Nedavno mi "krepala" grafička kartica kupljna u GHSpotu. Još je pod garancijom!
Prvih dva tjedna pokušao sam kontaktirati nekoga iz HGSpota da mi daju konkretne upute
što mi je činiti jer servis više nije u prodavaonici gdje je kartica kupljena, a ja nisam iz Zagreba!
Kartica je kupljena u HGSpotu u Utrinama.
Kada sam uspio dobiti nekoga za informaciju... osoba mi je dala nekoliko telefonskih brojeva na koje nitko ne odgovara! Danima!
Napokon sam sjeo u auto i otišao u Zagreb direktno u servis "Senso plus"... ostavio karticu uz objašnjenje
da ću morati čekati 3-5 dana da se izvrše sva testiranja... + imaju JAKO PUNO POSLA!!!
Sa sutrašnjim danom prolaze DVA TJEDNA, a ja nemam poima što je s mojom karticom...
... na brojeve servise NITKO SE NE JAVLJA! ... pošaljem e-mail... nitko ne odgovara!
Provjera statusa radnog naloga preko neta još uvijek ista... praznina!
Imate li koji prijedlog?
Postoje li sredstva s kojima se može utjecati da ljudi shvate ozbiljnije svoj posao?
Općenito... HELP!!!
Inaće moja dosadašnja iskustva pokazuju da je LINKS naj fer firma koja radi na našim prostorima!
Nekoliko bitnih stvari sam kupovao i reklamirao kod njih i sve je prošlo više neko fer i zadovoljavajuće!!!
pozz svima...