Raspbery PI superkompjutor

poruka: 3
|
čitano: 829
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Raspbery PI superkompjutor

Sjetio se da su nekad ekperimentirali da od više PS3 konzoli naprave superkompjutor, ispalo je da je jeftinije od tih konzola napraviti superkompjutor nego kupiti pravi superkompjutor. Evo vijest ako koga zanima. 

http://www.poslovni.hr/tehnologija/umrezene-playstatione-3-koriste-kao-superracunalo-37734

 

Išao sam gledati na youtube da vidim kako to izgleda, među videozapisima sam našao da su neki složili superkompjutor od Raspber PI evo video 

   

ima videozapisa u kojem je netko složio preko 20 tih raspbery pi računala. 

 

Neznam dobro engleski pa mi je sve teže pohvatati što govore, a osim toga totalni sam amater. Pa bi volio čuti vaše mišljenje.

Dali se to isplati raditi ? evo raspbery PI dođe do 200kuna ovisi koji model i kojes u trenutne cijene.  Sad si zamišljam da kupim recimo tih raspbery pi računala u vrijednosti 5000kn, to je dakle recimo 30 raspbery pi računala.

 

Što ja dobivam sa time reicmo ako usporedimo sa desktop računalima istih cijena ? Baš me zanimaju vaši odgovori :D 

 

Pretpostavljam da na to ne idu windowsi jer neznaju raditi sa time, već treba biti modificirani linux koji može raditi na taj načinjer ih je lakše prilagoditi zbog otvorenog koda.

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.5.2016 0:04 (Markić7).
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Raspbery PI superkompjutor

Mogli bi koji entuzijasti napisati svoje mišljenje, makar i kritiku zašto je ovo loše itd.  Meni ovo izgleda interesantno i zanimlivo :) 

 

12 godina
neaktivan
offline
Raspbery PI superkompjutor

Zasto bi to bilo lose? Jeftinije je tako isprobavati kako funkcionira nego pomocu preskupih dijelova.