Naručio sam prije skoro dva mjeseca komad hardvera iz HG spota i to online putem. Nakon popunjavanja svih podataka,odabrao sam podizanje istoga u poslovnici u mome gradu uz plaćanje. Dobio sam na e-mail obavijest da je proizvod trenutno nedostupan te da će u poslovnicu u mome gradu stići za 20-tak dana o čemu ću biti pravodobno obaviješten mailom ili putem telefona. Od svega toga prošlo je više od dva mjeseca a nema ni maila no obavijesti. S pravom se pitam što li se događa s tom nekad respektabilnom firmom??
Profesionalnost u HG spot-u
- poruka: 28
- |
- čitano: 20.361
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
imaš već hrpu tema o njima...
pali su kad su počeli prodavat vešmašine...
Ta je firma puno izgubila na kvaliteti, jednom sam njima odnio komp na sevis i trebalo im je skoro mjesec dana samo da mu zamjene napajanje! To sam mogo i sam napravit.
sad kad nam Ana sve pojasni :)
Problem je sto im ipadi nisu sinkronizirani sa skladistem pa ti osobni pomocnik uz kavicu nije mogao javiti kada ce artikl doci u tvoju prodavaonicu. Eh ta tehnologija :))))
Problem je sto im ipadi nisu sinkronizirani sa skladistem pa ti osobni pomocnik uz kavicu nije mogao javiti kada ce artikl doci u tvoju prodavaonicu. Eh ta tehnologija :))))
provokatoru jedan, sad će još ispast da je u applu problem
(nego jel u hgspotu imaju sap?)
Tako se to radi... ^^
Ovo gore sigurno ni Ana ne bi bolje napisala, a ako netko misli da gore navedeno nije tocno, molio bih tu osobu da me demantira bez uporabe vulgarizama i prikrivenog sarkazma.
Tako se to radi... ^^
Ovo gore sigurno ni Ana ne bi bolje napisala, a ako netko misli da gore navedeno nije tocno, molio bih tu osobu da me demantira bez uporabe vulgarizama i prikrivenog sarkazma.
nama je ipak puno ljepše kad to ana napiše
Nije HGspot kriv sto mu odjel ljudskih potencijala nije odabrao najbolje djelatnike visokih moralnih nacela, neizmjerne ljubaznosti, beskrajne tolerancije i vanserijskih vjestina cijom primjenom ostavljaju fantastican dojam na potencijalnog kupca i stavljaju mu osmjeh na lice, pa taj isti kupac prodajni prostor napusta s osjecajem blazenstva i zeljom da ponovno svrati po novu dozu ljubaznosti i profesionalnosti kakvu mu nudi samo HGspot.
Slazete li se s menom?
Profesionalnost u HG spotu?
Nema je.
Pogledaj samo na sta im lici web ..
U firmi cija egzistencija ovisi o prodaji koja se odvija kroz prodajni razgovor izmedju prodavaca i kupaca uspjeh ovisi o 3 bitna faktora, a oni su konkurentne cijene, zanimljiva ponuda artikala i vjesti prodavaci koji uvelike doprinose tome da sto manje potencijalnih kupaca iz ducana izadje praznih ruku i loseg raspolozenja.
Kada gore navedeno postane stvarnost, HGspot ce postati DM u IT svijetu, a do tad ce tamo s veseljem kupovati samo mazohisti i oni koji nemaju drugog izbora.
Da sam lud, pun para i zeljan izazova kupio bi HGspot i pokazao im gdje grijese, ali posto je HGspot previse duzan, a Hrvati sve vise kupuju preko interneta bez interakcije s prodavacima, ovaj ce nekad vrhunski brand najvjerojatnije propasti zbog pogresnih odluka nekompetentnih ljudi.
Evo kako Ana Matic (pr. manager HG Spota) prodaje iPad :))))
Ovo je vjerovatno trebalo ici u humor ali wtf... uzivajte:
Tako se to radi... ^^
Ovo gore sigurno ni Ana ne bi bolje napisala, a ako netko misli da gore navedeno nije tocno, molio bih tu osobu da me demantira bez uporabe vulgarizama i prikrivenog sarkazma.
Naravno da nije tocno. Greska firme je uvijek ljudska greska, bilo pojedinca bilo skupa pojedinaca. Kazati da nije greskla firme nego pojedinca je glupost jer firmu cine pojedinci koji rade zanju. Losi pojedinci - losa firma.
Dragi ansha. Firmu cini kreativno vodstvo, pa tek potom mali mravi tj. djelatnici. Ako vodstvo ne vodi racuna o tome kakve mrave bira, tudji ce mravinjak uvijek biti veci i bolji, ali pravi mravi nazalost ne rade za kikiriki.
Sam djelatnik nema moc odlucivanja, nego je i trebao bi biti. odraz vizije poslovanja celnih ljudi koji donose kljucne odluke. Djelatnik firme je u ovoj prici tek sredstvo kojim se gazda sluzi da ostvari krajnji cilj i proda proizvod. Ako su sredstva losa nemoguce je ostvariti cilj, a za odabir tih sredstava je odgovorno iskljucivo vodstvo firme.
I opet dolazimo do toga de je to odgovornost firme. Ako tebi izgube komp koji si predao na servis, to je definitivno greška pojedinca, ali je firma odgovorna i ti potražuješ odštetu od firme, a uopće nije tvoj posao da li će firma pokrenuti stegovni postupak protiv pojedinca koji jee uzrokovao problem.
I opet dolazimo do toga de je to odgovornost firme. Ako tebi izgube komp koji si predao na servis, to je definitivno greška pojedinca, ali je firma odgovorna i ti potražuješ odštetu od firme, a uopće nije tvoj posao da li će firma pokrenuti stegovni postupak protiv pojedinca koji jee uzrokovao problem.
Svima se dogodi sranje, covjek si falijes. Ali njima se izgleda to non stop dogadja da ili nesto zaseru ili nesto izgube ili stave jeftiniju komponentu.
Zapitaj se malo tko kreira poslovnu strategiju firme i zaposljava ljude da ju realiziraju? Mogu ti sigurno reci da to nije osoba s kojom komuniciras kad kupujes u HGspot-u i da on nije kriv sto su mu dali da radi taj posao, ako ga nije u stanju dovoljno dobro odraditi.
I ja bih rado bio pilot, ali nemere...
Ako netko ne zna voziti auto, a instruktor ga pusti na vozackom i ovaj nakon toga prouzrokuje udes, da li je pravi krivac osoba za volanom ili onaj tko mu je omogucio da legalno vozi i dao mu svoj blagoslov kad ga je pustio na ispitu, iako on za to tada nije bio sposoban?
Puno ljudi krivo usmjeruje svoj bijes i to cisto zbog toga jer im je tako lakse, a za to vrijeme pravi krivci nisu ni svjesni vaseg nezadovoljstva i vas bunt nema nikakvog efekta.
Od početne pretpostavke da nije kriva firma nego čovjek si upravo elaborirao da je kriva struktura koja zapravo predstavlja firmu. Firma nema svoja djela jer firma ništa ne može odlučiti, ali ima pravnu i moralnu odgovornost za odluke koje donose upravo oni ljudi koje si ti kroz svoj post ukazao kao krivce - dakle firma je kriva.
I na kraju upozoravaš ljude da im nije prodavač kriv, već oni iznad njega, čime opet ukazuješ na odgovornost firme.
Jasno je k'o dan da je taj pojedinac koji je napravio gaf radi kojeg je pokretac teme ostao kratkih rukava samo rezultat necijeg nemara. Da svakom kupcu pristupaju kao da im posao ovisi o tome kako ce ga "obraditi" HGspot bi imao posve drugaciji ugled...
Iako HGspot sigurno ima pojedinaca koji daju 200% posto od sebe iz jednostavnog razloga sto su takve osobe, takvih je ljudi nazalost premalo da nadomjeste nedostatak motivacije i prikriju negativan dojam koji na kupce ostavljaju njihovi kolege ili jednostavno pobjegnu cim im naleti bolje placen posao.
moje iskustvo (kopirano iz drugog topica):
pocetkom 1.mj sam isao u hg spot, poljubio vrata jer je pisalo inventura, ok dosao drugi dan, lik rekao dodi za 15tak dana jer ovi nabavljaci u zg imaju inventuru (kakva je to inventura 15 dana???). ok pojavio se tocan tad, pitao za volan, rekao lik da da moze, narucit cu ih, sutra ako ne preksutra sigurno dolaze...ostavio broj moba i cekam da se jave...bio je to ponedjeljak...nisu se javljali do petka, petak prodem do njih, pitam a on meni, kao odbijena je naruzdba, doc ce...ok, polako vec mi se kenja...cekam jos malo, saljem brata u meduvremenu da pita, i tako prode jos tjedan dva...od njih nikakve vijesti, a svaki put kad dodemo pitat nemaju nikakve informacije...zadnjih dana sam primjecivao u njihovom web shopu da se mijenja dostupnost volana, 1-3 dana, 21 dan i nedostupan se u roku par sati izmjenjuju na webu...kako mi nije bilo nista jasno, odem pitat, kaze lik neznam, to ovi u zg rade s time...onda pitam sta je sa jednim volanom od smartboxa, ISTI je potpuno u svemu, osim ima drugi znak...kaze lik to ti je to, i radi na win7, a canyon ne radi...(???). pogledam malo na netu, nisam nasao nista o tom volanu, svejedno narucim ta dva samrtboxa, posto mi bila puna glava...kaze covjek, doc ce ti brzo i u svakom slucaju prije nego canyoni...prode tjedan dana, pojavim se u trgovini, pitam sta je sa tim volanima? lik mi kaze da dobili smo ih i prodali vec...ja ono popyzdim, kaze on meni pa niste narucili...odmah sam se okrenuo i izasao i vise ne ulazim tamo!!!!
zovem isto popodne hg spot u ZG da im se pozalim, no ne javlja se nitko...odustao, zvao instar informatiku posto sam vidio da im pise sa stranici da imam 95 komada na lageru...javi se zenska, da da imamo, mozemo slat i vi platite pouzecem - odlicno...pitam koliko dana, tjedna? ona meni, danas narucis, nemozemo poslat ti danas posto je kraj radnog vremena, sutra saljemo, preksutra kod tebe...ja ono WOW!!! i tako lijepo cekam 2 dana, dode mi overseas-om paket, 2 volana i 50kn dostave...odlicno...sve skupa 602kn, dakle 301 po volanu sa dostavom (10kn skuplje nego kod hg spota, ali sam cekao 2 dana, a ne mjesec i pol!!!)
moje iskustvo (kopirano iz drugog topica):
pocetkom 1.mj sam isao u hg spot, poljubio vrata jer je pisalo inventura, ok dosao drugi dan, lik rekao dodi za 15tak dana jer ovi nabavljaci u zg imaju inventuru (kakva je to inventura 15 dana???). ok pojavio se tocan tad, pitao za volan, rekao lik da da moze, narucit cu ih, sutra ako ne preksutra sigurno dolaze...ostavio broj moba i cekam da se jave...bio je to ponedjeljak...nisu se javljali do petka, petak prodem do njih, pitam a on meni, kao odbijena je naruzdba, doc ce...ok, polako vec mi se kenja...cekam jos malo, saljem brata u meduvremenu da pita, i tako prode jos tjedan dva...od njih nikakve vijesti, a svaki put kad dodemo pitat nemaju nikakve informacije...zadnjih dana sam primjecivao u njihovom web shopu da se mijenja dostupnost volana, 1-3 dana, 21 dan i nedostupan se u roku par sati izmjenjuju na webu...kako mi nije bilo nista jasno, odem pitat, kaze lik neznam, to ovi u zg rade s time...onda pitam sta je sa jednim volanom od smartboxa, ISTI je potpuno u svemu, osim ima drugi znak...kaze lik to ti je to, i radi na win7, a canyon ne radi...(???). pogledam malo na netu, nisam nasao nista o tom volanu, svejedno narucim ta dva samrtboxa, posto mi bila puna glava...kaze covjek, doc ce ti brzo i u svakom slucaju prije nego canyoni...prode tjedan dana, pojavim se u trgovini, pitam sta je sa tim volanima? lik mi kaze da dobili smo ih i prodali vec...ja ono popyzdim, kaze on meni pa niste narucili...odmah sam se okrenuo i izasao i vise ne ulazim tamo!!!!
zovem isto popodne hg spot u ZG da im se pozalim, no ne javlja se nitko...odustao, zvao instar informatiku posto sam vidio da im pise sa stranici da imam 95 komada na lageru...javi se zenska, da da imamo, mozemo slat i vi platite pouzecem - odlicno...pitam koliko dana, tjedna? ona meni, danas narucis, nemozemo poslat ti danas posto je kraj radnog vremena, sutra saljemo, preksutra kod tebe...ja ono WOW!!! i tako lijepo cekam 2 dana, dode mi overseas-om paket, 2 volana i 50kn dostave...odlicno...sve skupa 602kn, dakle 301 po volanu sa dostavom (10kn skuplje nego kod hg spota, ali sam cekao 2 dana, a ne mjesec i pol!!!)
I trebalo ti je mjesec dana da ih odguzis? Da je meni tvoje strpljenje, di bi mi bilo kraja :)
(nego jel u hgspotu imaju sap?)
naravno, na odjelu do kućanskih aparata (perilice), drže i sapun. To je valjda U upgrade dok je N oznaka ze EU verzije bez browsera. Ima i verzija za kamenac, za tvrdu vodu, regenerator (to je nešto kao recovery?), za kosu, za ćelave... ma nema šta nema.
Firma je pravni subjekt (pogodi zašto). Fikcija je Jacino znanje stranih jezika (ili ičega..).
Još samo komentarćić.. kupac koji uzaludno čeka robu, u postovima iznad.
- Kako je to moguće uz 'osobnog savjetnika s iPadom? Jesu li ga bar ponudili kavicom? Možda je trebao kupiti za vrijeme HappyHoura? hmmm, da, što da kupi kad ROBE nema.
Nadam se da to ne čita dotična Ana, nema koristi.
Svi uvijek pljuju po svakome kada je to prilika, a kada je sve dobro, nitko nema potrebu reći dobru riječ pa na forumima stvar izgleda prilično loše.
Ja sam proteklih tjedana imao odlično iskustvo, gdje je Zorana Cerić profesionalno odradila jedan RMA slučaj. Ni prije nisam imao loša iskustva s HG-Spotom, možda jer bih "naletio" na bolje zaposlenike. Svakako, nije da profesionalan odnos treba posebno hvaliti, trebao bi se podrazumijevati, ali da u HG-Spotu ima ljudi koji znaju posao - ima.
Ja mogu reći da im je trgovina u mom gradu (Sisku) za qrac. Ništa nemaju, prodavač me gleda zbunjeno i treba mu 10 minuta da shvati o čemu pričam (iako sam mu u detalje objasnio), nekad kada ga pitam za nešto, on samo pokaže rukom i kaže pogledaj što ima.
Ali u mom gradu također postoji jedna mala trgovina/servis-zove se iSHOP. U njoj je odlično uigran tim zaposlenika koji su spremni dati odgovore na sva pitanja, ako treba, dati proizvod u ruke da se razgleda i isproba. Tako se radi posao i tako se stvaraju zadovoljne mušterije!
HG Spot je za mene bio i ostao Hg Šrot-firma bez respekta prema kupcu, lošom uslugom, informatički neobrazovanim prodavačim koji su ljubazni prema kupcu kao da je krepani štakor i zato će jednog dana doživjeti svoj kraj. Propast HG Spota je kao Duke Nukem Forever-čekaš i čekaš ga, ali se jednom mora desiti ma koliko ga god puta odgodiš.
evo da i ja podijelim moja iskustva sa hgspotom
uglavnom nakon riknute hd4890 sa garom kod njih istu sam odnio u poslovnicu u osijeku
u ponedjeljak 28.03. popodne,dijelatnica ju je preuzela te rekla da sutra šalje za zagreb i isti trenutak sam dobio sms sa potvrdom o primitku na servis i cod
za online provijeru stanja reklamacije
uglavnom već u četvrtak sam dobio poruku iz servisa u zagreba da mi je potvrdjena zamijena i da se javim u poslovnicu oko dogovora oko podizanja druge grafe
odmah sam ih nazvao i pošto nisu imali na stanju narućili su mi gtx560 koja je trebala stići u utorak
da bi me u subotu zvali da podignem svoju grafu koja me ćekala
znaći garancija mi je riješena u manje od tijedan dana što me totalno oduševilo i imaju sve moje pohvale
usput prije manje od dvije godine imao sam isti slućaj sa istom grafom i ćekao sam ju 40dana i ipak ovo je veliki napredak
čak su se po cijenama izjednaćili sa linksom još uvijek puno skuplje od web shopova ali nama u manjim gradovima koji ne vole narućivati poštom super
tako da mi u kompu veselo kuca nova gtx 560ti oc(malo nvidia za promijenu)
Izgleda da cu i ja morat podjelit iskustva sa HG Spotom:
Uzeo komp od 4000kn,1. problem Windowsi se nedaju instalirat i odnio komp u poslovnicu.Dobro,ljubazno to rjesili.Nakon 4 mj. spalila se jedna plocica RAM-a,opet ga odnesao i rekli eto ide za par dana u Zagreb.Nakon tjedan dana javljaju da je komp tek danas poslan zbog problema,nisam im nista prigovorio jer me nije bilo bas puno vazno.Proslo mjesec dana nista od njih,zovem ja servis u Zg,a oni tamo da su ga zaprimili i promjenili plocicu RAM-a pa cekaju samo da ga istestiraju.Komp dosao nakon 2 i pol tjedna od razgovora sa Zg.Nakon tog servisa komp se poceo gasit u igrama i na internetu.Javio servisu i oni rekli donesite vidjet cemo,prosao sam 5 puta 10km da bih dosao u poslovnicu.Tamo ga poslali nakon par dana jer sam im rekao sto se dogodilo prosli put.U Zg me zovu da mi recu da je HDD pao na nekakvom testu i zamjenili ga,a prije dok smo pricali zahtjevao sam da se na moj trosak kupi Corsair VX550 jer sam htio vidjet da je problem u napajanju,ali serviser je rekao da ce zapisat,a na kraju ni cut ni vidit Corsair nego MS,ali nije bio naplacen.Dosao komp relativno brzo i opet se gasi.Vec iznerviran zovem u Zg i kazem da se opet gasi na to serviser me pocinje ispitivat koliko godina imam i sto si ja umisljam.Trazim sefa i on mi se ispricava nekoliko puta i kaze da posaljem opet komp.Ja zovem nakon tjedan i pol i pitam ih jesu li sto utvrdili,a oni kazu da ne znaju gdje je kompjuter.Nakon dan-dva zovu me i kazu da su zamjenili GPU i PSU,kazu stavili bolje.Ok,vrati se komp sa servisa opet se gasi i zovem sefa i on kaze da stvarno neznaju i da bi serviser dosao iz Zg kod mene doma i ako stvarno on to vidi da ce mi dat novi u toj vrjednosti na to sam im rekao da cu ga sam istestirat i vidjet.Proslo mjesec dana i eto deinstalirao se Windows i nemoze se instalirat(key code vec u uporabi),opet zovem njih i oni mi obecaju Windows 7 i ispricajavaju se na svemu i dolazim u poslovnicu i tip meni daje Vistu u nekom izderanom i isfrizanom CD i pitam ga sto je ovo,a on kaze da je to Vista i da nezna zasto su mi obecavali W7.Ljepo sam mu vratio Vistu i rekao da slobodno to daju nekom drugoj naivcini i da od mene nece cuti vise ni glasa,a bome niti vidjet para.
Eto poduzi tekst,ali to su moja iskustva.
ljudi hitno pomoć kako ukloniti istu narudžbu dva puta naručenu na hg spotu preko interneta?