Taj Golf GTE jos nije u ponudi na hrvatskim cestama, a i nezna se kad ce bit.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Taj Golf GTE jos nije u ponudi na hrvatskim cestama, a i nezna se kad ce bit.
Bit će...ali ovo je svakako zanimljiva stvar, dobar omjer, 50 km samo na struju, ako je to realna brojka, dostižna u stvarnim uvjetima to je odlično, jer će zadovoljiti potrebu većine ljudi i postoji velika mogućnost da se u takvom vozilu većinu dana voziš samo na struju. A opet pokrivena je i potreba za duljim putovanjima, tada sa motorom sa unutarnjim izgaranjem. Tako da u ovo vrijeme dok još nema punjača na svakom koraku ovo je solidna kombinacija.
Iako tih 50 km je vjerojatno 40 ili malo manje (kao što pokazuju testovi za Golf GTE - 40 km u realnim uvjetima) pa bi to trebalo malo popraviti. Mislim da ako bi se to naguralo na 80km samo na struju da bi pokrili uobičajene dnevne potrebe barem 75-80% ljudi.
Taj Golf GTE jos nije u ponudi na hrvatskim cestama, a i nezna se kad ce bit.
Bit će...ali ovo je svakako zanimljiva stvar, dobar omjer, 50 km samo na struju, ako je to realna brojka, dostižna u stvarnim uvjetima to je odlično, jer će zadovoljiti potrebu većine ljudi i postoji velika mogućnost da se u takvom vozilu većinu dana voziš samo na struju. A opet pokrivena je i potreba za duljim putovanjima, tada sa motorom sa unutarnjim izgaranjem. Tako da u ovo vrijeme dok još nema punjača na svakom koraku ovo je solidna kombinacija.
Iako tih 50 km je vjerojatno 40 ili malo manje (kao što pokazuju testovi za Golf GTE - 40 km u realnim uvjetima) pa bi to trebalo malo popraviti. Mislim da ako bi se to naguralo na 80km samo na struju da bi pokrili uobičajene dnevne potrebe barem 75-80% ljudi.
Ja imam ovaj 1.4 tsi act motor u golfu, dobar je, ali cekam da dode taj gte i da ga zamjenim. Posto zivin u Splitu nema ravnica i potrosnja nije po deklariranoj, a ne vozin neke ogromne dionice, elektro motor bi bija taman. S jednim tankom pređem oko 450-600 km, znaci s elektromotorom bi presa oko 700km - 800km. Jos drzava za ovaj model daje 50k kuna subvencija. Treba vidit jos kakve ce cijene bit i moj je.
Eto baš za takve slučajeve je to super kombinacija
Ja imam ovaj 1.4 tsi act motor u golfu, dobar je, ali cekam da dode taj gte i da ga zamjenim. Posto zivin u Splitu nema ravnica i potrosnja nije po deklariranoj, a ne vozin neke ogromne dionice, elektro motor bi bija taman. S jednim tankom pređem oko 450-600 km, znaci s elektromotorom bi presa oko 700km - 800km. Jos drzava za ovaj model daje 50k kuna subvencija. Treba vidit jos kakve ce cijene bit i moj je.
Koliko znam te subvencije su završile u 7. mjesecu. Potrošen je sav novac koji smo dobili iz fondova za tu namjenu.
Ja imam ovaj 1.4 tsi act motor u golfu, dobar je, ali cekam da dode taj gte i da ga zamjenim. Posto zivin u Splitu nema ravnica i potrosnja nije po deklariranoj, a ne vozin neke ogromne dionice, elektro motor bi bija taman. S jednim tankom pređem oko 450-600 km, znaci s elektromotorom bi presa oko 700km - 800km. Jos drzava za ovaj model daje 50k kuna subvencija. Treba vidit jos kakve ce cijene bit i moj je.
Koliko znam te subvencije su završile u 7. mjesecu. Potrošen je sav novac koji smo dobili iz fondova za tu namjenu.
Milsim da idu ispočetka u slijedećoj godini, s tim da će ih navodno biti više.
A i ovu godinu ako se ne varam za firme ima još poticaja, jer nisu sve potrošili
Taj Golf GTE jos nije u ponudi na hrvatskim cestama, a i nezna se kad ce bit.
Bit će...ali ovo je svakako zanimljiva stvar, dobar omjer, 50 km samo na struju, ako je to realna brojka, dostižna u stvarnim uvjetima to je odlično, jer će zadovoljiti potrebu većine ljudi i postoji velika mogućnost da se u takvom vozilu većinu dana voziš samo na struju. A opet pokrivena je i potreba za duljim putovanjima, tada sa motorom sa unutarnjim izgaranjem. Tako da u ovo vrijeme dok još nema punjača na svakom koraku ovo je solidna kombinacija.
Iako tih 50 km je vjerojatno 40 ili malo manje (kao što pokazuju testovi za Golf GTE - 40 km u realnim uvjetima) pa bi to trebalo malo popraviti. Mislim da ako bi se to naguralo na 80km samo na struju da bi pokrili uobičajene dnevne potrebe barem 75-80% ljudi.
Ja imam ovaj 1.4 tsi act motor u golfu, dobar je, ali cekam da dode taj gte i da ga zamjenim. Posto zivin u Splitu nema ravnica i potrosnja nije po deklariranoj, a ne vozin neke ogromne dionice, elektro motor bi bija taman. S jednim tankom pređem oko 450-600 km, znaci s elektromotorom bi presa oko 700km - 800km. Jos drzava za ovaj model daje 50k kuna subvencija. Treba vidit jos kakve ce cijene bit i moj je.
Ne vidim baš financijsku isplativost u nabavci Golfa GTE jer u DE košta pozamašnih 280000kn, a kod nas će biti bar desetak i više tisuća kn skuplji. Zar ti se isplati mijenjat 1.4TSI za njega?
Za samu novčanu razliku se "besplatno" voziš godinama.
A šta poslije tih godina? Kad benzin još poskupi? A i može preraditi ovaj koji ima na struju, ili ga prodati i vratiti dobar dio para.
A šta poslije tih godina? Kad benzin još poskupi? A i može preraditi ovaj koji ima na struju, ili ga prodati i vratiti dobar dio para.
Kako ce preraditi ovaj postojeci na struju? Mislim da tako sto nije sluzbeno podrzano od strane VW-a a samim time nije niti legalno. A kontam i nakon 4-5 godina (ako ne i prije) i baterije treba mijenjati a i to je znacajna stavka ...
A da ne pricam o razlici u cijeni ... u Svicarskoj je ocnovni model golfa 22000 franaka a osnovni motel golfa GTE je 46650 franaka ...
Dakle jedan GTE golf kosta kao 2 osnovna modela (1.2TSI 85 konja) ... Ajd da je krajnji rezultat kao TESLA - dakle autonomni auto na el. energiju ali na zalost to nije slucaj i auto se treba tankati ...
Zaista sam zagovornik el. energije kao alternative fosilnim gorivima ali na zalost je to jos uvijek daleko od isplativog za normalnog covjeka ...
U većini zemalja je legalno, ovo što vidiš u mom avataru je prerađeni tomos BT, ima registraciju, potpuno je legalan, i nije mi trebalo nikavo dopuštenje od tomosa. Imam domet 100 km, baterije ako traju 5 godina nije šteta, iako bi trebale puno duže, ali za 5 godina će ionako koštati manje od 500€. Cijela prerada s tomosom me koštala oko 2000€, koliko košta najjeftiniji ne-kineski skuter. Troši 2 kwh na 100 km. Pa sad reci jel se isplati.