko ne tvrdi da je lik kriminalac, krivo ste me razumjeli. Uopce nisam fasciniran niti s tom firmom niti s tim likom jer nije nista postigao. Njemu se razvijaju baterije i auti jer ocigledno uziva u tome ,a nema kurcu pojma.Zaposlio je ljude sa diplomom i inzinjere da realiziraju njegovu viziju sa lovom koja je ukradena. 

 Ne, ne razumijes. Tvoja prica je tipican hrvatski jal na uspjesne poduzetnike. On posteno radi i posteno dobija poticaje od drzave ( Kasnije su ipak dobili od Ministarstva poduzetništva poticajna sredstva od 400.000 kuna za razvoj modularnih baterijskih sustava). To sto je pocetna lova zamracena to je ok, to svi rade. Bolje da on ima nego goloruki glupi narod. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 17:24 (Magnolia_fan).
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila

@cyclone - Sta mu je stari radio i kako je zaradio necu komentirati jer ne znam. Ako je krao neka mu se sudi. Mate je moga kao i ostatk zlatne mladezi uzet cacine pare, slupati par mercedesa, popit i posrkat ostatak para. Al nije. Covjek je odlucio nesto napraviti i ostat u Hrvatskoj. Nije mi jasno zasto, ja bi na njegovom mjestu otiso. Proizvodnja nije bajka o pepeljugi. Ne bogate se siromasne marljive djevojcice nego ljudi koji imaju para i ulazu u proizvodnju. A ako je proizvod los onda gube pare. Najcesce se to prelomi opet na sirotinji, al to je vec druga prica.

 

- Od cega firma zivi ti je konkrento odgovorio gkelekov, al ti nisi procitao.

- ako sam dobro cuo u nekon intervjuu od ConceptaOne je u HR napravljeno skoro pa sve osim baterija. I pomjesao si pricu. Dijelovi Rimac tehnologije se koriste u drugim super automobilima a ne obratno (Koenigsegg).

- ne znam tko ih kupuje ali se proda ono sto se porizvede. Nisu to Samsung ves masine da ih se proizvodi u miljonima. Cijena je takva kakva je jer to nije proizvod za svakoga. Hrvatska nikako ne moze konkurirati velikim firmama koje se bave masovnom proizvodnjom. Niti ne mora. Treba raditi skupe i fine proizvode. Ko ima para neka dode i kupi, sirotinje imamo dovoljno i svoje :)

 

Mislim da su ti ovo dovoljno racionalni odgovori. Pogledaj par intervjua sa Matom pa ces znat sto i ja. Vise znaju zaposlenici. Cuo sam da se organiziraju i ture po njihovom proizvodnom pogonu pa se raspitaj. Mozda se mozes uglaviti sa nekom grupom.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 17:28 (JosephBullet).
16 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

haha,iskreno ne zanima me niti on,niti ta firma,niti taj koncept niti grejfrut biciklovi,niti odakle ,kako ni zasto,gdje i kako. Idejni koncept sa modularnim baterijama postoji i prije nego sto je "hrvatski rođo" izmislio toplu vodu. Najsmjesniji su mi likovi koji pisu "sta hocete,covjek je uspio,super poduzetnik,i nakon svega odlucio je ostati u hrvatskoj,a nece da se preseli u inozemstvo". A ja imam samo jedan odgovor na to. U inozemstvu bi na tu temu imali ovakav sastanak kao u prilozenom videu.

 

Najpovoljniji web shop za PC i PS3 igre. https://www.g2a.com/r/pcgames_66-_discount-html
Moj PC  
2 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
Romano kaže...

Nitko ne tvrdi da je lik kriminalac, krivo ste me razumjeli. Uopce nisam fasciniran niti s tom firmom niti s tim likom jer nije nista postigao. Njemu se razvijaju baterije i auti jer ocigledno uziva u tome ,a nema kurcu pojma.Zaposlio je ljude sa diplomom i inzinjere da realiziraju njegovu viziju sa lovom koja je ukradena. 

 A koga je trebao zaposliti? Smetlare?

Pa jasno da covjek treba ljude da bi se bavio proizvodnjom. Jesi li ti ikad probao ista proizvesti? Probaj napraviti drveni ormar. Oces sam prozvoditi drvo ili ces otic negdje i kupiti gotove drvene ploce? Oces sam proizvoditi sarafe ili ces uzet gotove? Oces sam proizvodit busilici i sarafciger ili ces rec pa to je vec netko napravio. Iako si za taj ormar koristio hrpu gotovih komponenti dal si ga ti sastavio ili netko drugi?

15 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Mi hrvati smo uglavnom najveća govna prema nama samima. Nedo Bog da nekoga našeg pohvalimo, i mogu dati lijevo jaje da ovi gore gore koji su počeli pljuvati, nikad neće ni jednog hrvata ni za što pohvalit.

Jednostavno prosječan hrvat (koji ne vidi dalje od crveno, plavo) razlikuje tri vrste hrvata: one koji preživljavju, one koji si ambiciozni i ne uspiju, i one koji su ambiciozni i uspjeli su.

Za ove prve obično kažu : klošari žešći, živi na nečijoj grbači

Za ove druge kažu : koliko je puto nešto probao, ja bi do sad bio milijunaš

za ove treće kažu : Ma to sve prokralo, nedo Bog da ga za nešto pohvalim

 

A gdje ti onda majstore spadaš? Ja znam da ću ja na kraju završiti ili u drugoj ili u trećoj, i da će prosjećan "hrvat" osuditi, ali nije me briga, isto što nije briga ni Rimca, čovjek radi svoj posao, i ako će ga "stoka sitnog zuba" osuđivati, mislim da mu neće teško pasti.

 

Ovaj heroj koji kaže da ako mu je stari kriminalac, da onda mora biti i on. Šta je on točno trebao napraviti da u tvojim očima ne bude kriminalac? Ubiti se? Klasični glupi balkanski sklop...

 

Dakle po Rimcu se toliko pljuje da to nije istina, a evo ja sad trenutno živim u Danskoj, i kroz centar grada neki dan vidim greypa. Ne znam čiji je, ne znam tko ga vozi, ali evo čak i ne u tako velikom gradu i u svijetu ima.

Tu na institutu kad sam rekao da dolazim iz Hrvatske, prvo su me pitali dali sam čuo za nekog "rimza" koji je napravio super brzi električni automobil.

Jednostavno mi ljudi ne vjeruju kad im kažem da mi hrvati svim silama se trudimo da i to propadne.

 

A z ove gore koji kažu "da se ništa ne radi", šta vi stvarno mislite bi jedan Koenigsegg išao surađivati s nekim, posebno na izradu jedinog proizvoda kojeg će raditi u sljedećih 4-5 godina, s firmom koja nije na neki način provjerena.

 

A da ne spominjem Tajimu koji je u jednoj od svojih posljednjih utrka na Pikesu dao Rimcu da mu napravi automobil, i to u tako kratkom periodu (pobjednički automobil se razvijao skoro 3 godine), i na kraju da završi na drugom mjestu (i to s kvarom).

 

Malo sam možda bio oštar, i siguran sam da mi ne gine barem 3-4 izvoda iz konteksta, ali eto, nekako ću preživjeti...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
21 2 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
rooswelt1991 kaže...

A da ne spominjem Tajimu koji je u jednoj od svojih posljednjih utrka na Pikesu dao Rimcu da mu napravi automobil, i to u tako kratkom periodu (pobjednički automobil se razvijao skoro 3 godine), i na kraju da završi na drugom mjestu (i to s kvarom).

Po svemu skupa onda ispada, nikada nije prodao niti dao ikome da recenzira nijedan auto do ovoga, a i ovaj se pokvario odmah na prvoj vožnji?

 

15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila

Znaci nije bas da se prodao taj concept one, pretpostavljam da je on samo stvar marketinga. 

Nije da prvi put cujem za Rimca, pratim to sve godinama i nikako da si stvari poslozim da dobijem bar neku prihvatljivu racunicu, a ni tvoj post nazalost nije pomogao puno.

Dosta toga je rekla-kazala, price o projektima i slicno, a nigdje se ti proizvodi ne vide ili da je precizirano da npr proizvode to i to za tog i tog proizvodjaca, pa da mozes reci da je to ok.

 

No, s obzirom na broj zaposlenih kao i činjenicu da imaju odlične inženjere, zatim proizvodni pogon i veličinu objekta u kojem se nalaze, mogu pretpostaviti da su troškovi takve kompanije nemali.

Ako to Rimac uspijeva, te ima kontinuirani rast, ja mu čestitam. Sa antipoduzetničkom klimom i ogromnim davanjima za svakog zaposlenog kod nas je to uspjeh

15 godina
neaktivan
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

 

Ono kad kupiš patent od kolege iz klupe i proglasiš ga svojim. Neprocjenjivo

 

Ono kad ti otac da 20 milijuna eura da se igraš poduzetnika. Neprocjenjivo

 

Ono kad kupiš doplonu na VERNU. Neprocjenjivo

 

Ono kad napraviš auto od milijun eura i prodaš ga nikome. Neprocjenjivo

 

Ono kad naguziš najobrazovanije ljude u državi sa FER-a. Neprocjenjivo

 

Jednom riječju neprocjenjivo.

 
17 5 hvala 6
12 godina
protjeran
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
rooswelt1991 kaže...

Mi hrvati smo uglavnom najveća govna prema nama samima. Nedo Bog da nekoga našeg pohvalimo...

Daj ne trkeljaj molim te...

Lik je osnovao tvrtku za proizvodnju električnih auta sa 21 godinom! Ej, 21.

2 godine prije osnivanja firme sve što je imao je bio BMW kockica iz 1986., to mu je bila sva imovina, a njegov najveći doseg je bio čobanski street race u Velikoj Gorici.

Znači, iz tog bmw on odjednom uskače u nekakvu proizvodnju auta koji vrijede 1 milijun eura, naravno, imaginarnih auta.

 

Evo idem ga pohvalit, svaka mu čast, treba ovakvo sranje od priče prodat.

To što ni jedna novinarska kuća još nije uspjela testirati taj njegov "proizvod" - nema veze, bitno je da se radi, a šta se radi - ne zna nitko.

Zapravo, zna ekipa iz Hong Konga koja je u nadzornom odboru ove firme i ekipa sa Djevičanskih otoka.

15 godina
offline
Suradnja FER-a i Rimac Automobila

ja, da prostite, ne kužim ovo "ostao je u Hrvatskoj". koliko sam shvatio, dječak je iz susjedne (suverene?) države. zašto nije ostao tamo (kao i svi njegovi sunarodnjaci - bandići, mamići itd. itd.) i pridonio boljitku lokalne zajebnice? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
DigiMagic kaže...
Po svemu skupa onda ispada, nikada nije prodao niti dao ikome da recenzira nijedan auto do ovoga, a i ovaj se pokvario odmah na prvoj vožnji?

 

 Aute za takve sportske poduhvate radi tisuće inžinjera, i to traje, njegov se nije skroz pokvario, stvar je bila u tome da su japanci odabrali krivi materijal za kočnice, ali utrka je završena i bez njih s motornim kočenjem.

Rimac ne radi samo na jednom autu 10 godina, već radi "sitne" posliće drugim firmama jer je to jedini način da se uspije. Zapravo je čudo da je uspio toliko dugo izdržati u Hrvatskoj kad je poznato da su mu druge zemlje nudile da dođe kod njih.

KAo što sam rekao, netko će već izvući nešto iz konteksta...

cyclone kaže...

Dosta toga je rekla-kazala, price o projektima i slicno, a nigdje se ti proizvodi ne vide ili da je precizirano da npr proizvode to i to za tog i tog proizvodjaca, pa da mozes reci da je to ok.

 

No, s obzirom na broj zaposlenih kao i činjenicu da imaju odlične inženjere, zatim proizvodni pogon i veličinu objekta u kojem se nalaze, mogu pretpostaviti da su troškovi takve kompanije nemali.

Ako to Rimac uspijeva, te ima kontinuirani rast, ja mu čestitam. Sa antipoduzetničkom klimom i ogromnim davanjima za svakog zaposlenog kod nas je to uspjeh

 Pa već sam ti rekao ime firme koja je to implementirala u svoj automobil, i to jedna od najzvučnijih firmi u autoindustriji u izgradnji superautomobila.

Sigurno nebi stalno zaposšljavao nove ljude da nema toliko posla, sumnjam da za pranje novca trebaš zaposliti 50 (lupio brojku, ne uzimajte me za riječ) da bi prao novce.

Radije recimo otvoriš kafić, ili 10 njih...

bill_jobs kaže...

Lik je osnovao tvrtku za proizvodnju električnih auta sa 21 godinom! Ej, 21.

2 godine prije osnivanja firme sve što je imao je bio BMW kockica iz 1986., to mu je bila sva imovina, a njegov najveći doseg je bio čobanski street race u Velikoj Gorici.

Znači, iz tog bmw on odjednom uskače u nekakvu proizvodnju auta koji vrijede 1 milijun eura, naravno, imaginarnih auta.

 

Evo idem ga pohvalit, svaka mu čast, treba ovakvo sranje od priče prodat.

To što ni jedna novinarska kuća još nije uspjela testirati taj njegov "proizvod" - nema veze, bitno je da se radi, a šta se radi - ne zna nitko.

 "ekipa iz hongkonga" drži i Forbes magazin, pa toliko o njihov kredibilitetu.

 

To je dokaz da oni mogu napraviti nešto, neće to sad baciti u serijsku proizvodnju. Nitko nije testirao ni fxx k, pa opet svi vjeruju da je superbrz. Uostalom, oni su još malda firma i testiranje tog automobila će još potrajati, a da auto nije smeće dokzuje i činjenica da je zapravo jedno od službenih vozila električne formule.

Ajar kaže...

ja, da prostite, ne kužim ovo "ostao je u Hrvatskoj". koliko sam shvatio, dječak je iz susjedne (suverene?) države. zašto nije ostao tamo (kao i svi njegovi sunarodnjaci - bandići, mamići itd. itd.) i pridonio boljitku lokalne zajebnice? 

 Opet jedan genijalac, što si molim te ti pridonio boljitku ove države?

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
9 godina
protjeran
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
rooswelt1991 kaže...

 

 Aute za takve sportske poduhvate radi tisuće inžinjera, i to traje, njegov se nije skroz pokvario, stvar je bila u tome da su japanci odabrali krivi materijal za kočnice, ali utrka je završena i bez njih s motornim kočenjem.

Rimac ne radi samo na jednom autu 10 godina, već radi "sitne" posliće drugim firmama jer je to jedini način da se uspije. Zapravo je čudo da je uspio toliko dugo izdržati u Hrvatskoj kad je poznato da su mu druge zemlje nudile da dođe kod njih.

KAo što sam rekao, netko će već izvući nešto iz konteksta...

 Mate jesi ti to ili barem netko iz PRa. Zanimljivo je da uvijek ima onih koji grcevito brane lopove. Zakljucak je da su botovi jeftini, sendvici ukusni i moral nizak.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 19:23 (Magnolia_fan).
15 godina
offline
Re: Suradnja FER-a i Rimac Automobila
rooswelt1991 kaže...

 Opet jedan genijalac, što si molim te ti pridonio boljitku ove države?

 pretpostavimo na trenutak da tebi polažem račune (što ne činim nikome al ajde, nek te voda nosi ovaj put, šmrkavac): preveo sam veći dio pristupnih dokumenata EU za MVP, nažalost sudjelovao u ratu kao branitelj (i možda potamanio topom neke jednake meni, samo iz suprotnog tabora) i nikad nisam glasao za HDZ, SDP, HSP i slične njima. Rimac za svoju državu nije učinio ništa, ako se ne računa da je otamo otišao (kao i ostali njegovi suplemenici) ovdje "čin'ti belaja". 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.9.2015 19:25 (Ajar).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice