Protis-vracanje monitora

poruka: 28
|
čitano: 11.655
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Protis-vracanje monitora

Bio sam prije 3 dana uzeo LG ultrawide monitor 29'' + dodatno jamstvo od 5 godina.

Odigram par igra,monitor super.

Odem na net prosurfam,malo se pocinjem zabrinjavat.

Odem na yt kad ono fullscreen a sa strane dvije ogromne crne trake,velim ja mora da je neka greska.

Skinem stranger things kad ono crne trake jos vece.

 

Zovem Protis i pitam ja njih da vratim monitor posto mi se ne svida kad onda oni moze ali kod vracanja minimum 20% vrijednosti vracene robe za manipulativne troskove povrata.

 

Znam da je moja greska sto nisam znao da ce 21:9 format zgledat sjebano na ama bas svemu sto koristim osim gaminga naravno ali dajte ljudi 20% pa to mi je 500 kuna od ukupne cijene monitora.

Ali pazi ovo ja ne zelim da mi se vrate novci vec zelim da se ista stvar zamjeni drugim monitorom u tom rangu cijene ali nee moraju oni komplicirat.

 

Desila mi se prije godinu dana ista stvar u Linksu gdje nisam imao nikakvih problema i zamjenio sam tu stvar sa drugom.

 

Nakon ovog sumljam da cu kupovat u Protisu makar bila i moja greska al nek je njima sad zao sto kod njih vise necu trosit 10 hiljada kuna godisnje...

 

Moje pitanje je dali se tuzbom ovo moze rijesit posto u zakonu o zastiti potrosaca pise da za svaku web kupnju imamo rok od 14 dana za vracanje

 

Ja njihov proizvod nisam mogao isprobati posto nemaju ama bas nista u toj njihovoj ''trgovini'' 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
karlo125 kaže...

Bio sam prije 3 dana uzeo LG ultrawide monitor 29'' + dodatno jamstvo od 5 godina.

Odigram par igra,monitor super.

Odem na net prosurfam,malo se pocinjem zabrinjavat.

Odem na yt kad ono fullscreen a sa strane dvije ogromne crne trake,velim ja mora da je neka greska.

Skinem stranger things kad ono crne trake jos vece.

 

Zovem Protis i pitam ja njih da vratim monitor posto mi se ne svida kad onda oni moze ali kod vracanja minimum 20% vrijednosti vracene robe za manipulativne troskove povrata.

 

Znam da je moja greska sto nisam znao da ce 21:9 format zgledat sjebano na ama bas svemu sto koristim osim gaminga naravno ali dajte ljudi 20% pa to mi je 500 kuna od ukupne cijene monitora.

Ali pazi ovo ja ne zelim da mi se vrate novci vec zelim da se ista stvar zamjeni drugim monitorom u tom rangu cijene ali nee moraju oni komplicirat.

 

Desila mi se prije godinu dana ista stvar u Linksu gdje nisam imao nikakvih problema i zamjenio sam tu stvar sa drugom.

 

Nakon ovog sumljam da cu kupovat u Protisu makar bila i moja greska al nek je njima sad zao sto kod njih vise necu trosit 10 hiljada kuna godisnje...

 

Moje pitanje je dali se tuzbom ovo moze rijesit posto u zakonu o zastiti potrosaca pise da za svaku web kupnju imamo rok od 14 dana za vracanje

 

Ja njihov proizvod nisam mogao isprobati posto nemaju ama bas nista u toj njihovoj ''trgovini'' 

 Ako si uzeo online, mozes vratit bez navodjenja razloga u nekom roku.. zaboravio sam u kojem.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Protis-vracanje monitora
passat kaže...
 Ako si uzeo online, mozes vratit bez navodjenja razloga u nekom roku.. zaboravio sam u kojem.

 da jesam ali sam stvari preuzeo u poslovnici tako da ne vidim problem zasto monitor ne bih mogao zamjeniti drugim.

Jel imao netko slican problem pa da to rijesim a ne da se na njuskalu moram zajebavat i prodavat monitor...

14 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
Sorry kolega, ali mi nije jasno zašto bi netko trebao prihvatiti uopće vraćanje potpuno ispravnog monitora?
Po svemu sam skužio da monitor nema nikakve greške, nego tebe muči što je 21:9 format?
Ja sam imam 21:9 od LG također, i znao sam u šta se upuštam i nije mi žao ni kune!
Iako mi je gaming monitor, ne igram igrice, već gledam filmove i samo na tome mi se isplatio!
Office i multitasking također!
Ovo prilikom surfanja da su lijevo i desno prazne trake više niti ne primjećujem - stvar navike. Uostalom, bude ti kao 23" 16:9 monitor.
Za YouTube postoje add on koji "rastegnu" sliku preko cijelog monitora. Ali sam primjetio da sve više spotova i stvari se snima u tom novom formatu i stavlja na yt. Jednostavno mislim da je dobar to format za budućnost!
Iako su počeli i još "širi" monitori izbacivati se van (32:9 ...).
Ne vjerujem da će 16:9 umrijeti, ali bit će svakako izbora.
No hard feelings kolega, ali mislim da ili bi trebao pružiti šansu novom formatu ili biti uopće sretan da dućan hoće ispravan monitor nazad. :)
Realno, svi bi mogli onda kupiti npr. ps4 pro, odigrati par dana neke exkluzive i vratiti?!
10 godina
neaktivan
offline
Re: Protis-vracanje monitora
x360gamer kaže...

Realno, svi bi mogli onda kupiti npr. ps4 pro, odigrati par dana neke exkluzive i vratiti?!

 Pa actually to bi mogao i napraviti ali to do sad nikad nisam radio.

Svaki ducan za koji ja znam ima mogucnost vracanje robe bio on Lidl,Konzum,Protis ili Links.

U svakom ducanu mozes vratit proizvod koji si kupio bez da moras davati ducanu 20% od ukupne cijene prilikom vracanja,gluposti...

 

Probao sam to ali kad mi rastegne onda izgubim na visini tj. cropa zoomira cijeli video.

8 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
karlo125 kaže...


 da jesam ali sam stvari preuzeo u poslovnici

 Eto. To ti je isto kao da si ga i tamo kupio.Bolje da si cekao da ti dodje doma. U ADMu takodjer uzimaju 20% za povrat 

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
14 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
karlo125 kaže...
passat kaže...
 Ako si uzeo online, mozes vratit bez navodjenja razloga u nekom roku.. zaboravio sam u kojem.

 da jesam ali sam stvari preuzeo u poslovnici tako da ne vidim problem zasto monitor ne bih mogao zamjeniti drugim.

Jel imao netko slican problem pa da to rijesim a ne da se na njuskalu moram zajebavat i prodavat monitor...

 Da, to ti je bio zajeb.

Cim si "preuzeo" u poslovnici i tamo platio, to ti je isto kao da si i kupio tamo, sto i jesi :)

16 godina
moderator
offline
Re: Protis-vracanje monitora
sseennoonn kaže...
karlo125 kaže...


 da jesam ali sam stvari preuzeo u poslovnici

 Eto. To ti je isto kao da si ga i tamo kupio.Bolje da si cekao da ti dodje doma. U ADMu takodjer uzimaju 20% za povrat 

passat kaže...

Cim si "preuzeo" u poslovnici i tamo platio, to ti je isto kao da si i kupio tamo, sto i jesi :)

Zakon govori o sklapanju ugovora na daljinu. Ne vidim u zakonu ništa o preuzimanju robe (što bi spadalo u ispunjenje ugovora). Znači, ako je na e-mail dobio račun (a ne ponudu), i roba koju je podigao u trgovini je s tog računa, onda je ugovor sklopio na daljinu. Jesam ja nešto propustio, ili?

 

Ono po čemu ga mogu kačiti eventualno je Članak 77. stavak 5:

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Sad bi se moglo raspravljati je li 20% prevelik iznos. Ali po zakonu trgovac ima pravo odbiti mu dio iznosa na račun umanjenja vrijednosti robe (monitor je ipak raspakiran i korišten i oni ga više ne mogu prodati po punoj cijeni).

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
mbaksa kaže...
sseennoonn kaže...
karlo125 kaže...


 da jesam ali sam stvari preuzeo u poslovnici

 Eto. To ti je isto kao da si ga i tamo kupio.Bolje da si cekao da ti dodje doma. U ADMu takodjer uzimaju 20% za povrat 

passat kaže...

Cim si "preuzeo" u poslovnici i tamo platio, to ti je isto kao da si i kupio tamo, sto i jesi :)

Zakon govori o sklapanju ugovora na daljinu. Ne vidim u zakonu ništa o preuzimanju robe (što bi spadalo u ispunjenje ugovora). Znači, ako je na e-mail dobio račun (a ne ponudu), i roba koju je podigao u trgovini je s tog računa, onda je ugovor sklopio na daljinu. Jesam ja nešto propustio, ili?

 

Ono po čemu ga mogu kačiti eventualno je Članak 77. stavak 5:

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Sad bi se moglo raspravljati je li 20% prevelik iznos. Ali po zakonu trgovac ima pravo odbiti mu dio iznosa na račun umanjenja vrijednosti robe (monitor je ipak raspakiran i korišten i oni ga više ne mogu prodati po punoj cijeni).

 Cak bih rekao da su malo i skinuli.

Kupite novi uređaj (neotpakiran) probajte ga prodati javite rezultat, popusit cete oko 30% a do 35% ako je uredaj otvoren. To je realno stanje.

20% uzmi ili jednostavno ostavit monitor.

 

Ja imam 21:9 format ali 34" ne bih se vratio na 16:9 niti pod razno...

Filmovi su u tom formatu, igre su gotovo sve u tom formatu. Radne povrsine ko u prici

crni rubovi na youtube mi ne predstavljaju nikakav problem ili na twitchu.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.6.2018 10:57 (toxic).
5 godina
neaktivan
offline
Re: Protis-vracanje monitora
mbaksa kaže...

Ali po zakonu trgovac ima pravo odbiti mu dio iznosa na račun umanjenja vrijednosti robe (monitor je ipak raspakiran i korišten i oni ga više ne mogu prodati po punoj cijeni).

 Bi li bio tako dobar pa nama citirao bilo koji zakon koji omogućuje naplatu troškova najosnovnijeg raspakiranja potrebnog za utvrđivanje funkcionalnosti?

7 godina
protjeran
offline
Re: Protis-vracanje monitora
MeniUBelgijiToDaKazu kaže...
mbaksa kaže...

Ali po zakonu trgovac ima pravo odbiti mu dio iznosa na račun umanjenja vrijednosti robe (monitor je ipak raspakiran i korišten i oni ga više ne mogu prodati po punoj cijeni).

 Bi li bio tako dobar pa nama citirao bilo koji zakon koji omogućuje naplatu troškova najosnovnijeg raspakiranja potrebnog za utvrđivanje funkcionalnosti?

 

moš si mislit kako naši vrli trgovci te artikle iz povrata ne prodaju po punoj cijeni 

 

11 godina
offline
Protis-vracanje monitora

Ako si platio preko interneta i preuzeo u trgovini, imaš pravo 14 dana da ga vratiš bez da ti išta skidaju od cijene (osim ako je nešto potrgano ili nedostaje od opreme).

Ako si platio u trgovini onda nažalost nemaš nikakvo pravo vratiti.

 
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
Texpi kaže...

Ako si platio preko interneta i preuzeo u trgovini, imaš pravo 14 dana da ga vratiš bez da ti išta skidaju od cijene (osim ako je nešto potrgano ili nedostaje od opreme).

Ako si platio u trgovini onda nažalost nemaš nikakvo pravo vratiti.

Tako je, mada samo mali osvrt na Protis kao trgovinu. Hrpa nekulturnih majmuna, na svaki upit odgovaraju kao da pričaju s debilom. Za proizvode za koje piše da su dostupni, nemaju ih i ne ažuriraju informacije po par dana. Nabijem im te njihove mrvicu niže cijene kada posluju kao hrpa neprofesionalnih čangrizavih mulaca

Hearthstone: Maks0806#2960
12 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
Texpi kaže...

Ako si platio preko interneta i preuzeo u trgovini, imaš pravo 14 dana da ga vratiš bez da ti išta skidaju od cijene (osim ako je nešto potrgano ili nedostaje od opreme).

Ako si platio u trgovini onda nažalost nemaš nikakvo pravo vratiti.

 

maks0806 kaže...

Tako je, mada samo mali osvrt na Protis kao trgovinu. Hrpa nekulturnih majmuna, na svaki upit odgovaraju kao da pričaju s debilom. Za proizvode za koje piše da su dostupni, nemaju ih i ne ažuriraju informacije po par dana. Nabijem im te njihove mrvicu niže cijene kada posluju kao hrpa neprofesionalnih čangrizavih mulaca

Nekidan sam bio u Pevecu (koji inace uvjek ima problem kod reklamacije) i nekakva zena je rekla da nije zadovoljna televizorom koji je kod njih kupila!

Trgovac joj je rekao da ima po zakonu potrosaca iz EU u roku od 7 dana vratiti tv uz punu isplatu cijene,bez da ju pitaju zasto joj se proizvod ne sviđa.

Prosle godine sam sinu kupio u Kauflandu bicikl,sjeo sam na njega i posto imam 105 kg naravno da sam savio pedalu,vratio sam se nazad u Kaufland,

teta na pultu mi je odmah vratila novac,bez da me je ista pitala,ja sam joj rekao da mi se bicikl ne sviđa(jer sam mislio da garancija ne vazi ako konjina od 105 kila sjeda na bicikl od 24 cola)

No to je Kaufland i sa njima nema nikada problema!

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
15 godina
offline
Protis-vracanje monitora

Momci,

uvjeti:

 

https://www.protis.hr/company/termsofuse

 

članak 50.

 

samo ću dodat jednu važnu informaciju, kada si kupovao online te uvjete si prihvatio to je činjenica.

u uvjetima stoji navedeno

"Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da proizvod nije korišten."

Moj PC  
0 3 hvala 0
11 godina
offline
Protis-vracanje monitora

Protisovi interni uvjeti ne mogu biti iznad zakona. Neka im pošalje raskid ugovora i bez brige da će odmah prihvatiti povrat bez obzira kaj je korišteno.

 
5 1 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Protis-vracanje monitora
toxic kaže...

Momci,

uvjeti:

 

https://www.protis.hr/company/termsofuse

 

članak 50.

 

samo ću dodat jednu važnu informaciju, kada si kupovao online te uvjete si prihvatio to je činjenica.

u uvjetima stoji navedeno

"Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da proizvod nije korišten."

 Inspektorat se prilikom žalbe kupca vodi važećim zakonima države, ne internim pravilnicima i uvjetima kupnje koji idu protivno zakonu. Dakle, "prihvaćanje [internih] uvjeta" nema pravnu snagu u slučaju povrata neoštećenog proizvoda. Samo uporno. Prvo malo poslikati prije slanja pa žalba prodavaču uz spominjanje inspektorata ukoliko ne uplati puni iznos i na kraju žalba inspektoratu uz slike računa i proizvoda.

 

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
Texpi kaže...

Protisovi interni uvjeti ne mogu biti iznad zakona. Neka im pošalje raskid ugovora i bez brige da će odmah prihvatiti povrat bez obzira kaj je korišteno.

 

Pročitaj malo...mislim da je od članka 76 pa sve do 80

 

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html

 

BTW nisu jedini ovu stavku stavili na svoj web site ima je gotovo svaki web trgovac

 

 

5 godina
neaktivan
offline
Re: Protis-vracanje monitora
toxic kaže...
Texpi kaže...

Protisovi interni uvjeti ne mogu biti iznad zakona. Neka im pošalje raskid ugovora i bez brige da će odmah prihvatiti povrat bez obzira kaj je korišteno.

 

Pročitaj malo...mislim da je od članka 76 pa sve do 80

 

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html

 

BTW nisu jedini ovu stavku stavili na svoj web site ima je gotovo svaki web trgovac

 

 

 Izmišljaš postojanje zakona kao i mnogi trgovci u RH.

 

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje (...) funkcionalnosti robe.

 

Dakle, ako to već nije jasno, gornji članak čita se i ovako:

 

Potrošač nije odgovoran za umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja potrebnog za utvrđivanje funkcionalnosti robe.

 

 

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
MeniUBelgijiToDaKazu kaže...
mbaksa kaže...

Ali po zakonu trgovac ima pravo odbiti mu dio iznosa na račun umanjenja vrijednosti robe (monitor je ipak raspakiran i korišten i oni ga više ne mogu prodati po punoj cijeni).

 Bi li bio tako dobar pa nama citirao bilo koji zakon koji omogućuje naplatu troškova najosnovnijeg raspakiranja potrebnog za utvrđivanje funkcionalnosti?

Idemo svi po 4k hdr tvove dok traje svjetsko prvenstvno pa ih vratiti u shop kada utvrdimo da to ipak nije za nas.

 

 

 

15 godina
offline
Protis-vracanje monitora

+zakoni (prava ili zaštita potrošača..) ne postoje zato da bi se kršili, zloupotrebljavali. Kupac je svjesna osoba, neznanje nije opravdanje i u ovom slučaju je njegova greška, no to ne daje trgovcu pravo pisanja svojih zakona ili tumačenja. Radiš po zakonu ili ne radiš, ako ti ne odgovara, ključ u bravu ili ne prodaješ tu robu. Istovremeno, kupac je u ovom slučaju sam kriv, to nije reklamacija i sl. pa time neće ni biti neke posebne zaštite inpektorata ili džonom na trgovca. Prihvatiti ili se natezati, opet je stvar izbora kupca kao što je to bilo i prilikom kupnje robe.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.6.2018 14:49 (ihush).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
ihush kaže...

+zakoni (prava ili zaštita potrošača..) ne postoje zato da bi se kršili, zloupotrebljavali. Kupac je svjesna osoba, neznanje nije opravdanje i u ovom slučaju je njegova greška, no to ne daje trgovcu pravo pisanja svojih zakona ili tumačenja. Radiš po zakonu ili ne radiš, ako ti ne odgovara, ključ u bravu ili ne prodaješ tu robu. Istovremeno, kupac je u ovom slučaju sam kriv, to nije reklamacija i sl. pa time neće ni biti neke posebne zaštite inpektorata ili džonom na trgovca. Prihvatiti ili se natezati, opet je stvar izbora kupca kao što je to bilo i prilikom kupnje robe.

Što trgovac sada relano da ovom gore to prođe da radi s tom robom?

Što bi ti napravio s time? Koji je tu zakon?

 

Lik ga stavi na stol i vidi youtube u 16:9 formatu umjesto 21:9 formatu malo igra probava, uređaj više nema 0h... nije tvornički zapakiran niti će ga on vratiti kao tvorničkog zapakiranog..

Evo legitimno pitanje što trgovac treba radit s ovakvim korištenim proizvodom..?

 

 

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
toxic kaže...
ihush kaže...

+zakoni (prava ili zaštita potrošača..) ne postoje zato da bi se kršili, zloupotrebljavali. Kupac je svjesna osoba, neznanje nije opravdanje i u ovom slučaju je njegova greška, no to ne daje trgovcu pravo pisanja svojih zakona ili tumačenja. Radiš po zakonu ili ne radiš, ako ti ne odgovara, ključ u bravu ili ne prodaješ tu robu. Istovremeno, kupac je u ovom slučaju sam kriv, to nije reklamacija i sl. pa time neće ni biti neke posebne zaštite inpektorata ili džonom na trgovca. Prihvatiti ili se natezati, opet je stvar izbora kupca kao što je to bilo i prilikom kupnje robe.

Što trgovac sada relano da ovom gore to prođe da radi s tom robom?

Što bi ti napravio s time? Koji je tu zakon?

 

Lik ga stavi na stol i vidi youtube u 16:9 formatu umjesto 21:9 formatu malo igra probava, uređaj više nema 0h... nije tvornički zapakiran niti će ga on vratiti kao tvorničkog zapakiranog..

Evo legitimno pitanje što trgovac treba radit s ovakvim korištenim proizvodom..?

 

 

 -kave sad ima veze tko bi što napravio... zakon kaže da kupac ima pravo bez ikakvog razloga vratiti robu kupljenu na daljinu.. ako se trgovac s time ne slaže, ne treba prodavati na daljinu (webshop).. tj to je dio poslovnog rizika.

-jel kupac sam kriv za 'problem'? je.. no i takve štiti isti zakon, kao što alkoholičare liječimo itd.. i naše mišljenje je samo to, dok je zakon ipak zakon i nema veze s 'pravilnikom' kojeg netko okači na web jer ga možeš i ti natipkati u wordu. :))

-npr, ambalaža.. zakon kaže da nije obavezna, čak ni račun ili garantni list.. da bi kupac ostvario svoja prava (i kad nije u pravu, kao što je to sad slučaj).. kao izuzetak/zloupotreba tog prava, on ga ima pravo koristiti. Trgovac ako se s time ne slaže, nek ne prodaje na taj način. simple as that :)) .. ali ne može trgovac tumačiti zakone ili biti arbitar.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.6.2018 15:03 (ihush).
15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
ihush kaže...
toxic kaže...
ihush kaže...

+zakoni (prava ili zaštita potrošača..) ne postoje zato da bi se kršili, zloupotrebljavali. Kupac je svjesna osoba, neznanje nije opravdanje i u ovom slučaju je njegova greška, no to ne daje trgovcu pravo pisanja svojih zakona ili tumačenja. Radiš po zakonu ili ne radiš, ako ti ne odgovara, ključ u bravu ili ne prodaješ tu robu. Istovremeno, kupac je u ovom slučaju sam kriv, to nije reklamacija i sl. pa time neće ni biti neke posebne zaštite inpektorata ili džonom na trgovca. Prihvatiti ili se natezati, opet je stvar izbora kupca kao što je to bilo i prilikom kupnje robe.

Što trgovac sada relano da ovom gore to prođe da radi s tom robom?

Što bi ti napravio s time? Koji je tu zakon?

 

Lik ga stavi na stol i vidi youtube u 16:9 formatu umjesto 21:9 formatu malo igra probava, uređaj više nema 0h... nije tvornički zapakiran niti će ga on vratiti kao tvorničkog zapakiranog..

Evo legitimno pitanje što trgovac treba radit s ovakvim korištenim proizvodom..?

 

 

 -kave sad ima veze tko bi što napravio... zakon kaže da kupac ima pravo bez ikakvog razloga vratiti robu kupljenu na daljinu.. ako se trgovac s time ne slaže, ne treba prodavati na daljinu (webshop).. tj to je dio poslovnog rizika.

-jel kupac sam kriv za 'problem'? je.. no i takve štiti isti zakon, kao što alkoholičare liječimo itd.. i naše mišljenje je samo to, dok je zakon ipak zakon i nema veze s 'pravilnikom' kojeg netko okači na web jer ga možeš i ti natipkati u wordu. :))

-npr, ambalaža.. zakon kaže da nije obavezna, čak ni račun ili garantni list.. da bi kupac ostvario svoja prava (i kad nije u pravu, kao što je to sad slučaj).. kao izuzetak/zloupotreba tog prava, on ga ima pravo koristiti. Trgovac ako se s time ne slaže, nek ne prodaje na taj način. simple as that :)) .. ali ne može trgovac tumačiti zakone ili biti arbitar.

Al ček zašto gotovo svaki webshop ima navedenu stavku, hoces reci da se nitko od njih nije savjetovao s pravnicima itd? Ne misliš li da su malo prevelike kazne da oni samo tak njemu mogu reci e cuj daj plati 20% robe i vrati proizvod?

 

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
toxic kaže...
..

Al ček zašto gotovo svaki webshop ima navedenu stavku, hoces reci da se nitko od njih nije savjetovao s pravnicima itd? Ne misliš li da su malo prevelike kazne da oni samo tak njemu mogu reci e cuj daj plati 20% robe i vrati proizvod?

 

 ako imaju, to je od prije.. i naravno nevažeće, zakon..

npr, ne postoji ni jedan drugi iznos koji se vraća u slučaju reklamacije, osim onaj s računa.. zakon nikad-nigdje neće spomenuti npr 20%.. a u slučaju spora-suđenja, sud može presuditi kako god želi, u korist jedne-druge strane ili  nešto treće. Po tome, kupac može tražiti i dobiti puni iznos, no kao u svakom drugom ugovornom odnosu, može se kompromisno dogovoriti s drugom stranom, npr zamjena ili .. pa i umanjenje iznosa. Ako ne pristane, tad 'dražava' nema što drugo nego kazniti trgovca i naložiti mu da vrati puni iznos ili presuditi da je kupac u ovom slučaju kriv i da snosi sve troškove itd .. pogotovo što u svakom ugovornom odnosu obje strane moraju prihvatiti rizik-odgovornost itd i zloupotreba ovog prava nije nešto što treba štititi kao pravo građana.. (jer je intencija zakona upravo zbog prijašnje bahatosti-svemoćnosti trgovca.. slično kao što je to npr s EU roamingom srezana cijena ili kao što je postavljen usb standard kao punjač mobitela..)

 

-ovaj kupac je izuzetak, 'kriv'.. no zakon i njega štiti, odnosno, ako pokrene postupak, može se pozivati na zakon, može dobiti ali i izgubiti spor. (jer inače sporovi ne bi ni postojali..). Trgovac u ovom slučaju može odbiti, pa ako do takve tužbe dođe, muški podnjeti trošak.. (možda izgubiti, možda dobiti spor, prosječnoj firmi to ne bi trebalo biti prevelik trošak pa da je i par komada monitora minusa..) no istovremeno kupac može proći daleko gore dok su svi početni troškovi tužbe na njemu, pa ako želi.. :)

-kao da je to primjer kad treba biti tvrdoglav i reći NE. :)) .. ali istovremeno je prilika da se ovakve nebulozne trgovce koji imaju neke svoje 'zakone' privede redu.. trgovac, hoćeš ili nećeš poštivati zakone? Ako nećeš, kazna. Ako hoćeš, tad ih ne tumačiš kako želiš, nego provodiš.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.6.2018 15:21 (ihush).
15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
ihush kaže...
toxic kaže...
..

Al ček zašto gotovo svaki webshop ima navedenu stavku, hoces reci da se nitko od njih nije savjetovao s pravnicima itd? Ne misliš li da su malo prevelike kazne da oni samo tak njemu mogu reci e cuj daj plati 20% robe i vrati proizvod?

 

 ako imaju, to je od prije.. i naravno nevažeće, zakon..

npr, ne postoji ni jedan drugi iznos koji se vraća u slučaju reklamacije, osim onaj s računa.. zakon nikad-nigdje neće spomenuti npr 20%.. a u slučaju spora-suđenja, sud može presuditi kako god želi, u korist jedne-druge strane ili  nešto treće. Po tome, kupac može tražiti i dobiti puni iznos, no kao u svakom drugom ugovornom odnosu, može se kompromisno dogovoriti s drugom stranom, npr zamjena ili .. pa i umanjenje iznosa. Ako ne pristane, tad 'dražava' nema što drugo nego kazniti trgovca i naložiti mu da vrati puni iznos ili presuditi da je kupac u ovom slučaju kriv i da snosi sve troškove itd .. pogotovo što u svakom ugovornom odnosu obje strane moraju prihvatiti rizik-odgovornost itd i zloupotreba ovog prava nije nešto što treba štititi kao pravo građana.. (jer je intencija zakna upravo zbog prijašnje bahatosti-svemoćnosti trgovca.. slično kao što je to npr s EU roamingom srezana cijena ili kao što je postavljen usb standard kao punjač mobitela..)

 

-ovaj kupac je izuzetak, 'kriv'.. no zakon i njega štiti, odnosno, ako pokrene postupak, može se pozivati na zakon, može dobiti ali i izgubiti spor. (jer inače sporovi ne bi ni postojali..). Trgovac u ovom slučaju može odbiti, pa ako do takve tužbe dođe, muški podnjeti trošak.. (možda izgubiti, možda dobiti spor, prosječnoj firmi to ne bi trebalo biti prevelik trošak pa da je i par komada monitora minusa..) no istovremeno kupac može proći daleko gore dok su svi početni troškovi tužbe na njemu, pa ako želi.. :)

-kao da je to primjer kad treba biti tvrdoglav i reći NE. :)) .. ali istovremeno je prilika da se ovakve nebulozne trgovce koji imaju neke svoje 'zakone' privede redu.. trgovac, hoćeš ili nećeš poštivati zakone? Ako nećeš, kazna. Ako hoćeš, tad ih ne tumačiš kako želiš, nego provodiš.

Cemu onda predugovorne obavijesti?

Npr gledaj ovo:

 

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

članak 57

 

 

15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora

bla-bla-bla.. :) roba kupljenan na daljinu. Ako je to osnova, tad ima pravo 14 dana, neovisno o ostatku ugovora, pa čak da izjavi da se pri punoj svijesti, obrovoljno odriće tog prava, može ga osporiti-odbaciti i opet se pozvati na zakon (kao što se npr mamić poziva na zakon.. i svi koji su krivi, pa ih opet ne možemo metkomučelo-presuditi..) :)

 

ili objašnjenje, zakon se naziva kako? .. zaštita POTROŠAČA! (ne trgovca).. i upravo to je smisao. Kupac-potrošač, ima pravo pozvati se na svaki zakon koji mu ide u prilog, pa i kad ima mogućnost po više osnova, bira koja mu je povoljnija, npr garancija ili materijalni nedostatak (koji nema veze s garancijom.. mada to kupci doživljavaju kao iste stvari).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.6.2018 15:29 (ihush).
15 godina
offline
Re: Protis-vracanje monitora
ihush kaže...

bla-bla-bla.. :) roba kupljenan na daljinu. Ako je to osnova, tad ima pravo 14 dana, neovisno o ostatku ugovora, pa čak da izjavi da se pri punoj svijesti, obrovoljno odriće tog prava, može ga osporiti-odbaciti i opet se pozvati na zakon (kao što se npr mamić poziva na zakon.. i svi koji su krivi, pa ih opet ne možemo metkomučelo-presuditi..) :)

Neka proba i javi rezultat.

 

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice