Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?

poruka: 7
|
čitano: 2.362
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Gnome3 - OpenGL "context bleed"?

Pozdrav,

imam malo cudan problem.

 

Kao sto vecina koja cita ovu temu zna, Gnome3 u pozadini koristi Clutter, koji koristi OpenGL. Dogadja mi se da, dok debuggiram OpenGL projekt i nesto se skrsi, window manager podivlja.

Chromium je definitivno najosjetljiviji - mijenja boju slova u nevidiljvu, razmazuje font (i to doslovce, ne pricam o wing-dings), prikazuje artifakte kod gui elemenata koji su stackani jedan na drugi, a i tipican GTK+ L&F se izgubi i postane vise kockast...

Ostale otvorene aplikacije proizvljavaju slicne traume - Thunderbird totalno izgubi tekst dok ne predjem mishem preko njega (repaint?), netBeans ponekad odbija prikazati popup menije, xterm je nevidljiv dok ne promjenim color scheme.

 

Sumnjam u drivere (i915, mesa), ali interesira me da li netko ima slican problem? Koristim arch, kompletno updateiran.

All the people in the left wing fuck and all the people in the right wing fuck and all the people in the underground fuck... I find myself stupified, coming back again
 
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?

Meni se to pod normalno događa na malo starijem laptopu. Vrlo vjerojatno je do driver-a, ali pogledaj sa gdb-om što se točno događa.

 

p.s. Isto ATI.

Ad astra peronospora
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 19:05 (Bypass).
 
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?
Bypass kaže...

Meni se to pod normalno događa na malo starijem laptopu. Vrlo vjerojatno je do driver-a, ali pogledaj sa gdb-om što se točno događa.

p.s. Isto ATI.

Nadao sam se preskociti cijeli taj proces, jer sve i da otkrijem sta je u pitanju - ne bi se snasao u sourceu od drivera :-( i915 je za intel, laptop nije bas najnoviji, oko 2 godine - asus b53f, ima neki integrirani gpu koji se, iskreno, sasvim ok snalazi s onim sto dobije na rad, ali driveri onemogucavaju maltene normalan razvoj. Ni jedan OGL debugger ne radi, za primjer...

 

Da li znas za neki nacin 'resetiranja' konteksta bez telinita? Alt+F2 / 'r' ne radi... 

 

All the people in the left wing fuck and all the people in the right wing fuck and all the people in the underground fuck... I find myself stupified, coming back again
13 godina
protjeran
offline
Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?

A da.. mesa.. budala..

 

Resetiranje shell-a kroz terminal? Ubiješ i replace-aš?

 

 

Ad astra peronospora
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?

Sad sam probao, nije pomoglo... izgleda da restarta Cluttera, nista ne pomaze.

 

I wanna feel the changes coming down... I wanna know what I've been hiding...
13 godina
protjeran
offline
Re: Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?
Deus ex machina kaže...

Sad sam probao, nije pomoglo... izgleda da restarta Cluttera, nista ne pomaze.

 

A ovaj način?

 

http://community.linuxmint.com/tutorial/view/641

 

Ili

 

http://comments.gmane.org/gmane.comp.gnome.shell/4916

 

nešto od ovog.

 

Čudan problem, mada vjerojatno nažalost ništa nećeš lako saznati bez debuggiranja. Možda uspiješ ubaciti bug na njihovu listu ;)

Ad astra peronospora
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 19:53 (Bypass).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Gnome3/OpenGL - "Context bleed"?

Bah, kompletno zaboravio na --replace. Sad sam probao, radi bez problema, ali kao za inat, ne mogu reproducirati artifakte. Sjetit cu se negdje u buducnosti.

Sto se tice njihove bugzille - skrsio sam GLSL compiler, probao na IRC-u potraziti pomoc ali nitko ne odgovara, pa odustah. 

 

Nevjerojatno, ali driver se skrsi ako unutar for loopa dobije kondicional - ali tek onda kad pokusas nesto rendati s tim shaderom. U medjuvremenu, kompilacija prolazi bez problema - inace engine sam zaustavi sve ako kompilacija ne prodje.

 

Edit:

Probao sa --replace, radi, zakon! Hvala.

I wanna feel the changes coming down... I wanna know what I've been hiding...
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 20:15 (Deus ex machina).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice