Tko ziv, tko mrtav do 2040...
Kao da danasnja nasa vlada svecano obeca da ce u Hrvatskoj od 2040. biti blagostanje...
Tko ziv, tko mrtav do 2040...
Kao da danasnja nasa vlada svecano obeca da ce u Hrvatskoj od 2040. biti blagostanje...
Tko ziv, tko mrtav do 2040...
Kao da danasnjka nasa vlada svecano obeca da ce u Hrvatskoj od 2040. biti blagostanje...
i to se samo nece prodavati, a gdje ce biti sva vozila na fosilna goriva dotad nego na cestama
Ako naprave novi Espace na struju sa dometom 500 km pri brzini od 140 km/h sa upaljenom klimom glasnom muzikom i svjetlima onda kupujem novi auto, do onda peglam na stari dobri smrdljivi diesel.
Imam osjecaj da budemo svi vozili oldtimere do 2050 kad elektricni auti postanu pristupacni sa dometom koji nije pusiona i kad bude dovoljno baterija.
Svi fantaziraju o zabranama a jedino Musk gradi tvornice baterija bez kojih ne bude proizvodnih kapaciteta za te sve fantazije.
Ovo je nesto realno i ostvarivo za razliku od nekih koji bubaju godine 2025...
Ovo je i vise nego realno.
u tehnološkoj je demagogiji i prodavanju muda pod bubrege neobrazovanoj raji konkurencija iznimno oštra. no, kako piše kolega gore, do 2040. tko živ - tko mrtav. k'o ih jebe, njih i električne aute.
pe se: kvaziekolozima i inim luftbrenzerima bi bilo mudro informirati se o tome što se sve proizvodi od nafte i u kojoj mjeri goriva (= energetika) u tome sudjeluju. kad će zamijeniti naftu (tj. nikad) "obnovljivim" izvorima za plastiku, lijekove, gnojiva, tekstil itd. itd., možda će se moći razgovarati o struji.
Bas su vickasti ti britanci, s obzirom da danas preko 50% struje i dalje proizvode pomocu fosilnih goriva.
svi zabranjuju vozila na fosilna goriva, ali nekim čudom pristupačna alternativa još uvijek nije na vidiku...
Bas su vickasti ti britanci, s obzirom da danas preko 50% struje i dalje proizvode pomocu fosilnih goriva.
Smisao smanjenja broja auta na fosilna nije samo i isključivo u smanjenu potrošnje fosilnih goriva, dio je kao što je i smisao kanalizacije. Ne smanjuje kanalizacija količinu govana, samo ih preusmjeruje iz dvorišta/cesta/parkova u neka nama prikladnija mjesta.
Veliki gradovi imaju velike probleme s velikom količinom prljavih auta.
Bas su vickasti ti britanci, s obzirom da danas preko 50% struje i dalje proizvode pomocu fosilnih goriva.
Smisao smanjenja broja auta na fosilna nije samo i isključivo u smanjenu potrošnje fosilnih goriva, dio je kao što je i smisao kanalizacije. Ne smanjuje kanalizacija količinu govana, samo ih preusmjeruje iz dvorišta/cesta/parkova u neka nama prikladnija mjesta.
Veliki gradovi imaju velike probleme s velikom količinom prljavih auta.
Ma jasno, ali to nije rjesenje problema, jer ako se posluzim tvojom analogijom, govna mozes preseliti da smrde negdje drugdje ali izgaranje fosilnih goriva i dalje ide u atmosferu.
Da ne spominjemo da su u vecini razvijenog svijeta elektro mreze vec i ovako blizu maksimuma u posljednjih par desetljeca, a sad zamisli ako bi jos preselili i promet na struju.
Obnovljivi izvori osim sto cijenom nisu superjeftiniji od neobnovljivih (prvenstveno radi odrzavanja) imaju i problem da su nepouzdani, a i nekako mi se cini da na britanskom otoku solarni paneli nisu opcija.
Uglavnom, ukoliko ne otkrijemo nekakav drugi nacin za proizvodnju el. energije sve se to svodi na guranje problema pod tepih (ili govna pod tepih, ako ti je to draza analogija )
Ja sam gledao intervju sa Ellonom Muskom u kojem je objasnjavao zašto su el auti bolji iako budu elektrane koristile fosilna goriva i dalje.
Rekao je Ellon, da auto ne iskoristi poptuno fosilno gorivo, on barem iskoristi 60% to gorivo, ali to nije samo to. Tu postoji i toplina koju automobili ne iskoriste. Mi stavljamo hladnjak i hladimo motor da se ne zagrije. Poanta je da to fosilno gorivo u elektrani puno bolje iskoristimo i svu toplinu koju bi dobili iz tog goriva.
Osim toga, elektrane su puno bolje rješenje za zaštitu okoliša, jefitnije je unaprediti na jednoj elektrani razne filtere koji blokiraju ispuštanje ugličnog dioskida nego na milijarde automobila. El auto bi zbog toga trebao biti s vremenom jeftiniji kada uđe u širu primjenu.