T mobile lopovi

poruka: 2
|
čitano: 3.221
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
T-mobile lopovi

Ja sam nazalost jedan od pretplatnika t-mobile tarife,

i vise neznam sto da radim, svaki malo mi pokusavaju na neki

nacin prevariti i uzeti novac.

 

Zadnja 2 mjeseca su mi uvalili u racun nekakve usluge flat internet

koje uopce nisam trazio i to dva puta za redom.

Svaki put se zalim i gubim sate na njihovoj sluzbi za korisnike

i oni se ispricavaju, kaze da ce vratit novac, pa mi onda jedanput vrate,

drugi put ne, pa ih opet zovem, pa kazu da ce vratit... i to mi vec traje

od ljeta kad su mi greskom pokusali naplatit racun 2500kn, a bio je oko 150kn.

 

Naime tada me nisu prebacili na novu tarifu, a trebali su. Kada sam se zalio,

prvo mi nisu htjeli priznati gresku, nego su rekli da mi mogu oprostiti

200kn (posto su oni dobri), pa sam se opet zalio, pa su spustili na 300kn, pa im prijetio i pokazivao datum na ugovoru,

onda su tek spustili na 150kn kolko je i bio racun.

 

Vec 5 puta su oni mene pokusali prevariti (prvi put su i uspjeli za nekoliko tisuca kn,

to je malo duza prica - bio sam naivan sto sam im dopustio to).

 

Sada sam nazalost na trajnom ugovoru, pa mi samo skidaju s racuna.

 

Ovo vise nemoze biti niti greska u sustavu niti u ljudima, nego oni sustavno pokusavaju

varati ljude. Ako se oces zaliti mozes jedino pisanim putem,

a na  to mi odgovore za 3-4 tjedna. Da te jedna firma moze toliko pljackati, to nije 

normalno. Svako ko zeli uzeti neku tarifu kod t-mobile nek si razmisli dobro zasto

su tako jeftini. Moji zivci vrjede vise.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: T-mobile lopovi
jsdfsdfs kaže...

Ja sam nazalost jedan od pretplatnika t-mobile tarife,

i vise neznam sto da radim, svaki malo mi pokusavaju na neki

nacin prevariti i uzeti novac.

 

Zadnja 2 mjeseca su mi uvalili u racun nekakve usluge flat internet

koje uopce nisam trazio i to dva puta za redom.

Svaki put se zalim i gubim sate na njihovoj sluzbi za korisnike

i oni se ispricavaju, kaze da ce vratit novac, pa mi onda jedanput vrate,

drugi put ne, pa ih opet zovem, pa kazu da ce vratit... i to mi vec traje

od ljeta kad su mi greskom pokusali naplatit racun 2500kn, a bio je oko 150kn.

 

Naime tada me nisu prebacili na novu tarifu, a trebali su. Kada sam se zalio,

prvo mi nisu htjeli priznati gresku, nego su rekli da mi mogu oprostiti

200kn (posto su oni dobri), pa sam se opet zalio, pa su spustili na 300kn, pa im prijetio i pokazivao datum na ugovoru,

onda su tek spustili na 150kn kolko je i bio racun.

 

Vec 5 puta su oni mene pokusali prevariti (prvi put su i uspjeli za nekoliko tisuca kn,

to je malo duza prica - bio sam naivan sto sam im dopustio to).

 

Sada sam nazalost na trajnom ugovoru, pa mi samo skidaju s racuna.

 

 

Ovo vise nemoze biti niti greska u sustavu niti u ljudima, nego oni sustavno pokusavaju

varati ljude. Ako se oces zaliti mozes jedino pisanim putem,

a na  to mi odgovore za 3-4 tjedna. Da te jedna firma moze toliko pljackati, to nije 

normalno. Svako ko zeli uzeti neku tarifu kod t-mobile nek si razmisli dobro zasto

su tako jeftini. Moji zivci vrjede vise.

 

 

 

Pa imaš izbora. Raskini ugovor na njihovu štetu. Imaš društvo za zaštitu potrošača "Potrošač", koje ti može pružiti potrebnu pomoć. Zatim imašHAKOM, on ti je nadležan za rješavanje sporova između korisnika i operatera. I na kraju uvijek možeš pokrenuti građansku parnicu na sudu.

 

Najgora varijanta je vjerovati da ne možeš ništa učiniti. Možeš, puno samo se trebaš informirati. Koliko znam VIP ti kod prelaza pruža mogućnost da oni  na neki način otpalate penale prema T-Mobile-u (barem su meni to nudili kada su željeli da pređemo kod njih).

Stručnjak za odmaganje...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice