Pozdrav, imam jedan (neugodan) problem sa servisom navedenog uređaja: uređaj kupljen 8.1.2014. u jednoj trgovini, nije se mogao upaliti, punjen 12h, baterija krepa za 3 sata itd. Na servis tri dana kasnije (uočen je i mrtvi piksel odmah nakon kupovine), vraćen nakon 2 tjedna s objašnjenjem da je "s uređajem sve u redu", bla bla, ali tražili smo drugi i dobili smo drugi. Prošlo 6 mjeseci (a u tih 6 mjeseci baterija kada dođe do 20% počne rapidno opadati i za 3-4 minute mob krepa, al dobro, ajd, inače drži 2 dana pa nije problem) i odjednom mob na 35-40% krepa i više se ne želi upaliti. Probao puniti s više različitih punjača i kablova, ne reagira uopće, punjač se grije i čak pomalo smrdi. Predan na servis, vratili nakon 2 tjedna s napomenom, citiram "Uređaj je testiran i uredno radi.Kada se baterija isprazni skroz do kraja potrebno je 10-15 min da uređaj odreagira na punjač". Da ne kažem da je mob proveo noć na punjač i da ujutro nije trzao...
Što učiniti po ovom pitanju? Curin je mob, selimo se iz zg za tjedan dana i ne pada mi na pamet svakih nekoliko mjeseci slati mob na servis i natezati se s ovima, a kako je počelo...