Pozdrav svima!
Pred tjedan dana sam naručio putem ebaya mobitel vrijednosti cca 1700 kn s poštarinom i ispostavilo se da na mobu ne šljaka gornji zvučnik kako treba (Radi je se o HTC-u One M8).
Problem je u tome što je mob dogovoren pomoću usluge "Best offer" a plaćen izvan Ebay-a (nisam znao da se to tak ne radi, jebiga). Seler me naravno uvjeravao da je mob novi zapakiran itd...
Mobitel inače osim navedene greške radi bez problema, i ako se ispostavi da je ostalo sve ok, mislim ga zadržati, ali bih pokušao barem napraviti claim za djelomični refund. E sad kolko znam, Paypal u pravilu presuđuje u korist sellera u slučaju "Not as described" itema, pa me zanima šta je najbolje napraviti u ovoj situaciji (Uz uvjet da bude mob radio kako treba). Pretpostavljam da bi najbolje bilo otvoriti dispute za djelomični refund i zaprijetiti selleru s chargebackom koji navodno pali u slučaju off-Ebay kupovine.
Zahvaljujem unaprijed!
PS: Mobitel inače definitivno nije nov mada je bio zapakiran, update-an je bio na 6.0 i baterija mu bila krepana out of the box. Pretpostavljam da se radi o vraćenom telefonu kojeg kinezi nisu ni popravljali nego samo dalje prodali. Mob je naručen iz Engleske