Uz pretpostavku noćnog punjenja i pretpostavku da se u režimu manje snage elektrodistribucijska mreža pogoni strujom proizvedenom ekološki prihvatljivijima elektranama, ipak ekologija (dodatno) prevagnjuje na stranu električnih.
Međutim, čak i kad prevage ne bi bilo i kad bi električni imali jednak ekološki utjecaj kao i benzinski, opet bi i po pitanju zagađenja električni bili prihvatljiviji. Gradski promet proizvodi ispušne plinove u razini zemlje u velikim gradovima gdje je cirkulacija zraka daleko manja, a gustoća naseljenosti veća. To rezultira velikim lokalnim zagađenjem koje truje ogromni broj ljudi.
Električna energija se proivodi van gradova, u otvorenom i prozračnom prostoru, a malom gustoćom naseljenosti. Dimnjaci su visoki i plinovi se brzo raspršuju u velikim visinama.
Dakle, čak i ako bi globalni ekološki efekt bio isti, utjecaj na kvalitetu života i zdravlje je i dalje daleko manji kod električnih automobila.
I na kraju, motori s unutarnjim izgaranjem se približavaju teoretskoj granici korisnog djelovanja za taj tip motora, dok na području elektrana imamo daleko veći prostor za napredovati.