wow shop i neutrino mobile

poruka: 24
|
čitano: 29.813
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
wow shop i neutrino mobile

Namjeravam kupiti xiaomi power bank i prvo sam gledao preko honorbuy stranice te sam vidi oda se ne isplati jer postarina ubije stvar... onda sam gledao ebay i banggood ali na internetu se proteze masu tema o tome da su ljudi dobivali neorginalne power bankove te na kraju sam dosao ovdje vas pitat ako netko ima iskustva sa wow shop i neutrino mobile ducanima... dali su pouzdani u pogledu orginalnosti tih uređaja ? vidim da neutrino mobile ima i SJCAM i xiaomi yi cam pa su mi interesantni i po tom pitanju....

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
Ja sam svoga uzeo prije 8 mjeseci s geekbuyinga i original je
robimarko@gmail.com
13 godina
neaktivan
offline
wow shop i neutrino mobile

ja svoju preko everbuyinga

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
wow shop i neutrino mobile

Mene isto zanima jesu li pouzdani uređaji iz Neutrina. Vidim da imaju LG G4 jeftiniji nego u bilo kojoj drugoj trgovini (500-600 kuna jeftiniji nego u Sancta Domenici na primjer) pa me zanima jesu li to uređaji za europsko tržište ili neke lošije verzije za azijsko i slična? Kako objasniti takvu razliku u cijenu u odnosu na druge trgovine?

I am King of the world !
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
wow shop i neutrino mobile

wowshop.hr  dva mobitela redmi 1s normalno original. jedan crko pa došao novi za tjedan dana.

http://www.youtube.com/glodalica
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
KingBOBI kaže...

Mene isto zanima jesu li pouzdani uređaji iz Neutrina. Vidim da imaju LG G4 jeftiniji nego u bilo kojoj drugoj trgovini (500-600 kuna jeftiniji nego u Sancta Domenici na primjer) pa me zanima jesu li to uređaji za europsko tržište ili neke lošije verzije za azijsko i slična? Kako objasniti takvu razliku u cijenu u odnosu na druge trgovine?

 Ja sam u ožujku bio uzeo LG G2 i za sad je sve ok.

8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

NE KUPOVATI U NEUTRINO MOBILE TRGOVINI (barem ne LG uređaje).

Kupio sam uređaj koji je bio neispravan. Otkrio sam to nakon 2 dana.
Telefonski su mi rekli da ne žele vratiti novac, nego da žele slat na servis (ovlašteni LG servis u Zagrebu).

Nakon nekoliko posjeta servisu, mobitel je proglašen nepopravljivim.
Ovlašteni servis je kontaktirao LG Hrvatska da traži zamjenski uređaj i tamo su im rekli da UREĐAJ NIJE REGISTRIRAN U LG HRVATSKA, odnosno nije došao "legalnim" putem da bi uopće garancija vrijedila kod LG Hrvatska.

Odlazim u dućan sa tim informacijama i tražim da mi se vrati novac jer je narušeno povjerenje prema njima. Zaposlenik kontaktira vlasnika koji odbija vratit novac nazad, i dalje inzistiraju na slanju uređaja na servis (ali ovog puta u inozemstvo, odakle su ga vjerojatno uvezli - možda čak i iz Kine) i ne želi čuti o povratu novca.

Iako Zakon o zaštiti potrošača definira da se u garantnom roku, pogotovo ako je uređaj kupljen neispravan (ukoliko se otkrije defekt u roku 6 mjeseci od kupnje), može tražiti popravak, zamjena ILI POVRAT NOVCA.

Stoga, učinite i meni i sebi uslugu i zaobilazite na veliko ovaj dućan, jer ako vam se uređaj pokvari, imat ćete neugodnosti.

P.S. ovo govorim iz iskustva sa LG uređajem, možda za ostale uređaje rade "legalno", ali LG mobiteli im definitivno nisu uvezeni na legalan način (preko LG Hrvatska) i garancija u Hrvatskoj ne vrijedi.

 

Dobro da mi nisu naplatili servis (u servisu tvrde da nikad za njih nisu čuli)

lp,
TW

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.10.2015 15:18 (TomyWhite).
9 godina
offline
wow shop i neutrino mobile

Kako mislis otkrio si to nakon 2 dana?

 

Ovaj dio sto si citirao ne ide bas ovako al nema veze, ako je nepopravljiv trazi novce natrag, nikakva slanja na servis u inozemstvo i slicne gluposti. Cim posaljes na servis smatra se da si pristao na to. Znaci ako dopustis da ga posalju u inozemstvo smatra se da si na to pristao. Zato fino nedaj, posalji pismeno da trazis novce natrag, navedi razloge i tocka. Nikakva usmena pregovaranja ni "ne damo novce" vlasnika il sta vec.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.10.2015 18:13 (sandokan111).
 
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

Nisam ga upogonio domah čim sam ga kupio (zato 2 dana). 

 

Kupljen je početkom 8. mjeseca, otkrio sam kvar koji nije toliko bitan, ali ipak je kvar (nije radila notifikacijska lampica za poruke/pozive/punjenje). 

Išao sam na GO pa nisam se htio s tim previše zamarati. 

 

Kad sam ih zvao i rekao da mobitel nije skroz ispravan, preko telefona su bili vrlo drski i rekli da nema povrata novca (iako je bilo u roku 5 dana), nego da moraju poslati na servis da ovi utvrde da je riječ o grešci u mobitelu.

Nisam se tada previše zamarao zakonima, pisanjima pritužbi i slično (iako bi mi u roku od 5 dana trebali vratiti novac - NO QUESTIONS ASKED), nego sam tek kasnije nosio mobitel kod njih (u 9. mjesecu).

 

Pošto nemaju svoj servis, slali su ga u AgramServis koji je ovlašteni zastupnik LG-a u Zagrebu.

 

Donio sam im u poslovnicu, još su nevoljko sami poslali uređaj na servis (htio me nagovorit da ga sam nosim tamo jer oni "moraju slat' poštom"). 

Napisali su krivi kvar pa su ovi u Agramu zamijenili FLASH LEDICU umjesto notifikacijske ledice. 

Nakon 2 tjedna donesem doma mobitel i ne radi (naravno, kad su mijenjali FLASH - ali to sam saznao kasnije kad sam ponovno nosio u servis). 

 

Onda su u servisu, da poprave not. led. promijenili matičnu ploču, ali onda pak SIM kartica nije radila...

 

I onda su mi nudili da čekam još 2-3 tjedna da nabave novu matičnu, što sam odbio jer mjesec dana je bio uređaj na servisu. 

Onda su htjeli dati zamjenski uređaj i tražili me podatke o prodavaču. 

Kad sam im poslao slike sa kutije, račun, garanciju i sve potrebno, prvo su rekli da za Neutrino nikad nisu čuli, a onda i da LG Hrvatska ne želi odobrit sredstva za novi uređaj jer nije registriran kod LG Hrvatska.

 

E sad, vjerojatno se uređaju može promijenit matična i radio bi, ali više ne želim taj uređaj jer:

a) kupljen je neispravan i imam pravo na povrat novca

b) i novi uređaj vjerojatno ne bi bio pokriven hrvatskom garancijom jer očito dolaze "ispod pulta"

 

Pisao sam pisani prigovor i čekam rok od 15 dana da odogovore, a ako ne odgovore / ne svidi mi se odgovor (ne dobijem svoj novac), 

onda ih prijavljujem nadležnim institucijama.

 

Sreća u svemu je da AgramServis nije provjeravao odmah distributera, jer bi shvatili da mi garancija tehnički ne vrijedi (da se ne mogu naplatit od LG-a Hrvatska), i dobro da mi nisu još naplatili servisiranje "uređaja bez garancije",

tako da, što se toga tiče, sam dobro prošao. 

 

 

A što se tiče odluke NeutrinoMobile-a: Ostavio sam im mobitel i tražio da mi napismeno napišu da mi odbijaju vratiti novac.  Tako da sam dobio papir na kojem piše da mi ne žele vratit novac "jer žele slat uređaj u inozemni servis".

Čim sam došao doma sam im napisao prigovor emailom, odnosno zahtjev za raskidom ugovora na temelju materijalne odgovornosti. Čekam odgovor 2 dana.

 

To da li će oni slati mobitel na servis ili ne, iskreno me zaboli, nek ga šalju i poprave, ja ga uzet neću, nek ga nekome drugom preprodaju.

Ja želim svoj novac, koji sam trebao dobit na licu mjesta.

 

Nakon 15 dana ukoliko ne odgovore / nastave inzistirati da ne žele vratiti novac - prijavljujem ih kome već treba.

 

 

9 godina
offline
wow shop i neutrino mobile

Problem je sta su oni iskoristili tvoje neznanje. Trebao si to odma sve fino pismeno rjesavat i stvari bi lakse isle. Ovako usmeno svasta bude. Ako si preko weba bio narucio mob, da, trebali su ti napravit povrat novca s tim da si ti to trebao pismeno trazit, sto vjerojatno nisi napravio, a kad je otislo u servis i vec si ga servisirao smatra se da si pristao na to. Sad si to obavio pismeno i pricekaj odgovor, koji ce vjerojatno bit pozitivan i stvar rjesena, ako ne, pravac drzavni i cekat da oni rjese stvar. Ne smijes mob preuzimat sad kad je u njih i to je to.

 
2 0 hvala 2
8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
sandokan111 kaže...

Problem je sta su oni iskoristili tvoje neznanje. Trebao si to odma sve fino pismeno rjesavat i stvari bi lakse isle. Ovako usmeno svasta bude. Ako si preko weba bio narucio mob, da, trebali su ti napravit povrat novca s tim da si ti to trebao pismeno trazit, sto vjerojatno nisi napravio, a kad je otislo u servis i vec si ga servisirao smatra se da si pristao na to. Sad si to obavio pismeno i pricekaj odgovor, koji ce vjerojatno bit pozitivan i stvar rjesena, ako ne, pravac drzavni i cekat da oni rjese stvar. Ne smijes mob preuzimat sad kad je u njih i to je to.

 

Tako je, iskoristili su moje neznanje..

 

Fool me once... :)

Da, ne uzimam mobitel, kod njih je, dobio papir da je kod njih i da ne žele novac, poslao email, čekam..

Ali to nije toliko bitno, bitno je da ljudi znaju što ih čeka i da budu pametniji od mene, to je sve.

 

lp

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 22:04 (TomyWhite).
9 godina
offline
wow shop i neutrino mobile

Kakav email si poslao?

 

Pismeno prilozi sve to i posalji inspektoratu. Znaci unutra opisi tijek dogadjaja, prilozi sve dokaze koje imas kad je bio servisiran koliko, prilozi i odgovor lg-a itd itd. Sve to s povratnicom na inspektorat.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
wow shop i neutrino mobile

TomyWhite googlajuci iskustva sa neutrino mobile trgovinom, sve sto sam vidio su pozitivna iskustva osim tvog licnog... (googlao sam zbog toga sto su poprilicno jeftiniji od nekih drugih shopova).

E sad, na svim tim forumima si napisao isto sto i ovdje, isto sa accountima starim 2-3 dana.

 

Sad se dvoumim, ili su iskoristili tvoje neznanje kao sto je jedan kolega vec naveo, ili namjerno lazes okolo samo da im skines potencijalne kupce.

Clueless gamers shouldn't judge
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

Ja sam kod nih već kupovao mobitele(lg) i samsung i za sad mobiteli rade,uskoro namjeravam kupiti i za klince one nove LG AKA pa sam im poslao mail vezano za ovaj slučaj da ne bi bilo da ne mogu popraviti ako nisu uvoznici i njihovi odgovor su :

 

"Poštovani,

 

Točno je da mi ne kupujemo mobitele preko LG Hrvatska, kao što ne kupuju od LG Hrvatska i mnogi prodavači LG-a u Hrvatskoj. Razlog je vrlo jednostavan, a to je da im cijene nisu konkurentne. Vjerojatno je razlog nekonkuretnih cijena to što smo mi malo tržište, pa su recimo u Njemačkoj ti telefoni kod distributera jeftiniji. Mi mobitele kupujemo u Njemačkoj. Svi mobiteli koje mi prodajemo dolaze sa 24mj. evropskom garancijom. S obzirom da se nalazimo u Evropskoj uniji garancija vrijedi i kod nas. Uostalom gospodin je popravljao taj mobitel u Agram servisu, ali ga na kraju nisu uspjeli popraviti. Da nema evropsku garanciju, ne bi ga u Agram servisu ni primili. Kada je gospodin zatražio povrat novca, jer se uređaj nije uspio popraviti u Agram servisu, mi smo morali konzultirati dobavljača u Njemačkoj. Dobavljač je tražio da mu pošaljemo mobitel i svu dokumentaciju od Agram servisa. Servis u Njemačkoj mora pregledati uređaj da nema nekakva oštećenja i čim ga pregleda biti će vraćen novac.

 

Poštovani,

navedeni primjer nije točno opisan na forumima.

Stranka je kupila kod nas mobitel negdje u 8mj. Nakon nekog vremena primjetili su da im ne radi notifikacijska lampica, te su u dogovoru s nama upućeni na ovlašteni Agram servis koji popravlja Lg uređaje. Ovih dva dana su diskutabilni pošto servis u prvih 7 dana od kupovine ne prihvaća uređaje te se mjenjaju direktno kod nas u poslovnici. Agram servis popravio je kvar, ali nažalost nakon nekog vremena primjetili su drugi kvar te ga ponovno odnjeli u a Agram na servis. Poslije obrade tog kvara stranka ponovno nije zadovoljna na rad servisate želi povrat novaca. U dogovoru s nama dobiva od Agram servisa potvrdu da je uređaj nepopravljiv, te da se odobrava povrat novaca koji Agram joj ne može isplatiti pošto oni nisu uvoznici navedenog uređaja (tj uređaj nije uvezen preko njih) te ga ostavlja kod nas u poslovnici. Mi smo navedeni uređaj proslijedili našem dobavljaču te očekujemo da će se ostvariti potpuni povrat novaca. Držimo se prakse da ukoliko se uređaj ne popravi u roku 45 dana vračamo novac.

Naši LG i drugi uređaji imaju jamstvo u ovlaštenom servisu (Agram/Mobis), i ti servisi ih popravljaju odnosno garancija se ostvaruje kod njih. "

 

Ne držim ničiju stranu ali ja namjeravam i dalje kod njih kupovat

8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
csgoplayer kaže...

TomyWhite googlajuci iskustva sa neutrino mobile trgovinom, sve sto sam vidio su pozitivna iskustva osim tvog licnog... (googlao sam zbog toga sto su poprilicno jeftiniji od nekih drugih shopova).

E sad, na svim tim forumima si napisao isto sto i ovdje, isto sa accountima starim 2-3 dana.

 

Sad se dvoumim, ili su iskoristili tvoje neznanje kao sto je jedan kolega vec naveo, ili namjerno lazes okolo samo da im skines potencijalne kupce.

 

U prvom si u pravu, u drugom si u krivu. 

BTW kakvu bih korist imao od toga da im "skidam kupce"? 

 

 

Poanta je da ne poštuju zakon, odnosno da love u mutnom. Ako ja nazovem, kažem da uređaj ne radi 100% a kupio sam ga prije 2 dana, onda ne mogu tvrdit "nema povrata novca, šaljemo uređaj na servis koji se čeka 2-3 tjedna". 

I to još ga šalju u servis koji nikad nije čuo za njih.

Plus što su užasno bahati u komunikaciji. Kažem da sam uređaj kupio prije 2-3 dana, da ne radi i da želim vratit nazad i povrat novca. "Ako ste otvorili kutiju, ne možete dobit povrat novca", a u pozadini se čuje bahati lik "da, i, šta bi on sad htio?".

Ne znam točno kako sam trebao otkrit da uređaj ne radi ako ga NISAM OTVORIO?! 

 

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
yaqyaq kaže...

Ja sam kod nih već kupovao mobitele(lg) i samsung i za sad mobiteli rade,uskoro namjeravam kupiti i za klince one nove LG AKA pa sam im poslao mail vezano za ovaj slučaj da ne bi bilo da ne mogu popraviti ako nisu uvoznici i njihovi odgovor su :

 

"Poštovani,

 

Točno je da mi ne kupujemo mobitele preko LG Hrvatska, kao što ne kupuju od LG Hrvatska i mnogi prodavači LG-a u Hrvatskoj. Razlog je vrlo jednostavan, a to je da im cijene nisu konkurentne. Vjerojatno je razlog nekonkuretnih cijena to što smo mi malo tržište, pa su recimo u Njemačkoj ti telefoni kod distributera jeftiniji. Mi mobitele kupujemo u Njemačkoj. Svi mobiteli koje mi prodajemo dolaze sa 24mj. evropskom garancijom. S obzirom da se nalazimo u Evropskoj uniji garancija vrijedi i kod nas. Uostalom gospodin je popravljao taj mobitel u Agram servisu, ali ga na kraju nisu uspjeli popraviti. Da nema evropsku garanciju, ne bi ga u Agram servisu ni primili. Kada je gospodin zatražio povrat novca, jer se uređaj nije uspio popraviti u Agram servisu, mi smo morali konzultirati dobavljača u Njemačkoj. Dobavljač je tražio da mu pošaljemo mobitel i svu dokumentaciju od Agram servisa. Servis u Njemačkoj mora pregledati uređaj da nema nekakva oštećenja i čim ga pregleda biti će vraćen novac.

 

Poštovani,

navedeni primjer nije točno opisan na forumima.

Stranka je kupila kod nas mobitel negdje u 8mj. Nakon nekog vremena primjetili su da im ne radi notifikacijska lampica, te su u dogovoru s nama upućeni na ovlašteni Agram servis koji popravlja Lg uređaje. Ovih dva dana su diskutabilni pošto servis u prvih 7 dana od kupovine ne prihvaća uređaje te se mjenjaju direktno kod nas u poslovnici. Agram servis popravio je kvar, ali nažalost nakon nekog vremena primjetili su drugi kvar te ga ponovno odnjeli u a Agram na servis. Poslije obrade tog kvara stranka ponovno nije zadovoljna na rad servisate želi povrat novaca. U dogovoru s nama dobiva od Agram servisa potvrdu da je uređaj nepopravljiv, te da se odobrava povrat novaca koji Agram joj ne može isplatiti pošto oni nisu uvoznici navedenog uređaja (tj uređaj nije uvezen preko njih) te ga ostavlja kod nas u poslovnici. Mi smo navedeni uređaj proslijedili našem dobavljaču te očekujemo da će se ostvariti potpuni povrat novaca. Držimo se prakse da ukoliko se uređaj ne popravi u roku 45 dana vračamo novac.

Naši LG i drugi uređaji imaju jamstvo u ovlaštenom servisu (Agram/Mobis), i ti servisi ih popravljaju odnosno garancija se ostvaruje kod njih. "

 

Ne držim ničiju stranu ali ja namjeravam i dalje kod njih kupovat

 

 

"Pričam ti priče"  

 

Zvao sam ih u roku 2 dana (konkretno, išao sam po uređaj u subotu, "žalio" se u ponedjeljak), i preko telefona, vrlo bahato su rekli da neće zamijenit uređaj "jer je otvaran", te da ga samo mogu donijet da ga šalju na servis gdje će utvrdit da li je uređaj pokvaren.

 

 

A inspektorat im slijedi, definitivno.

Ako dobijem odgovor (a trebao bih) od inspekcije, rado ću ovdje priložiti.

 

EDIT:

Zvao sam Agram Servis. Da, istina je da servisiraju sve uređaje kupljene u Europi, tako da, tehnički, garancija je dobra. 

Ali i dalje slijedi problem da mi u ovlaštenom servisu nisu mogli izdati drugi uređaj, nego sam morao trošit vrijeme i živce igrajući ping-pong između prodavača i servisa, čekat više od mjesec dana i slično.

Nisu me upozorili na sve moguće probleme i neugodnosti koje mi se mogu dogoditi. 

Uglavnom, ja sam nezadovoljan, ti si zadovoljan i to je očito stvar iskustva. 

 

Ali ako oni imaju praksu prvo slati u domaći servis, pa onda u inozemstvo (odnosno to oni daju Kvarku pa onda Kvark dalje hadnle-a) ako prvi ne uspio popraviti uređaj već se mora dati drugi, 

onda je to prlično PitA.

 

Koja sreća da s uređajem bude sve OK, onda da, vjerojatno manja cijena se isplati, ali ako nisi te sreće, onda će te izvozat, izmuljat, bahatit se i generalno ostaviti gorak okus u ustima. 

 

 

To ti je otprilike kao da uvijek kočiš motor i ne koristiš uopće kočnicu (koja, BTW radi na 50%, samo te nitko nikad nije na to upozorio).

Sve super i odlično dok ti ne istrči dijete pred auto..

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.10.2015 11:12 (TomyWhite).
9 godina
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
yaqyaq kaže...
navedeni primjer nije točno opisan na forumima.


Ovih dva dana su diskutabilni pošto servis u prvih 7 dana od kupovine ne prihvaća uređaje te se mjenjaju direktno kod nas u poslovnici. 

Pa prilicno je isto sto su oni tebi odgovorili i sto je on napisao. Sto se tice ovih 7 dana kako ga onda nisu promjenili odma? Sto je diskutabilno? Jesu oni to upravo rekli da su uredjaj drzali do isteka ovih 7 dana pa ga tek onda poslali na servis il sam ja nesto krivo razumio :)

TomyWhite kaže...
Poanta je da ne poštuju zakon, odnosno da love u mutnom. Ako ja nazovem, kažem da uređaj ne radi 100% a kupio sam ga prije 2 dana, onda ne mogu tvrdit "nema povrata novca, šaljemo uređaj na servis koji se čeka 2-3 tjedna". 

I to još ga šalju u servis koji nikad nije čuo za njih.

Plus što su užasno bahati u komunikaciji. Kažem da sam uređaj kupio prije 2-3 dana, da ne radi i da želim vratit nazad i povrat novca. "Ako ste otvorili kutiju, ne možete dobit povrat novca", a u pozadini se čuje bahati lik "da, i, šta bi on sad htio?".

Ne znam točno kako sam trebao otkrit da uređaj ne radi ako ga NISAM OTVORIO?! 

 To s otvaranjem naravno ne postoji i njihova je bajka. Jesi li ga ti kupio preko weba ili tamo otisao fizicki kupit (znaci ne samo preuzet u poslovnici)?

8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

Kupio u poslovnici (u subotu), zvao ih u pon. (nisam nosio uređaj nego pitao mogu li dobit drugi jer ovaj ne radi). Prilično bahati na telefonu, nisam se zamarao sa servisom jer nisam imao vremena. Nisam se htio svađat.

 

EDIT:

U međuvremenu su mi javili da će mi vratit novac (jer očito su vidjeli moje objave po forumima), tako da, možda drugima poslije mene bude lakše i ugodnije (nadam se), ali mene vidjet neće više nikad.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.10.2015 22:48 (TomyWhite).
8 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

Eto, novac sjeo na račun, vraćen.. 

 

But still...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 3.11.2015 23:08 (TomyWhite).
9 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
Kakva su vam iskustva s ovim webshopom nasao sam super ponudu asus zenfone 2 laser 1599,00 kn i sto se tice servisa salje se o svon trosku?
L.P
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
wow shop i neutrino mobile

super je da imaju tako puno raznih artikala u ponudi (koje često ne možete nać drugdje u HR, bar ne taj čas), ali dio toga je 'raspoloživ po upitu' - na moj upit u vezi jednog mobitela nije nitko odgovorio doduše.

 

zanima me kako uspiju phone tipa ONE plus 3, koji vani ide po oko 400 eura, tu računati preko 4500 k kn? jel to netko kupi tako kod njih uopće?

Go for the eyes Boo, yaaar!
Poruka je uređivana zadnji put čet 22.12.2016 13:11 (Bartender).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: wow shop i neutrino mobile
Bartender kaže...

zanima me kako uspiju phone tipa ONE plus 3, koji vani ide po oko 400 eura, tu računati preko 4500 k kn? jel to netko kupi tako kod njih uopće?

 Ajd otvori svoj trgovinu, plaćaj uvoz i sve poreze državi i ostale troškove u poslovanju i onda još ponudi 2 godine jamstva - i to sve za onu cijenu koju nudi proizvođač ako se kupuje od njega.

Ako nešto ne razumiješ onda nemoj ni komentirati, masa ljudi ne kupuje preko interneta i ne kupuje "vani" niti ih zanimaju cijene u inozemstvu.

 

Neutrino stvarno ima odlične cijene i najjeftiniji su u HR za puno modela, ako ti ne paše cijena onda kupuj vani.

13 godina
neaktivan
offline
Re: wow shop i neutrino mobile

samo sam pitao, nisam ih niti pljuvao niti išta negativno rekao o njima; nema potrebe za hejtom takvim.

 

znači kažeš da je to posve razumljivo i normalno da je tolika razlika u cijeni? 

 

Da li po tvom iskustvu, ili iskustvima drugih usera na forumu, oni doista i prodaju šta, recimo OnePlus3 mobitela?

 

edit-

dosta me iritita kod njih (a ne samo kod njih) da je hrpa artikala kao na akciji, sve nešto označeno i bljeska u web šopu a kad bolje pogledaš spuštena je cijena tipa 30 kn na ciframa od 3-4 tisuće, onak, super, hvala, moramo brzo iskoristit priliku;)

Go for the eyes Boo, yaaar!
10 godina
offline
wow shop i neutrino mobile

Evo cisto da dignem temu iz mrtvih. Pročitao sam prije narudžbe iskustva sa Neutrinom te sam pripremio mob za snimanje čim mi stigne paket.

Dakle narucen Elephone S8 Dual Black (crni). Stigne Dual Blue (plavi)... NICE......

Battlelog: D3lBoy-00
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice