Volvo postavlja nove standarde

poruka: 22
|
čitano: 3.228
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volvo postavlja nove standarde".
14 godina
offline
Volvo postavlja nove standarde

Ja bih text naslovio: Volvo malo manje škrt od ostalih proizvođača. Danas su te stvari tako jeftine da je jednostavno smiješno da nisu u serijskoj opremi ali preko dodatne opreme se kupcu lakše uzme puno para, pogotovo kod premium brandova. Pomalo je sramotno da daš 25k € za auto, a proizvođač je bio škrt ugraditi elektronike za 100€.

Moj PC  
22 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Volvo postavlja nove standarde

Pa Range Rover, ne postoji manualni mjenjač, samo koža, ugrađeno "putno računalo", elektronička sjedala, grijači za sjedala, grijač za volan, podesivi ovjes... Iako, Range Rover košta u lijepoj našoj od ~800.000kn sa HSE opremom i 300 konjskim motorom do 1.500.000kn sa Autobiography i 510 konjskim motorom, ali to je druga strana priče lol

 

Iako mi se sviđa što Volvo ugrađuje tu svu elektroniku u jeftine /jeftinije automobile, ali baš kao što je i jozef (I LoLed) rekao, to je elektronika za 100€, ali opet njih je to koštalo znatno više zbog marketinga, razvoja svega toga... Iako, kupac tu nije kriv. 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Volvo postavlja nove standarde

Baš gledam Citroen C1, nudi kao dodatnu opremu 7'' tablet na kontrolnoj ploči uz nadoplatu od 5.000kn  

Taj tablet je u rangu onih jefitnih od 500kn. 

I'm silicon-based life-form
Moj PC  
12 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde

Poskupe svaki auto u startu za 200 dolara i onda se hvale kak poklanjaju elektronike za 100 dolara. Svi sretni presretni a Volvo postavlja nove standarde lol.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.8.2014 9:38 (NEW_MAN).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Decki ne lupetajte gluposti!
Postoje zasebni automotive elektronski dijelovi koji su skuplji od obicnih. Neka komercijala je 0 - 80°C, a automotive ide od -20 ili -40 pa do 150. Takodjer automotive dijelovi se zasebno atestiraju, npr Q100.
Dal znate temperaturne uvijete za aute? Je znate sto se dogodi sa LCDom ako se drzi koju minutu ispod min temperature?
Ono sto kupite za 5000kn ne bute nigdje mogli nabavit i ne usporedjujte sa komercijalnim uredjajima. Naravno da stvarna cijena nije tolika ali nije ni kineska cijena.
Slazem se da auto elektronika jako kaska za komercijalnom. Npr prije bute dobili CD/kazetofon nego USB/SD.
A cijene u EU su uvijek vise radi regulative i poreza.
10 godina
protjeran
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Koje ti to nove aute kupujes da prije dobijes kazetofon nego usb?
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
skilly kaže...
Koje ti to nove aute kupujes da prije dobijes kazetofon nego usb?

Volvo {#} S60, frend uzeo prije nekoliko godina.

 

14 godina
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Drazen kaže...
Decki ne lupetajte gluposti!
Postoje zasebni automotive elektronski dijelovi koji su skuplji od obicnih. Neka komercijala je 0 - 80°C, a automotive ide od -20 ili -40 pa do 150. Takodjer automotive dijelovi se zasebno atestiraju, npr Q100.
Dal znate temperaturne uvijete za aute? Je znate sto se dogodi sa LCDom ako se drzi koju minutu ispod min temperature?
Ono sto kupite za 5000kn ne bute nigdje mogli nabavit i ne usporedjujte sa komercijalnim uredjajima. Naravno da stvarna cijena nije tolika ali nije ni kineska cijena.
Slazem se da auto elektronika jako kaska za komercijalnom. Npr prije bute dobili CD/kazetofon nego USB/SD.
A cijene u EU su uvijek vise radi regulative i poreza.

 

 

ne bi se baš složio, ja još nisam vidio ni jedan LCD display u autu koji je ni približno kvalitetan kao na tabletima, tipa  Samsung, apple,,,   a naplaćuju ih kao suho zlato, samo zato što mogu, jbga,,

 

btw i da krepa, pa da je zamjena na klik tipa tableta koji ćeš ubacit na standardnu poziciju, nebi ti bilo problem iskeširat par sto eura koliko košta samo LCD

15 godina
neaktivan
offline
Volvo postavlja nove standarde

Ako Volvo ugraduje 3G vezu u auto, kako se ona ostvaruje? Vozac mora otici na kiosk i kupiti SIM karticu od X operatera, ubaciti je u auto ili postoji neko drugo rjesenje?

...Scooter Tuning is not A Crime!!...
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
bus kaže...
Drazen kaže...
Decki ne lupetajte gluposti!
Postoje zasebni automotive elektronski dijelovi koji su skuplji od obicnih. Neka komercijala je 0 - 80°C, a automotive ide od -20 ili -40 pa do 150. Takodjer automotive dijelovi se zasebno atestiraju, npr Q100.
Dal znate temperaturne uvijete za aute? Je znate sto se dogodi sa LCDom ako se drzi koju minutu ispod min temperature?

 

 

ne bi se baš složio, ja još nisam vidio ni jedan LCD display u autu koji je ni približno kvalitetan kao na tabletima, tipa  Samsung, apple,,,   a naplaćuju ih kao suho zlato, samo zato što mogu, jbga,,

 

btw i da krepa, pa da je zamjena na klik tipa tableta koji ćeš ubacit na standardnu poziciju, nebi ti bilo problem iskeširat par sto eura koliko košta samo LCD

@bus, kao sto ti je Drazen vec napisa, uvjeti za automobilsku elektroniku su daleko strozi nego za komercijalnu, a osim temperature, jer auto i sva elektronika mora radit od polarnih -40 do visokih temperatura kad je auto ostavljen na suncu, tu su i prosireni uvjeti za vlagu, vibracije, nadmorsku visinu, itd. i naravno testovi koji to potvrdjuju. Sami dijelovi koji pripadaju kategoriji automotive su skuplji. 

Kada govoris o kvaliteti, jedno je kvaliteta prikaza (a i to je upitno jer ovi moraju radit i bit vidljivi na direktnom suncevom svjetlu) sto tablet za 500kn sigurno nece, a drugo je kvaliteta izrade, jer i tu vridi koliko para, toliko muzike. 

treci aspekt odnosi se na integraciju s ostatkom vozila, jer uzalud tebi tablet kad je on neovisna jedinica. jednu sasvim drugu dimenziju dobijes kad pomocu lcd-a ocitavas i upravljas funkcijama automobila. 

na kraju, uvik mozes kupit tablet za svojih 500kn i nalipi ga nasrid instrument table... i sto onda? ne vidim zbog cega bi takva opcija bila korisna u odnosu na tablet koji inace imas i nosis ga u ruci. 

marze na citavu pricu doista jesu velike, al zar nije tako za sve? u cemu je razlika izmedju dacie i mercedesa? oboje su od lima, plastike, itd. Zbog cega onda tolika razlika u cijeni kad u kilima nema toliko razlike. 

 

 

10 godina
protjeran
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Da, postoji utor za sim karticu valjda kao i na ostalim autima
15 godina
offline
Volvo postavlja nove standarde

Ma koji automotive mambo-jumbo, to su priče za naivne.

 

Što mislite, na koji način vozač funkcionira na -40 ili na +150 stupnjeva ?

Pa to ni rashladne tekućine u autu ne trpe.

 

Svemu se tome, uključujući i sam automobilski (u ovom slučaju kineski) krš, nabija cijena koliko se može.

 

Ti isti novinari koji pišu o "visokim" automotive zahtjevima svršavanju npr. na drvom furniranu upravljačku ploču kao nedostižni sjaj luksuza.

Metar furnira je 150 kn, a prodaju ti ga u autu od bar 30000 € ...

 

 

Moj PC  
8 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Lion King kaže...

Ako Volvo ugraduje 3G vezu u auto, kako se ona ostvaruje? Vozac mora otici na kiosk i kupiti SIM karticu od X operatera, ubaciti je u auto ili postoji neko drugo rjesenje?

 

Dobiš SIM karticu o čijem trošku de brine proizvođač (barem u slučaju Audi A8).

10 godina
protjeran
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Dobar ti furnir u autu za 150 kn...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
uuY kaže...

Ma koji automotive mambo-jumbo, to su priče za naivne.

 

Što mislite, na koji način vozač funkcionira na -40 ili na +150 stupnjeva ?

Pa to ni rashladne tekućine u autu ne trpe.

 

Svemu se tome, uključujući i sam automobilski (u ovom slučaju kineski) krš, nabija cijena koliko se može.

 

Ti isti novinari koji pišu o "visokim" automotive zahtjevima svršavanju npr. na drvom furniranu upravljačku ploču kao nedostižni sjaj luksuza.

Metar furnira je 150 kn, a prodaju ti ga u autu od bar 30000 € ...

 

 

 

Dal si ikada dizajnirao i proizveo nesto za automotive?

 

Zimi, po noci oko 3 - 4 sata, temperatura pada u nasim krajevima ispod -20, a mos mislit Gorski Kotar. Ako je auto vani tada pada i temperatura u kabini na onu vanjsku i mozes se pozdraviti sa LCDom koji se smrzne (i moze se poslije baciti). Ljeti direktno pod suncem konzola se zagrije na dobrih 70.

Vecina danjasnjih LCDa je 0 - 60 (70), rijedji su oni -20/-30, a na kapaljku mozes nac one od -40. Cijena raste exponencijalno.

 

Sto se tice elektronike automotive zahtjeva prezivljavanje napona napajanja od 36V. Sve to se placa i u auto ne mozes ugraditi nesto sto nije Q100 atestirano. Evo za usporedbu isti chip za komercijalnu (industrjsku - 85 stupnjeva) upotrebu kosta $6, za automotive do 125 stupnjeva je $7, a automotive za 150 stupnjeva je $8.3. Kod LCDa je razlika puno drasticnija.

Ali, ono sto se puno vise placa je znanje i "monopol". Tak nesto ne proizvodi tam neki kinez vec svega nekoliko firmi na svijetu.

 

16 godina
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Nije kod LCDa nista drasticnije a najbolji pokazatelj ti je autoradio koji ima ekran od sedam icha i radi na -40. Taj radio kosta 100 eura na amazonu a onaj od kineza dobis za 50. Volvo ga dobije valjda za 25.

Pusite price za malu djecu.
16 godina
odjavljen
offline
Volvo postavlja nove standarde

Pozdravljam što više opreme za što manje novaca ali mislim da je bulšit pričati o nešto ekstremno skupljoj elektronici za auto. Ja sam prošle godie uzeo faking daciu i tražili su mi 1500 kn nadoplate za touch screen sa navigacijom. Nisam uzeo jer mi ne treba ali ako oni mogu imati touch screen za koji daju jamstvo 5 godina i koji će raditi isto tako na -40 (ako je to neka granica) zašto bi onda isti takav ekran u audiju ili šta ja znam gdje morao koštati 50k kn? Seru, elektronika nije toliko skupa a "povezivost" u autu ne bi trebalo ni komentirati. Ljudi iz hobija sa arduinom, RPI-jem i koječime naprave čuda a kod njih je "pothvat" što možeš na svom smartfonu vidjeti količinu goriva u spremniku ili šta ja znam šta. Seru smradovi, samo da bi opravdali cifre...

Freak Show Inc.
 
6 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Pa jesi ti kad platio 50000 kn za touch u autu ili drobis bez veze?
Bacate cifre na pamet, nije uopce tako skupo kako pricate, a i najcesce se ne radi samo o "tabletu", nego o određenom sistemu
15 godina
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
skilly kaže...
Pa jesi ti kad platio 50000 kn za touch u autu ili drobis bez veze?
Bacate cifre na pamet, nije uopce tako skupo kako pricate, a i najcesce se ne radi samo o "tabletu", nego o određenom sistemu

pa zar im onda nije jednostavnije slozit jedan dobar api i da je poveziv sa svim današnjim mobilinim os-evima.  a onda si ti po želji uštekaš šta imaš. tablet, mobitel, od 500 do 50000 kuna. mislim da bi puno veću publiku prihvatili nego sa svojim riješenjima.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
ranko091 kaže...

pa zar im onda nije jednostavnije slozit jedan dobar api i da je poveziv sa svim današnjim mobilinim os-evima.  a onda si ti po želji uštekaš šta imaš. tablet, mobitel, od 500 do 50000 kuna. mislim da bi puno veću publiku prihvatili nego sa svojim riješenjima.

To već postoji - OBD2 interfejs s bluetoothom. Što sad oni tu još imaju razvijati i zašto to naplaćuju tisuće kuna/eura, ne bih znao...

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Drazen kaže...
Takodjer automotive dijelovi se zasebno atestiraju, npr Q100.

Što je Q100?

 

Drazen kaže...
Ono sto kupite za 5000kn ne bute nigdje mogli nabavit i ne usporedjujte sa komercijalnim uredjajima. Naravno da stvarna cijena nije tolika ali nije ni kineska cijena.
Slazem se da auto elektronika jako kaska za komercijalnom.

Ne slažem se. Ja sam uzeo HU najskuplji 2007. godine (4800 kn) sa USB, DVD player-om, radio unit zbog manjka mjesta je odvojen te sam još dao 1500 kn za kameru za rikverc (noćna širokokutna) bez bluetooth (nanadno ide model za to, pa i za TV iako možeš spojiti.)

http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/PUSA/Images/AVH-P5000DVD_open_amber_lrg.jpg

Znači najskuplji pioneer bi po tebi bio najbolji, međutim to nije slučaj jer trebaš:

- podmazat motor koji vadi i vraća LCD ekran jer šteka (meni nije problem popraviti ako znaš)

- LCD ekran se potamnio na -17C ! i tako je taman ostao sve dok se ne ugrije (trebalo je više od 1h), a na suncu nije problem

- LCD je izrazito loše kvalitete naspram današnjih

 

Mislim da bacanje novca za najskuplji model nema veze sa kvalitetom, a u autu dijeovi su turski, china i slicno, te cak niti to vise nema veze kao danas.

 

Ne zaboravimo da je Volvo prihvaćen u Kini te partnerstvo sa Kinom rade na tehnološkom dijelu pa prema tome elektronski dijelovi su upitne kvaitete odnosno MTBF je neitestiran (neprediktan). Druga stvar to je još prototip koji godinama "testiraju" pa ne možemo reći kako to radi.

 

Da li si ikada vidio kineske aute? Ne bi vjerovao kako oni za sebe rade kvalitetne modele a prema van je druga priča sa smanjenim MTBF.

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Volvo postavlja nove standarde
Drazen kaže...

 

 

 

Dal si ikada dizajnirao i proizveo nesto za automotive?

 

Zimi, po noci oko 3 - 4 sata, temperatura pada u nasim krajevima ispod -20, a mos mislit Gorski Kotar. Ako je auto vani tada pada i temperatura u kabini na onu vanjsku i mozes se pozdraviti sa LCDom koji se smrzne (i moze se poslije baciti). Ljeti direktno pod suncem konzola se zagrije na dobrih 70.

 

Većina LCD ekrana rade serijski u istoj tvornici pa se serijski prosjeđuje dalje. Pitanje je kako je ona zaštićena (kučište LCD ekrana, zadnja strana pokrivena sa magnezijskom legurom, aluminijem i slicno ili je na plasticni). Radije bi pricekao ekipu da vidimo dissasembly elektronike, ali gledaj sve je to plastika, nosači itd... radi tvorničke uštede. Volvo nije više sinonim kao nekad. Volio sam Volvo al sad više niti jednom.

 

Pogledaj ovo svi dijelovi plastični: http://forums.swedespeed.com/showthread.php?151555-2005-volvo-s40-RTI-navigation-screen-won-t-pop-up-broken-gear

 

Misliš da je danas bolje? Jesi siguran da nisu ušparali na tvorničkim resursima?

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice