Costa Concordia-nesreća

poruka: 21
|
čitano: 2.481
|
moderatori: DrNasty, F1-IVO, Danny_HR, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
2 godine
online
Costa Concordia-nesreća

Evo ovako otvaram ovu temu gdje možemo raspravljati o nesreći koja je zadesila luksuzni kruzer Costa Concordiu.Od par pomoraca među kojima su časnici palube sam čuo da kapetan tu nije kriv jer u kartama nisu bili upisani grebeni koji su se tu nalazili.Međutim iz medija dolaze drugačije informacije...Priča se da je brod plovio samo 150 metara od obale,a sigurnosni minimum je bio 400 metara.Izgleda da je kapetan  Schettino bio među prvima koji je napustio brod na lifeboatu iako je trebao koordinirati spašavanje putnika na brodu.Procurio je razgovor kapetana i obalne straže u kojem se to jasno vidi.LINK.Cijeli profil kapetana Schettina možete pogledati ovdje.Na toj kompaniji je od 2002 a za kapetana avancaje 2006 nakon sto je se pokazao kao dobar prvi časnik...Ja iskreno mislim da je to bila kapetanova greška em što je plovio na krivom kursu,em što se nije pridžavao sigurnosnog pravila 400 metara od obale te naravno što je prvi pobjegao s broda koji tone...

PS.Jeli itko od vas ili vaše rodbine,prijatelja bio na tom brodu?

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2012 20:22 (Nitro233).
 
2 0
2 godine
offline
Costa Concordia-nesreća

Meni u cjeloj priči nije jasno da tako moderan brod, koji ima 3 radara, 4 sonara, 5 dubinomjera, 7 gps-a, na 10 satelita spojen, autopilot koji sam može vozit itd. je uspio ne vidit taj malo greben, pa na ručnom radaru bi se vidio kao mala kuglica, i da nije ucrtan na kartama kakve veze ima.

Edit: i šta nemaju kapetani ono pravilo. Kapetan uvijek tone sa svojim brodom, odnosno zadnju bježi?

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2012 20:26 (Volvox).
2 godine
online
Re: Costa Concordia-nesreća

onda bi sama optužnica trebala biti podignuta i na terca i sekonda koji navigaju brodom nije kapetan sam tu,a što se tiče elektronike ona je na brodu kolko čujem od nekih časnika na šta rade na jednom norveškoj firmi nije bas pouzdana.Sustav se zna zamrznit i mora se resetirat a opet to ovisi do same kvalitete uređaja

2 godine
offline
Re: Costa Concordia-nesreća
Nitro233 kaže...

onda bi sama optužnica trebala biti podignuta i na terca i sekonda koji navigaju brodom nije kapetan sam tu,a što se tiče elektronike ona je na brodu kolko čujem od nekih časnika na šta rade na jednom norveškoj firmi nije bas pouzdana.Sustav se zna zamrznit i mora se resetirat a opet to ovisi do same kvalitete uređaja

Neznam ko pametan je stavio lošu opremu u milijarde vrijedan kruzer koji prevozi par tisuća putnika, a opet, jedan radar bi trebao bit dovoljan da se to vidi:)

2 godine
online
Re: Costa Concordia-nesreća
Volvox kaže...
Nitro233 kaže...

onda bi sama optužnica trebala biti podignuta i na terca i sekonda koji navigaju brodom nije kapetan sam tu,a što se tiče elektronike ona je na brodu kolko čujem od nekih časnika na šta rade na jednom norveškoj firmi nije bas pouzdana.Sustav se zna zamrznit i mora se resetirat a opet to ovisi do same kvalitete uređaja

Neznam ko pametan je stavio lošu opremu u milijarde vrijedan kruzer koji prevozi par tisuća putnika, a opet, jedan radar bi trebao bit dovoljan da se to vidi:)

ma problem ti je u tome šta je brod bio praktički ulazio u luku otoka Giglio a to se ne radi bez pilota kojeg nije bilo na brodu.Ja samo neznam kako je kapetanu palo na pamet to radit bez pilota.

5 godina
neaktivan
moderator
offline
Re: Costa Concordia-nesreća
Nitro233 kaže...

.Ja samo neznam kako je kapetanu palo na pamet to radit bez pilota.

Neka moldavka mu je obrađivala ćunu i eto di ode pamet.

World Championships: 7, GP started: 288, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,517
5 godina
neaktivan
offline
Costa Concordia-nesreća

Ma jok sve je to samo da vlasnik poebere osiguranje od broda-vise mu se neisplati drzat kruzere pa ih rusi radi osiguranja

[img]http://www.danasoft.com/sig/229143.jpg[/img]
 
0 0
2 godine
online
Re: Costa Concordia-nesreća
juky kaže...

Ma jok sve je to samo da vlasnik poebere osiguranje od broda-vise mu se neisplati drzat kruzere pa ih rusi radi osiguranja

znaš ima i tu istine grci su najpoznatiji po tome i u osamdesetima i devesetima su to radili,ali su im zadnjih 7 godina stali  na kraj.

EDIT: evo satelitska snimka nesreće

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.1.2012 20:32 (Nitro233).
2 godine
protjeran
offline
Costa Concordia-nesreća

Brod je trebao biti potopljen da bi italijanske vlasti proglasile izvanredno stanje u cijeloj italiji.Tada bi nastupile iste mjere kao i u americi poslije 9/11.Drzava bi tada imala ovlasti koje sada nema.Samo im se omaklo pa nisu uspjeli potopiti brod i ubiti 4000+ ljudi.A sve to u svrhu NWO-a.

 
0 0
2 godine
offline
Re: Costa Concordia-nesreća

U ovom slučaju kapetan je išao onom "bolje u čuzi nego 2m pod zemljom". {#}

 

Vidi i ovdje su počeli sa teorijama. {#}

6 godina
offline
Re: Costa Concordia-nesreća
Nitro233 kaže...
Volvox kaže...
Nitro233 kaže...

onda bi sama optužnica trebala biti podignuta i na terca i sekonda koji navigaju brodom nije kapetan sam tu,a što se tiče elektronike ona je na brodu kolko čujem od nekih časnika na šta rade na jednom norveškoj firmi nije bas pouzdana.Sustav se zna zamrznit i mora se resetirat a opet to ovisi do same kvalitete uređaja

Neznam ko pametan je stavio lošu opremu u milijarde vrijedan kruzer koji prevozi par tisuća putnika, a opet, jedan radar bi trebao bit dovoljan da se to vidi:)

ma problem ti je u tome šta je brod bio praktički ulazio u luku otoka Giglio a to se ne radi bez pilota kojeg nije bilo na brodu.Ja samo neznam kako je kapetanu palo na pamet to radit bez pilota.

Stvar je u tome sto brod nije uopce isao u luku, nego se kapetan svojevoljno odlucio "provozati" ispred te luke. Radar je u ovom slucaju potpuno nevazan jer i da je iskljucen na elektronskoj karti i gps-u uvijek vidis di si, a i da oni ne rade uvijek imas svoje oci i dalekozor. Nazalost ni pilot nema veze sa ovim slucajem jer brod nije isao u luku Giglio i prema tome pilot u tom podrucju plovide nije bio potreban.

 

Meni samo nije nikako jasno zasto je kapetan odlucio nasukati brod? Nakon udara u greben po meni je jednostavno trebao okrenuti brod u kurs od otoka i smanjiti brzinu i potpuno ga zaustaviti. Navodno su mu iz makine javili da ce brod sigurno potoniti nakon udara. Ne znam ja iskreno vjerujem da brod ne bi potonia da ga majmun nije namjerno nasukao, a i da je potonia mislim da bi se potonuce odvijalo pod puno manjim kutem nego kod nasukanja i sigurno bi bilo vremena da se svi spase.

2 godine
online
Re: Costa Concordia-nesreća
Sint1 kaže...
Nitro233 kaže...
Volvox kaže...
Nitro233 kaže...

onda bi sama optužnica trebala biti podignuta i na terca i sekonda koji navigaju brodom nije kapetan sam tu,a što se tiče elektronike ona je na brodu kolko čujem od nekih časnika na šta rade na jednom norveškoj firmi nije bas pouzdana.Sustav se zna zamrznit i mora se resetirat a opet to ovisi do same kvalitete uređaja

Neznam ko pametan je stavio lošu opremu u milijarde vrijedan kruzer koji prevozi par tisuća putnika, a opet, jedan radar bi trebao bit dovoljan da se to vidi:)

ma problem ti je u tome šta je brod bio praktički ulazio u luku otoka Giglio a to se ne radi bez pilota kojeg nije bilo na brodu.Ja samo neznam kako je kapetanu palo na pamet to radit bez pilota.

Stvar je u tome sto brod nije uopce isao u luku, nego se kapetan svojevoljno odlucio "provozati" ispred te luke. Radar je u ovom slucaju potpuno nevazan jer i da je iskljucen na elektronskoj karti i gps-u uvijek vidis di si, a i da oni ne rade uvijek imas svoje oci i dalekozor. Nazalost ni pilot nema veze sa ovim slucajem jer brod nije isao u luku Giglio i prema tome pilot u tom podrucju plovide nije bio potreban.

 

Meni samo nije nikako jasno zasto je kapetan odlucio nasukati brod? Nakon udara u greben po meni je jednostavno trebao okrenuti brod u kurs od otoka i smanjiti brzinu i potpuno ga zaustaviti. Navodno su mu iz makine javili da ce brod sigurno potoniti nakon udara. Ne znam ja iskreno vjerujem da brod ne bi potonia da ga majmun nije namjerno nasukao, a i da je potonia mislim da bi se potonuce odvijalo pod puno manjim kutem nego kod nasukanja i sigurno bi bilo vremena da se svi spase.

borati na kraju ispada da niko nije bio navigava na mostu u trenutku nesreće,nije krivica ni samo na kapetanu,šta su radili sekondo i terco u tom trenutku da mi je znati samo...

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.1.2012 22:34 (Nitro233).
5 godina
offline
Costa Concordia-nesreća

.

4 godine
neaktivan
offline
Costa Concordia-nesreća

kruže priče (ne znam koliko su istinite)da je brod prvi napustio mađioničar :D

3 godine
offline
Re: Costa Concordia-nesreća
kako je je prvi su osli kukavice
AMD u <3 Intel u C===3
2 godine
online
Costa Concordia-nesreća

evo vijesti u kosi su mu pronašli tragove kokaina http://www.24sata.hr/svijet/na-kosi-kapetana-f-schettina-pronasli-su-tragove-kokaina-254335

al ipak mislim da kapetani na Costi imaju veću plaću imali bi i više odgovornosti i više bi pazili,pa se ovakva s*anja nebi događala

 
0 0
3 godine
offline
Costa Concordia-nesreća

Strava na moru: Potonuće Coste Concordije

 

"TERROR AT SEA: THE SINKING OF THE CONCORDIA"

 

Na programu: Ponedjeljak, 5. ožujka, 20:50 sati RTL

Talijanski kruzer „Costa Concordia“ nasukao se 13. siječnja 2012. na toskanskoj obali. Ovaj dokumentarac istražuje kako i zašto je došlo do  tragedije.

Kao da je na 400 milijuna funta vrijedan brod bačeno prokletstvo. Naime, čak niti isplovljavanje ove luksuzne, moderne i impresivne lađe nije pošlo po planu – pri tradicionalnom razbijanju boce šampanjca o trup broda, boca je ostala čitava, za razliku od broda koji neće doživjeti istu sudbinu. Slučajnost, no loš predznak, pokazao se kao zloslutni omen, koji je prethodio noći prepunoj panike, konfuzije i straha nedaleko otoka Giglija, u petak 13. siječnja oko 22 sata.

U vlasništvu britanske produkcijske kuće Shine International i Dragonfly Film and Televison productions, 31. siječnja premijerno je prikazan na Channel 4 dokumentarac koji potanko istražuje greške koje su vodile do same nesreće kada je kruzer udario u morsko dno i prevrnuo se. Film je pred male ekrane privukao 3,2 milijuna gledatelja i bio je najgledaniji program toga dana na Channel 4. U rekordnom roku prikazat će ga i RTL Televizija te nam približiti i pojasniti kako je do tragedije i potonuća broda takvih proporcija uopće moglo doći.

Koristeći se kompjuterski generiranim slikama, svjedočenjima te intervjuima samih sudionika – putnika, posade, spasitelja te svjetskih stručnjaka u tom području, dokumentarac ponovno oživljava trenutke potonuća. Jednako tako, film koristi privatne snimke koje su putnici i posada snimili te kobne večeri, a stručnjaci ih potanko analiziraju. S 3780 putnika, dužinom od 290 metara i visinom od 31 metra, brod je djelovao kao palača na moru. Pa kako je onda ovaj gigant, hvaljen kao vrhunac moderne brodske tehnologije uspio potonuti i u smrt otjerati toliko ljudi? Zašto neki ljudi upozoravaju da dizajn ovakvih megakruzera zapravo pretvara plovila u smrtonosne zamke na moru? Kako se ponijela posada na čelu s kapetanom Francescom Schettionom? To su samo neka od pitanja na koja ćemo možda dobiti odgovor u ovom potresnom dokumentarcu. Sigurno ćemo se zapitati i kakve će biti posljedice ove tragedije koja je uzela 32 života, od koji se tijela 7 osoba tek moraju pronaći.

 

 

 

Eto ako vas zanima pogledajte.

 

Pingu!
2 godine
protjeran
offline
Costa Concordia-nesreća

Sav ovaj "hype" me podsjeća na Titanic. Svakako ću pogledati dokumentarac dda vidim što se dogodilo.

Blablabla
4 godine
offline
Costa Concordia-nesreća

Ne bi me čudilo da ova nesreća nije slučajnost!

Previše je tu stvati koje idu u prilog tome. Što su radili svi časnici na brodu, pa nisu valjda svi bili toliko blesavi da kažu: 'ok, ako kapetan ništa ne poduzima i ne daje nikakve naredbe onda nećemo ni mi, pa kud puklo'. Ok, kapetan ima odgovornost, ali kakvu korist od toga imaju svi oni koji su preminuli, kada u ključnim trenucima nije bilo nikoga tko bi organizirao spašavanje, za što je navodno bilo vremena. isto tako, čudi i da nitko od putnika nije uputio poziv za pomoć, ako je toćna vijest da je prošlo oko 2 sata od nasukavanja do početka potapanja. A isto tako i kakvi to debili imaju novac za takvo putovanje, a ostanu u kabini kad vide da nešto nije u redu? Vezano za to, osoblje koje im je dalo takav naputak je moglo poduzeti i nešto više!

Svi ljudi imaju svoju cijenu, samo postoje oni koji nemaju vrijednost!
4 godine
offline
Costa Concordia-nesreća

Ništa se nije komentiralo nakon emisije!?

Svi ljudi imaju svoju cijenu, samo postoje oni koji nemaju vrijednost!
4 godine
offline
Re: Costa Concordia-nesreća

..

šumski put je bio ravan.
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.3.2012 2:18 (dreammaker).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice