Lan povezivanje problem

poruka: 5
|
čitano: 1.124
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Lan povezivanje probelm

Pozdarav, imam krovnu antenu za internet  tj signal za dobijam preko te antene povezana je na ruter kao sto se vidi na slici br 1 sada hteo sam spojiti to sa jos jednim razunarom koji je u drugoj sobi kupio sam 20 m lan kabela i spojio lan kabel  br1 na prvoj slici rutera i lan kabel  br 1 na drugoj slici rutera 

ova druga dva lan izlaza ulaze u racunar.

 Na prvoj slici lan kabel br dva je u utoru br 2 i ulazi u racunar 

Na drugoj slici lan kabel br dva je u utoru br 4 i  ulazi u racunar 

 

Na racunaru gde mi je glavni ruter internet mi redovno radi ali na ovom drugom ne znam zasto nece molio bih za pomoc, mozda nesto od ovih lan kablova nisam dobro privezao jer sam prilicno amateru ovim stvarnima  

Hvala 

Slika br1 Slika br1
Slika br 2 Slika br 2
Repent the end is near!
 
0 0 hvala 0
14 godina
moderator
online
Re: Lan povezivanje probelm

Oba kabla ti moraju biti u žutim utorima.

With the first link, the chain is forged. The first speech censured, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Lan povezivanje probelm
XXX-Man kaže...

Oba kabla ti moraju biti u žutim utorima.

 A u plavom utoru ne treba nista da bude ustekano?

Repent the end is near!
14 godina
moderator
online
Re: Lan povezivanje probelm

Sad tek vidim da imaš 2 različita routera.

Ti si dodao ovaj drugi sad? Zašto?

With the first link, the chain is forged. The first speech censured, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably.
15 godina
offline
Re: Lan povezivanje probelm
Scarfaceee kaže...
XXX-Man kaže...

Oba kabla ti moraju biti u žutim utorima.

 A u plavom utoru ne treba nista da bude ustekano?

 to je OK (pusti xxx-a..) :)