Napokon!
Jos da smanje kompresiju kao Vimeo, gdje ce im bit kraja
Napokon!
Jos da smanje kompresiju kao Vimeo, gdje ce im bit kraja
Madrfakr, kakva je to igra na slici?
Madrfakr, kakva je to igra na slici?
Nagađam, zadnja inačica Mario Karta.
mislim da će konzolaši dobiti boner
Ne znam zašto ali nemogu te snimke pokrenuti na HD-u.
Ja sam pogledao ovaj snimak minecrafta i dobio sam izljev krvi u mozak!
Napokon!!!
Dok nisam pogledao ovaj snimak minecrafta nisam mogao jesti, spavati, kakati!!
Ne znam zašto ali nemogu te snimke pokrenuti na HD-u.
Nisam niti ja mogao na Firefoxu,probah na IE i radi
I opet se u youtube komentarima nađu biseri koji govore da nevide razliku između 60 i 30 -.-
Evo malo gameplaya s Wii-ua. Koliko sam skužio, najviše igara koje idu u 1080@60 ima baš Nintendova konzola hehe
To moras reci ovako:Na 30 slicica,brzi pokreti se zamucuju,a recolucija pada,dok,na 60 slicica,brzi pokreti se ne zamucuju,a rezolucija ne pada..eto..
Kod video igara razlika između 30 i 60 fps je očita. Kod nekih real-life videa snimanih nekom kamerom, razlika bi trebala biti zanemarujuća zbog prirodnog motion blura. Tražim taj video da provjerim tu teoriju.
Kod video igara razlika između 30 i 60 fps je očita. Kod nekih real-life videa snimanih nekom kamerom, razlika bi trebala biti zanemarujuća zbog prirodnog motion blura. Tražim taj video da provjerim tu teoriju.
Baš i ne razumijem zašto bi razlika trebala biti zanemarujuća. Pri sporim pokretima motion blur će poslužiti za to da pokret doživljavaš kao pokret, a ne kao seriju statičnih slika. Pri brzim pokretima motion blur niskog frameratea će zamuljati pokret toliko da nećeš vidjeti što se događa, nego ćeš imati samo razvučenu fleku (idem malo u ekstreme, ali poanta bi trebala biti jasna).
Dakle, rekao bih da ti je hipoteza pogrešna, pod uvjetom da u videu ima nekog kretanja. 50 ili 60 fps je dobro recimo za snimke sportskih aktivosti. Teniski meč, na primjer. Nemoj zaboraviti ni to da je obična televizija na 50 sličica u sekundi (doduše s proredom, ali ipak 50 sličica) - zato recimo i studijske snimke i sportski prijenosi snimani u 50 sličica izgledaju življe od filmova snimljenih u 24 sličice u sekundi. Tj. barem je tako bilo do pojave televizora koji interpoliraju pokrete pa ti u osnovi 24 fps film s većom ili manjom uspješnosti "pretvore" u 50-60 ili čak više fps.
Kod video igara razlika između 30 i 60 fps je očita. Kod nekih real-life videa snimanih nekom kamerom, razlika bi trebala biti zanemarujuća zbog prirodnog motion blura. Tražim taj video da provjerim tu teoriju.
Baš i ne razumijem zašto bi razlika trebala biti zanemarujuća. Pri sporim pokretima motion blur će poslužiti za to da pokret doživljavaš kao pokret, a ne kao seriju statičnih slika. Pri brzim pokretima motion blur niskog frameratea će zamuljati pokret toliko da nećeš vidjeti što se događa, nego ćeš imati samo razvučenu fleku (idem malo u ekstreme, ali poanta bi trebala biti jasna).
Dakle, rekao bih da ti je hipoteza pogrešna, pod uvjetom da u videu ima nekog kretanja. 50 ili 60 fps je dobro recimo za snimke sportskih aktivosti. Teniski meč, na primjer. Nemoj zaboraviti ni to da je obična televizija na 50 sličica u sekundi (doduše s proredom, ali ipak 50 sličica) - zato recimo i studijske snimke i sportski prijenosi snimani u 50 sličica izgledaju življe od filmova snimljenih u 24 sličice u sekundi. Tj. barem je tako bilo do pojave televizora koji interpoliraju pokrete pa ti u osnovi 24 fps film s većom ili manjom uspješnosti "pretvore" u 50-60 ili čak više fps.
Nije,nego 24 slicice u refresh rate od 50Hertza u sekundi,dakle video od 24 slike se refresa 50 puta u sekundi..kod NTSC je 29,jos-nesto-sitno
ostalo na,da vise se ne nagadja..
Ne znam odakle ti to - praktički nikad nije u 24 sličice u sekundi, jer je to filmski standard. Televizijske kamere snimaju tipično u 50i ili 25p kod nas, odnosno 60i ili 30p u NTSC području. Kad je bila analogna televizija, emitirao se 50i signal, znači signal s 50 sličica s proredom u sekundi i rekao bih da se kod televizijskih emisija u pravilu emitirao 50i video. Pa cijela poanta 50i signala bila je omogućiti prijenos 50 sličica u sekundi radi glađih, realnijih pokreta!
Both PAL and NTSC have a higher frame rate than film, 24 frames per second. Most TV output for PAL and NTSC use interlaced frames meaning that even lines update on one frame and odd lines update on the next frame. Interlacing frames gives a smoother motion with half the frame rate, the downside is with scene changes. NTSC is used with a fps of 60i or 30p whereas PAL generally uses 50i or 25p; both use a high enough frame rate to give the illusion of fluid motion.
Neću decidirano tvrditi kakva je sad situacija (piše 576i) - tu sam se možda zaletio, barem kad je riječ o digitalnom SD signalu, koji se emitira kao 50i, ali koliko vidim trebao bi biti na 25 sličica u sekundi, znači 25p zakodiran kao 50i. Trenutno nemam volje istraživati šibaju li naše televizije 25p zapakiran u 50i ili pak pravi 50i (ili ovisno o programu jedno ili drugo). Međutim siguran sam da se ne emitira 24. Što se tiče HD digitalne televizije, ona podržava više specifikacija i ona eksplicitno dozvoljava 50/60p. HRT inače kod prihvata HD materijala traži 1080 25 Hz ili iznimno 720 50 Hz.
Što se tiče samih kamera, velika većina kamera za naše tržište podržava 50i standard (mnoge starije miniDV kamere samo taj i podržavaju, dok druge podržavaju i 25p). Kad kamera snima u 50i, onda ona doista snima 50 sličica u sekundi (samo polovične vertikalne rezolucije), a ne 25! Znači, tih 50 sličica je svaka snimljena u svom, različitim odsječku vremena. Zato ako ideš iz proreda (interlacea) u punu sliku (progressive) treba raditi deinterlacing, jer moraš 50 poluslika, znači 50 poluslika od kojih je svaka snimljena u svom trenutku, zgurati u 25 punih slika! Ako ne napraviš propisni deinterlacing, onda dobiš ružne artefakte (horizontalne pruge najbolje vidljive na rubovima objekata u pokretu).
Da se vratimo na onih filmskih 24 sličice u sekundi - televizije (a zapravo i za izdanja na DVD-u za PAL tržište) film jednostavno malo ubrzaju, odnosno samo reproduciraju sličice kao da se radi o 25 fps. Drugim riječima, u prvoj sekundi emitiranog materijala emitira se cijela prva sekunda filma (24 sličice) i jedna sličica iz druge sekunde. Zatim se u drugoj sekundi emitiranog TV materijala emitiraju zadnje 23 sličice druge sekunde filma i 2 sličice iz treće sekunde filma. Zvuk, naravno, treba ubrzati tako da odgovara toj novoj izmjeni sličica.