Nije mi jasno zasto je Toyota zapela za FCV, kad nema nikakvog ekenomskog smisla.
Argument zamjene koristenja fosilnih goriva ne stoji, jer je vodik koji se sad koristi upravo to, fosilno gorivo. Dobija se iz prirodnog plina jer je tako najjeftinije. A i taj najjeftiniji vodik je skuplji od benzina.
Pravljenje vodika elektrolizom nema smisla jer se u procesu izgubi 75% energije, tj. na 100kWh ulozenih u proizvodnju vodika, FCV automobil na kraju iskoristi 23kWh na pokretanje samog automobila (kod elektricnih vozila sa baterijama, na ulozenih 100kWh, iskoriti se 70kWh za pokretanje automobila.
Moze se reci, koristit cemo solarne panele ili neke druge obnovljive izvore za proizvodnju vodika, ali opet, izgubi se 75% energije u procesu. Znaci treba radi tih gubitaka napraviti elektranu 4x vecu od samih potreba. Npr. ista solarna elektrana koja moze napraviti vodika dovoljno za 100 auta, moze napuniti 300 elektricnih auta da predju istu udaljenost.