Kog boli briga di se ovaj pozer voza? Zaista WTF.
I još predstavljate to kao "projekt" jel itko od vas ikada napravio neki projekt. Koja glupost. "projekt" sjest u auto i vozit neš ti projekta...
Kog boli briga di se ovaj pozer voza? Zaista WTF.
I još predstavljate to kao "projekt" jel itko od vas ikada napravio neki projekt. Koja glupost. "projekt" sjest u auto i vozit neš ti projekta...
"Poznati" poduzetnik? Nikad čuo za njega a bogme me nit gugl nije podsjetio. također mu je nešto mutan prvi milijun
"Poznati" poduzetnik? Nikad čuo za njega a bogme me nit gugl nije podsjetio. također mu je nešto mutan prvi milijun
Naslijedio lanac ljekarni te isti odmah utopio Atlanticu ako se dobro sjećam. Tako da mu prvi milijun nije mutan ali da je "poduzetnik" koji je nešto stvorio nisam baš ziher.
Nemreš vjerovat koliko jalnih i zavidnih komentara. Ok, čovjek nije izmislio "čistu energiju" ali se nekaj događa. Daj manje jambrajte i više radite goddamnit...
Frajer uzme Model S koji ima najveći domet od svih električnih vozila i složi plan puta kroz gradove koji imaju odlično(ako ne i najbolje u Europi) razvijenu infrastrukturu za punjenje baterija da bi "bi pokazao da se električni automobili mogu koristiti i u zemljama koje nemaju idealnu infrastrukturu za punjenje baterija, te razbio predrasude o malom dometu električnih vozila"
Neš ti poduhvata. Uzmi prosječno vozilo na električni pogon i vozi se kroz zemlje koje nemaju dobru pokrivenost postajama za punjenje kao što je velika većina istočnoeuropskih zemalja pa onda možemo pričat o promociji električnih vozila. Ovo je samo preseravanje i reklama za Tesline automobile, ništa više.
Baš me zanima kako će proći od Istanbula kroz Bugarsku i Rumunjsku i koliko će mu trebat jer tamo nema bas brzih DC punjača. A niti kroz Poljsku.
Od Nordkappa do Zagreba je mreža Tesla Superchargera pa tu neće biti problema.
Baš me zanima kako će proći od Istanbula kroz Bugarsku i Rumunjsku i koliko će mu trebat jer tamo nema bas brzih DC punjača. A niti kroz Poljsku.
Od Nordkappa do Zagreba je mreža Tesla Superchargera pa tu neće biti problema.
Imaju ih i Sofija i Bukurešt i Białystok
Nemreš vjerovat koliko jalnih i zavidnih komentara. Ok, čovjek nije izmislio "čistu energiju" ali se nekaj događa. Daj manje jambrajte i više radite goddamnit...
Nema ništa jalno u kritici malo slobodnijeg govora. Dakle tip je cisti pozer, ima "projekt" koji je da sjest u auto i sljedit GPS po europi jer eto, valjda, da ga se reklamira u BUGu. Nešto u zadnje vrijeme nema u medijima pa treba to ispraviti.
Sve u svemu pozersko-hipsterski jadno i siguran sam da BUG moze pisati o nekim stvarnim projektima, a ne dokonoj zajebanciji nekog tamo lika kojemu je projekt voznja automobilom, nešto što i srednjoškolsci shvacaju kao niš posebno.
Mislim ja znam da BUGovci nemaju ambicije, volje, znanja i/ili želje nešto napraviti od ovog portala al ovo je stvarno, meni, smiješno. Projekt...L O L
Da ne pljujem napamet, i da je ovaj "projekt" shvacen ozbiljno ne bi stajao u gradovina, sa autom od 100,000€ i onda reko eto jesam vam rekao da svatko moze el. autom ic di oce jer mi je ova karta dovoljna za reci ok moguce je. Izgleda da investicije samoprozvanog angel investitora ne osiguravaju dovoljno medijskog prostora ili nema više naivaca koji puše "poduzetnika" pa se treba krenuti u novu rundu reklame. Uglavnom, ništa hvale vrijedno, zanimljivo ili interesantno ne vidim u ovom "projektu" smatram ovo uvredom za rijec "projekt" čak.
Zanimljivo da je zaobišao Dansku koja je inače puna Tesli ( najprodavaniji auto https://electrek.co/2016/01/07/denmarks-best-selling-december-electric-car-tesla-model-s/ ) i koja je sa Švedskom povezana mostom, dakle nije ju trebao zaobilzatiti trajektom...
Iako se slažem da je ovaj projekt tek snimanje i praćenje godišnjeg odmora glavnog lika, to je i dalje projekt. Skroman, nezahtjevan, malešan, ali je i dalje projekt. Ako napravi kakav zgodna filmić ja ću ga sigurno i rado pogledati jerbo turske i ine sapunice i dnevnik ionako ne gledam i nikako ne podnosim.
Morao je napraviti plan puta, moral je dobiti medijsku pokrivenost, lako moguće da si je našel pokojeg sponzora pa da mu ispadne malo jeftinije. Koliko god je to banalno i dalje zahtjeva neko rudimentarno planiranje pa je i dalje stvar projekt.
Da zaista ti komentar malo zvuči kao da ti je krivo što lik ima zgodnu igračku sa kojom se ide igrati i sa time se još hvali - kako se samo usudi izazivati ;-).
"Poznati" poduzetnik? Nikad čuo za njega a bogme me nit gugl nije podsjetio. također mu je nešto mutan prvi milijun
Naslijedio lanac ljekarni te isti odmah utopio Atlanticu ako se dobro sjećam. Tako da mu prvi milijun nije mutan ali da je "poduzetnik" koji je nešto stvorio nisam baš ziher.
gugl kaže da mu je posao s ljekarnama bio tek kasnije, kad je već imao para i kad je staru zaposlio da ih vodi. dakle prvi milijun je mutan i dalje...
Nemreš vjerovat koliko jalnih i zavidnih komentara. Ok, čovjek nije izmislio "čistu energiju" ali se nekaj događa. Daj manje jambrajte i više radite goddamnit...
Malo jesmo jalnuši jer lik vozi Teslu a mi ne i čak mi ne smeta njegov nagon za samopromociju. Ono što mi smeta je činjenica da uz toliki broj potencijalno kvalitetnijih vijesti i članaka na Bug-u mi sve više gledamo ovaj tip članaka bez neke prave supstance. Zar nije dokaz ovog projekta da se weba skupiš listu punionica i napraviš rutu u svojoj omiljenoj navigaciji (Sygic ako netko pita) i to je to. Pravi projekt bi bio da je napravio analizu svih trenutno dostupnih električnjaka i za svakog, o odnosu na njegovu autonomiju, napravio zone u kojima se može kretati pa da onda svekoliko pučanstvo ima stvarni pregled stanja
Sviđalo se nekome ili ne, tip je ovim "projektom" napravio promociju i električnog automobila i sebe. Ako on može ići od jedne punionice do druge mogu i drugi. Zapravo ništa novo. U pionirsko doba avijacije piloti su letjeli rutama kojima nitko nije letio da bi dokazali da se avionom može svugdje stići. Tako se promovora novo prijevozno sredstvo!
A vi, dragi građani, nemojte biti zavidni. Ako je čovjek uspješan i bogat - neka mu! Ovako ispada po onom starom, nevaljalom: "Lopovi su svi koji su bogatiji od mene, ljenčine su svi koji su siromašniji od mene!"
ak baš nekoga gricka kaj taj radi u životu, eo nečega. a propos "projekta" - ovo u potpunosti redefinira izričaj "sviranje qrcu". hrvatska je puna šofera koji "promoviraju" vožnju krame starije od 20 godina, a eu je krcata navodno izvrsnim hrvatskim radnicima koji promoviraju rvacku nezaposlenost, kaos od države i bezobrazno izrabljivanje, osobito od strane privatnika. napišite koju i o tome.
ak baš nekoga gricka kaj taj radi u životu, eo nečega. a propos "projekta" - ovo u potpunosti redefinira izričaj "sviranje qrcu". hrvatska je puna šofera koji "promoviraju" vožnju krame starije od 20 godina, a eu je krcata navodno izvrsnim hrvatskim radnicima koji promoviraju rvacku nezaposlenost, kaos od države i bezobrazno izrabljivanje, osobito od strane privatnika. napišite koju i o tome.
upravo sam shvatio zašto ja nisam bogat: radio sam isto što i ovaj lik samo za razliku od njega, ja sam uvijek sve davao za džabe a dok je on za pare snimao igrice svojim "prijateljima". glup ja, radim to i dan danas...
upravo sam shvatio zašto ja nisam bogat: radio sam isto što i ovaj lik samo za razliku od njega, ja sam uvijek sve davao za džabe a dok je on za pare snimao igrice svojim "prijateljima". glup ja, radim to i dan danas...
znam da ti nije utjeha ali nisi jedini. na svu sreću postoje različiti oblici "bogatstva" pa sam si ja hepi iako statistički siromašan.
"Nema džabe ni u stare babe".
On je zel pare, ti prijateljstvo, nema potrebe polarizirati, svak je dobio kaj je štel.
Jedino nemrem baš povezati zake i danas snimaš igrice. Pa danas je bar lako dostupno i ne košta puno. Uz sezonske akcije sniženja znaju biti više nego dobra.
daj meni teslu pa ću napravit krug kroz afriku i nazad.
"Nema džabe ni u stare babe".
On je zel pare, ti prijateljstvo, nema potrebe polarizirati, svak je dobio kaj je štel.
Jedino nemrem baš povezati zake i danas snimaš igrice. Pa danas je bar lako dostupno i ne košta puno. Uz sezonske akcije sniženja znaju biti više nego dobra.
nemreš povezat kad ti logika ne štima: danas to više nisu "igrice" već raznorazne druge usluge koje i dalje dijelim za džabe
no čitajući njegov "super" profil, dolazim do zaključka da je lik u stvari totalni negativac:do para je došao mešetarenjem a sad mešetari sa talentima, veli traži samo najbolje. super, on trgovac, traži samo najbolje da crnče za njega. baš bih volio vidjet jel te najbolje i plaća najbolje na tržištu.
i nisam ljubomoran na te što imaju para, pa i ja sam vrlo bogat čovjek (ne toliko u novcima koliko u kvaliteti života), već mi je pun Q veličanja takvih mešetara, "poduzetnika", kojekakvih psihopata tipa onaj ludi Jobs kojeg veičaju kao nekakvog gurua informatike a lik jedino što je znao je prodat, dakle marketing oliti laganje s ciljem povećanaj vrijednosti proizvoda. čak mu i u biografiji piše da je tlačio svoje zaposlenike koji su bili najbolji ali nisu bili najbolji prema njegovom ludom mišljenju. reče ona narodna: siromašni su ludi a bogati su ekscentrični. e pa svi ovi što jure za parama i to uspješno su redovito luđaci, ama baš svi i gadi mi se da mi iskaču iz svake paštete pa tako i kroz ovakve totalno nevezane članke, jer da je netko od nas anonimusa sa svojim el. autom odlučio isto, nitko nebi pisao o tome al kad ekscentrični luđak to odluči onda svi plješću i hvale ga
uostalom nikako mi nije jasno kako je baš on odabran za upravni odbor HZZO-a
Evo, ja da imam para da kupim Teslu kao on i da imam visak slobodnog vremena kao i on, i ja bi se isao vozikat po Europi...ali ovo kaj on radi je cista kopija "Bjorna Nilanda". Tko god prati "Teslu" znat ce tko je "Bjorn Niland".
Mogao je frenda Mateka nagovorit da mu se priključi u projekt s svojim autekom.
Nego, baš bi bilo lijepo ako bi on na kraju tog "projekta" izronio detaljne podatke na web-u, u običnoj excel tablici ili bilo kako. Onak, od kud do kud je vozio, koliko vremena, prosječna brzina, promjena statusa baterije na relaciji, vrijeme stajanja radi punjenja, stajanje iz drugih razloga, možda još koju stvarčicu ako sam zaboravio. Pa onda uzet neki ekvivalentni auto dizel/benzin pa odradit istu stvar. Čisto da vidimo koliko su ti električni auti ograničavajući.
Mogao je frenda Mateka nagovorit da mu se priključi u projekt s svojim autekom.
Nego, baš bi bilo lijepo ako bi on na kraju tog "projekta" izronio detaljne podatke na web-u, u običnoj excel tablici ili bilo kako. Onak, od kud do kud je vozio, koliko vremena, prosječna brzina, promjena statusa baterije na relaciji, vrijeme stajanja radi punjenja, stajanje iz drugih razloga, možda još koju stvarčicu ako sam zaboravio. Pa onda uzet neki ekvivalentni auto dizel/benzin pa odradit istu stvar. Čisto da vidimo koliko su ti električni auti ograničavajući.
Imaš ovdje tako nešto:
http://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php/tesla-distance-record-175842p2.html
Hm, kolko čovječe mržnje i negativizma, radi toga što čovjek radi ono što želi i u čemu je dobar.
Prva greška koju radite, je ta, da vi idite svoje probleme riješavati preko drugih uspješnih ljudi. Ako pričati kontra uspješnih i dalje bute neuspješni kao što ste bili.
Drugo stvar koja pogrešno radite, je ta, kaj idete arugementirati "da meni netko da".
Hm, tko ste vi da bi vam itko išta dao?
Ovaj čovjek se za sve što je uspio u životu, izborio sam. Sam je došao do svojih pozicija koje drži.
Nisu vam ovakvi projekti, državne jasle, pa da vas netko mora zaposliti, jer "imate vezu", a na realnom tržištu rada vrijediti kao običan najamni NKV radnik.
---
Dal, dosta sad o vama, onako niste bitni za ovaj članak....al, fakat ni jedan pozitivni komentar na ovaj članak.
Ovo je zanimljiv projekt gdje je cilj sa elektromobilom pokazati da može isto tako može ekonomično putovati kao i sa autićem kaj ima motor sa unutarnji sagorijevanjem.
Mana električnih vozila je što imaju ograničenu autonomije baterije, pa njezino energiju valja optimalno trošiti, kako bi se moglo pravovaljano stići do stanica za punjenje...
...biti će zanimljivo ovo pratiti kada počne Tesla Tour kroz Europe. Baš me zanima kako će to sve izvesti.
Stoga, lajkam i pratim.