Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

poruka: 12
|
čitano: 3.413
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
online
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Ukratko, radi se o mišu G100S sa problemom kod neregistriranja lijevog klika te me zanima hoću li imati kakvih troškova slanja miša ili primanja paketa zamjenskog miša ili će sve biti "free of charge"? 

 

G100S je kupljen u edigitalu, no rađe bi to riješio direktno s logitechom nego kod mađara ukoliko će proces biti besplatan. Ako neće, onda ću ipak morati kontaktirati edigital.

 

Znam da je prije to bilo besplatno no nemam iskustva s stim i čuo sam da su se postrožili dosta u zadnje vrijeme po pitanju ostvarivanja garancije pa me zanima ako neko ima iskustva s tim u zadnje vrijeme?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha
tonna kaže...

Ukratko, radi se o mišu G100S sa problemom kod neregistriranja lijevog klika te me zanima hoću li imati kakvih troškova slanja miša ili primanja paketa zamjenskog miša ili će sve biti "free of charge"? 

 

G100S je kupljen u edigitalu, no rađe bi to riješio direktno s logitechom nego kod mađara ukoliko će proces biti besplatan. Ako neće, onda ću ipak morati kontaktirati edigital.

 

Znam da je prije to bilo besplatno no nemam iskustva s stim i čuo sam da su se postrožili dosta u zadnje vrijeme po pitanju ostvarivanja garancije pa me zanima ako neko ima iskustva s tim u zadnje vrijeme?

 Kontaktiraj logitech i pitaj ih i sve ce ti objasnit?!

 

Nisam nikad njima slao ali kad god kome trebam sto slat kontaktiram proizvodjaca i kazu mi sto i kako. Jednom sam samo trebao predat lokalnom servisu koji je dalje prosljedio, a nekad sam morao slat vani i vratili mi postarinu. Nekad ni to. Sve ovisi.

11 godina
online
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Vec sam ih bio kontaktirao i danas u mi se javili te smo dosli do zakljucka da posto mis nije stariji od 12 mjeseci, moram to rjesavati sa trgovinom di sam kupio. :(

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Meni je krepala lijeva slušalica headseta ovo ljeto nakon godinu i nešto korištenja. Dobio sam iste nove poslane iz Nizozemske na njihov račun. Naravno moraš slikat račun, serijski broj i da nisu fizički oštećene. Stare su mi ostale.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha
tonna kaže...

Vec sam ih bio kontaktirao i danas u mi se javili te smo dosli do zakljucka da posto mis nije stariji od 12 mjeseci, moram to rjesavati sa trgovinom di sam kupio. :(

 Ne znam, ja sam ove godine dobio zamjenski mis a ubijedjen sam da je bio stariji od 1 god a mogu provjerit kuci kad dodjem. Nego vidim da si kupio mis u extreme digitalu... Imas temu on njima i pozitivna misljenja su rijetka tako da kad ti slucaj sa logitechom bude na solved ili kako vec, javi im se ponovo, pa mozda bude drugi operater sa drugacijim rjesenjem ili mzsa te neki forumas bolje moze pisavjetovat da li mozes mis odnijet direktno u ovlasteni servis. Uglavnom pokusaj izbjec e digital i ne kupuj vise nista kod njih.

11 godina
online
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Nisi me skuzio. Ukoliko uređaj NIJE stariji od godinu dana onda moram rješavati kod mjesta gdje sam kupio. Barem mi je tako frajer koji je preuzeo moj slučaj rekao, a budem ih još jednom kontaktirao pa da se uvjerim :)

 

A za situaciju kod edigitala sam znao i prije, no ipak sam se odlucio za kupovinu misa jer se mogu osloniti na dobar logitechov support ukoliko se sjebe nesto, a i tada je bio debelo jeftiniji od ostalih trgovina. (134 kn, a kod nas ga nije bilo ispod 200)

 

Inace se velik broj ljudi tuzi na taj problem kod lijevog klika na g100s i izgleda da je to generalni problem koji se pojavi nakon cca 6 mj koristenja. Steta jer sam bio prezadovoljan misom dok nisu poceli problemi i ispostavio se kao odlicna zamjena za stari G3. 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Kontaktiraj prodavaca prvo,to ce ti i sam Logitech reci,,,,,,ako ne ,posaljes njima pokvareni proizvod,sacekas na njihovu analizu i ako je greska njihova dobijes novi kroz tjedan dva,,,,,

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha
tonna kaže...

...

 

Inace se velik broj ljudi tuzi na taj problem kod lijevog klika na g100s i izgleda da je to generalni problem koji se pojavi nakon cca 6 mj koristenja. Steta jer sam bio prezadovoljan misom dok nisu poceli problemi i ispostavio se kao odlicna zamjena za stari G3. 

 Nije to problem samo na g100s, i moj m705 je počeo nakon cca. dvije godine zezati na lijevi klik...

11 godina
online
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Evo samo da se javim da su mi odobrili garanciju i šalju novi miš. Dobio tracking number i miš bi trebao stići u srijedu. Nisu mi uopće tražili da pošaljem stari miš, samo su rekli da im račun pošaljem i to je to. Sve 5, još jednom su pokazali da imaju vrhunski support :) 

 
0 0 hvala 0
8 godina
odjavljen
offline
Re: Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha
Logi je apsolutni kralj sto se tice supporta i za mene sto se tice periferija samo logi postoji. U petak stize mx master ;)
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Meni su earpadovi na g35 se počeli ljuštiti i pitao ih na suupportu gdje da kupim zamjenske i poslali mi nove g35 free,naravno slikaj račun,problem i serijski kod.

I naravno dan poslije našao na ebayu earpadove za 10$,ne bi ih ni gnjavio da sam prije vidio.

Prodao ih isti dan,dhl preusmjerio pošiljku.šupski od mene prema logiju,karma -100 jbg.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
odjavljen
offline
Re: Slanje proizvoda na RMA proces kod Logitecha

Meni su par puta izasli u susret i zato za mene logi je kralj...

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice