Team death match u Aventadoru
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Odličan potez tvrtki. Za male pare dobit će čip vrhunske kvalitete i male potrošnje.
Nebi me čudilo da se multimedija u autima zavrti na nekoj ogoljenoj verziji Androida pošto ga nije teško prilagoditi jer je besplatan i otvoren.
sad ću ja kupit grafulju za svoj golf III
tesla je ionako na baterijice pa ajde, ali puno elektronike u lamborghinija, muko mila... to jednostavno ne pristaje takvom autu gdje je citavi entertainment sustav zapravo samo auto... zali boze kakve ideje VAG koncern ima za lamba, a posto su u istoj grupaciji s audijem i ostatak kompanije, skoda, seat i vw, onda se isto u dogledno vrime moze ocekivat i u njihovim auticima...
mislim, auto je da se vozi, a ne da se na njemu igraju igrice... ako ti se ne vozi, idi busom ili uzmi taksi...
Slažem se s wifi netreba previše elektronike unositi u aute.
A sad je kao nema previse u autima...99% stvari u autu je bazirano na elektronici tako da tu nema vise sta da se ubacuje a da se kaze sad je previse. Ovdje se cisto radi o izboru cipa koji ce pokretati pojedine djelove, vecinom multimedijalne i instrumentalne u autima...
Ovo je super stvar...phaeton u kojem sam se vozio a koji predstavlja vrh VW ponude bi itekako imao koristi od tegre 3 jer mu postojeci multimedijalni sistem ima lag kad se kreces kroz menije.
Slažem se s wifi netreba previše elektronike unositi u aute.
A sad je kao nema previse u autima...99% stvari u autu je bazirano na elektronici tako da tu nema vise sta da se ubacuje a da se kaze sad je previse. Ovdje se cisto radi o izboru cipa koji ce pokretati pojedine djelove, vecinom multimedijalne i instrumentalne u autima...
Ovo je super stvar...phaeton u kojem sam se vozio a koji predstavlja vrh VW ponude bi itekako imao koristi od tegre 3 jer mu postojeci multimedijalni sistem ima lag kad se kreces kroz menije.
kao vozac kojem auto nije iskljucivo prijevozno sredstvo od tocke A do B, vec puno vise, onda mogu samo popljuvat po svemu sto vozaca odvraca od same voznje, i preusmjerava na gluposti kojima nije misto u autu. Diskretne tipke umjesto touchscreenova, prekidaci na pravim mjestima umjesto scroolanja po 15 menija da bi se doslo do neke funkcije, poznavanje kako djeluju neki od sigurnosnih sustava automobila i kada su kontraproduktivni, i apsolutno NO-NO alkoholu, mobitelima, duvanu, sminkanju, perlitanju, kopanju nosa i spavanju za volanom. cim se vozac bavi menijima umisto voznjom, to niti je vozac, niti je sustav upravljanja autom osmisljen inteligentno...
cim ti meni spominjes lag (ko da su igrice u pitanju), i to u autu, onda ispada da stvarno to auto unatoc svojoj skupoci je igracka za bogate... uzmi prekidace za sve sto triba i dobit ces apsolutely no lag what so ever...
Ako pijani vozač ide pustiti muziku preko tuch screena i kada promaši tipku do sutra če pokušavati pogoditi tipku. Ako su tipke obične ti bez gledanja možeš pogoditi tipku jer je osjetiš rukom.
vise auta nece popravljati automehanicari, nego elektrotehnicari i informaticari... kad doveze neki 'glazbenik' svog ghinija updateovanje kernela xD
Slažem se s wifi netreba previše elektronike unositi u aute.
A sad je kao nema previse u autima...99% stvari u autu je bazirano na elektronici tako da tu nema vise sta da se ubacuje a da se kaze sad je previse. Ovdje se cisto radi o izboru cipa koji ce pokretati pojedine djelove, vecinom multimedijalne i instrumentalne u autima...
Ovo je super stvar...phaeton u kojem sam se vozio a koji predstavlja vrh VW ponude bi itekako imao koristi od tegre 3 jer mu postojeci multimedijalni sistem ima lag kad se kreces kroz menije.
kao vozac kojem auto nije iskljucivo prijevozno sredstvo od tocke A do B, vec puno vise, onda mogu samo popljuvat po svemu sto vozaca odvraca od same voznje, i preusmjerava na gluposti kojima nije misto u autu. Diskretne tipke umjesto touchscreenova, prekidaci na pravim mjestima umjesto scroolanja po 15 menija da bi se doslo do neke funkcije, poznavanje kako djeluju neki od sigurnosnih sustava automobila i kada su kontraproduktivni, i apsolutno NO-NO alkoholu, mobitelima, duvanu, sminkanju, perlitanju, kopanju nosa i spavanju za volanom. cim se vozac bavi menijima umisto voznjom, to niti je vozac, niti je sustav upravljanja autom osmisljen inteligentno...
cim ti meni spominjes lag (ko da su igrice u pitanju), i to u autu, onda ispada da stvarno to auto unatoc svojoj skupoci je igracka za bogate... uzmi prekidace za sve sto triba i dobit ces apsolutely no lag what so ever...
Pa ti onda lijepo uzmi golfa dvojku ili mercedesa 190-ku i igraj se tipkama koliko hoces. Htio ili ne htio danasnja auta su puna elektronike, bila ili ne bila vrh ponude proizvodjača sva imaju neku vrstu multimedijalnog sistema. Sto se tice touchscreena, ako auto vec ga ima i ako ga platis masno onda ocekujes da radi kako treba a i to sto ima lag nisam spomenuo u smislu igara vec u smislu toga da to odvraca dok vozis jer se cesto dok prebacujes kroz meni pojavi sitni lag koji ti oduzima vrijeme od ceste.
A i koliko sada opcija ugradjuju u moderna auta, kad bi se stavljali dugmici za sve, kao sto ti kazes, komandne table auta bi bile velicine kamionskih...
Touchscreen u automobilima je velika mana jer je cilj da ti mozes bez gledanja komandne ploce podesit grijanje itd. jer mozes opipat kotace i znas tocno koji je za sto i osjetis klik i limit, a inace za touchscreen moras gledat i jos nemas nikakav feedback tako da ti u tih 10-ak sekundi dok ti gledas display lako izleti netko ili nesto i dogodi se sr*nje.
Touchscreen u automobilima je velika mana jer je cilj da ti mozes bez gledanja komandne ploce podesit grijanje itd. jer mozes opipat kotace i znas tocno koji je za sto i osjetis klik i limit, a inace za touchscreen moras gledat i jos nemas nikakav feedback tako da ti u tih 10-ak sekundi dok ti gledas display lako izleti netko ili nesto i dogodi se sr*nje.
Najviše nesreča se događa radi ne pažnje vozača. A ovo ti samo odvrača pažnju. Taj touchscreen je dobar jedino za suvozača da se igra stime. Pogotovo ako stave u Lamborgini. Samo zvuk auta te privlači da stisneš gas i kada kreneš stavi ti se muzika koja ti se nesviđa i dok ti promjeniš može se dogoditi sr*** a i nemora.
Touchscreen jedino može biti vozaču pod nosom.
Sto se tice samog softwarea on je koma kao i ostali soft danas. Tegra3 im prvenstveno treba da bi kompenzirali los i polagan soft nego da bi vozacu pruzili nesto vise.
Pa ti onda lijepo uzmi golfa dvojku ili mercedesa 190-ku i igraj se tipkama koliko hoces. Htio ili ne htio danasnja auta su puna elektronike, bila ili ne bila vrh ponude proizvodjača sva imaju neku vrstu multimedijalnog sistema. Sto se tice touchscreena, ako auto vec ga ima i ako ga platis masno onda ocekujes da radi kako treba a i to sto ima lag nisam spomenuo u smislu igara vec u smislu toga da to odvraca dok vozis jer se cesto dok prebacujes kroz meni pojavi sitni lag koji ti oduzima vrijeme od ceste.
A i koliko sada opcija ugradjuju u moderna auta, kad bi se stavljali dugmici za sve, kao sto ti kazes, komandne table auta bi bile velicine kamionskih...
fala ti lipo, eno ih tebi, mene svabo ne zanima, a pogotovo ne to dvoje...
ti ocito ne shvacas poantu, a to je da ti multimedijalni sustavi mogu biti okrenuti suvozacu i putnicima, ali vozac nema sta prckat po tome dok vozi i prica gotova. osim toga, vozac nema sta vizualno percipirat na desetke sekundi po kabini, jer oci tribaju bit i ostat na cesti. upravo iz tog razloga su sve komande (svjetla, zmigavci, brisaci, grijaci, klima, vol+-, ch+-, cruise, itd.) izvedene na dohvat ruke oko volana, a sve bitne informacije su na instrument tabli, a sami instrumenti su (s rijetkim iznimkama) i dalje analognog tipa s kazaljkama jer se brze i lakse percipira i manje odvlaci paznju.
touchscreen vozac ne moze osjetit, dok tipke, polugice i kruzice moze i uvijek zna njihov raspored i koju funkciju predstavljaju.
koliko su danas auti teski, npr. taj phaeton (priko 2 tone), i moze se kategorizirat kao kamion, uostalom, sva vozila imaju osnovne upravljacke prekidace, poluge i instrumente koji su nuzni, a multimedijalni sustav koji nije iskljucivo audio tipa je za vozaca NO-NO, a ako ti za namjestanje audio funkcija triba touchscreen, onda ljudi koji su ga osmislili nemaju tri ciste o sigurnosti u voznji. uostalom, kad vidim da se netko s takvim autima kilavi, vrluda po cesti, ili drasticno uspori bez razloga, onda znam da ili prcka po mobitelu (naravno touchscreen, jer normalni bi vec napipa sta triba) ili prcka po autu kad nebi triba. i da se zabije u zid i stablo pri tome, ni po jada, ali u pravilu ce se takav kreten zabit u drugo auto i pobit ih jer je prcka po svom fensi-smensi touchscreen radiu.
btw, evo vozacki orijentiran auto kao primjer (malo ekstremni)... Lotus Elise