Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

poruka: 28
|
čitano: 838
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o".
3 mjeseca
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

Pa ako se ne sruše, sigurno će izdržati u komadu.

 
1 1 hvala 0
5 godina
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

Ja bih platio vise za izravan let samo ako imaju ona polulezeca sjedala (bussines klasa), inace u ekonomskoj klasi meni je avion neudobniji od autobusa (potovo na duzim letovim gdje bi trebao odspavati dio puta).

 
1 0 hvala 0
11 godina
online
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

Jebo te led, u smrdljivom ryanairu izludim od Dublina do Budimpeste. Iako, par puta smo letjeli sa AerLingusom i sjedala su puno udobnija pa se lakse podnosi

Freak Show Inc.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

ovisi o hrani i stjuardesama. i jel se smije povremeno (i poslije) izaći na krilo zapalit koju, uz kavu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
16 1 hvala 0
10 godina
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

Iako će aviokompanija imati manje troškove prijevoza, oni žele naplatiti više?!. Pa sretno im u tome...

scientia est potentia
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Pa to je bolje nego da mi put traje +24 sata.
Malo mi je nejasno o kakvoj se nelagodi tijekom leta radi?
U pravilu što je veći zrakoplov, let je udobniji. Na letovima od 12tak sati redovito prespavam barem 7.
Ako ekonomska klasa nije dovoljno dobra, uvijek se može doplatiti koji dolar (kada se potvrđuje karta), i prebaciti u višu klasu.
vicious
Moj PC  
1 4 hvala 0
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Koju hrpu gluposti si napisao. Nakon 4 sati leta već mi je dosta i ne znam kam bi sa sobom. To što je avion veći ne znaci da je udobnije jer te i tamo slože kao sardine. A nadoplata na višu klasu nije bas par kuna, nego je značajno skuplje. A ti ako uživaš u letu od 12 možda bi mogao raditi kao stjuardesa.
The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
8 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
alien kaže...

Iako će aviokompanija imati manje troškove prijevoza, oni žele naplatiti više?!. Pa sretno im u tome...

 

A zasto i ne bi ako su ljudi spremni platit dodatnu ugodu i komfor koji donosi izravni let. Ne znam zasto ti je to toliko cudno, al dodatni komfor se redovno naplacuje. Da sam primoran letjeti na takvim linijama, bez razmisljanja bi platio vise izravni let. 

11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Testirat će sa zaposlenicima? Znači bez beba koja plaču, klinaca koji tresu sjedala, debelih koji se prelijh na tvoje sjedalo, neopranih koji izuvaju cipele? I samo 40 ljudi u cijelom avionu?

To se zove testiranje u realnim uvjetima.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
10 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Visak kaže...
Testirat će sa zaposlenicima? Znači bez beba koja plaču, klinaca koji tresu sjedala, debelih koji se prelijh na tvoje sjedalo, neopranih koji izuvaju cipele? I samo 40 ljudi u cijelom avionu?

To se zove testiranje u realnim uvjetima.

 Imaš pravo, za pravo testiranje trebao bi biti pun avion, sa profilom putnika kakve si opisao. Tek nakon takvog testiranja znalo bi se točno kako bi takav dugačak put utjecao na prosječnog čovjeka.

dolazim odmah - Godot
17 mjeseci
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Zamisli skoro 19h igre živaca...hoću li doći ili ne.... rađe brodom
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Pozdrav southy!

Ja obično komentiram kada pročitam komentare plačimačaka, kao što je tvoj.
Jesi li primjetio kako ljudima sve smeta? Imam osjećaj da niste "izloženi takvim smetnjama" da biste otkrili lijek protiv raka.
Ne znam koje to veće i bolje kompanije putnike na dužim linijama prevoze kao sardine. Mojih 189cm se uvijek dobro smjeste. Možeš uvijek tražiti da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo tako da možeš ispružiti noge. Letim već godinama i svaki put me pitaju gdje želim sjesti. Ako baš ne letiš na linijama iz Azije za Europu i obratno, uvijek imaš mjesta da se raširiš. Ako letiš na tim linijama možeš jesti i piti i zabaviti se multimedijom, tv-om, muzikom i igricama. Može se i spavati jer su letovi ugodni.

Uvijek možeš nadoplatiti za viši razred. Treba pitati. Cijene variraju (200$ Fra Hou, 1200$ Douala-Ist!!!). Nema pravila. Ako se želiš počastiti nakon napornog ugovora ili si pretio ili voliš markiranu kozmetiku u wc-u ili voliš jesti metalnim beštekom i uživati u drugim blagodatima za koje si platio, zašto ne? Ako nemaš novca, a čest si letač, možeš iskoristiti milje, pa će te automatski prebaciti u viši razred (kada je potražnja za ekonomskim razredom veća).

Jučer sam poletio iza 1500 iz Zg za Wiennu, pa Adiss Ababu i stigao danas na Komore. Cca 24 sata puta. Direktno je 9 sati. Da li sam tako mogao izbjeći presjedanja, čekanja, mogućnost gubitka prtljage koje mi treba za rad, pretrese, redove itd?

Vrijeme je novac. Ako se ta linija otvara, znači da postoje ljudi koji to traže. To su ti malo jači mačci. 😉

Lp i sretno na putovanjima!
vicious
3 mjeseca
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l

Trgovački putnik, a što ćeš mora netko i to...

3 godine
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Prema Wiki podacima, 787-9 ima max dolet od oko 14 000 km, ako je prosjecna brzina krstarenja 850km/h, to ispada oko 16,5 sati. Dakle nesto ne stima, da li se radi o modificiranim avionima (veci spremnik)?
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
zokonja kaže...
Prema Wiki podacima, 787-9 ima max dolet od oko 14 000 km, ako je prosjecna brzina krstarenja 850km/h, to ispada oko 16,5 sati. Dakle nesto ne stima, da li se radi o modificiranim avionima (veci spremnik)?

Planiraju te letove ne prije 2022., a kojim zrakoplovom još je teško reći - da li neka varijanta 777X ili A350 još se ne zna.

Sad je moguće s ovima jer su s malim brojem putnika i teretom pa je izvedivo.

9 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
viciousone kaže...
Pozdrav southy!

Ja obično komentiram kada pročitam komentare plačimačaka, kao što je tvoj.
Jesi li primjetio kako ljudima sve smeta? Imam osjećaj da niste "izloženi takvim smetnjama" da biste otkrili lijek protiv raka.
Ne znam koje to veće i bolje kompanije putnike na dužim linijama prevoze kao sardine. Mojih 189cm se uvijek dobro smjeste. Možeš uvijek tražiti da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo tako da možeš ispružiti noge. Letim već godinama i svaki put me pitaju gdje želim sjesti. Ako baš ne letiš na linijama iz Azije za Europu i obratno, uvijek imaš mjesta da se raširiš. Ako letiš na tim linijama možeš jesti i piti i zabaviti se multimedijom, tv-om, muzikom i igricama. Može se i spavati jer su letovi ugodni.

Uvijek možeš nadoplatiti za viši razred. Treba pitati. Cijene variraju (200$ Fra Hou, 1200$ Douala-Ist!!!). Nema pravila. Ako se želiš počastiti nakon napornog ugovora ili si pretio ili voliš markiranu kozmetiku u wc-u ili voliš jesti metalnim beštekom i uživati u drugim blagodatima za koje si platio, zašto ne? Ako nemaš novca, a čest si letač, možeš iskoristiti milje, pa će te automatski prebaciti u viši razred (kada je potražnja za ekonomskim razredom veća).

Jučer sam poletio iza 1500 iz Zg za Wiennu, pa Adiss Ababu i stigao danas na Komore. Cca 24 sata puta. Direktno je 9 sati. Da li sam tako mogao izbjeći presjedanja, čekanja, mogućnost gubitka prtljage koje mi treba za rad, pretrese, redove itd?

Vrijeme je novac. Ako se ta linija otvara, znači da postoje ljudi koji to traže. To su ti malo jači mačci. 😉

Lp i sretno na putovanjima!

 Istina, na svim duljim letovima su sjedala obično dovoljno razmaknuta. E sad ovo da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo možeš ako već nije bukirano. Sve ovisi kad kupuješ kartu. Ako si poslovni putnik onda to uglavnom činiš u zadnji tren, pa si nekad ionako prisiljen uzeti business klasu. U protivnom izabrati sjedalo je teško. Također, nikad nisam vidio $200 doplatu za BUS na prekooceanskom letu, Uglavnom to bude 2-2,5 cijene ekonomske. Možda je to u slučajevima slabe popunjenosti leta.
A da štošta smeta - smeta, uglavnom suputnici koji ruku na srce znaju biti i gori u business klasi gdje nekad bude bahatih seljačina "ja sam ovo platio i imam pravo radit što me volja". Meni osobno je let podnošljiv do nekih 8-9 sati, nakon 12 sati već pomalo u sebi psuješ "dobro, kad ćemo već stići". Ne možeš toliko spavati u komadu. Ja ni u krevetu ne mogu spavati više od 7 sati, a u avionu možda 3.

9 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
jozef kaže...
viciousone kaže...
Pozdrav southy!

Ja obično komentiram kada pročitam komentare plačimačaka, kao što je tvoj.
Jesi li primjetio kako ljudima sve smeta? Imam osjećaj da niste "izloženi takvim smetnjama" da biste otkrili lijek protiv raka.
Ne znam koje to veće i bolje kompanije putnike na dužim linijama prevoze kao sardine. Mojih 189cm se uvijek dobro smjeste. Možeš uvijek tražiti da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo tako da možeš ispružiti noge. Letim već godinama i svaki put me pitaju gdje želim sjesti. Ako baš ne letiš na linijama iz Azije za Europu i obratno, uvijek imaš mjesta da se raširiš. Ako letiš na tim linijama možeš jesti i piti i zabaviti se multimedijom, tv-om, muzikom i igricama. Može se i spavati jer su letovi ugodni.

Uvijek možeš nadoplatiti za viši razred. Treba pitati. Cijene variraju (200$ Fra Hou, 1200$ Douala-Ist!!!). Nema pravila. Ako se želiš počastiti nakon napornog ugovora ili si pretio ili voliš markiranu kozmetiku u wc-u ili voliš jesti metalnim beštekom i uživati u drugim blagodatima za koje si platio, zašto ne? Ako nemaš novca, a čest si letač, možeš iskoristiti milje, pa će te automatski prebaciti u viši razred (kada je potražnja za ekonomskim razredom veća).

Jučer sam poletio iza 1500 iz Zg za Wiennu, pa Adiss Ababu i stigao danas na Komore. Cca 24 sata puta. Direktno je 9 sati. Da li sam tako mogao izbjeći presjedanja, čekanja, mogućnost gubitka prtljage koje mi treba za rad, pretrese, redove itd?

Vrijeme je novac. Ako se ta linija otvara, znači da postoje ljudi koji to traže. To su ti malo jači mačci. 😉

Lp i sretno na putovanjima!

 Istina, na svim duljim letovima su sjedala obično dovoljno razmaknuta. E sad ovo da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo možeš ako već nije bukirano. Sve ovisi kad kupuješ kartu. Ako si poslovni putnik onda to uglavnom činiš u zadnji tren, pa si nekad ionako prisiljen uzeti business klasu. U protivnom izabrati sjedalo je teško. Također, nikad nisam vidio $200 doplatu za BUS na prekooceanskom letu, Uglavnom to bude 2-2,5 cijene ekonomske. Možda je to u slučajevima slabe popunjenosti leta.
A da štošta smeta - smeta, uglavnom suputnici koji ruku na srce znaju biti i gori u business klasi gdje nekad bude bahatih seljačina "ja sam ovo platio i imam pravo radit što me volja". Meni osobno je let podnošljiv do nekih 8-9 sati, nakon 12 sati već pomalo u sebi psuješ "dobro, kad ćemo već stići". Ne možeš toliko spavati u komadu. Ja ni u krevetu ne mogu spavati više od 7 sati, a u avionu možda 3.

 Noise cancelling slušalice. Ne čuješ ništa i tjt. Ja sutra ujutro imam 6 i pol sati u komadu pa za 5h opet let od 1 i pol sata. Udobnost ovisi o kompaniji i avionu. Lufthansa A380 mi je bio super za 10 i pol sati leta. Vraćanje sa A320 ili A330 Swiss Air katastrofa. Etihad Airways sa Boeing 787-9 JET je ugodan (6 i pol sati leta).

3 godine
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
@viciousone
Pretpostavljam da nisi letio npr. 11 sati u komadu
(Npr. Franfurt - Tokyo) i to po mogunosti u B747 koji po mom misljenju ima najgori pitch izmedju sjedala u ekonomskoj klasi, bar kod Lufthanse. Najradije bi si noge amputirao ako me zapadne sjedalo do prozora ilo u sredini u tom tipu aviona. Rezervacija sjedala preko online je moguca 24 sata prije, ali ako zakasnis samo sat vremena uglavnom vise nemas sto rezervirati jer su bolja sjedala vec zauzeta.
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
zokonja kaže...
@viciousone
Pretpostavljam da nisi letio npr. 11 sati u komadu
(Npr. Franfurt - Tokyo) i to po mogunosti u B747 koji po mom misljenju ima najgori pitch izmedju sjedala u ekonomskoj klasi, bar kod Lufthanse. Najradije bi si noge amputirao ako me zapadne sjedalo do prozora ilo u sredini u tom tipu aviona. Rezervacija sjedala preko online je moguca 24 sata prije, ali ako zakasnis samo sat vremena uglavnom vise nemas sto rezervirati jer su bolja sjedala vec zauzeta.

Više - manje je slično na tim zrakoplovima kod iste kompanije. U pravilu se drži isti razmak, čak su i sjedala ista 747 i A380.

I kod LH sam uredno rezervirao sjedala i po 8+ mjeseci prije.

11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
viciousone kaže...

Ne znam koje to veće i bolje kompanije putnike na dužim linijama prevoze kao sardine. Mojih 189cm se uvijek dobro smjeste. Možeš uvijek tražiti da te stave do prolaza ili na prvo sjedalo tako da možeš ispružiti noge. Letim već godinama i svaki put me pitaju gdje želim sjesti. Ako baš ne letiš na linijama iz Azije za Europu i obratno, uvijek imaš mjesta da se raširiš. Ako letiš na tim linijama možeš jesti i piti i zabaviti se multimedijom, tv-om, muzikom i igricama. Može se i spavati jer su letovi ugodni.

Uvijek možeš nadoplatiti za viši razred. Treba pitati. Cijene variraju (200$ Fra Hou, 1200$ Douala-Ist!!!). Nema pravila. Ako se želiš počastiti nakon napornog ugovora ili si pretio ili voliš markiranu kozmetiku u wc-u ili voliš jesti metalnim beštekom i uživati u drugim blagodatima za koje si platio, zašto ne? Ako nemaš novca, a čest si letač, možeš iskoristiti milje, pa će te automatski prebaciti u viši razred (kada je potražnja za ekonomskim razredom veća).

Jučer sam poletio iza 1500 iz Zg za Wiennu, pa Adiss Ababu i stigao danas na Komore. Cca 24 sata puta. Direktno je 9 sati. Da li sam tako mogao izbjeći presjedanja, čekanja, mogućnost gubitka prtljage koje mi treba za rad, pretrese, redove itd?

Vrijeme je novac. Ako se ta linija otvara, znači da postoje ljudi koji to traže. To su ti malo jači mačci. 😉

Možda si me predoslovno shvatio, no u ekonomskoj klasi nijedna kompanija ne pruža previše komfora. Štoviše, prije par mjeseci u SAD-u donijeli zakon o minimalnom prostoru za putnike jer su ga sve više počeli smanjivati da bi mogli više prostora osigurati za "mačke" koji su spremni platiti business, prvu ili čak suite. Mene u ovih 15-ak godina nikad u avionu nisu pitali gdje želim sjesti, a kako putujem poslovno i uglavnom dosta kasno saznam destinaciju onda dobijem mjesta gdje dobijem. Avionsku multimediju ne volim koristiti jer mi jednostavno ne paše, hrana nije baš nešto tako da mi je jedina zanimacija popiti sve što se može i popričati s nekim ako imam s kime. Na letovima po danu nikad ne spavam, a po noćnima ionako nemaš izbora nakon što te ušuškaju, no ekonomska klasa nije baš ugodno mjesto za spavanje.

 

Nadoplate za viši razred (pogotovo kod ovih europskih kompanija) su uglavnom više nego duplo cijene ekonomske i ovakve ponude koje si spomenuo za 200$ su rijetke iznimke. A ako već putujem jer moram neda mi se platiti 10 000 kn za upgrade u business klasu na prekoocenskom letu. Radije ću se počastiti nečim drugim.

 

I uopće nije sporno da će takvi letovi biti korisni i da će imati klijentelu, ono na što sam se ja referirao je tvoja izjava da su letovi od 12 sati i više ugodni. Nisu. U business i prvoj su puno lakše podnošljivi, ali sigurno nije nešto u čemu se uživa. I tvoji mačci" koji će ih koristiti neće to radi uživanja nego samo radi uštede vremena. Pravi "malo jači mačci" putuju malo drugačije.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
8 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Pozdrav southy!

Interesantno kako imamo različita iskustva za iste usluge. 🙂

Pokušaj sam pitati gdje te mogu smjestiti, ako te ne ponude.

Ja obično putujem umoran. Ili bježim od kuće da se odmorim na poslu ili sa posla da se odmorim kući. Tako prespavam veći dio leta.

Ne znam što da ti kažem. Meni je ekonomski razred na dužim letovima sasvim dovoljan. Sve drugo je extra.

Uglavnom želim ti svako dobro i stetno na putovanjima!

Lp
vicious
9 godina
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

ne znam...

 

ja sam letio London Chennai - 11 h u 777, letio u Dreamlineru preko Atlantika 9 h London-Dallas...

sad za Indiju koristim Qatar Airways, pa imam presjedanje, Zagreb - Doha - 4,5 h, Doha-Chennai 6h, lakše za podnijet...

i kolege sam nagovorio, da izbjegnu Istanbul, bolje im je ići Qatarom na Dohu, pa do Chengdoa u Kini, presijeku put, a bolji avioni...

 

a letim samo ekonomskom, imam firminu karticu, ali i hrpu pravila, pa ne mogu uzeti bolju klasu (osim ako ne potegnem svoje FF bodove) jer su cijene minimalno 2x veće...

jedino sam jednom letio na račun firme u business klasi BA do Indije, jer su me ubacili 5 dana prije leta na poslovno putovanje iz SADa u Indiju...

 

ali inače Qatar mi ima najhumaniju ekonomsku klasu (neću reći komfornu, jer nema komfora u ekonomskoj klasi)...

 

a ovo Quantasovo testiranje je smijeh, da vidite dok se napuni avion Indijcima u Londonu pa 11 h do Chennaia... bar 20% putnika su klinci do 3-4 godine koji su najosjetljiviji... dreka... ali moraju izdržati i mi s njima

 

prva stvar iole pristojne ANC sluške, ako ne već Bose Comfort 35 ili Sonyevke 1000XM2/3...

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
offline
Qantas će testirati mogu li putnici izdržati let o

dakle, 18 sati i 45 min. svi bez beda izdrže a recimo, za let od 19 sati i 45 minuta trebaju opsežne studije...

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Stric_Jura kaže...

ne znam...

 

ja sam letio London Chennai - 11 h u 777, letio u Dreamlineru preko Atlantika 9 h London-Dallas...

sad za Indiju koristim Qatar Airways, pa imam presjedanje, Zagreb - Doha - 4,5 h, Doha-Chennai 6h, lakše za podnijet...

i kolege sam nagovorio, da izbjegnu Istanbul, bolje im je ići Qatarom na Dohu, pa do Chengdoa u Kini, presijeku put, a bolji avioni...

 

a letim samo ekonomskom, imam firminu karticu, ali i hrpu pravila, pa ne mogu uzeti bolju klasu (osim ako ne potegnem svoje FF bodove) jer su cijene minimalno 2x veće...

jedino sam jednom letio na račun firme u business klasi BA do Indije, jer su me ubacili 5 dana prije leta na poslovno putovanje iz SADa u Indiju...

 

ali inače Qatar mi ima najhumaniju ekonomsku klasu (neću reći komfornu, jer nema komfora u ekonomskoj klasi)...

 

a ovo Quantasovo testiranje je smijeh, da vidite dok se napuni avion Indijcima u Londonu pa 11 h do Chennaia... bar 20% putnika su klinci do 3-4 godine koji su najosjetljiviji... dreka... ali moraju izdržati i mi s njima

 

prva stvar iole pristojne ANC sluške, ako ne već Bose Comfort 35 ili Sonyevke 1000XM2/3...

 

Letio sam samo jednom i bio sam ugodno iznenađen Qatarom. S druge strane, više ne mogu smislit Lufthansu, sve su gori i gori i sve češće za ove letove do Frankfurta (ionako malo koji bitan let ide iz Zagreba) koriste neke lijeve kooperante. 

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
southy kaže...

Letio sam samo jednom i bio sam ugodno iznenađen Qatarom. S druge strane, više ne mogu smislit Lufthansu, sve su gori i gori i sve češće za ove letove do Frankfurta (ionako malo koji bitan let ide iz Zagreba) koriste neke lijeve kooperante. 

LH je meni "default". Partneri su standard danas većini kompanija.

11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Old Iggy kaže...
LH je meni "default". Partneri su standard danas većini kompanija.

Prije još nekih 5 godina nisam za drugo ni želio čuti, sakupljao sam milje na kartici, no nakon nekoliko problematičnih letova (gubljenje prtljage, otkazivanje leta, kašnjenje - konkretno koperanta) okrenuo sam se alternativama. Letački je British Airways po meni pola koplja ispred EU kompanija (njima uglavnom svi većinom letimo), ali su škrti i skupi. Ostalo je sve tu negdje, ali sam LH počeo iz principa izbjegavati, tim više što je Frankfurt valjda najgluplja zračna luka koja postoji - bar od ovih bitnijih.

Qatar i slične nisam toliko koristio jer uglavnom ne pokrivaju lokacija na koje letim, no dopali su mi se. Razmišljao sam na sljedećim putovanjima isprobati i Air Serbia, čine mi sasvim solidni, a povoljni.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
Friday kaže...

Jebo te led, u smrdljivom ryanairu izludim od Dublina do Budimpeste. Iako, par puta smo letjeli sa AerLingusom i sjedala su puno udobnija pa se lakse podnosi

 aer lingus ima dobre naslone za glavu, koje mozes lijepo prilagoditi kak ti pase.. svi ostali su meh.

recimo cathay pacific to hong konga od 11.45h je bio super ugodan, cak i u ekonomskoj klasi (A350)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
11 godina
offline
Re: Qantas će testirati mogu li putnici izdržati l
southy kaže...
Old Iggy kaže...
LH je meni "default". Partneri su standard danas većini kompanija.

Prije još nekih 5 godina nisam za drugo ni želio čuti, sakupljao sam milje na kartici, no nakon nekoliko problematičnih letova (gubljenje prtljage, otkazivanje leta, kašnjenje - konkretno koperanta) okrenuo sam se alternativama. Letački je British Airways po meni pola koplja ispred EU kompanija (njima uglavnom svi većinom letimo), ali su škrti i skupi. Ostalo je sve tu negdje, ali sam LH počeo iz principa izbjegavati, tim više što je Frankfurt valjda najgluplja zračna luka koja postoji - bar od ovih bitnijih.

Qatar i slične nisam toliko koristio jer uglavnom ne pokrivaju lokacija na koje letim, no dopali su mi se. Razmišljao sam na sljedećim putovanjima isprobati i Air Serbia, čine mi sasvim solidni, a povoljni.

Sve ti je to dosta relativno. Moji Englezi ne žele čuti za BA, meni je LH bitna radi konekcija iz RH. Na stranu što imam samo super iskustva s njima.

Isto sam čuo dosta loše za Air Serbia, ali sve uzimam s dozom soli.

Frankfurt se nekad da izbjeći preko Münchena, BA mi nema baš nešto "bližih" hubova za vozikanje po Europi.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice